Ik heb volgens mij een van de meest voorkomende namen van NL maar denk maar mooi niet dat ik m'n naam heb gevonden hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze (CocaCola) hebben de 150 meest voorkomende namen van Nederland in een grote oplage gedrukt.
Schande. Zo zonde, want het is echt super origineel om zo'n flesje te hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een van de meest voorkomende namen van NL maar denk maar mooi niet dat ik m'n naam heb gevonden hooruitverkocht zeker.
Miep niet zo, het leek me wel leuk om dat etiket als boekenlegger ofzo te gebruiken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Schande. Zo zonde, want het is echt super origineel om zo'n flesje te hebben
Dan koop je een boekenlegger met je naam.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Miep niet zo, het leek me wel leuk om dat etiket als boekenlegger ofzo te gebruiken.
Jankerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan koop je een boekenlegger met je naam.
Geen dank.
Ik geef je alleen maar een tip zeiksnorquote:
ik zou hem doen als ik jou was.quote:
Nou nou nou, doe eens lief, ik zoek me helemaal rot naar "mijn flesje" dus ik vind dat deze Rianne gelijk heeft, dingen zijn niet te vinden!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vind je het gek, half Nederland heet Rianne
Zo zag ik er laatst ook een voorbij komen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 03:05 schreef Funzel het volgende:
Jullie kennen ze wel, die dramatische updates en dan niet ingaan op vragen. Nou het was weer zo ver en nog een kerel ook..![]()
Heb 'm maar even subtiel duidelijk gemaakt dat het zo niet hoort.
[ afbeelding ]
Hoe liep het af? ;Dquote:Op woensdag 5 juni 2013 03:05 schreef Funzel het volgende:
Jullie kennen ze wel, die dramatische updates en dan niet ingaan op vragen. Nou het was weer zo ver en nog een kerel ook..![]()
[ afbeelding ]
Guess what, je liep tussen kinderen van een jaar of negen, wat had je dan gedacht?quote:Vandaag eerste keer avond-4-daagse gelopen. Wat een slome mensen lopen er toch tussen!! Maar wel lekker gelopen! !
quote:17 oktober 2012
IK BEN VANAF NU HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL VRIJGEZEL![]()
quote:21 mei 2013
iemand is ten huwelijk gevraagd ;P
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:07 schreef Queens het volgende:
Vrouw van eind 40 met 2 volwassen zoons, die profielfoto ook zeg![]()
[ link | afbeelding ]
Zulke postsquote:Op woensdag 5 juni 2013 03:05 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |