Dat snap ik ook wel hoor, maar er zijn er genoeg die dan heel zielig zouden gaan doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dit was een half uur voor ik finaal door de grond ging van de pijn en ik net hier op het forum gepost had dat ik een stuk van 2 km ging proberen om weer in mijn ritme te komen, het was ook wel een beetje mooi weer show hoor, had geen zin om te zeggen dat ik er flink doorheen zat.
Ja, het laatste stuk wel ja, dit was precies bij een aflossingquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Levitas het volgende:
Hoor ik dat nou goed? Ben je nou ook een stukje aan het lopen en bellen tegelijk, MD?
Ja, dat is waar, ik zat me te bedenken als dit bij een 'gewone' wedstrijd was gebeurd, dan was ik uitgestapt, maar dit is wel wat anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor, maar er zijn er genoeg die dan heel zielig zouden gaan doenJe speelt een beetje mooi weer, gaat door de grond van de pijn en loopt 'm vervolgens mooi wel uit.
Waarschijnlijk niet goed genoeg eten/drinken van te vorenquote:
Hehe, baas! Ik dacht inderdaad te horen "Moet nu ff wisselen" of iets in die richting. Verwachtte dat je de telefoon aan iemand anders zou geven, maar in plaats daarvan hoor ik een andere ademhaling.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, het laatste stuk wel ja, dit was precies bij een aflossing
Regelmatig kunnen lopen na 10 Evy lessen is niet makkelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Je loopt vooral zo onregelmatig als de neten. Probeer daar eens wat aan te doen ook, dat zou ook nog wel 's kunnen helpen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Regelmatig kunnen lopen na 10 Evy lessen is niet makkelijk
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Regelmatig kunnen lopen na 10 Evy lessen is niet makkelijk
Ik geloof vanaf nu niks meer wat je hier postquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef MaleDuck het volgende:
Dit was een half uur voor ik finaal door de grond ging van de pijn en ik net hier op het forum gepost had dat ik een stuk van 2 km ging proberen om weer in mijn ritme te komen, het was ook wel een beetje mooi weer show hoor, had geen zin om te zeggen dat ik er flink doorheen zat.
Terecht...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf nu niks meer wat je hier post
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Dit was geen steek onder water door de vorige post.
Ik bedoel dit omdat ik zondag een wedstrijd loop.
quote:
Voor mijn gevoel loop ik een stuk regelmatiger dan dat de grafiek aan geeft, of de muziek moet ook zo onregelmatig zijn, daar loop ik steeds op. Kort samengevat: ik vat 'm niet (waarom zo onregelmatig), en vind het nog best lastig.quote:
Oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam tijdens lopen is altijd verstandig.
Soms moet je juist niet rustig lopen (interval/wedstrijd e.d.) (maar wel blijven luisteren).
Zat mensen die genoeg ervaring hebben en nóg niet stabiel lopen. Zou me daar ook niet druk om maken, focus op ontspannen, rustig en pijnvrij je loopminuten halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel loop ik een stuk regelmatiger dan dat de grafiek aan geeft, of de muziek moet ook zo onregelmatig zijn, daar loop ik steeds op. Kort samengevat: ik vat 'm niet (waarom zo onregelmatig), en vind het nog best lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk afgelopen maandag na het uitpakken een stukje gaan lopen. Meteen bergop gegaan, tot ik mooi uitzicht had, en toen weer omlaag. Moet wel zeggen dat dat meteen een stuk heftiger was dan het plattepolder landschap. Bergop was het kapot zweten op een erg rustig tempo. Bergaf was het vliegen en oppassen dat je niet op je plaat ging. Heel gaaf om te doen wel. Boven was er ook een prachtig uitzicht over Dublin. Volgens Garmin toch 100 hoogtemeters gehad op een stuk van 3.5 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister voor wat vlakker asfalt gekozen. Ging lekker snel, al zat er daar ook hoogteverschil in. Vandaag zegt mijn schema 9km, maar dat ga ik skippen omdat ik maandag ook al geen rust genomen had. Morgenvroeg gaan we de 9 doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt me trouwens wel echt heel erg op hoe erg hardlopen hier leeft. Woon naast een park en ik zie hier hele groepen mensen rekken en strekken, intervalletjes doen over het gras of gewoon rondjes lopen. Kwam op mijn 5km rondje zeker 15 lopers tegen. Dan nog heel veel wandelaars in hardloop-uitrusting. En ze zijn ook heel vriendelijk! Paar wandelaars gingen voor me in het gras staan zodat ik het smalle stoepje voor mezelf had.Erg leuk om te lopen in een omgeving waar het zo leeft.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Een slechte generale, is een goede finale!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kan die training heel simpel met een drieletterig vrouwelijk zelfstandig naamwoord omschrijven, maar zo ben ik niet opgevoed. Dat woord dekt echter volledig de lading. Crisis, de poten wilden na 2 km tempo gewoon niet meer. En vervolgens het hoofd ook niet. Na 3 km tempo vond ik het welletjes. In totaal dus 8 km.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |