van een meid van 19/20 (vage FB kennis).quote:Eindelijk, daar is ie dan: mijn eigen autootje!! Heel blij mee, dankjewel
Mag een lerares dat wel posten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
Degene die dit post is lerares, het gaat dus om die antwoorden op de foto:
[ link | afbeelding ]
Dat boeit mij persoonlijk vrij weinig natuurlijkquote:
Alsof iemand weet wie het geschreven heeft. Goede vriend van mij post ook altijd leuke dingetjes op facebook uit de proefwerken die ze maken. Is echt fantastischquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker dan als je lerares dat openbaar maakt.
Dit dus. En je hebt toch ook Meester Bart ofzo in Amsterdam die er een speciale Facebook voor gemaakt heeft? Die post allemaal quotes van wat leerlingen tegen hem gezegd hebben en hij is behoorlijk populair.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alsof iemand weet wie het geschreven heeft. Goede vriend van mij post ook altijd leuke dingetjes op facebook uit de proefwerken die ze maken. Is echt fantastischEn bij vlagen echt mega-grappig
Meester Bartquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus. En je hebt toch ook Meester Bart ofzo in Amsterdam die er een speciale Facebook voor gemaakt heeft? Die post allemaal quotes van wat leerlingen tegen hem gezegd hebben en hij is behoorlijk populair.
edit: https://www.facebook.com/meesterbartschrijft dit is zijn facebook
Ah oke.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Queens het volgende:
[..]
Dat boeit mij persoonlijk vrij weinig natuurlijk![]()
Ze noemt in ieder geval nooit namen en ze post ook vaak lieve dingen over ze hoor!
Haha geweldig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus. En je hebt toch ook Meester Bart ofzo in Amsterdam die er een speciale Facebook voor gemaakt heeft? Die post allemaal quotes van wat leerlingen tegen hem gezegd hebben en hij is behoorlijk populair.
edit: https://www.facebook.com/meesterbartschrijft dit is zijn facebook
Kill it with fire!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:14 schreef A.Jensen het volgende:
Er is vandaag een groot kwaad geschied..
[ afbeelding ]
Het is niet zo moeilijk te raden...
Jij bent Marcel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:14 schreef A.Jensen het volgende:
Er is vandaag een groot kwaad geschied..
[ afbeelding ]
Het is niet zo moeilijk te raden...
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb er hier op fok ooit een gezien over iets wat een vrouw deed en de vraag was waarom ze het fout had
Antwoord omdat ze een vrouw is
gvdquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'staat hem hetzelfde te wachten'![]()
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
'weer is'quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
er is niets maar dan ook helemaal niets wat niet fout isquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Purmerend en omstreken platbombarderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Prego het volgende:
[..]
er is niets maar dan ook helemaal niets wat niet fout is
en dan nog 8 mensen die dat leuk vinden
Bewijst wel dat er ook mannen zulke gruwelijke zooi posten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Die delen zijn humor denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Prego het volgende:
[..]
er is niets maar dan ook helemaal niets wat niet fout is
en dan nog 8 mensen die dat leuk vinden
oh oh ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Wel een homoquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bewijst wel dat er ook mannen zulke gruwelijke zooi posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |