Ik ook! Alleen autorijden....quote:
Dat is wel een leuk vooruitzicht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zondag een familiefeestje en zaterdagavond FOK!(crew)meet![]()
Niet de dag dat het net losbarst en op z'n hevigst is. Dan zit ik het liefst onder een dekentje in een hoekje van de bank te huilenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
aan de dames: lopen jullie tijdens ongesteldheid?
Jeetje! Hopelijk gaat t snel over met se behandeling... Sterkte!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet de dag dat het net losbarst en op z'n hevigst is. Dan zit ik het liefst onder een dekentje in een hoekje van de bank te huilenMaar daarna wel
![]()
Oordeel door de fysio: ik moet eerst pijnvrij de hond uit kunnen laten voor ik weer aan hardlopen mag denkenZe heeft nu mijn linker knie vooral onder handen genomen, tape om de knieschijf geplakt voor stabiliteit. Volgende week gaat ze de rechter knie onder handen nemen en daar de spieren los maken. Hopen dat het allemaal snel beter gaat dus..
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef YUR het volgende:
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Ja, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nooit zo'n last van heb..,quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef YUR het volgende:
Ik krijg net een te vette foto via FB door:Inlijsten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Banaan op (ik viel om) water leegdrinken, omkleden em het bos in.![]()
![]()
![]()
Oef, naar! Sterkte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet de dag dat het net losbarst en op z'n hevigst is. Dan zit ik het liefst onder een dekentje in een hoekje van de bank te huilenMaar daarna wel
![]()
Oordeel door de fysio: ik moet eerst pijnvrij de hond uit kunnen laten voor ik weer aan hardlopen mag denkenZe heeft nu mijn linker knie vooral onder handen genomen, tape om de knieschijf geplakt voor stabiliteit. Volgende week gaat ze de rechter knie onder handen nemen en daar de spieren los maken. Hopen dat het allemaal snel beter gaat dus..
Dank!quote:
Lekker nat maken met warm water. Weet je zeker dat het goed gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dank!
Even nog een vraagje wat betreft een hartslag band. Moet je die natmaken of moet dat alleen wanneer hij onjuiste waarden aangeeft.
Nee, ik lig een kwart van mijn leven in bed.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/i25#126862567]woensdag 22 mei 2013 16:40[/url] schreef sararaats het volgende:[/b]
Dat vind ik nog aan de weinige kant hoor. Ik haal bijna 1/3.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, ik lig een kwart van mijn leven in bed.
Ooooooohquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef LadyOracle het volgende:
Ik bedoel bovenop mijn slaap he. En als ik ongesteld ben en echt uit bed moet, dan laat ik me dragen.
Is het wel bekend wat je hebt? "Gewoon" overbelasting of iets anders?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Blabla, wil ik niet weten![]()
Oordeel door de fysio: ik moet eerst pijnvrij de hond uit kunnen laten voor ik weer aan hardlopen mag denken Ze heeft nu mijn linker knie vooral onder handen genomen, tape om de knieschijf geplakt voor stabiliteit. Volgende week gaat ze de rechter knie onder handen nemen en daar de spieren los maken. Hopen dat het allemaal snel beter gaat dus..
Ga je niet nog steeds te hard tijdens je loopstukken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
Nou, de 10e training met Evy zit er weer op, en het ging slecht...![]()
Steken in mijn zij, pijnlijke knieën, the works...Volgende keer hopelijk beter, maar eerst even twee dagen rust, kijken of dat mijn knieën een beetje helpt.
Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/193289476/9947984
En misschien toch nog iets rustiger proberen te lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Muis84 het volgende:
Nou, de 10e training met Evy zit er weer op, en het ging slecht...![]()
Steken in mijn zij, pijnlijke knieën, the works...Volgende keer hopelijk beter, maar eerst even twee dagen rust, kijken of dat mijn knieën een beetje helpt.
Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/193289476/9947984
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |