quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Arme kinders, zitten ze daar ergens boven "Gvd, we zijn dood, branden die simpele zielen kut geur kaarsen voor ons![]()
"
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Van de 3fm Hyves paginaWelke FOK!ker is dit
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.
Had iemand op facebook die eerst heel nuchter was enzo. En toen werd hij verslaafd begon hij allerlei plaatjes te posten van deel dit en deel dat, fotos te posten van zijn voer en shit bij starbucks, en begon nog steeds meer dingen te posten, oa persoonlijke sores enzo.Nah.
quote:
Mis ik iets?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef Meke het volgende:
Ik vind al die 'rages' ook zo typischEerst al dat GESPOT:, nu al dat 'wat ..... niet zeggen'
wutquote:Op maandag 27 mei 2013 23:41 schreef Meke het volgende:
Ik vind al die 'rages' ook zo typischEerst al dat GESPOT:, nu al dat 'wat ..... niet zeggen'
Gespotquote:
Die is idd goed gevonden.quote:
Ik sta er verbaast van dat de moeder van die jongens daar ook heeft gereageerd. Ze is erg dankbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die is idd goed gevonden.
Hier moet ik om huilen:
https://www.facebook.com/groups/550542354985255/
Wat een leeg, sentimenteel geleuter weer.quote:Woorden zijn losse letters die samen een betekenis vormen,
Woorden samen vormen een zin,
Losse woorden zijn vaak sterker dan 1 zin,
Sterke woorden horen bij elkaar,die zijn voor altijd aan elkaar verbonden,
2 sterke woorden …..
Ruben en Julian….
Namen die nooit vergeten zullen worden.
Hun namen zijn bij geschreven in de sterren hemel,
Kijk omhoog en zie hun namen,
Sterren die fonkelen,
Die krachtig zullen stralen,
Ze zenden je kracht en moed.
Vandaag….
Daar zijn zelfs geen sterke woorden voor…
Faalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
wel awkward in het kwadraat zo
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:41 schreef AthCom het volgende:
"Ik irriteer me" vind ik wellicht wel erger.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:41 schreef AthCom het volgende:
"Ik irriteer me" vind ik wellicht wel erger.
weer zo iemand die goede kansen heeft op de arbeidsmarktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
Degene die dit post is lerares, het gaat dus om die antwoorden op de foto:
[ link | afbeelding ]
Een lerares die 'Lol #LeerlingX,meisje, 15jaar' typt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die lerares is zelf waarschijnlijk 24, net 1 jaar van de pabo af, heeft daar haar verplichte voldoendes voor Engels en Wiskunde met hangen en wurgen gehaald, maar voelt zich nu al een hele echte volwassen juf. Oh ja, en ze maakt graag cupcakes met 'r dinnetjes en vind alles gezelliequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een lerares die 'Lol #LeerlingX,meisje, 15jaar' typt?Het onderwijs in Nederland.
Dat gewoon zo online zetten? Hm, oke..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die is idd goed gevonden.
Hier moet ik om huilen:
https://www.facebook.com/groups/550542354985255/
Ze is 34 en post bijna dagelijks verhalen over haar leerlingen, ze heeft daarom ook 2 FB accounts...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die lerares is zelf waarschijnlijk 24, net 1 jaar van de pabo af, heeft daar haar verplichte voldoendes voor Engels en Wiskunde met hangen en wurgen gehaald, maar voelt zich nu al een hele echte volwassen juf. Oh ja, en ze maakt graag cupcakes met 'r dinnetjes en vind alles gezellie
Met je pabo lesgeven op de middelbare school ja?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die lerares is zelf waarschijnlijk 24, net 1 jaar van de pabo af, heeft daar haar verplichte voldoendes voor Engels en Wiskunde met hangen en wurgen gehaald, maar voelt zich nu al een hele echte volwassen juf. Oh ja, en ze maakt graag cupcakes met 'r dinnetjes en vind alles gezellie
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:34 schreef Queens het volgende:
[..]
Ze is 34 en post bijna dagelijks verhalen over haar leerlingen, ze heeft daarom ook 2 FB accounts...
en vooral dom geleuter. Het zijn namen geen woordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat een leeg, sentimenteel geleuter weer.
Natuurlijk, daarmee krijgt dat mens haar kinderen terug...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Om terug te komen op de kaarsjes/broertjes;
[ afbeelding ]
Tekst van paars;
''Heb je daar moeite mee dat er nu aandacht naar die moeder van die 2 knaapjes gaat? Je zal de moeder van die knaapjes maar zijn!!! Leed in de wereld is overal en daar wordt ook bij stilgestaan, hetzij met acties of donaties. Dit leed is alleen wel erg dicht bij de deur. Ik hoop dat het de betreffende moeder wat steun mag geven dat NL massaal meeleeft. Het mooiste en belangrijkste wat je kan hebben is zij kwijt....haar kinderen.''
"Ik ben blond en snap er niks van"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lijkt mij wel interessantquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:34 schreef Queens het volgende:
[..]
Ze is 34 en post bijna dagelijks verhalen over haar leerlingen, ze heeft daarom ook 2 FB accounts...
"Hebben gestofzuigd"... wat een verademing om een juiste vervoeging te zien!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lijkt mij wel interessantbeter dan 'genieteeeen!!!!' Of mensen die per se moeten delen dat ze hebben gestofzuigd
Dat maakt Facebook juist nog interessant. Als iemand een link naar een betoog plaatst ofzo en aangeeft het daar mee eens te zijn, kunnen er juist interessante discussies ontstaan waar meerdere mensen zich in kunnen mengen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef Copthorne het volgende:
Überhaupt mensen die op facebook in discussie gaan, over wat dan ook.
Dat dan weer wel, maar het kan ook gênante vormen aannemen. En ik vind facebook niet een heel geschikt medium voor diepgaande discussies tussen al die "oh meis, wat lekker, geniet ervan xxx" berichten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat maakt Facebook juist nog interessant. Als iemand een link naar een betoog plaatst ofzo en aangeeft het daar mee eens te zijn, kunnen er juist interessante discussies ontstaan waar meerdere mensen zich in kunnen mengen.
Net zoals dat op FOK! kan zeg maar
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
"Hebben gestofzuigd"... wat een verademing om een juiste vervoeging te zien!
Deze vind ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker dan als je lerares dat openbaar maakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is soms wel boeiend ja, vooral wanneer de politie erbij gehaald moet wordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lijkt mij wel interessantbeter dan 'genieteeeen!!!!' Of mensen die per se moeten delen dat ze hebben gestofzuigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |