SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
YUR ook voor jou nog![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi verslag heb je getypt.
toch ook even eenvoor mezelf, fijne training gehad vanavond met 11 vierkante rondjes (
) met 3 tempo's en 1 stuk herstel. Is goed te zien in de grafiekjes
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/192965294/8632222![]()
Jullie negeren mij
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef Maariindaa het volgende:
Ik voel mijn kuiten toch wel een beetje nu. Is dat normaal trouwens, dat na een stuk hardlopen het wandelen pijnlijker is dan het hardlopen? Ik moest na mijn loopje nog een stukje naar huis lopen, maar dat heb ik ook maar joggend gedaan omdat wandelen niet lekker was voor mijn kuiten.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
dat herken ik wel, na verloop van tijd gaat de spierpijn in de kuiten wel over tijdens het lopen. Je moet dan gewoon even de pas erin zetten en wat sneller wandelen,even losschudden, voorzichtig rekken enzoquote:![]()
![]()
Ik ook, en ook van eerdere foto's en filmpjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik werd gewoon een beetje emo van Yur's verslag![]()
Het is maar goed dat ik niet zwanger wil worden want dan zou er helemaal geen land meer met me te bezeilen zijn geloof ik![]()
![]()
Ik heb geen idee of dat dat normaal is, misschien helpt rekken na het lopen?quote:
Edit: wat Nirak zegt dus...![]()
![]()
Wat Nirak zegt. Goed uitgelopen en gerekt?quote:
Bij wandelen gebruik je andere spieren of in ieder geval je spieren anders dus dat kan best.![]()
Oke, is dus niet zo dat ik spieren verkeerd of overbelast ofzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat herken ik wel, na verloop van tijd gaat de spierpijn in de kuiten wel over tijdens het lopen. Je moet dan gewoon even de pas erin zetten en wat sneller wandelen,even losschudden, voorzichtig rekken enzoJe kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Yur, goed man!![]()
Heb net trouwens training gehad en ook de trainer is zo'n held.
We moesten echt serieus moeite doen om hem bij te houden.
Hij is 72 jaar oudMag alleen maar hopen dat ik dat nog kan op zo'n leeftijd.
Zat ook te vertellen dat hij nu iedere dag meedoet met Holland Fit met zijn vrouw (of hoe dat senioren fitness op tv iedere ochtend ook heet). Geweldig![]()
![]()
Was meer bij het overgaan van hardlopen op wandelen toen ik bijna thuis was. Dus van uitlopen en rekken was nog geen sprake. Maar voelde gewoon zo vervelend en had dit niet eerder meegemaakt. Had ook nog nooit zover gelopen, maar verwachtte juist dat wandelen beter zou voelen. Tegendeel was juist waar. En ik wil ook niet de rest van mijn leven hardlopend moeten doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wat Nirak zegt. Goed uitgelopen en gerekt?
Bij wandelen gebruik je andere spieren of in ieder geval je spieren anders dus dat kan best.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik ook, en ook van eerdere foto's en filmpjes![]()
Het is maar goed dat ik niet zwanger wil worden want dan zou er helemaal geen land meer met me te bezeilen zijn geloof ik![]()
precies wat ik ook dacht.. Ik heb het zelfde
![]()
![]()
ik moest even knipperen bij het lezen van de laatste loodjes, ben gelukkig niet de enigequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik werd gewoon een beetje emo van Yur's verslagIk wordt altijd een beetje week van dit soort prestaties, zo knap, en zoveel mensen helpen mee om zo'n doel te verwezenlijken.. mooi is dat
Nee, maar je lichaam is best een vernuftig iets wat dat betreft. Het past zich aan aan de beweging die je maakt, je spieren vormen zich daarnaar. Dus als je langer gaat hardlopen dan moeten je spieren zich daarna weer even aanpassen aan wandelen. Dat heeft even tijd nodig bij sommige mensen. Na een training even losschudden rekken enzo kan helpen. Wat bij mij werkt is ook even door de knieën zakken. Dus lopen, stilstaan, grond aantikken en weer rustig omhoog. En dat een paar keer achter elkaar: rustig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Oke, is dus niet zo dat ik spieren verkeerd of overbelast ofzo.
Ik vergeet bijna te vertellen dat ik zelf ook een training heb gelopen vandaagZeiknat geworden, maar dat mag de pret niet drukken dus.
8-10-14 minuten ter voorbereiding op de 3 km zaterdag. Ging lekker, zelfs die 14 minuten. Vooral als je die afzet tegen de maximaal 10 minuten die we tot nu toe gelopen hebben achter elkaar.
http://www.endomondo.com/workouts/192883355/8270328![]()
ik kannatuurlijk niet iemand anders zijn spierpijn voelen maar ik denk dat wij goed in staat zijn om echte pijn te onderscheiden van spierpijn...dus zoiets van "dit loop ik er wel uit t.o.v. hier heb ik echt een paar dagen rust nodig"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Oke, is dus niet zo dat ik spieren verkeerd of overbelast ofzo.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
mooie verhalen Yur en Maleduck! prachtige ervaring lijkt me dat!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik heb dat dus niet, dat ik het onderscheid kan maken. Ik heb al gauw veel pijn aan van alles en probeer juist met het hardlopen te vinden wat voor soorten pijn er nou bestaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kannatuurlijk niet iemand anders zijn spierpijn voelen maar ik denk dat wij goed in staat zijn om echte pijn te onderscheiden van spierpijn...dus zoiets van "dit loop ik er wel uit t.o.v. hier heb ik echt een paar dagen rust nodig"
van de maanden dat ik nu loop heb ik geleerd dat ik moet stoppen als:
- pijn als een steek
- als het brandt
- als het steeds erger wordt, maakt niet uit of het wandelen/anders lopen is.
en:
- als ik er anders door ga lopen, ga ik niet lang meer door. Omdat je dan anders gaat lopen en andere spieren gaat belasten enzovoort.
Niet stoppen (maar wel rustig aan):
- Pijn die al gauw in het begin opkomt en gelijk blijft is meer 'zeikpijn' van mijn lijf, betekent wel dat ik niet te snel moet gaan. - bij mij is dit meestal dan ook overal: voeten, knieen, kuiten, heupen, alles.
- niet echt pijn maar meer 'druk' op spieren, dat is gewoon belasting en gaat al gauw weer weg.
Maar dat is wat ik heb geleerd van mijn lijf.... weet niet hoe dat voor jou is Nirak!![]()
Mijn loopje ging trouwens buitengewoon soepeltjes vanavond. De 15e keer 300 meter ging nog bijna net zo gemakkelijk als de eerste. Ik was helemaal blij omdat ik vanavond ook geprobeerd heb te letten op m'n knie-inzet en uitzwaai - waardoor ik af en toe het gevoel had dat ik vloog, zo kort raakte ik de grond - dus ik dacht dat het daaraan lag. Kom ik thuis, blijkt dat we gewoon langzamer hebben gelopenGelukkig valt er nog wel merkbaar een hele hoop te halen als m'n techniek verbetert, dat is wel weer fijn.
![]()
Cool YUR!
Wat grappig, wij hebben hetzelfde gedaan Hats (nouja, gelet op: hak omhoog, knie omhoog). Ik mocht zelfs een stukje voordoen omdat ik het zo goed deed
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
als ik je post zo lees lukt het je juist al aardig om onderscheid te maken en te herkennen wanneer je moet stoppen of rustiger aan moet doen... niet ieder pijntje is een blessure.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb dat dus niet, dat ik het onderscheid kan maken. Ik heb al gauw veel pijn aan van alles en probeer juist met het hardlopen te vinden wat voor soorten pijn er nou bestaan
van de maanden dat ik nu loop heb ik geleerd dat ik moet stoppen als:
- pijn als een steek
- als het brandt
- als het steeds erger wordt, maakt niet uit of het wandelen/anders lopen is.
en:
- als ik er anders door ga lopen, ga ik niet lang meer door. Omdat je dan anders gaat lopen en andere spieren gaat belasten enzovoort.
Niet stoppen (maar wel rustig aan):
- Pijn die al gauw in het begin opkomt en gelijk blijft is meer 'zeikpijn' van mijn lijf, betekent wel dat ik niet te snel moet gaan. - bij mij is dit meestal dan ook overal: voeten, knieen, kuiten, heupen, alles.
- niet echt pijn maar meer 'druk' op spieren, dat is gewoon belasting en gaat al gauw weer weg.
Maar dat is wat ik heb geleerd van mijn lijf.... weet niet hoe dat voor jou is Nirak!
Als ik bijv. een cross-country wedstrijd heb gelopen op zaterdag en een LDL doe op zondag dan voel ik mijn benen, maar ik herken de pijn wel als "je hebt gister wat gedaan"
Ik denk dat het hardlopen bij YUR en MD de komende week niet helemaal van harte zal gaan maar dat betekent nog niet dat ze geblesseerd zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Spierpijn heb ik genoeg ervaring mee, ik sport gelukkig al mijn hele leven vrij intensief en herken de meeste soorten pijn vrij goed. Het was meer het moment van pijn wat me verbaasde. Maar wat Nirak zegt klinkt logisch. Dan noem ik dit voortaan aanpassingspijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kannatuurlijk niet iemand anders zijn spierpijn voelen maar ik denk dat wij goed in staat zijn om echte pijn te onderscheiden van spierpijn...dus zoiets van "dit loop ik er wel uit t.o.v. hier heb ik echt een paar dagen rust nodig"
Je hebt trouwens vet coole nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn loopje ging trouwens buitengewoon soepeltjes vanavond. De 15e keer 300 meter ging nog bijna net zo gemakkelijk als de eerste. Ik was helemaal blij omdat ik vanavond ook geprobeerd heb te letten op m'n knie-inzet en uitzwaai - waardoor ik af en toe het gevoel had dat ik vloog, zo kort raakte ik de grond - dus ik dacht dat het daaraan lag. Kom ik thuis, blijkt dat we gewoon langzamer hebben gelopenGelukkig valt er nog wel merkbaar een hele hoop te halen als m'n techniek verbetert, dat is wel weer fijn.
![]()
![]()
Goed hoor, pak maar een koekjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
Cool YUR!
Wat grappig, wij hebben hetzelfde gedaan Hats (nouja, gelet op: hak omhoog, knie omhoog). Ik mocht zelfs een stukje voordoen omdat ik het zo goed deed![]()
![]()
en een plakplaatje voor in je schriftquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en een plakplaatje voor in je schriftIk proef een hint van sarcasme in het koekje..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lukt dat trouwens een beetje op dat tempo? Want ik zie dat jullie intervaltempo gelijk ligt aan ons rusttempoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
Cool YUR!
Wat grappig, wij hebben hetzelfde gedaan Hats (nouja, gelet op: hak omhoog, knie omhoog). Ik mocht zelfs een stukje voordoen omdat ik het zo goed deedAl is goed dribbelen ook wel weer een kunst
![]()
Maar nee hoor, ik vind het super dat je weer aan het lopen bent en het geduld hebt om met een beginnersgroepje mee te doen. Alleen van iemand die het altijd beter weet mag je ook wel verwachten dat hij het heel goed doet![]()
![]()
Yur tof verslag!
Wat een ervaring moet dat zijn, en wat een prestatie heb je neergezet . En dan te bedenken dat je maar zo kort van tevoren bedacht mee te doen, held !![]()
als ik MD en YUR hun verhalen zo lees komt het sfeertje heel erg overeen met het sfeertje wat heerst in het (ultra)trailwereldje... niets opgefokt en gericht op tijd en PR's, uitlopen is het allerbelangrijkste.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop heel erg met de rem erop; probeer als laatste te starten en te eindigen. Dat lukt aardig, iedereen loopt harder en ik kan gewoon lekker ouwehoeren met degene die achteraan loopt. Het is best geinig zo'n klasje. Ennuh, thermo ftw, want het was KOUD!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef hatsaflats het volgende:
Lukt dat trouwens een beetje op dat tempo? Want ik zie dat jullie intervaltempo gelijk ligt aan ons rusttempoAl is goed dribbelen ook wel weer een kunst
![]()
Maar nee hoor, ik vind het super dat je weer aan het lopen bent en het geduld hebt om met een beginnersgroepje mee te doen. Alleen van iemand die het altijd beter weet mag je ook wel verwachten dat hij het heel goed doetIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nike frees zijn best stoer. Misschien ook maar een paar kopen voor gewoon, en heel soms stukje rennen? Of is dat niet aan te raden?
En volgende week wandel ik 4 dagen 15km. Wat zal ik dan doen met hardlopen? Gewoon erna nog km of 5 op mijn hardloopdagen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Worst... run... ever... 1.28 over 10.7km ofzo
http://www.endomondo.com/workouts/193003484/881511máár het was wel gezellig.
Lichaam had geen zin, valse honden onderweg, véél modder, véél steile heuvels die mijn schoenen zonder al te veel grip niet zo leuk vonden, stieren, nog meer modder en ga zo maar door. Maar 't was tóch leuk
En de gordel is goedgekeurd!![]()
Ja doei.![]()
Gewoon op like geklikt omdat je zo kuntquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
Worst... run... ever... 1.28 over 10.7km ofzo
http://www.endomondo.com/workouts/193003484/881511máár het was wel gezellig.
Lichaam had geen zin, valse honden onderweg, véél modder, véél steile heuvels die mijn schoenen zonder al te veel grip niet zo leuk vonden, stieren, nog meer modder en ga zo maar door. Maar 't was tóch leuk
En de gordel is goedgekeurd!![]()
over the worst run ever
Ik vraag me nu alleen wel af waar die rode stip van is op het kaartje?![]()
Toen ik weer keek was de stip weg.., nu valt het kwartje... Ik had in je schema een stukje geselecteerd en dan komt in de kaart een rode stip waar dat is.quote:
Smart me![]()
![]()
Ik realiseer me opeens dat ik gewoon het doel van mijn 5km schema al gehaald heb, de 5km uitlopen. Oeps, dat stond pas voor 28 juni op de planning.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Maariindaa het volgende:
Ik realiseer me opeens dat ik gewoon het doel van mijn 5km schema al gehaald heb, de 5km uitlopen. Oeps, dat stond pas voor 28 juni op de planning.![]()
bijna een maand voor op je doelstelling!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Qua hardloopbijbels betreft komt dit in de buurt van het oude testament voor mij:
dus vandaag ook maar het nieuwe testament besteld in de voorverkoop:
of beter gezegd, Mrs.RD heeft het geregeld omdat het 11 jaar geleden is dat ze van Miss.RD veranderde in Mrs.RD
she isn't a bad old stick...!
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 22-05-2013 04:20:38 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kilian Jornet. Die is buitenaards. Ik ben wel benieuwd naar je boekverslag
[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2013 06:23:07 ]![]()
inderdaad, wat mij betreft nu al een levende legende op het gebied van trail running.quote:Op woensdag 22 mei 2013 06:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kilian Jornet. Die is buitenaards. Ik ben wel benieuwd naar je boekverslag
als ik over een paar maanden 48 uur aan het reizen ben dan is het een mooi boek voor in het vliegtuig.
voor wie de naam niets zegt: http://en.wikipedia.org/wiki/K%C3%ADlian_Jornet_Burgada'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat is een verstandige afstand om morgen tijdens een training te lopen, met het oog op de 10km wedstrijd a.s zondag?
Gisteren 6,5km op een rustig tempo gelopen en m`n schema zegt 8km rustig; maar dat schema weet dan ook niet dat er een wedstrijd volgt na die trainingDaarvoor gisteren een e-reader gekocht; heb ik wat te doen op de vlucht jouw kant op. Dat is geen 48 uur though!quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad, wat mij betreft nu al een levende legende op het gebied van trail running.
als ik over een paar maanden 48 uur aan het reizen ben dan is het een mooi boek voor in het vliegtuig.![]()
![]()
ik zou zelf zeggen, 5km in een tempo op 60% van je beoogde wedstrijdtempoquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:43 schreef Levitas het volgende:
Wat is een verstandige afstand om morgen tijdens een training te lopen, met het oog op de 10km wedstrijd a.s zondag?
Gisteren 6,5km op een rustig tempo gelopen en m`n schema zegt 8km rustig; maar dat schema weet dan ook niet dat er een wedstrijd volgt na die training'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vlucht is bij elkaar 24 uur maar ik reken altijd in reistijd...van bed tot bed is voor mij zo'n 48 uur.quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:43 schreef Levitas het volgende:
Daarvoor gisteren een e-reader gekocht; heb ik wat te doen op de vlucht jouw kant op. Dat is geen 48 uur though!
Ik heb sowieso al een paar binnenlandse vluchten en nog 12 uur wachten in Singapore'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
You can do it!quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet zo een rondje intervallen.... Ik moet nog wel ff moed happen.![]()
Het gekke is hier dat ik vorige week in een spring beweging mijn kuit verrekte en dat ik daar dua met wandelen meer last van heb dan met hardlopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kannatuurlijk niet iemand anders zijn spierpijn voelen maar ik denk dat wij goed in staat zijn om echte pijn te onderscheiden van spierpijn...dus zoiets van "dit loop ik er wel uit t.o.v. hier heb ik echt een paar dagen rust nodig"Het is nu trws zo goed als weg, maar zondag bij mijn eerste loopje sinds de verrekking voelde ik niets, maar des te meer voelde ik tijdens het uitlopen en na afloop.
***![]()
Succes!quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:53 schreef Trebweb het volgende:
Yes! Ik mag weerIk ga zo Evy les 5 lopen!
Swetsenegger: tjakka!![]()
![]()
Ik mag zo les 17 van Evy gaan doen.. Vind die rustdagen maar vervelend eigenlijk, ik wil zo graag door en vooruitgang boeken... Nou ja, het zal wel goed zijn voor je dat rusten![]()
![]()
Maandag geweest voor 4.5 km op een stevig tempo. Ik denk donderdag pas lopen, km of 4 maar niet te snel willen gaan, weer 2 dagen rust en dan zondag knallen.
Saaie week voor mijn gevoel
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zometeen om 9 uur op Eurosport 1 een verslag van Marathon Des Sables. Een trailwedstrijd over een paar dagen door de woestijn. Daarna om half 10 een verslag van Trail du Mont Fiji. Die mij ook wel leuk lijkt!
Ik ben helaas aan het werk, maar mijn DVR staat al ingesteld.
![]()
Gefeliciteerd RD!
Ondanks dat de training gisteren soepeltjes ging kan ik aardig voelen dat ik anders heb gelopen dan anders. M'n idee was ook om alleen de eerste intervalletjes te oefenen met m'n benen hoger optillen en uitzwaaien, maar ik heb het ongeveer alle intervalletjes gedaan. Maar net moest ik een half uur in de trein staan en dat viel me zwaar. Nog zwaarder vielen de ongelooflijk domme tutjes die zich meermaals afvroegen "waarom al die mensen hier gaan staan" en "een nep-pil die alleen maar in je hoofd werkt, die heeft toch helemaal geen naam" en baby's die te vroeg geboren worden moeten in de narcose. Een half uur lang.![]()
Iedereen bedankt voor alle reacties, zeker ook die van tijdens de run, want dat hielp me ook wel weer verder. En de banner in de OP![]()
![]()
Hier zijn de benen flink stijf en de knieholte is ook nog erg gevoelig, dus voor mij zal het deze week niet lopen zijn, want als ik verder herstel deze week, is mijn eerste prioriteit de kampioenswedstrijd van zaterdag met mijn korfbalteam.
Gister heb ik vooral geslapen en nu op het werk alle reacties gelezen van de teamleden van mij die iedereen bedankte, een paar quotes die ik wel wil delen, die aangeven wat voor sfeer wij haddenquote:Ik zal niet snel vergeten hoe de masseurs samen ergens rond een intieme plek de boel op orde brachten….quote:*Teamcaptain zijn naam* bedankt voor je rol als team captain. Niet altijd even makkelijk, medewerkers van Heerema zijn immers niet eigenwijs en luisteren altijd…quote:Ons komisch ca-teringduo heeft weer hard gewerkt om iedereen van eten te voorzien en het optijd klaar en/of warm te hebben/krijgenquote:En de plastic magnetronpannenkoek met kaas, onweerstaanbaar!! Dat die iets te heftig was voor mijn buik in een korte rust voor een volgende etappe, doet er niet toe (ik zal niet verklappen hoe vaak ik hem nog geproefd heb in de daaropvolgende run ;-p)quote:Omdat ik eerder ook gefietst heb weet ik dat ook dat een hele inspanning is! Ondanks die inspanning blijft *Fietser 1* toch smartlappen zingen. Onder het fietsen en navigeren weet *Fietser 2* mij zelfs nog mijn banaan in hapklare brokjes aan te geven! En wanneer ik heuvel op moet wisselen op de fiets duwt *Fietser 3* me gewoon omhoog!! Onvergetelijk is hoe *Chauffeur* me na een slopende km heuvel op een greppel over helpt richting bus.Ik had nog wel even door kunnen gaan. Heerlijk om dit met zo'n gemotiveerd team te doen!quote:Het is weer even wennen om een droge broek aan te hebben.
En om niet tussen bezweette en naar natte handdoeken ruikende mensen te zitten.
En ik las over het mogelijk meedoen met een Fok!team... Dat zal lastig worden, want de wachtlijst voor teams is echt enorm groot. Er is een duidelijke limiet voor het aantal teams en er zijn maar weinig teams die 'afhaken' en de bestaande teams mogen in principe volgend jaar weer mee.De sfeer is geweldig. Het was voor mij wel een enorm leermoment om inderdaad bezig te zijn met het halen van de finish, in plaats van het precies op schema lopen. Want ik denk dat mijn blessures gedeeltelijk ook komen uit het feit dat ik in de eerste helft van de run vrij hard heb moeten lopen, omdat we niet achter wilde raken op het schema.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
als ik MD en YUR hun verhalen zo lees komt het sfeertje heel erg overeen met het sfeertje wat heerst in het (ultra)trailwereldje... niets opgefokt en gericht op tijd en PR's, uitlopen is het allerbelangrijkste.
En RD gefeliciteerd!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 mei 2013 04:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
Qua hardloopbijbels betreft komt dit in de buurt van het oude testament voor mij:
[ afbeelding ]
dus vandaag ook maar het nieuwe testament besteld in de voorverkoop:
[ afbeelding ]
of beter gezegd, Mrs.RD heeft het geregeld omdat het 11 jaar geleden is dat ze van Miss.RD veranderde in Mrs.RD
she isn't a bad old stick...!![]()
Dat boek wil ik ook! Na McDougall en Jurek dus ook Jornet aan het schrijven geslagen, zou bijna zeggen dat trailrunning en schrijven hand-in-hand gaan. Meteen ook al gezocht naar het boek, maar las nu pas dat je hem in de voorverkoop hebt staan. Duurt nog even dus. Weer iets om naar uit te kijken in ieder geval
.
![]()
Kent iemand 'Hennie van der Horst'? Die wil vriendjes met me worden op Endomondo...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ken ik niet...? Ik heb nog een verzoek open staan van ene Ronald V, is die ook van hier?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gefeliciteerd RD!
Leuk om de verslagen van YUR en MD te lezenIk werd soms ook een beetje emo
![]()
Morgen staat er voor mij een 9,6km op het schema. Moet gemiddeld rond de 6:30 lopen, hmm, ben benieuwd hoe me dat afgaat![]()
![]()
mijn pittige alterego.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
Kent iemand 'Hennie van der Horst'? Die wil vriendjes met me worden op Endomondo...Ja doei.![]()
ben ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:49 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd RD!
Leuk om de verslagen van YUR en MD te lezenIk werd soms ook een beetje emo
![]()
Morgen staat er voor mij een 9,6km op het schema. Moet gemiddeld rond de 6:30 lopen, hmm, ben benieuwd hoe me dat afgaat
[ Bericht 1% gewijzigd door toto73 op 22-05-2013 08:54:58 (verkeerde quote!) ]![]()
Dat ben ik!quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ken ik niet...? Ik heb nog een verzoek open staan van ene Ronald V, is die ook van hier?![]()
![]()
Zit me te vervelen in de wachtkamer van de arts...Mag niet eens in een comfortabele stoel zitten, maar op een houten onding.
![]()
Afijn, vanavond hopelijk, als ik de energie nog heb, les 10 van Evy, dan zit 1/3 er al op!![]()
Gefeliciteerd RD!
![]()
En beterschap MD!![]()
Ik mag ook zo!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:11 schreef Muis84 het volgende:
Zit me te vervelen in de wachtkamer van de arts...Mag niet eens in een comfortabele stoel zitten, maar op een houten onding.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geaccepteerdquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo les 5 zit er ook weer op! Ging weer lekker, beetje tegenwind en beetje spierpijn in de schenen, maar heb hem weer goed uit kunnen lopen
http://www.endomondo.com/workouts/193112828/811632![]()
Een longarts en zijn personeel (longfunctietest).quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:16 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Gezellig!En wat voor arts mag jij vandaag werk gaan verschaffen?
Goed bezig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:29 schreef Trebweb het volgende:
Zo les 5 zit er ook weer op! Ging weer lekker, beetje tegenwind en beetje spierpijn in de schenen, maar heb hem weer goed uit kunnen lopen
http://www.endomondo.com/workouts/193112828/811632![]()
Ook ik heb mijn lesje er weer op zitten. Heb wederom wat aan mijn loopsnelheid gewerkt wat me op het einde een beetje opbrak. Laatste stukje heb ik weer mijn oude tempo gelopen, maar verder ging het eigenlijk heel goed.
http://www.endomondo.com/workouts/193128797/3009947
Had gisteren en vandaag een paar extra vrije dagen gepland. Vandaag moet ik alleen nog maar verzinnen wat te gaan eten en dat dan ook maken voordat mijn vriendin thuis is met de kindjes. Als ik dat maar overleef!![]()
![]()
Allemaal weer lekker actief vandaag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:46 schreef CRX_master het volgende:
Ook ik heb mijn lesje er weer op zitten. Heb wederom wat aan mijn loopsnelheid gewerkt wat me op het einde een beetje opbrak. Laatste stukje heb ik weer mijn oude tempo gelopen, maar verder ging het eigenlijk heel goed.
Had gisteren en vandaag een paar extra vrije dagen gepland. Vandaag moet ik alleen nog maar verzinnen wat te gaan eten en dat dan ook maken voordat mijn vriendin thuis is met de kindjes. Als ik dat maar overleef!
Macaroni! lekker makkelijk.![]()
Of Nasi :-)quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:52 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Allemaal weer lekker actief vandaag.
Lekker rondje! Ziet er goed uitquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:46 schreef CRX_master het volgende:
Had gisteren en vandaag een paar extra vrije dagen gepland. Vandaag moet ik alleen nog maar verzinnen wat te gaan eten en dat dan ook maken voordat mijn vriendin thuis is met de kindjes. Als ik dat maar overleef!![]()
![]()
Zat inderdaad macaroni te overwegen al. De hele middag de tijd om lekkere verse saus erbij te maken met gehaktballetjes.. Parmezaanse kaas ligt nog in de koelkast.. Yammmm!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:52 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Allemaal weer lekker actief vandaag.
![]()
Zo, weer een rondje intervallen achter de rug. Ik was verdomd blij met mijn hardloopjack vandaag! Koude wind. Was precies goed in kort-kort met het jack erover.
Anyway, intervallen gaat steeds beter. 1e keer liep ik gemiddeld 6:10. Tweede keer 6:05 en nu 5:52 gemiddeld (suunto gegevens, endo is net een tikkie anders).![]()
![]()
Ik ga straks weer. Op woensdag wil ik altijd minstens een uur rennen. De laatste weken heb ik steeds zeven keer acht gedaan met een minuutje wandelen, dat ga ik nog een paar weken doen.
Vrijdag dan weer 5 km aan één stuk. Het weekend zit ik bij vrienden dus dan kan ik niet hardlopen. Mijn eerste gedachte was even heel erg toen ik uitgenodigd werd dat ik dan geen tijd had om te rennen, vond ik helemaal niet zo leuk:-) Maar goed dan maandag weer dus twee rustdagen is ook geen ramp. Eigenlijk heb ik nu tien dagen weekend.
Wat een verschil dit weer als ik nu naar buiten kijk. Een zonnetje!!! Mijn schoenen zijn nog nat van maandag.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik móet vanavond ook weer even tijd maken om te lopen, dat is er de laatste dagen ingeschoten door het klussen in huis. We zijn nu officieel keukenloos.![]()
![]()
![]()
Omdat ik zondag de 10km in Leiden ga lopen heb ik eergisteren mijn laatste loopje van deze week gehad. Ik had graag vanavond nog wat gelopen, maar ik heb een afspraak met Javier Guzman in de Leidse Schouwburg. Morgen en overmorgen had eventueel ook nog gekund, maar omdat mijn vrouw dan avonddiensten draait en ik de kleine man mag bewaken gaat het er dan ook niet van komen. Ik gok dat ik zondag dus bol van de energie sta ! Ik heb er nu al zin in !![]()
Hiquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
Iedereen bedankt voor alle reacties, zeker ook die van tijdens de run, want dat hielp me ook wel weer verder. En de banner in de OP![]()
![]()
Hier zijn de benen flink stijf en de knieholte is ook nog erg gevoelig, dus voor mij zal het deze week niet lopen zijn, want als ik verder herstel deze week, is mijn eerste prioriteit de kampioenswedstrijd van zaterdag met mijn korfbalteam.
Gister heb ik vooral geslapen en nu op het werk alle reacties gelezen van de teamleden van mij die iedereen bedankte, een paar quotes die ik wel wil delen, die aangeven wat voor sfeer wij hadden
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had nog wel even door kunnen gaan. Heerlijk om dit met zo'n gemotiveerd team te doen!
En ik las over het mogelijk meedoen met een Fok!team... Dat zal lastig worden, want de wachtlijst voor teams is echt enorm groot. Er is een duidelijke limiet voor het aantal teams en er zijn maar weinig teams die 'afhaken' en de bestaande teams mogen in principe volgend jaar weer mee.
[..]
De sfeer is geweldig. Het was voor mij wel een enorm leermoment om inderdaad bezig te zijn met het halen van de finish, in plaats van het precies op schema lopen. Want ik denk dat mijn blessures gedeeltelijk ook komen uit het feit dat ik in de eerste helft van de run vrij hard heb moeten lopen, omdat we niet achter wilde raken op het schema.
En RD gefeliciteerd!Ik las dat hier ook wat roparunners zaten
Het was weer een toffe run. Ik deed zelf mee als CP-er bij Lassigny en Dinteloord. Beetje jammer van het weer, maar een dikke respect van mij
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Lassigny ben ik niet doorgekomen, maar Dinteloord wel, chapeau voor de organisatie hoor!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HiIk las dat hier ook wat roparunners zaten
Het was weer een toffe run. Ik deed zelf mee als CP-er bij Lassigny en Dinteloord. Beetje jammer van het weer, maar een dikke respect van mij
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Welk teamnummer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lassigny ben ik niet doorgekomen, maar Dinteloord wel, chapeau voor de organisatie hoor!"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:28 schreef AlexN het volgende:
Omdat ik zondag de 10km in Leiden ga lopen heb ik eergisteren mijn laatste loopje van deze week gehad. Ik had graag vanavond nog wat gelopen, maar ik heb een afspraak met Javier Guzman in de Leidse Schouwburg. Morgen en overmorgen had eventueel ook nog gekund, maar omdat mijn vrouw dan avonddiensten draait en ik de kleine man mag bewaken gaat het er dan ook niet van komen. Ik gok dat ik zondag dus bol van de energie sta ! Ik heb er nu al zin in !maar mag van mijzelf morgen nog een paar kilometer. Anders duurt het zo lang tot zondag
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zit net te kijken in WLW, zo te zien loopt iedere FOKker aankomend weekend!
Ik liep bij team 187 en nog een poster hier liep in team 026.quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, gaaf hèquote:Het was ook heerlijk om dat in mijn mailbox te lezen vanmorgen!
Terug uit Rome, besloten deze week niet te lopen. Voelde voor Rome mijn linkerlies al iets en in Rome ook een keer gevoeld. Lijkt op hetzelfde als vorig jaar in mijn rechterlies. Hooguit zondag met Gogo een rondje door Arnhem. Dat verplicht me om rustigaan te lopen en op techniek te letten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik hou wel van die humorquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gaaf hèHet was ook heerlijk om dat in mijn mailbox te lezen vanmorgen!
Maarre, volgend jaar weer?
![]()
![]()
Als ik de mogelijkheid krijg wel en dan zonder blessure uitlopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hou wel van die humorMaarre, volgend jaar weer?
Gaat je vast lukken dan. Nog meer trainingskilometers in de benen tegen die tijd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik de mogelijkheid krijg wel en dan zonder blessure uitlopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah, hoop dat het goed gaat!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een longarts en zijn personeel (longfunctietest).![]()
![]()
Oh, dat had ik ook wel willen zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Zometeen om 9 uur op Eurosport 1 een verslag van Marathon Des Sables. Een trailwedstrijd over een paar dagen door de woestijn. Daarna om half 10 een verslag van Trail du Mont Fiji. Die mij ook wel leuk lijkt!
.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Ik zag het net jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik liep bij team 187 en nog een poster hier liep in team 026.Mooie tijden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
quote:![]()
Als ik dat doe heb ik binnen 100 meter een knieblessure met mijn gewicht
Heb wel wat sprintjes getrokken tijdens de Roparun om een stel team-auto's uit het verboden gebied te houden
Genoeg mensen met overgewicht die hardlopen hoor, dus zo heel gek vind ik het nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Als ik dat doe heb ik binnen 100 meter een knieblessure met mijn gewicht
Heb wel wat sprintjes getrokken tijdens de Roparun om een stel team-auto's uit het verboden gebied te houden
Alleen als je al last van je knieën hebt zou ik het niet doen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Die is voor Wussies, las ik in Trail Running Magquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Als je écht wilt lijden ga je voor de Weskus (South Coast) Marathon in Zuid-Afrika.
Ja doei.![]()
Jeetje wat een wind hier weer vandaag. Gelukkig mocht ik gister lopen en hopen dat er morgen wat minder wind staat. Loop toch heeel wat liever door de regen dan door storm.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
YUR en Maleduck! Hulde mannen, oneindig respect voor jullie prestatie. Vandaag eindelijk weer internet en het eerste wat ik gecheckt heb zijn jullie verslagen! Zover kunnen lopen, met zo'n slaaptekort en dan ook nog op een tempo dat je niet zelf kunt bepalen verdient lof.
En nu weer werken, vanavond verslagje van mijn (loop)ervaringen in Dublin.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Bleeh... verkouden, vies weer, weg kwijt. Het was niet helemaal mijn rondjeWel positief dat ik eindelijk eens wat langzamer heb kunnen lopen dan ik normaal doe en niet compleet uitgeput thuis kom.
http://www.endomondo.com/workouts/193173503/7801854![]()
Vanavond weer eens het bos in. Heb ik al veel te lang niet gedaan. Kijken hoe dat loopt met mijn nieuwe schoenen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.
F means you're fucked![]()
Het is hier niet bepaald vies weer, een zonnetje en gewoon warm. Ik had een dun jasje aan maar dat was niet echt nodig geweest.
Ik heb tien kilometer gelopen in blokken van acht minuten. Zou eerst een uur rennen maar halverwege bedacht ik me eens proberen tot de tien kilometer te proberen te gaan. Rustig tempo, niet dat ik harder kon :-) Ik ben van het harde pad afgegaan en heb eens bospaadjes geprobeerd. Leuk lopen maar ook best zwaar door takken en stenen die uitstaken en doordat er nog meer hoogteverschillen waren. Ik vond het wel prettig qua neerkomen, omdat de grond toch wat zachter is vond ik het voor mijn schenen wel een stukje fijn
http://www.endomondo.com/workouts/193160171/5638894This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Super nieuws Slacker!
Dus over een half jaar ga je heel veel biertjes drinken? Ik ben voor!SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.![]()
^^SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef hatsaflats het volgende:
Woehoe, ik heb in mei al 100km gelopen en het is nog maar de 22e!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik vond na een tijdje het wandelen tussen het hardlopen door ook vervelend wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:06 schreef CRX_master het volgende:
Ik mag zo les 17 van Evy gaan doen.. Vind die rustdagen maar vervelend eigenlijk, ik wil zo graag door en vooruitgang boeken... Nou ja, het zal wel goed zijn voor je dat rusten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
straks naar de fysio met uitgeprinte schema's. Ik ben benieuwd
Ecosia
iedereen wel denk...quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond na een tijdje het wandelen tussen het hardlopen door ook vervelend worden
vooral bij 15 minuten lopen, rust 20 minuten lopen had ik aardig de pest er in.
dat was een ander schema, maar denk dat evy ook wel zo een geintje heeftInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hoera!!SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Jumparound het volgende:
iedereen wel denk...
vooral bij 15 minuten lopen, rust 20 minuten lopen had ik aardig de pest er in.
dat was een ander schema, maar denk dat evy ook wel zo een geintje heeftzit je gewoon echt lekker in het ritme, moet je gaan wandelen
Dat was voor mij wel het punt waarbij ik me afvroeg of ik nog wel door moest gaan met het schema.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Hoe ver ben je nu eigenlijk Isa?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]zit je gewoon echt lekker in het ritme, moet je gaan wandelen
Dat was voor mij wel het punt waarbij ik me afvroeg of ik nog wel door moest gaan met het schema.
Ik hoop dat ik over niet al te lange tijd weer een schema mag gaan lopenBaal als een stekker dat ik al 2 maanden niet heb hardgelopen
![]()
![]()
Ja, en de wandelminuten gaan heel traag voorbij, terwijl de hardloopminuten omvliegenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond na een tijdje het wandelen tussen het hardlopen door ook vervelend wordenUiteraard
Ben jij ook geblesseerd dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu eigenlijk Isa?
Ik hoop dat ik over niet al te lange tijd weer een schema mag gaan lopenBaal als een stekker dat ik al 2 maanden niet heb hardgelopen
Maar even mijn oude Fok! account gevonden toen ik erachter kwam dat ik een leuk hardloop topic te vinden is, ben op dit moment na een zware blessure weer langzaam het opbouwen met als doel over een paar maanden weer dezelfde tijden te lopen als voorheen.
Begin dit jaar heb ik de kwart marathon van Egmond(10,6km) gelopen in 54:33 en zou het mooi zijn als ik weer op hetzelfde nivo ga komen.
Heb begin dit jaar een kuitblessure opgelopen door overbelasting, dus dat gaat in ieder geval niet meer gebeuren en ben van plan om het nu een stuk rustiger op te bouwen dan voorheen.
Ik heb mij ook aangemeld bij het Fok! team op Endomundo, dus ben benieuwd hoe het de komende weken gaat, zal ook nog even een PM sturen zoals in de OP beschreven staat.
Succes iedereen met lopen!![]()
Welkom Aquine, succes met opbouwen en ik hoop voor je dat je inderdaad je oude niveau kan aantikken!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
welkom en succes!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:38 schreef Aquine het volgende:
Maar even mijn oude Fok! account gevonden toen ik erachter kwam dat ik een leuk hardloop topic te vinden is, ben op dit moment na een zware blessure weer langzaam het opbouwen met als doel over een paar maanden weer dezelfde tijden te lopen als voorheen.
Begin dit jaar heb ik de kwart marathon van Egmond(10,6km) gelopen in 54:33 en zou het mooi zijn als ik weer op hetzelfde nivo ga komen.
Heb begin dit jaar een kuitblessure opgelopen door overbelasting, dus dat gaat in ieder geval niet meer gebeuren en ben van plan om het nu een stuk rustiger op te bouwen dan voorheen.
Ik heb mij ook aangemeld bij het Fok! team op Endomundo, dus ben benieuwd hoe het de komende weken gaat, zal ook nog even een PM sturen zoals in de OP beschreven staat.
Succes iedereen met lopen!
er zitten hier genoeg ervaringsdeskundigen qua overbelastingblessures om je een hart onder de riem te kunnen steken
mezelf incluusInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Over drie maanden al, dan ben ik van acecoumarol afquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus over een half jaar ga je heel veel biertjes drinken? Ik ben voor!
Oh, nog beter. Ik ben voor!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Over drie maanden al, dan ben ik van acecoumarol af![]()
Ik krijg net een te vette foto via FB door:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef YUR het volgende:
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Gave fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had iemand hier al gemeld dat jij en MaleDuck helden zijn? Nee?
Nou, bij deze dan: Jullie zijn HELDEN !!![]()
![]()
En wat een gave verslagen.
RopaRun op mijn todo list: check![]()
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Vetttt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een stomme vraag, maar hoe bereken je een percentage van een tempo uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou zelf zeggen, 5km in een tempo op 60% van je beoogde wedstrijdtempo
Omrekenen naar sec/km, percentage op los laten, terug omrekenen naar min/km? Dan kom ik rond de 9 min/km uit. Kan dat kloppen?![]()
Ben niet zo`n rekenwonder...![]()
Ik krijg net een te vette foto via FB door:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
aan de dames: lopen jullie tijdens ongesteldheid?![]()
jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
Juist! Sporten is de beste manier om bijkomende klachten als buikpijn en hoofdpijn te verhelpen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
aan de dames: lopen jullie tijdens ongesteldheid?Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
aan de dames: lopen jullie tijdens ongesteldheid?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik geef m'n lichaam even rust tot zaterdagmorgen dagje uni, vrijdag hele dag reizen naar NL (om half 4 gaat de wekker
) en dan zaterdagochtend maar weer 's een loopje in Den Haag doen dus. En maandag in doetinchem en dan woensdag weer met de club mee
Ja doei.![]()
Hmhmhm ik ging eigenlijk twee rustdagen nemen. Maar als mijn eten goed zakt misschien toch maar vanavond lopen![]()
![]()
Dit!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:47 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Juist! Sporten is de beste manier om bijkomende klachten als buikpijn en hoofdpijn te verhelpen.
Alleen had ik de laatste keer heel erge pijn aan mijn gewrichten, dat was niet zo leukHopelijk blijft dat bij 1x.
![]()
Ik ook! Alleen autorijden....quote:
Dat is wel een leuk vooruitzicht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zondag een familiefeestje en zaterdagavond FOK!(crew)meet![]()
Vooral als je dat OOK nog kan combineren om een loopje in Den Haag te doen met wat bekende![]()
![]()
Niet de dag dat het net losbarst en op z'n hevigst is. Dan zit ik het liefst onder een dekentje in een hoekje van de bank te huilenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
aan de dames: lopen jullie tijdens ongesteldheid?Maar daarna wel
![]()
Oordeel door de fysio: ik moet eerst pijnvrij de hond uit kunnen laten voor ik weer aan hardlopen mag denkenZe heeft nu mijn linker knie vooral onder handen genomen, tape om de knieschijf geplakt voor stabiliteit. Volgende week gaat ze de rechter knie onder handen nemen en daar de spieren los maken. Hopen dat het allemaal snel beter gaat dus..
![]()
Jeetje! Hopelijk gaat t snel over met se behandeling... Sterkte!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet de dag dat het net losbarst en op z'n hevigst is. Dan zit ik het liefst onder een dekentje in een hoekje van de bank te huilenMaar daarna wel
![]()
Oordeel door de fysio: ik moet eerst pijnvrij de hond uit kunnen laten voor ik weer aan hardlopen mag denkenZe heeft nu mijn linker knie vooral onder handen genomen, tape om de knieschijf geplakt voor stabiliteit. Volgende week gaat ze de rechter knie onder handen nemen en daar de spieren los maken. Hopen dat het allemaal snel beter gaat dus..
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nooit zo'n last van heb..,quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
![]()
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Inlijsten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Banaan op (ik viel om) water leegdrinken, omkleden em het bos in.![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Banaan op (ik viel om) water leegdrinken, omkleden em het bos in.![]()
![]()
![]()
![]()
Oef, naar! Sterkte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet de dag dat het net losbarst en op z'n hevigst is. Dan zit ik het liefst onder een dekentje in een hoekje van de bank te huilenMaar daarna wel
![]()
Ik probeer altijd een dag vantevoren te plannen wanneer ik de volgende dag ga lopen. Meestal deze opties: Voor school, tussen werk en school, of na het eten. Kijk ik voor morgen, gewoon van 9:00 tot 20:30 helemaal vol met school en werk.
De afgelopen 2 dagen al vroeg (5:00 en 6:00) opgestaan, dus het ziet er dus naar uit dat ik pas na m`n werk kan lopen. Niet de fijnste tijd, maar ach.. Beter dan overslaan!![]()
Dank!quote:
Even nog een vraagje wat betreft een hartslag band. Moet je die natmaken of moet dat alleen wanneer hij onjuiste waarden aangeeft.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker nat maken met warm water. Weet je zeker dat het goed gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dank!
Even nog een vraagje wat betreft een hartslag band. Moet je die natmaken of moet dat alleen wanneer hij onjuiste waarden aangeeft.The sun in your Eyes
Nee, ik lig een kwart van mijn leven in bed.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/i25#126862567]woensdag 22 mei 2013 16:40[/url] schreef sararaats het volgende:[/b]
aan de dames: lopen jullie tijdens ongesteldheid?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Lol, smsje van een collega die de RoParun heeft gelopen: Ja, nu effe proberen uit te rusten want ga zondag de Leiden Marathon lopen met een vriend
Wtfbbq![]()
![]()
Je hebt van die mensen
Dat vind ik nog aan de weinige kant hoor. Ik haal bijna 1/3.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, ik lig een kwart van mijn leven in bed.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik bedoel bovenop mijn slaap he. En als ik ongesteld ben en echt uit bed moet, dan laat ik me dragen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Ooooooohquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef LadyOracle het volgende:
Ik bedoel bovenop mijn slaap he. En als ik ongesteld ben en echt uit bed moet, dan laat ik me dragen.
Is het wel bekend wat je hebt? "Gewoon" overbelasting of iets anders?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Blabla, wil ik niet weten![]()
Oordeel door de fysio: ik moet eerst pijnvrij de hond uit kunnen laten voor ik weer aan hardlopen mag denken Ze heeft nu mijn linker knie vooral onder handen genomen, tape om de knieschijf geplakt voor stabiliteit. Volgende week gaat ze de rechter knie onder handen nemen en daar de spieren los maken. Hopen dat het allemaal snel beter gaat dus..![]()
Nou, de 10e training met Evy zit er weer op, en het ging slecht...![]()
Steken in mijn zij, pijnlijke knieën, the works...Volgende keer hopelijk beter, maar eerst even twee dagen rust, kijken of dat mijn knieën een beetje helpt.
Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/193289476/9947984![]()
Ga je niet nog steeds te hard tijdens je loopstukken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
Steken in mijn zij, pijnlijke knieën, the works...Volgende keer hopelijk beter, maar eerst even twee dagen rust, kijken of dat mijn knieën een beetje helpt.
En misschien toch nog iets rustiger proberen te lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/193289476/9947984
Wat GotC zegt dus![]()
![]()
steken in je zij... heb ik als ik te hard ga of te kort geleden heb gegeten!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
Te hard gelopen? Kom je nog praten tijdens het lopen? Goed op je ademhaling letten enzo? Nouja, volgende keer beterquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/193289476/9947984maar je bent tenminste gegaan
YUR, vette foto! Echt, hele mooie sfeer op die plaat![]()
Ik wil gaan hardlopen om af te reageren, maar rustdag enzo... Wat een klotedag op het werk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon overbelastingquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is het wel bekend wat je hebt? "Gewoon" overbelasting of iets anders?Aangezien ze mijn knieën nog alle kanten op kon bewegen zonder dat het pijn deed is er geen reden te denken dat er iets stuk is. Alleen dus het duwen aan de knieschijf was erg pijnlijk, daar zit een irritatie onder.
Doet nu nog verrekte pijn
En dus de spieren bij de andere knie..
![]()
Ik ga nog langzamer proberen te lopen, inderdaad. Kan wel nog praten, en hijg niet echt gelukkig.Benieuwd of langzamer gaat lukken, hobbel nu al zo.
![]()
Ik had niet gegeten van tevoren, dus dikke kans dat ik toch nog te snel ga... Domme ik.![]()
![]()
Op zich klinkt dat dan weer gunstig...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon overbelastingAangezien ze mijn knieën nog alle kanten op kon bewegen zonder dat het pijn deed is er geen reden te denken dat er iets stuk is. Alleen dus het duwen aan de knieschijf was erg pijnlijk, daar zit een irritatie onder.
Doet nu nog verrekte pijn
En dus de spieren bij de andere knie..
Fysio's staan ook niet bekend dat ze zacht met ons om gaanSPOILER: eigen ervaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En misschien toch nog iets rustiger proberen te lopen.
Wat GotC zegt dus
En de steken: zit er voldoende tijd tussen eten en lopen? Bij mij helpt het vaak om m'n buik even in te trekken tijdens het lopen, dan zijn ze zo verdwenen. Misschien een tip voor jou
.
Je loopt vooral zo onregelmatig als de neten. Probeer daar eens wat aan te doen ook, dat zou ook nog wel 's kunnen helpen.Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat dan weer gunstig...
Fysio's staan ook niet bekend dat ze zacht met ons om gaanSPOILER: eigen ervaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja zo ging het idd.. En nu heb ik echt zo'n dof en gemangeld gevoel in mijn knie.. lang niet gehad, ben ik echt niet meer gewend geloof ik
![]()
![]()
Maar wat is nu de oorzaak dan? Dat is ook wel handig om te weten met het oog op het voorkomen van herhaling enzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ja zo ging het idd.. En nu heb ik echt zo'n dof en gemangeld gevoel in mijn knie.. lang niet gehad, ben ik echt niet meer gewend geloof ik
.
Overbelasting.. Berg af lopen en dat net ff te lang..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Maar wat is nu de oorzaak dan? Dat is ook wel handig om te weten met het oog op het voorkomen van herhaling enzo.
![]()
Voor mijn gevoel valt dat mee, ga niet ineens sneller lopen in ieder geval. Maar zal erop letten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Je loopt vooral zo onregelmatig als de neten. Probeer daar eens wat aan te doen ook, dat zou ook nog wel 's kunnen helpen.![]()
![]()
Kun je wel goed zien op je grafiekje? (weet niet of je met foon of hardloophorloge loopt?).quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel valt dat mee, ga niet ineens sneller lopen in ieder geval. Maar zal erop letten.To see a world in a grain of sand
Ik ben halverwege m'n training gestopt. Opeens helemaal verkrampt, was niet lekkerwelnu, shit happens. Er zijn ergere dingen, nu lekker rust tot zondag!
Gupje, wat doe je nou?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pfff ik houd er ook mee op voor vandaag. Ik moet stiekem nog best veel regelen voor het einde van dit schooljaar.
Maar als het goed is nog 4 a 5 weken en mijn 2de schooljaar zit er weer op.
Dan nog 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt tijd dat ik werk in het onderwijs vind dan kan ik werk en stage beter combineren.
/geklaagDe dag zelf was minder maar de dag erna had ik minder last had van mijn kuiten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Het helpt wel![]()
![]()
Jeej, drie bekertjes! Ik vertrouw erin dat het zondag wel goed komt met de 5 km![]()
http://www.endomondo.com/workouts/193311063/1836758![]()
Ziet er goed uit GuitarJJ, dat moet zeker goed gaan komen! Op naar een tijd rond de 25 minuten op die 5 km
Stoere foto YUR! Ik heb mezelf nog niet op foto's gezien, wel even een stukje Roparun radio teruggeluisterd waar ik geïnterviewd werd!http://www.roparunradio.n(...)itzending=2013051923 bij ongeveer 32 minuten begint het volgens mij...
De hele dag al bekaf. Dat ik vanmiddag nog tien kilometer gelopen heb kan ik bijna niet geloven. Slecht omgeschakeld dit keer. Nachtdiensten zijn leuk maar soms ben je dagen lang van slag. Ben in ieder geval blij dat ik mijn lopie al gehad heb vandaag :-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
33:10quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef MaleDuck het volgende:
Ziet er goed uit GuitarJJ, dat moet zeker goed gaan komen! Op naar een tijd rond de 25 minuten op die 5 km
Stoere foto YUR! Ik heb mezelf nog niet op foto's gezien, wel even een stukje Roparun radio teruggeluisterd waar ik geïnterviewd werd!http://www.roparunradio.n(...)itzending=2013051923 bij ongeveer 32 minuten begint het volgens mij...
Leuk!! Heb ik ook een stem bij een persoon.Nu ga ik echt de pc afsluiten en even RUSTIG hobbelen.quote:Lichte pijntjes maar dat hoort erbij![]()
![]()
Held ben je ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef MaleDuck het volgende:
Pijntjes, takkeweer, niks aan het handje
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
33:10
Leuk!! Heb ik ook een stem bij een persoon.
[..]
Nu ga ik echt de pc afsluiten en even RUSTIG hobbelen.Dit was een half uur voor ik finaal door de grond ging van de pijn en ik net hier op het forum gepost had dat ik een stuk van 2 km ging proberen om weer in mijn ritme te komen, het was ook wel een beetje mooi weer show hoor, had geen zin om te zeggen dat ik er flink doorheen zat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Held ben je ookPijntjes, takkeweer, niks aan het handje
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nu ga ik echt de pc afsluiten en even RUSTIG hobbelen.Rustig lijkt me verstandig ja.
![]()
Dat snap ik ook wel hoor, maar er zijn er genoeg die dan heel zielig zouden gaan doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dit was een half uur voor ik finaal door de grond ging van de pijn en ik net hier op het forum gepost had dat ik een stuk van 2 km ging proberen om weer in mijn ritme te komen, het was ook wel een beetje mooi weer show hoor, had geen zin om te zeggen dat ik er flink doorheen zat.Je speelt een beetje mooi weer, gaat door de grond van de pijn en loopt 'm vervolgens mooi wel uit.
![]()
Ja, het laatste stuk wel ja, dit was precies bij een aflossingquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Levitas het volgende:
Hoor ik dat nou goed? Ben je nou ook een stukje aan het lopen en bellen tegelijk, MD?Ja, dat is waar, ik zat me te bedenken als dit bij een 'gewone' wedstrijd was gebeurd, dan was ik uitgestapt, maar dit is wel wat anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor, maar er zijn er genoeg die dan heel zielig zouden gaan doenJe speelt een beetje mooi weer, gaat door de grond van de pijn en loopt 'm vervolgens mooi wel uit.
Waarschijnlijk niet goed genoeg eten/drinken van te vorenquote:niks ernstigs ga ik van uit, zondag weer beter
Hehe, baas! Ik dacht inderdaad te horen "Moet nu ff wisselen" of iets in die richting. Verwachtte dat je de telefoon aan iemand anders zou geven, maar in plaats daarvan hoor ik een andere ademhaling.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, het laatste stuk wel ja, dit was precies bij een aflossing![]()
![]()
Regelmatig kunnen lopen na 10 Evy lessen is niet makkelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Je loopt vooral zo onregelmatig als de neten. Probeer daar eens wat aan te doen ook, dat zou ook nog wel 's kunnen helpen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Regelmatig kunnen lopen na 10 Evy lessen is niet makkelijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Regelmatig kunnen lopen na 10 Evy lessen is niet makkelijk![]()
![]()
![]()
Ik geloof vanaf nu niks meer wat je hier postquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef MaleDuck het volgende:
Dit was een half uur voor ik finaal door de grond ging van de pijn en ik net hier op het forum gepost had dat ik een stuk van 2 km ging proberen om weer in mijn ritme te komen, het was ook wel een beetje mooi weer show hoor, had geen zin om te zeggen dat ik er flink doorheen zat.
Leuke verslagen Yur & MDJullie zijn echt toppers! Wees er maar trots op!
![]()
En hopelijk trekken alle pijntjes vlug weg en is er niks blijvend beschadigd!![]()
Terecht...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf nu niks meer wat je hier post
De laatste training voor de Royal Ten van zondag a.s. (uiteraard wordt het beestenweer) zit erop.
Ik doe tijdens zo'n laatste training altijd wat tempowerk. Eerst 5 km rustig warmlopen. Beetje rekken onderweg. Daarna 5 km in een iets sneller tempo dan ik zondag van plan ben.
Ik kan die training heel simpel met een drieletterig vrouwelijk zelfstandig naamwoord omschrijven, maar zo ben ik niet opgevoed. Dat woord dekt echter volledig de lading. Crisis, de poten wilden na 2 km tempo gewoon niet meer. En vervolgens het hoofd ook niet. Na 3 km tempo vond ik het welletjes. In totaal dus 8 km.
De wind was gaan liggen, dus ik denk nog even na wie of wat ik de schuld ga geven.![]()
quote:![]()
Dit was geen steek onder water door de vorige post.
Ik bedoel dit omdat ik zondag een wedstrijd loop.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Dit was geen steek onder water door de vorige post.
Ik bedoel dit omdat ik zondag een wedstrijd loop.Rustig is altijd verstandig, toch?
![]()
quote:
Luisteren naar je lichaam tijdens lopen is altijd verstandig.
Soms moet je juist niet rustig lopen (interval/wedstrijd e.d.) (maar wel blijven luisteren).![]()
Voor mijn gevoel loop ik een stuk regelmatiger dan dat de grafiek aan geeft, of de muziek moet ook zo onregelmatig zijn, daar loop ik steeds op. Kort samengevat: ik vat 'm niet (waarom zo onregelmatig), en vind het nog best lastig.quote:![]()
Oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam tijdens lopen is altijd verstandig.
Soms moet je juist niet rustig lopen (interval/wedstrijd e.d.) (maar wel blijven luisteren).![]()
![]()
Het is ook lastig. Wat voor mij helpt is het langzaam lopen echt forceren, dus dat je echt het gevoel hebt dat je amper vooruit komt. Zeker in het begin van loopjes ga je snel te snel en door te forceren ga je dus, uh, langzamer. En ja, het loopt kut. En met Evy is rustig altijd verstandig. Tempo komt later wel.![]()
Zat mensen die genoeg ervaring hebben en nóg niet stabiel lopen. Zou me daar ook niet druk om maken, focus op ontspannen, rustig en pijnvrij je loopminuten halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel loop ik een stuk regelmatiger dan dat de grafiek aan geeft, of de muziek moet ook zo onregelmatig zijn, daar loop ik steeds op. Kort samengevat: ik vat 'm niet (waarom zo onregelmatig), en vind het nog best lastig.
Enne, GPS is nooit perfect, zou het grafiekje pas echt bekijken als je langere stukken in 1x loopt. Dan heb je er wat aan.
Oh, en de GPS-faal geldt niet bij de Suunto van Swets met z'n privé-GPS-satellieten![]()
![]()
Eindelijk internet in mijn tijdelijk onderkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk afgelopen maandag na het uitpakken een stukje gaan lopen. Meteen bergop gegaan, tot ik mooi uitzicht had, en toen weer omlaag. Moet wel zeggen dat dat meteen een stuk heftiger was dan het plattepolder landschap. Bergop was het kapot zweten op een erg rustig tempo. Bergaf was het vliegen en oppassen dat je niet op je plaat ging. Heel gaaf om te doen wel. Boven was er ook een prachtig uitzicht over Dublin. Volgens Garmin toch 100 hoogtemeters gehad op een stuk van 3.5 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister voor wat vlakker asfalt gekozen. Ging lekker snel, al zat er daar ook hoogteverschil in. Vandaag zegt mijn schema 9km, maar dat ga ik skippen omdat ik maandag ook al geen rust genomen had. Morgenvroeg gaan we de 9 doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt me trouwens wel echt heel erg op hoe erg hardlopen hier leeft. Woon naast een park en ik zie hier hele groepen mensen rekken en strekken, intervalletjes doen over het gras of gewoon rondjes lopen. Kwam op mijn 5km rondje zeker 15 lopers tegen. Dan nog heel veel wandelaars in hardloop-uitrusting. En ze zijn ook heel vriendelijk! Paar wandelaars gingen voor me in het gras staan zodat ik het smalle stoepje voor mezelf had.Erg leuk om te lopen in een omgeving waar het zo leeft.
The sun in your Eyes
Een slechte generale, is een goede finale!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kan die training heel simpel met een drieletterig vrouwelijk zelfstandig naamwoord omschrijven, maar zo ben ik niet opgevoed. Dat woord dekt echter volledig de lading. Crisis, de poten wilden na 2 km tempo gewoon niet meer. En vervolgens het hoofd ook niet. Na 3 km tempo vond ik het welletjes. In totaal dus 8 km.![]()
![]()
Zo, dat ging goed.
Half augustus begin ik met mn marathon schema. Tot die tijd top fit worden.
De basis van het schema wordt een runinfo.nl schema maar de zwaarte wordt flink opgevoerd!
De wekelijkste afstand 2x zeg maar. ..
Ook tempos bepaald, maar dat zien we tegen die tijd wel. Voorlopig ingezet op 4:12. Met trainingssnelheden tussen de 10 en 12 km/h.
Ik heb er zin in
Ecosia
4:12! Op een marathon! Laat dat een typefout zijn, of ben jij echt zo'n snelle?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Jumparound het volgende:
Zo, dat ging goed.
De basis van het schema wordt een runinfo.nl schema maar de zwaarte wordt flink opgevoerd!
Ook tempos bepaald, maar dat zien we tegen die tijd wel. Voorlopig ingezet op 4:12. Met trainingssnelheden tussen de 10 en 12 km/h.
Ik heb er zin inThe sun in your Eyes
4 uur 12 minuten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Onama het volgende:
[..]
4:12! Op een marathon! Laat dat een typefout zijn, of ben jij echt zo'n snelle?
Succes Jump!![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Onama het volgende:
Eindelijk internet in mijn tijdelijk onderkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk afgelopen maandag na het uitpakken een stukje gaan lopen. Meteen bergop gegaan, tot ik mooi uitzicht had, en toen weer omlaag. Moet wel zeggen dat dat meteen een stuk heftiger was dan het plattepolder landschap. Bergop was het kapot zweten op een erg rustig tempo. Bergaf was het vliegen en oppassen dat je niet op je plaat ging. Heel gaaf om te doen wel. Boven was er ook een prachtig uitzicht over Dublin. Volgens Garmin toch 100 hoogtemeters gehad op een stuk van 3.5 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister voor wat vlakker asfalt gekozen. Ging lekker snel, al zat er daar ook hoogteverschil in. Vandaag zegt mijn schema 9km, maar dat ga ik skippen omdat ik maandag ook al geen rust genomen had. Morgenvroeg gaan we de 9 doen.Mooi daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt me trouwens wel echt heel erg op hoe erg hardlopen hier leeft. Woon naast een park en ik zie hier hele groepen mensen rekken en strekken, intervalletjes doen over het gras of gewoon rondjes lopen. Kwam op mijn 5km rondje zeker 15 lopers tegen. Dan nog heel veel wandelaars in hardloop-uitrusting. En ze zijn ook heel vriendelijk! Paar wandelaars gingen voor me in het gras staan zodat ik het smalle stoepje voor mezelf had.Erg leuk om te lopen in een omgeving waar het zo leeft.
![]()
![]()
dit dus. 6:00 / kmquote:
En Thanks. Dat ga ik nodig hebben!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wat wordt je startpunt in augustus? HM met 6:00/km?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Jumparound het volgende:
Zo, dat ging goed.
Ik heb er zin in![]()
Ga je nog HM's lopen tot augustus? (Wat een kort schema trouwens, 2 maandenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dit dus. 6:00 / km
En Thanks. Dat ga ik nodig hebben!)
![]()
Gaaf Onama! Heel veel plezier daar en veel mooie loopmomenten.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
en Jump, hoe moet ik dat zien, de wekelijkse afstand 2x ?
dat in de 2 maanden de afstand verdubbeld wordt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mensen, bedankt voor de antwoorden op de ongesteldheid-vraag.
In elk geval ga ik nu niet lopen aangezien ik er ziek van ben (pil op, ongesteld)
Het valt niet mee hihi.
Het is precies herfst![]()
Werewolf![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Zat mensen die genoeg ervaring hebben en nóg niet stabiel lopen. Zou me daar ook niet druk om maken, focus op ontspannen, rustig en pijnvrij je loopminuten halen.
Enne, GPS is nooit perfect, zou het grafiekje pas echt bekijken als je langere stukken in 1x loopt. Dan heb je er wat aan.
Oh, en de GPS-faal geldt niet bij de Suunto van Swets met z'n privé-GPS-satellieten
Wat is dat toch met mijn Suunto? Ik kan het ook niet helpen dat dat ding binnen een paar seconden een GPS fix heeft.![]()
eind juli. 3 maandenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga je nog HM's lopen tot augustus? (Wat een kort schema trouwens, 2 maanden)
Ik denk de groene hel in Duitsland. En tussendoor misschien nog een halve. Eerst vakantie
Ecosia
Ik blijf het grappig vindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mijn Suunto? Ik kan het ook niet helpen dat dat ding binnen een paar seconden een GPS fix heeft.Sowieso ideaal, want soms kan je met Garmin rondjes blijven lopen
![]()
![]()
Je begint half augustus met je schema zei je tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
eind juli. 3 maanden
Ik denk de groene hel in Duitsland. En tussendoor misschien nog een halve. Eerst vakantie![]()
![]()
het schema was nogal aan de lichte kant. 1ste week 18 km. Dat loop ik nu in 1 x..quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
en Jump, hoe moet ik dat zien, de wekelijkse afstand 2x ?
dat in de 2 maanden de afstand verdubbeld wordt?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
tik fout. Eind juli.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Je begint half augustus met je schema zei je tochInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
En nu lopen
Ecosia
Trouwens na veel tempo loopjes in de afgelopen 2 weken nu wel wat last van m'n schenen. Even een dagje extra rust pakken nu. En dan zaterdag 14KM lopen.![]()
Intervalquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Trouwens na veel tempo loopjes in de afgelopen 2 weken nu wel wat last van m'n schenen. Even een dagje extra rust pakken nu. En dan zaterdag 14KM lopen.![]()
![]()
Ik ga dan altijd opdrukken tegen het bankje in het park tot ik een gps fix hebquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig vindenSowieso ideaal, want soms kan je met Garmin rondjes blijven lopen
Vanavond na de kramp-run trouwens de oranje koningssoep van de AH gemaaktwas best lekker!
Behalve RD's Cooperquote:
Dit. Rustdagen op dagen waarop je geen zak te doen hebt, en dan "moeten" lopen op dagen dat je agenda bomvol staat. Het is ook altijd hetzelfde héquote:![]()
![]()
Kaas![]()
Lopen door het bos ging lekker maar zwaar. Zondag in een rokerige discotheek gestaan (DE) en longen zitten nog vol lijkt het. Maar het is weer mooi groen in het bos met diertjes
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoe plannen jullie dan? Hoe?!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dit. Rustdagen op dagen waarop je geen zak te doen hebt, en dan "moeten" lopen op dagen dat je agenda bomvol staat. Het is ook altijd hetzelfde héIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Melk is wel lekker. En toetjes. Karnemelk en kaasquote:![]()
Mijn garmin had vandaag trouwens in 5 sec een fix terwijl ik mijn fiets uit de schuur trok.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, geld is vandaag niet gestortquote:dus morgenochtend met 410 lopen, originele bandje er weer op zetten, opsturen, bidden dat geld wel gestort wordt, vrijdag op m'n werk laten bezorgen en alvast spelen + opladen, zaterdagochtend LDL. En als geld niet gestort wordt zaterdagmiddag LDL.
En kaas![]()
![]()
Best km's gemaakt vanavond met de loopgroep.. en ook best op tempo..
Heb nu dus 'loofe pote'I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Balen!! Ik bid mee. (al is het bij mij ook nog geen payday, volgens mij pas na het weekend).quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, geld is vandaag niet gestortdus morgenochtend met 410 lopen, originele bandje er weer op zetten, opsturen, bidden dat geld wel gestort wordt, vrijdag op m'n werk laten bezorgen en alvast spelen + opladen, zaterdagochtend LDL. En als geld niet gestort wordt zaterdagmiddag LDL.
En kaasIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgens mij is dat geen taal (meer) voor iemand die in Zuid-Holland woont:quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef E.T. het volgende:
Best km's gemaakt vanavond met de loopgroep.. en ook best op tempo..
Heb nu dus 'loofe pote'
http://www.wnt.inl.nl/iWD(...)d=M037675&lemma=loof![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen taal voor iemand die in Zuid-Holland woont:
http://www.wnt.inl.nl/iWD(...)d=M037675&lemma=loofIk kom meer uit jouw omgeving
![]()
en eigenlijk ken ik geen goede vertaling van 'loof' aangezien vermoeid niet echt een 1op1 vertaling is..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ah, dat verklaart. Net als "rozig" (dat is ook West-Fries), dat is ook zoiets. Of bolle koekjes. Of snorrelwind. Of alle constructies met -ig of -erig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
KloptIk kom meer uit jouw omgeving
![]()
en eigenlijk ken ik geen goede vertaling van 'loof' aangezien vermoeid niet echt een 1op1 vertaling is..![]()
enzuks
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken het uit het Gooi...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat dus. Ik ken het ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Rozig is niet west-fries hoor. Dat zeggen we hier ook al sinds jaar en dag.
Maar het WNT is alwetend! En het staat ook niet in de dikke van Dale. Wat doen jullie met mijn bronnen?![]()
Den waere se hie gans gek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
jullie zijn raarpraat gewoon limburgs das tenmiste te snappe
The sun in your Eyes
loof ken lang an hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Rozig zijn met loofe bienenEn dan nog boskippen moeten doen of te warskip gaan..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
is bolle koekjes West-Fries??quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart. Net als "rozig" (dat is ook West-Fries), dat is ook zoiets. Of bolle koekjes. Of snorrelwind. Of alle constructies met -ig of -erig.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We refute your scientific sources!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef hatsaflats het volgende:
Maar het WNT is alwetend! En het staat ook niet in de dikke van Dale. Wat doen jullie met mijn bronnen?
Ps. http://www.encyclo.nl/begrip/RozigIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik word heel erg hard op mijn vingers getikt als ik daarnaar zou verwijzenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
We refute your scientific sources!
Ps. http://www.encyclo.nl/begrip/Rozig
Ik zal morgen, onder het motto van SOG, eens kijken of ik iets degelijkere dingen kan vinden.
Al is rozig niet per se loom, denk ik. Het is zo'n fijn vermoeid gevoel dat je krijgt als je de hele dag hebt geschaatst en dan thuis bij de kachel gaat zitten met een kop warme chocolademelk.![]()
hier sluit ik me bij aanquote:
gatver wat was het lekker buiten
Ecosia
Volgens het groene boekje is het gewoon een bestaand woord:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=rozig&w=w
En de Dikke van Dale: http://vandale.nl/opzoeken?pattern=rozig&lang=nnIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat is roséquote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:
Eindelijk eens tijd om weer eens hier een tijdje rond te hangen zijn ze bezig met een Nederlandse cursus, moet niet gekker worden hier!
Ik baal van mezelf, door dat stomme werk vandaag een extra rustdag genomen. Was veel te druk en weer laat klaar. Maar vorige keer had ik ook al 2 rustdagen en ik had zin om te lopen vanavond!Nou ja, dan morgen maar en zaterdag weer.
Wel 2 lichtpuntjes in het verschiet, morgen mijn loon + vakantiegeld, dus kan dan net als hats nieuwe spullen kopen, trailschoenen in mijn geval! En ik heb volgende week een weekje vrij!
Heerlijk gepland met de stuwwaltrail volgende week zaterdag! Zin in!
Vanavond trouwens de uitzending van de marathon des sables gekeken. Dat is toch ook wel een zieke uitdaging. Ik geloof 6 of 7 etappes met een totale afstand van 240km, door de woestijn met overdag een graad of 40+. Ze gingen er helaas niet heel diep op in, was maar een half uurtje, maar wel leuk om te kijken. Het programma erna over de Fiji Trail ging niet door trouwens, toen kwam wielrennen.
![]()
hihi, ik heb lisa uit de simpsons getekent
Ecosia
Wielrennen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Jero_nimo het volgende:
Eindelijk eens tijd om weer eens hier een tijdje rond te hangen zijn ze bezig met een Nederlandse cursus, moet niet gekker worden hier!
Ik baal van mezelf, door dat stomme werk vandaag een extra rustdag genomen. Was veel te druk en weer laat klaar. Maar vorige keer had ik ook al 2 rustdagen en ik had zin om te lopen vanavond!Nou ja, dan morgen maar en zaterdag weer.
Wel 2 lichtpuntjes in het verschiet, morgen mijn loon + vakantiegeld, dus kan dan net als hats nieuwe spullen kopen, trailschoenen in mijn geval! En ik heb volgende week een weekje vrij!
Heerlijk gepland met de stuwwaltrail volgende week zaterdag! Zin in!
Vanavond trouwens de uitzending van de marathon des sables gekeken. Dat is toch ook wel een zieke uitdaging. Ik geloof 6 of 7 etappes met een totale afstand van 240km, door de woestijn met overdag een graad of 40+. Ze gingen er helaas niet heel diep op in, was maar een half uurtje, maar wel leuk om te kijken. Het programma erna over de Fiji Trail ging niet door trouwens, toen kwam wielrennen.
![]()
Ik ben klaar met werken, vandaag welgeteld 2 uur pauze gehad tussen 08.30 uur en nu.. dus ik ga maar eens slapen, morgen weer een dag![]()
![]()
![]()
Ecosia
Jero, James Cracknell heeft ook die marathon gelopen en er een aflevering van gemaakt voor Discovery of BBC. Misschien leuk om op te zoeken![]()
![]()
Da's de dunnequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:06 schreef slacker_nl het volgende:
Volgens het groene boekje is het gewoon een bestaand woord:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=rozig&w=w
En de Dikke van Dale: http://vandale.nl/opzoeken?pattern=rozig&lang=nnIn de dikke kon ik het niet vinden
En rozig zonder definitie, zoals in het groene boekje, zegt niet zoveel. Dat kan ook roze-achtig of roos-achtig zijn ipv loom.
Juist ja, hatsa en taal..![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Onama het volgende:
Eindelijk internet in mijn tijdelijk onderkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk afgelopen maandag na het uitpakken een stukje gaan lopen. Meteen bergop gegaan, tot ik mooi uitzicht had, en toen weer omlaag. Moet wel zeggen dat dat meteen een stuk heftiger was dan het plattepolder landschap. Bergop was het kapot zweten op een erg rustig tempo. Bergaf was het vliegen en oppassen dat je niet op je plaat ging. Heel gaaf om te doen wel. Boven was er ook een prachtig uitzicht over Dublin. Volgens Garmin toch 100 hoogtemeters gehad op een stuk van 3.5 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister voor wat vlakker asfalt gekozen. Ging lekker snel, al zat er daar ook hoogteverschil in. Vandaag zegt mijn schema 9km, maar dat ga ik skippen omdat ik maandag ook al geen rust genomen had. Morgenvroeg gaan we de 9 doen.Het ziet er daar erg mooi uit! Leuk ook dat het wat heuvelachtiger is. Als je straks weer terugkomt in NL met dik gespierde benen loop je ineens 2x zo soepel en snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt me trouwens wel echt heel erg op hoe erg hardlopen hier leeft. Woon naast een park en ik zie hier hele groepen mensen rekken en strekken, intervalletjes doen over het gras of gewoon rondjes lopen. Kwam op mijn 5km rondje zeker 15 lopers tegen. Dan nog heel veel wandelaars in hardloop-uitrusting. En ze zijn ook heel vriendelijk! Paar wandelaars gingen voor me in het gras staan zodat ik het smalle stoepje voor mezelf had.Erg leuk om te lopen in een omgeving waar het zo leeft.
. Wel jammer dat we nu niet samen een rondje konden doen maar dat komt ooit nog wel dan. Als ik jou dan nog bij kan houden
.
In ieder geval heel veel plezier daar! Ga je ook nog proberen om bij een loopgroepje aan te sluiten om nog wat meer mensen te leren kennen? Of gewoon lekker zelf lopen en je ziet wel of er iets op je pad komt?![]()
![]()
Goeie tip! Bedankt, ik zal het proberen te onthouden, dan zal ik hem morgen even opzoeken. Wel erg gaaf om te zien. Ik dacht dat er van andere grote ultra-trails ook nog wel documentaires waren, maar nog niet echt iets goed gevonden, ga ik dan ook meteen even doen. Voor als ik me volgende week verveel tijdens een rustdagquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef GotC het volgende:
Jero, James Cracknell heeft ook die marathon gelopen en er een aflevering van gemaakt voor Discovery of BBC. Misschien leuk om op te zoeken.
![]()
det zien ze toch alquote:![]()
sjoene plaats hebse trouwes oetgezog! heij neet in de gate desse al zoe snel wig zuujs goan en alles geregels heijs opt werk. mer good gedoan en geregeld! ist doa auk beter weer?![]()
![]()
![]()
Hij heeft wel meer idiote sportdingen gedaan voor z'n serie, dus leuk kijkvoerquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goeie tip! Bedankt, ik zal het proberen te onthouden, dan zal ik hem morgen even opzoeken. Wel erg gaaf om te zien. Ik dacht dat er van andere grote ultra-trails ook nog wel documentaires waren, maar nog niet echt iets goed gevonden, ga ik dan ook meteen even doen. Voor als ik me volgende week verveel tijdens een rustdag.
![]()
![]()
Dat rondje halen we nog wel eens in (Ekiden vlieg ik misschien voor over nog). Ik ga jou er nog lang niet uitlopen, ook niet na twee maanden heuvels. Al ben ik wel benieuwd of ik het ga merken als ik eenmaal terug ben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het ziet er daar erg mooi uit! Leuk ook dat het wat heuvelachtiger is. Als je straks weer terugkomt in NL met dik gespierde benen loop je ineens 2x zo soepel en snel. Wel jammer dat we nu niet samen een rondje konden doen maar dat komt ooit nog wel dan. Als ik jou dan nog bij kan houden
.
In ieder geval heel veel plezier daar! Ga je ook nog proberen om bij een loopgroepje aan te sluiten om nog wat meer mensen te leren kennen? Of gewoon lekker zelf lopen en je ziet wel of er iets op je pad komt?
Ik ga hier zeker niet bij een loopgroep, zit hier maar tot eind augustus, dan kom ik terug. Ben ook niet hier gekomen om te socializen, alle vrienden die ik zou maken ben ik dan zo weer kwijt. Loopgroep ga ik misschien doen als ik terug ben in Nederland, maar eerst kijken hoe het met studie gaat, want dat is prioriteit nummer 1. Als ik daar genoeg tijd voor over hou ernaast dan ga ik het overwegen (atletiekvereniging trekt me ook wel voor de baantraining).The sun in your Eyes
Het weer hoef je het niet voor te doen hier, echt warm wordt het hier niet. Al is dat wel prettig voor het lopen, geen gezweet zoals in nederland.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
det zien ze toch al
sjoene plaats hebse trouwes oetgezog! heij neet in de gate desse al zoe snel wig zuujs goan en alles geregels heijs opt werk. mer good gedoan en geregeld! ist doa auk beter weer?
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: