Maar wat was er dan nep aan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Woeps niet goed gelezen![]()
Heb hem al weggehaald, maar nu staat ie nog wel in de quotes.
Goeiequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef maily het volgende:
Niet alleen maar Facebook, maar wel pareltjes...
http://www.upcoming.nl/ri(...)1195-2&src=spits_top
Moet kunnen.quote:
Ik heb hem ook gefikst.quote:Heb hem al weggehaald, maar nu staat ie nog wel in de quotes.
''me mannetje''quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'staat hem hetzelfde te wachten'![]()
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Ook al is ie fake, dan nog een dubbelequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
dit is wel heel slechtquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
Ik vind het gebrek aan interpunctie nog het meest storend. Zo kan ik het toch niet lezen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
'schootbapjes'![]()
![]()
![]()
![]()
'barbeknoeien'
En in het artikel zelf:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef maily het volgende:
De Telegraaf heeft het ook nog niet door ....
wel de achternaam van poster blurren, maar niet van de reageerders ....
Telegraaf:quote:Werkloos door dom social media gebruik
LONDEN -
Een op de tien jongeren grijpt naast een baan door onverstandige updates op sites als Facebook en Twitter. Steeds meer werknemers selecteren op basis van online profielen.
Dit is toch klaagbaak?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Hier kwam ik net een half verbrande baby tegen..
Mongooltje van een poster meent dat FB nu geld doneert om het kindje op te lappen
IF YOU LIKE, COMMENT AND SHARE THIS POST.
FB DONATES
SOME AMOUNT OF MONEY TO THIS BABY.
1 Like = 1$
1 Comment = 3$
1 Share = 5$
PLEASE DO NOT IGNORE THIS.![]()
Ik ook! Ben benieuwd hoeveel zure huisvrouwen er over heen vallenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
heb die even op mijn fb gezet, ben benieuwd.
Alle spelfouten bij één. Alleen de me mist nog.quote:gefeliciteert egt leuk.om een neefie of nichie er by te hebbe
My eyes are bleeding...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Alle spelfouten bij één. Alleen de me mist nog.
Holy shitballs. Die is echt erg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Het is bijeen. Maar eens met je klacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Fixedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
My eyes are bleedingme i's r bleadng...
Zo had laatst mijn schoonzus zo'n tegeltje gepost met: Sterke vrouwen kunnen met tranen in hun ogen zeggen dat het goed gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gekwezel over "sterke vrouwen" op Facebook altijd. Je hoort nooit iemand over sterke mannen, behalve als het over het circus gaat.
Denken zulke mensen nou écht van: 'even foto maken en op facebook zetten en daarna pas opruimen'?quote:FML!! #shake #gone #wrong #bodybuilder #dirty #fitness
Er staat hetzelfde maar - in stijl - met spelfouten.quote:
Ja, zo triest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Zo had laatst mijn schoonzus zo'n tegeltje gepost met: Sterke vrouwen kunnen met tranen in hun ogen zeggen dat het goed gaat.
Dat zijn geen sterke vrouwen maar leugenaars.
Sorry, dat kan mijn goed ontwikkelde ABN brein niet aan!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er staat hetzelfde maar - in stijl - met spelfouten.
Doe ik met mijn zoon ook altijdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:27 schreef Raindrops het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Denken zulke mensen nou écht van: 'even foto maken en op facebook zetten en daarna pas opruimen'?![]()
![]()
Toen ik gister een fles ketchup over m'n houten vloer liet stuiteren heb ik er geen moment aan gedacht om er eventjes rustig een foto van te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:27 schreef Raindrops het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Denken zulke mensen nou écht van: 'even foto maken en op facebook zetten en daarna pas opruimen'?![]()
![]()
Dat zijn psychotische drama queens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Zo had laatst mijn schoonzus zo'n tegeltje gepost met: Sterke vrouwen kunnen met tranen in hun ogen zeggen dat het goed gaat.
Moet bekennen dat ik het ook lastiger vond dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sorry, dat kan mijn goed ontwikkelde ABN brein niet aan!
Ik krijg alleen de onderste helft erop... das gek .... en als ik dan op de afbeelding klik gaat het wel, maar tis zo'n gek zicht: zero children against polio...quote:
Sta ik er ook tussen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:08 schreef maily het volgende:
Bij de likes van Fok! staan ook leuke portretten ....![]()
quote:Fope De Haan was voor mij een van de beste treners terwerold .
En Edwin van derzar was voor mij een van de bestte kiepers .
En de latste foto dat tiem mis ik .
quote:Ik ben weer trug van uit het zieken huis . Mijn operatzie is goed verlopen .
quote:jonge lui welterusten alle mal ik ga mijn nes je op zoeken doeiiiiiiiiii
Hoe dyslectisch kan je zijn?quote:Toen ik gister de tv aan deed en zo als ik altijd kijk ik naar het haart van Nederland .En ik loop nu al die tijd met een ding in mijn hooft rond en dat waren die twee broertjes tot gister het bericht binnen kwam dat ze gevonden waren . Dan gaan bij mij de tranen ook rollen in ten eerst dat ze gevonden zijn maar ten twee de van verdriet dat hun moeder hun nooit meer in leven ziet . Van hier comdoleer ik haar .
ik zie er af en toe staan aan de rechterkant, maar ik ga ze echt niet alle 6,500 bekijken hoorquote:
Ja, die ken ik ja, heb ik ook bij (domme irritante vrouwelijke) collega's voorbij zien komen. Come on, doen alsof het goed gaat, liegen, en daar dan trots op zijn? Sowieso, ik zie dan altijd zo'n vrouw voor me die zegt 'ja nee, er is niks' terwijl er wel wat is en die dan vervolgens pissig is op d'r eega dat ie niet eens doorhad hoe moeilijk ze het had en niets deed. Op de brandstapel met dat soort types, echt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ook dat ja. Soort van mistroostige in een semi-emancipatiejasje verpakte poging tot omkering van de man-vrouw rollen "nee, wij vrouwen zijn sterk, mannen zijn zwak!11!!!" - waarbij eraan voorbij gegaan wordt dat ze nu precies hetzelfde doen als de zgn 'ongeemancipeerde man' die vrouwen als minder zou zien volgens hen doet. Hypocriet en dom.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gekwezel over "sterke vrouwen" op Facebook altijd. Je hoort nooit iemand over sterke mannen, behalve als het over het circus gaat.
Los van de vraag of je het wilt, maar kan dat uberhaupt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie er af en toe staan aan de rechterkant, maar ik ga ze echt niet alle 6,500 bekijken hoor
volgens mij alleen maar degenen die je ziet staan ....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Los van de vraag of je het wilt, maar kan dat uberhaupt?
weet jij hoe het zit met die foto van unicef?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Los van de vraag of je het wilt, maar kan dat uberhaupt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |