Iedereen bedankt voor alle reacties, zeker ook die van tijdens de run, want dat hielp me ook wel weer verder. En de banner in de OP
Hier zijn de benen flink stijf en de knieholte is ook nog erg gevoelig, dus voor mij zal het deze week niet lopen zijn, want als ik verder herstel deze week, is mijn eerste prioriteit de kampioenswedstrijd van zaterdag met mijn korfbalteam.
Gister heb ik vooral geslapen en nu op het werk alle reacties gelezen van de teamleden van mij die iedereen bedankte, een paar quotes die ik wel wil delen, die aangeven wat voor sfeer wij hadden

quote:
Ik zal niet snel vergeten hoe de masseurs samen ergens rond een intieme plek de boel op orde brachten….
quote:
*Teamcaptain zijn naam* bedankt voor je rol als team captain. Niet altijd even makkelijk, medewerkers van Heerema zijn immers niet eigenwijs en luisteren altijd…
quote:
Ons komisch ca-teringduo heeft weer hard gewerkt om iedereen van eten te voorzien en het optijd klaar en/of warm te hebben/krijgen
quote:
En de plastic magnetronpannenkoek met kaas, onweerstaanbaar!! Dat die iets te heftig was voor mijn buik in een korte rust voor een volgende etappe, doet er niet toe (ik zal niet verklappen hoe vaak ik hem nog geproefd heb in de daaropvolgende run ;-p)
quote:
Omdat ik eerder ook gefietst heb weet ik dat ook dat een hele inspanning is! Ondanks die inspanning blijft *Fietser 1* toch smartlappen zingen. Onder het fietsen en navigeren weet *Fietser 2* mij zelfs nog mijn banaan in hapklare brokjes aan te geven! En wanneer ik heuvel op moet wisselen op de fiets duwt *Fietser 3* me gewoon omhoog!! Onvergetelijk is hoe *Chauffeur* me na een slopende km heuvel op een greppel over helpt richting bus.
quote:
Het is weer even wennen om een droge broek aan te hebben.
En om niet tussen bezweette en naar natte handdoeken ruikende mensen te zitten.
Ik had nog wel even door kunnen gaan. Heerlijk om dit met zo'n gemotiveerd team te doen!
En ik las over het mogelijk meedoen met een Fok!team... Dat zal lastig worden, want de wachtlijst voor teams is echt enorm groot. Er is een duidelijke limiet voor het aantal teams en er zijn maar weinig teams die 'afhaken' en de bestaande teams mogen in principe volgend jaar weer mee.
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:als ik MD en YUR hun verhalen zo lees komt het sfeertje heel erg overeen met het sfeertje wat heerst in het (ultra)trailwereldje... niets opgefokt en gericht op tijd en PR's, uitlopen is het allerbelangrijkste.
De sfeer is geweldig. Het was voor mij wel een enorm leermoment om inderdaad bezig te zijn met het halen van de finish, in plaats van het precies op schema lopen. Want ik denk dat mijn blessures gedeeltelijk ook komen uit het feit dat ik in de eerste helft van de run vrij hard heb moeten lopen, omdat we niet achter wilde raken op het schema.
En RD gefeliciteerd!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>