Schattigquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Deze vind ik dan wel weer leuk. Zo heb ik ook een keer een foto van een basisschoolopdracht uit mijn moeder's klas op Facebook gepost:
[ afbeelding ]
Dat achterlijke wijf trekt een uitkering terwijl haar vriendin illegaal bij haar inwoontquote:pffffff we kunnen ons wel tepleuris werken alles word weer in genomen met dat bezuinigen alles gaat naar de kloten wanneer houd dit eens op we moeten massaal demostreren anders komt het niet goed hier in de kikkerlandje
Ik heb er hier op fok ooit een gezien over iets wat een vrouw deed en de vraag was waarom ze het fout hadquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Deze vind ik dan wel weer leuk. Zo heb ik ook een keer een foto van een basisschoolopdracht uit mijn moeder's klas op Facebook gepost:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb er hier op fok ooit een gezien over iets wat een vrouw deed en de vraag was waarom ze het fout had
Antwoord omdat ze een vrouw is
Zet het in je reactie danquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat achterlijke wijf trekt een uitkering terwijl haar vriendin illegaal bij haar inwoont![]()
![]()
Heb ik gedaan. Erboven stond al een reactie van ''ehhh waar dan??''quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zet het in je reactie dan
Of weet ze waar je woont?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zie het steeds vaker op Facebook,
van die mensen die roepen bijvoorbeeld:
RIJBEWIJS IS EEN FEIT!
KAARTJE HARDBASE IS EEN FEIT!
LOWLANDS IS EEN FEIT!
en meer van zulks.
Ja inderdaad. Die zaken zijn een feit, een rijbewijs bestaat, een kaartje voor Hardbase ook en zelfs Lowlands bestaat echt! Maar dat is niet wat ze bedoelen uiteraard.
Zeg dan gewoon: "ik heb mijn rijbewijs gehaald."
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Van zulke dingen. Dat zie je toch meteen en verwijder je?
van een meid van 19/20 (vage FB kennis).quote:Eindelijk, daar is ie dan: mijn eigen autootje!! Heel blij mee, dankjewel
Mag een lerares dat wel posten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
Degene die dit post is lerares, het gaat dus om die antwoorden op de foto:
[ link | afbeelding ]
Dat boeit mij persoonlijk vrij weinig natuurlijkquote:
Alsof iemand weet wie het geschreven heeft. Goede vriend van mij post ook altijd leuke dingetjes op facebook uit de proefwerken die ze maken. Is echt fantastischquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker dan als je lerares dat openbaar maakt.
Dit dus. En je hebt toch ook Meester Bart ofzo in Amsterdam die er een speciale Facebook voor gemaakt heeft? Die post allemaal quotes van wat leerlingen tegen hem gezegd hebben en hij is behoorlijk populair.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alsof iemand weet wie het geschreven heeft. Goede vriend van mij post ook altijd leuke dingetjes op facebook uit de proefwerken die ze maken. Is echt fantastischEn bij vlagen echt mega-grappig
Meester Bartquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus. En je hebt toch ook Meester Bart ofzo in Amsterdam die er een speciale Facebook voor gemaakt heeft? Die post allemaal quotes van wat leerlingen tegen hem gezegd hebben en hij is behoorlijk populair.
edit: https://www.facebook.com/meesterbartschrijft dit is zijn facebook
Ah oke.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Queens het volgende:
[..]
Dat boeit mij persoonlijk vrij weinig natuurlijk![]()
Ze noemt in ieder geval nooit namen en ze post ook vaak lieve dingen over ze hoor!
Haha geweldig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus. En je hebt toch ook Meester Bart ofzo in Amsterdam die er een speciale Facebook voor gemaakt heeft? Die post allemaal quotes van wat leerlingen tegen hem gezegd hebben en hij is behoorlijk populair.
edit: https://www.facebook.com/meesterbartschrijft dit is zijn facebook
Kill it with fire!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:14 schreef A.Jensen het volgende:
Er is vandaag een groot kwaad geschied..
[ afbeelding ]
Het is niet zo moeilijk te raden...
Jij bent Marcel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:14 schreef A.Jensen het volgende:
Er is vandaag een groot kwaad geschied..
[ afbeelding ]
Het is niet zo moeilijk te raden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |