welkom en succes!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:38 schreef Aquine het volgende:
Maar even mijn oude Fok! account gevonden toen ik erachter kwam dat ik een leuk hardloop topic te vinden is, ben op dit moment na een zware blessure weer langzaam het opbouwen met als doel over een paar maanden weer dezelfde tijden te lopen als voorheen.
Begin dit jaar heb ik de kwart marathon van Egmond(10,6km) gelopen in 54:33 en zou het mooi zijn als ik weer op hetzelfde nivo ga komen.
Heb begin dit jaar een kuitblessure opgelopen door overbelasting, dus dat gaat in ieder geval niet meer gebeuren en ben van plan om het nu een stuk rustiger op te bouwen dan voorheen.
Ik heb mij ook aangemeld bij het Fok! team op Endomundo, dus ben benieuwd hoe het de komende weken gaat, zal ook nog even een PM sturen zoals in de OP beschreven staat.
Succes iedereen met lopen!
Over drie maanden al, dan ben ik van acecoumarol afquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus over een half jaar ga je heel veel biertjes drinken? Ik ben voor!
Oh, nog beter. Ik ben voor!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Over drie maanden al, dan ben ik van acecoumarol af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef YUR het volgende:
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Gave fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had iemand hier al gemeld dat jij en MaleDuck helden zijn? Nee?
Nou, bij deze dan: Jullie zijn HELDEN !!![]()
![]()
En wat een gave verslagen.
RopaRun op mijn todo list: check
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Vetttt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een stomme vraag, maar hoe bereken je een percentage van een tempo uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou zelf zeggen, 5km in een tempo op 60% van je beoogde wedstrijdtempo
Omrekenen naar sec/km, percentage op los laten, terug omrekenen naar min/km? Dan kom ik rond de 9 min/km uit. Kan dat kloppen?![]()
Ben niet zo`n rekenwonder...
Ik krijg net een te vette foto via FB door:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
aan de dames: lopen jullie tijdens ongesteldheid?
jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
Juist! Sporten is de beste manier om bijkomende klachten als buikpijn en hoofdpijn te verhelpen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
Dit!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:47 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Juist! Sporten is de beste manier om bijkomende klachten als buikpijn en hoofdpijn te verhelpen.
Ik ook! Alleen autorijden....quote:
Dat is wel een leuk vooruitzicht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zondag een familiefeestje en zaterdagavond FOK!(crew)meet![]()
Niet de dag dat het net losbarst en op z'n hevigst is. Dan zit ik het liefst onder een dekentje in een hoekje van de bank te huilenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
Jeetje! Hopelijk gaat t snel over met se behandeling... Sterkte!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet de dag dat het net losbarst en op z'n hevigst is. Dan zit ik het liefst onder een dekentje in een hoekje van de bank te huilenMaar daarna wel
![]()
Oordeel door de fysio: ik moet eerst pijnvrij de hond uit kunnen laten voor ik weer aan hardlopen mag denkenZe heeft nu mijn linker knie vooral onder handen genomen, tape om de knieschijf geplakt voor stabiliteit. Volgende week gaat ze de rechter knie onder handen nemen en daar de spieren los maken. Hopen dat het allemaal snel beter gaat dus..
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Ja, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nooit zo'n last van heb..,quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Inlijsten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Banaan op (ik viel om) water leegdrinken, omkleden em het bos in.![]()
![]()
![]()
Oef, naar! Sterkte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet de dag dat het net losbarst en op z'n hevigst is. Dan zit ik het liefst onder een dekentje in een hoekje van de bank te huilenMaar daarna wel
![]()
Oordeel door de fysio: ik moet eerst pijnvrij de hond uit kunnen laten voor ik weer aan hardlopen mag denkenZe heeft nu mijn linker knie vooral onder handen genomen, tape om de knieschijf geplakt voor stabiliteit. Volgende week gaat ze de rechter knie onder handen nemen en daar de spieren los maken. Hopen dat het allemaal snel beter gaat dus..
Dank!quote:
Lekker nat maken met warm water. Weet je zeker dat het goed gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dank!
Even nog een vraagje wat betreft een hartslag band. Moet je die natmaken of moet dat alleen wanneer hij onjuiste waarden aangeeft.
Nee, ik lig een kwart van mijn leven in bed.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/i25#126862567]woensdag 22 mei 2013 16:40[/url] schreef sararaats het volgende:[/b]
Dat vind ik nog aan de weinige kant hoor. Ik haal bijna 1/3.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, ik lig een kwart van mijn leven in bed.
Ooooooohquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef LadyOracle het volgende:
Ik bedoel bovenop mijn slaap he. En als ik ongesteld ben en echt uit bed moet, dan laat ik me dragen.
Is het wel bekend wat je hebt? "Gewoon" overbelasting of iets anders?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Blabla, wil ik niet weten![]()
Oordeel door de fysio: ik moet eerst pijnvrij de hond uit kunnen laten voor ik weer aan hardlopen mag denken Ze heeft nu mijn linker knie vooral onder handen genomen, tape om de knieschijf geplakt voor stabiliteit. Volgende week gaat ze de rechter knie onder handen nemen en daar de spieren los maken. Hopen dat het allemaal snel beter gaat dus..
Ga je niet nog steeds te hard tijdens je loopstukken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
Nou, de 10e training met Evy zit er weer op, en het ging slecht...![]()
Steken in mijn zij, pijnlijke knieën, the works...Volgende keer hopelijk beter, maar eerst even twee dagen rust, kijken of dat mijn knieën een beetje helpt.
Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/193289476/9947984
En misschien toch nog iets rustiger proberen te lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
Steken in mijn zij, pijnlijke knieën, the works...Volgende keer hopelijk beter, maar eerst even twee dagen rust, kijken of dat mijn knieën een beetje helpt.
steken in je zij... heb ik als ik te hard ga of te kort geleden heb gegeten!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
Te hard gelopen? Kom je nog praten tijdens het lopen? Goed op je ademhaling letten enzo? Nouja, volgende keer beterquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon overbelastingquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is het wel bekend wat je hebt? "Gewoon" overbelasting of iets anders?
Op zich klinkt dat dan weer gunstig...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon overbelastingAangezien ze mijn knieën nog alle kanten op kon bewegen zonder dat het pijn deed is er geen reden te denken dat er iets stuk is. Alleen dus het duwen aan de knieschijf was erg pijnlijk, daar zit een irritatie onder.
Doet nu nog verrekte pijn
En dus de spieren bij de andere knie..
SPOILER: eigen ervaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En misschien toch nog iets rustiger proberen te lopen.
Wat GotC zegt dus
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat dan weer gunstig...
Fysio's staan ook niet bekend dat ze zacht met ons om gaanSPOILER: eigen ervaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja zo ging het idd.. En nu heb ik echt zo'n dof en gemangeld gevoel in mijn knie.. lang niet gehad, ben ik echt niet meer gewend geloof ik
![]()
Maar wat is nu de oorzaak dan? Dat is ook wel handig om te weten met het oog op het voorkomen van herhaling enzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ja zo ging het idd.. En nu heb ik echt zo'n dof en gemangeld gevoel in mijn knie.. lang niet gehad, ben ik echt niet meer gewend geloof ik
Overbelasting.. Berg af lopen en dat net ff te lang..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Maar wat is nu de oorzaak dan? Dat is ook wel handig om te weten met het oog op het voorkomen van herhaling enzo.
Voor mijn gevoel valt dat mee, ga niet ineens sneller lopen in ieder geval. Maar zal erop letten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Je loopt vooral zo onregelmatig als de neten. Probeer daar eens wat aan te doen ook, dat zou ook nog wel 's kunnen helpen.
Kun je wel goed zien op je grafiekje? (weet niet of je met foon of hardloophorloge loopt?).quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel valt dat mee, ga niet ineens sneller lopen in ieder geval. Maar zal erop letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt tijd dat ik werk in het onderwijs vind dan kan ik werk en stage beter combineren.
/geklaagDe dag zelf was minder maar de dag erna had ik minder last had van mijn kuiten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Het helpt wel![]()
33:10quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef MaleDuck het volgende:
Ziet er goed uit GuitarJJ, dat moet zeker goed gaan komen! Op naar een tijd rond de 25 minuten op die 5 km
Stoere foto YUR! Ik heb mezelf nog niet op foto's gezien, wel even een stukje Roparun radio teruggeluisterd waar ik geïnterviewd werd!http://www.roparunradio.n(...)itzending=2013051923 bij ongeveer 32 minuten begint het volgens mij...
Nu ga ik echt de pc afsluiten en even RUSTIG hobbelen.quote:Lichte pijntjes maar dat hoort erbij![]()
Held ben je ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef MaleDuck het volgende:
Ziet er goed uit GuitarJJ, dat moet zeker goed gaan komen! Op naar een tijd rond de 25 minuten op die 5 km
Stoere foto YUR! Ik heb mezelf nog niet op foto's gezien, wel even een stukje Roparun radio teruggeluisterd waar ik geïnterviewd werd!http://www.roparunradio.n(...)itzending=2013051923 bij ongeveer 32 minuten begint het volgens mij...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
33:10
Leuk!! Heb ik ook een stem bij een persoon.
[..]
Nu ga ik echt de pc afsluiten en even RUSTIG hobbelen.
Dit was een half uur voor ik finaal door de grond ging van de pijn en ik net hier op het forum gepost had dat ik een stuk van 2 km ging proberen om weer in mijn ritme te komen, het was ook wel een beetje mooi weer show hoor, had geen zin om te zeggen dat ik er flink doorheen zat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Held ben je ookPijntjes, takkeweer, niks aan het handje
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nu ga ik echt de pc afsluiten en even RUSTIG hobbelen.
Dat snap ik ook wel hoor, maar er zijn er genoeg die dan heel zielig zouden gaan doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dit was een half uur voor ik finaal door de grond ging van de pijn en ik net hier op het forum gepost had dat ik een stuk van 2 km ging proberen om weer in mijn ritme te komen, het was ook wel een beetje mooi weer show hoor, had geen zin om te zeggen dat ik er flink doorheen zat.
Ja, het laatste stuk wel ja, dit was precies bij een aflossingquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Levitas het volgende:
Hoor ik dat nou goed? Ben je nou ook een stukje aan het lopen en bellen tegelijk, MD?
Ja, dat is waar, ik zat me te bedenken als dit bij een 'gewone' wedstrijd was gebeurd, dan was ik uitgestapt, maar dit is wel wat anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor, maar er zijn er genoeg die dan heel zielig zouden gaan doenJe speelt een beetje mooi weer, gaat door de grond van de pijn en loopt 'm vervolgens mooi wel uit.
Waarschijnlijk niet goed genoeg eten/drinken van te vorenquote:
Hehe, baas! Ik dacht inderdaad te horen "Moet nu ff wisselen" of iets in die richting. Verwachtte dat je de telefoon aan iemand anders zou geven, maar in plaats daarvan hoor ik een andere ademhaling.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, het laatste stuk wel ja, dit was precies bij een aflossing
Regelmatig kunnen lopen na 10 Evy lessen is niet makkelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Je loopt vooral zo onregelmatig als de neten. Probeer daar eens wat aan te doen ook, dat zou ook nog wel 's kunnen helpen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Regelmatig kunnen lopen na 10 Evy lessen is niet makkelijk
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Regelmatig kunnen lopen na 10 Evy lessen is niet makkelijk
Ik geloof vanaf nu niks meer wat je hier postquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef MaleDuck het volgende:
Dit was een half uur voor ik finaal door de grond ging van de pijn en ik net hier op het forum gepost had dat ik een stuk van 2 km ging proberen om weer in mijn ritme te komen, het was ook wel een beetje mooi weer show hoor, had geen zin om te zeggen dat ik er flink doorheen zat.
Terecht...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf nu niks meer wat je hier post
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Dit was geen steek onder water door de vorige post.
Ik bedoel dit omdat ik zondag een wedstrijd loop.
quote:
Voor mijn gevoel loop ik een stuk regelmatiger dan dat de grafiek aan geeft, of de muziek moet ook zo onregelmatig zijn, daar loop ik steeds op. Kort samengevat: ik vat 'm niet (waarom zo onregelmatig), en vind het nog best lastig.quote:
Oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam tijdens lopen is altijd verstandig.
Soms moet je juist niet rustig lopen (interval/wedstrijd e.d.) (maar wel blijven luisteren).
Zat mensen die genoeg ervaring hebben en nóg niet stabiel lopen. Zou me daar ook niet druk om maken, focus op ontspannen, rustig en pijnvrij je loopminuten halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel loop ik een stuk regelmatiger dan dat de grafiek aan geeft, of de muziek moet ook zo onregelmatig zijn, daar loop ik steeds op. Kort samengevat: ik vat 'm niet (waarom zo onregelmatig), en vind het nog best lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk afgelopen maandag na het uitpakken een stukje gaan lopen. Meteen bergop gegaan, tot ik mooi uitzicht had, en toen weer omlaag. Moet wel zeggen dat dat meteen een stuk heftiger was dan het plattepolder landschap. Bergop was het kapot zweten op een erg rustig tempo. Bergaf was het vliegen en oppassen dat je niet op je plaat ging. Heel gaaf om te doen wel. Boven was er ook een prachtig uitzicht over Dublin. Volgens Garmin toch 100 hoogtemeters gehad op een stuk van 3.5 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister voor wat vlakker asfalt gekozen. Ging lekker snel, al zat er daar ook hoogteverschil in. Vandaag zegt mijn schema 9km, maar dat ga ik skippen omdat ik maandag ook al geen rust genomen had. Morgenvroeg gaan we de 9 doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt me trouwens wel echt heel erg op hoe erg hardlopen hier leeft. Woon naast een park en ik zie hier hele groepen mensen rekken en strekken, intervalletjes doen over het gras of gewoon rondjes lopen. Kwam op mijn 5km rondje zeker 15 lopers tegen. Dan nog heel veel wandelaars in hardloop-uitrusting. En ze zijn ook heel vriendelijk! Paar wandelaars gingen voor me in het gras staan zodat ik het smalle stoepje voor mezelf had.Erg leuk om te lopen in een omgeving waar het zo leeft.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Een slechte generale, is een goede finale!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kan die training heel simpel met een drieletterig vrouwelijk zelfstandig naamwoord omschrijven, maar zo ben ik niet opgevoed. Dat woord dekt echter volledig de lading. Crisis, de poten wilden na 2 km tempo gewoon niet meer. En vervolgens het hoofd ook niet. Na 3 km tempo vond ik het welletjes. In totaal dus 8 km.![]()
![]()
Zo, dat ging goed.
Half augustus begin ik met mn marathon schema. Tot die tijd top fit worden.
De basis van het schema wordt een runinfo.nl schema maar de zwaarte wordt flink opgevoerd!
De wekelijkste afstand 2x zeg maar. ..
Ook tempos bepaald, maar dat zien we tegen die tijd wel. Voorlopig ingezet op 4:12. Met trainingssnelheden tussen de 10 en 12 km/h.
Ik heb er zin in
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
4:12! Op een marathon! Laat dat een typefout zijn, of ben jij echt zo'n snelle?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Jumparound het volgende:
Zo, dat ging goed.
De basis van het schema wordt een runinfo.nl schema maar de zwaarte wordt flink opgevoerd!
Ook tempos bepaald, maar dat zien we tegen die tijd wel. Voorlopig ingezet op 4:12. Met trainingssnelheden tussen de 10 en 12 km/h.
Ik heb er zin inThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
4 uur 12 minuten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Onama het volgende:
[..]
4:12! Op een marathon! Laat dat een typefout zijn, of ben jij echt zo'n snelle?
Succes Jump!![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Onama het volgende:
Eindelijk internet in mijn tijdelijk onderkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk afgelopen maandag na het uitpakken een stukje gaan lopen. Meteen bergop gegaan, tot ik mooi uitzicht had, en toen weer omlaag. Moet wel zeggen dat dat meteen een stuk heftiger was dan het plattepolder landschap. Bergop was het kapot zweten op een erg rustig tempo. Bergaf was het vliegen en oppassen dat je niet op je plaat ging. Heel gaaf om te doen wel. Boven was er ook een prachtig uitzicht over Dublin. Volgens Garmin toch 100 hoogtemeters gehad op een stuk van 3.5 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister voor wat vlakker asfalt gekozen. Ging lekker snel, al zat er daar ook hoogteverschil in. Vandaag zegt mijn schema 9km, maar dat ga ik skippen omdat ik maandag ook al geen rust genomen had. Morgenvroeg gaan we de 9 doen.Mooi daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt me trouwens wel echt heel erg op hoe erg hardlopen hier leeft. Woon naast een park en ik zie hier hele groepen mensen rekken en strekken, intervalletjes doen over het gras of gewoon rondjes lopen. Kwam op mijn 5km rondje zeker 15 lopers tegen. Dan nog heel veel wandelaars in hardloop-uitrusting. En ze zijn ook heel vriendelijk! Paar wandelaars gingen voor me in het gras staan zodat ik het smalle stoepje voor mezelf had.Erg leuk om te lopen in een omgeving waar het zo leeft.
![]()
![]()
dit dus. 6:00 / kmquote:
En Thanks. Dat ga ik nodig hebben!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wat wordt je startpunt in augustus? HM met 6:00/km?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Jumparound het volgende:
Zo, dat ging goed.
Ik heb er zin in![]()
Ga je nog HM's lopen tot augustus? (Wat een kort schema trouwens, 2 maandenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dit dus. 6:00 / km
En Thanks. Dat ga ik nodig hebben!)
![]()
Gaaf Onama! Heel veel plezier daar en veel mooie loopmomenten.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
en Jump, hoe moet ik dat zien, de wekelijkse afstand 2x ?
dat in de 2 maanden de afstand verdubbeld wordt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mensen, bedankt voor de antwoorden op de ongesteldheid-vraag.
In elk geval ga ik nu niet lopen aangezien ik er ziek van ben (pil op, ongesteld)
Het valt niet mee hihi.
Het is precies herfst![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Zat mensen die genoeg ervaring hebben en nóg niet stabiel lopen. Zou me daar ook niet druk om maken, focus op ontspannen, rustig en pijnvrij je loopminuten halen.
Enne, GPS is nooit perfect, zou het grafiekje pas echt bekijken als je langere stukken in 1x loopt. Dan heb je er wat aan.
Oh, en de GPS-faal geldt niet bij de Suunto van Swets met z'n privé-GPS-satellieten
Wat is dat toch met mijn Suunto? Ik kan het ook niet helpen dat dat ding binnen een paar seconden een GPS fix heeft.![]()
eind juli. 3 maandenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga je nog HM's lopen tot augustus? (Wat een kort schema trouwens, 2 maanden)
Ik denk de groene hel in Duitsland. En tussendoor misschien nog een halve. Eerst vakantie
Ecosia
Ik blijf het grappig vindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mijn Suunto? Ik kan het ook niet helpen dat dat ding binnen een paar seconden een GPS fix heeft.Sowieso ideaal, want soms kan je met Garmin rondjes blijven lopen
![]()
![]()
Je begint half augustus met je schema zei je tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
eind juli. 3 maanden
Ik denk de groene hel in Duitsland. En tussendoor misschien nog een halve. Eerst vakantie![]()
![]()
het schema was nogal aan de lichte kant. 1ste week 18 km. Dat loop ik nu in 1 x..quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
en Jump, hoe moet ik dat zien, de wekelijkse afstand 2x ?
dat in de 2 maanden de afstand verdubbeld wordt?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
tik fout. Eind juli.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Je begint half augustus met je schema zei je tochInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
En nu lopen
Ecosia
Trouwens na veel tempo loopjes in de afgelopen 2 weken nu wel wat last van m'n schenen. Even een dagje extra rust pakken nu. En dan zaterdag 14KM lopen.![]()
Intervalquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Trouwens na veel tempo loopjes in de afgelopen 2 weken nu wel wat last van m'n schenen. Even een dagje extra rust pakken nu. En dan zaterdag 14KM lopen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: