Genoeg mensen met overgewicht die hardlopen hoor, dus zo heel gek vind ik het nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Als ik dat doe heb ik binnen 100 meter een knieblessure met mijn gewicht
Heb wel wat sprintjes getrokken tijdens de Roparun om een stel team-auto's uit het verboden gebied te houden
Die is voor Wussies, las ik in Trail Running Magquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Zometeen om 9 uur op Eurosport 1 een verslag van Marathon Des Sables. Een trailwedstrijd over een paar dagen door de woestijn. Daarna om half 10 een verslag van Trail du Mont Fiji. Die mij ook wel leuk lijkt!
Ik ben helaas aan het werk, maar mijn DVR staat al ingesteld.
SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.
F means you're fucked
Dus over een half jaar ga je heel veel biertjes drinken? Ik ben voor!SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.
^^SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef hatsaflats het volgende:
Woehoe, ik heb in mei al 100km gelopen en het is nog maar de 22e
Ik vond na een tijdje het wandelen tussen het hardlopen door ook vervelend wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:06 schreef CRX_master het volgende:
Ik mag zo les 17 van Evy gaan doen.. Vind die rustdagen maar vervelend eigenlijk, ik wil zo graag door en vooruitgang boeken... Nou ja, het zal wel goed zijn voor je dat rusten
iedereen wel denk...quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond na een tijdje het wandelen tussen het hardlopen door ook vervelend worden
Hoera!!SPOILER: LongfunctieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu snel naar werk, centjes verdienen voor hardloopspul.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Jumparound het volgende:
iedereen wel denk...
vooral bij 15 minuten lopen, rust 20 minuten lopen had ik aardig de pest er in.
dat was een ander schema, maar denk dat evy ook wel zo een geintje heeft
Hoe ver ben je nu eigenlijk Isa?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]zit je gewoon echt lekker in het ritme, moet je gaan wandelen
Dat was voor mij wel het punt waarbij ik me afvroeg of ik nog wel door moest gaan met het schema.
Ja, en de wandelminuten gaan heel traag voorbij, terwijl de hardloopminuten omvliegenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond na een tijdje het wandelen tussen het hardlopen door ook vervelend worden
Ben jij ook geblesseerd dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu eigenlijk Isa?
Ik hoop dat ik over niet al te lange tijd weer een schema mag gaan lopenBaal als een stekker dat ik al 2 maanden niet heb hardgelopen
welkom en succes!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:38 schreef Aquine het volgende:
Maar even mijn oude Fok! account gevonden toen ik erachter kwam dat ik een leuk hardloop topic te vinden is, ben op dit moment na een zware blessure weer langzaam het opbouwen met als doel over een paar maanden weer dezelfde tijden te lopen als voorheen.
Begin dit jaar heb ik de kwart marathon van Egmond(10,6km) gelopen in 54:33 en zou het mooi zijn als ik weer op hetzelfde nivo ga komen.
Heb begin dit jaar een kuitblessure opgelopen door overbelasting, dus dat gaat in ieder geval niet meer gebeuren en ben van plan om het nu een stuk rustiger op te bouwen dan voorheen.
Ik heb mij ook aangemeld bij het Fok! team op Endomundo, dus ben benieuwd hoe het de komende weken gaat, zal ook nog even een PM sturen zoals in de OP beschreven staat.
Succes iedereen met lopen!
Over drie maanden al, dan ben ik van acecoumarol afquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus over een half jaar ga je heel veel biertjes drinken? Ik ben voor!
Oh, nog beter. Ik ben voor!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Over drie maanden al, dan ben ik van acecoumarol af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef YUR het volgende:
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Gave fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had iemand hier al gemeld dat jij en MaleDuck helden zijn? Nee?
Nou, bij deze dan: Jullie zijn HELDEN !!![]()
![]()
En wat een gave verslagen.
RopaRun op mijn todo list: check
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Vetttt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een stomme vraag, maar hoe bereken je een percentage van een tempo uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou zelf zeggen, 5km in een tempo op 60% van je beoogde wedstrijdtempo
Omrekenen naar sec/km, percentage op los laten, terug omrekenen naar min/km? Dan kom ik rond de 9 min/km uit. Kan dat kloppen?![]()
Ben niet zo`n rekenwonder...
Ik krijg net een te vette foto via FB door:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
aan de dames: lopen jullie tijdens ongesteldheid?
jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
Juist! Sporten is de beste manier om bijkomende klachten als buikpijn en hoofdpijn te verhelpen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
Dit!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:47 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Juist! Sporten is de beste manier om bijkomende klachten als buikpijn en hoofdpijn te verhelpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |