Ik zet vast koffie!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef GotC het volgende:
Nou, bereid jezelf alvast voor, Yur z'n boek is ook bijna klaar
schrijve is schrappen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef GotC het volgende:
O, mooi, heb ik wat te lezen vanavond!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef GotC het volgende:
Op je nieuwe sloffen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, mooi, heb ik wat te lezen vanavond!
Straks eerst 15x300 knallen. Hoppa.
Dat is toch echt overdrijven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb gewoon m'n thermokleding aanHeerlijk warm nu..
Je hebt gelijk, ik neem m'n hoody mee.quote:
Mwa, als je met een beginnersklasje gaat lopen niet per se. Dan wandel je veel en loop je nog niet erg hard. Dus je moet ook niet te veel aan hebben danquote:
Ooh pretty!!quote:
Pretty damn cool!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef streamnl het volgende:
Toch heeft het ook voordelen dat je ooit bij de Fysio moet komen. Het goede nieuws... Als ik a.s. zondag geen last heb, wil hij mij voorlopig niet meer zien![]()
Maar het hele goede nieuws is dat hij tijdens de Marathon in Eindhoven masseur is voor de Kenianen. Ze krijgen dan VIP kaarten en hielden er vorig jaar 2 over. En zijn vraag was wanneer ze weer kaarten over zouden houden of ik er dan 1 wil.
Ik weet niet wat VIP kaarten precies inhoud bij de Marathon maar ik heb wel interesse
Zo. En nu wachten op YUR zijn verslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |