Ik ga dan altijd opdrukken tegen het bankje in het park tot ik een gps fix hebquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig vindenSowieso ideaal, want soms kan je met Garmin rondjes blijven lopen
Behalve RD's Cooperquote:
Dit. Rustdagen op dagen waarop je geen zak te doen hebt, en dan "moeten" lopen op dagen dat je agenda bomvol staat. Het is ook altijd hetzelfde héquote:
Hoe plannen jullie dan? Hoe?!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dit. Rustdagen op dagen waarop je geen zak te doen hebt, en dan "moeten" lopen op dagen dat je agenda bomvol staat. Het is ook altijd hetzelfde hé
Melk is wel lekker. En toetjes. Karnemelk en kaasquote:
Nee, geld is vandaag niet gestortquote:
Balen!! Ik bid mee. (al is het bij mij ook nog geen payday, volgens mij pas na het weekend).quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, geld is vandaag niet gestortdus morgenochtend met 410 lopen, originele bandje er weer op zetten, opsturen, bidden dat geld wel gestort wordt, vrijdag op m'n werk laten bezorgen en alvast spelen + opladen, zaterdagochtend LDL. En als geld niet gestort wordt zaterdagmiddag LDL.
En kaas
Volgens mij is dat geen taal (meer) voor iemand die in Zuid-Holland woont:quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef E.T. het volgende:
Best km's gemaakt vanavond met de loopgroep.. en ook best op tempo..
Heb nu dus 'loofe pote'
Kloptquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen taal voor iemand die in Zuid-Holland woont:
http://www.wnt.inl.nl/iWD(...)d=M037675&lemma=loof
Ah, dat verklaart. Net als "rozig" (dat is ook West-Fries), dat is ook zoiets. Of bolle koekjes. Of snorrelwind. Of alle constructies met -ig of -erig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
KloptIk kom meer uit jouw omgeving
![]()
en eigenlijk ken ik geen goede vertaling van 'loof' aangezien vermoeid niet echt een 1op1 vertaling is..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Ik ken het ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Rozig is niet west-fries hoor. Dat zeggen we hier ook al sinds jaar en dag.
Den waere se hie gans gek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
jullie zijn raarpraat gewoon limburgs das tenmiste te snappe
loof ken lang an hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Rozig zijn met loofe bienenEn dan nog boskippen moeten doen of te warskip gaan..
is bolle koekjes West-Fries??quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart. Net als "rozig" (dat is ook West-Fries), dat is ook zoiets. Of bolle koekjes. Of snorrelwind. Of alle constructies met -ig of -erig.
We refute your scientific sources!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef hatsaflats het volgende:
Maar het WNT is alwetend! En het staat ook niet in de dikke van Dale. Wat doen jullie met mijn bronnen?
Ik word heel erg hard op mijn vingers getikt als ik daarnaar zou verwijzenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
We refute your scientific sources!
Ps. http://www.encyclo.nl/begrip/Rozig
hier sluit ik me bij aanquote:
dat is roséquote:
quote:
Wielrennen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Jero_nimo het volgende:
Eindelijk eens tijd om weer eens hier een tijdje rond te hangen zijn ze bezig met een Nederlandse cursus, moet niet gekker worden hier!
Ik baal van mezelf, door dat stomme werk vandaag een extra rustdag genomen. Was veel te druk en weer laat klaar. Maar vorige keer had ik ook al 2 rustdagen en ik had zin om te lopen vanavond!Nou ja, dan morgen maar en zaterdag weer.
Wel 2 lichtpuntjes in het verschiet, morgen mijn loon + vakantiegeld, dus kan dan net als hats nieuwe spullen kopen, trailschoenen in mijn geval! En ik heb volgende week een weekje vrij!
Heerlijk gepland met de stuwwaltrail volgende week zaterdag! Zin in!
Vanavond trouwens de uitzending van de marathon des sables gekeken. Dat is toch ook wel een zieke uitdaging. Ik geloof 6 of 7 etappes met een totale afstand van 240km, door de woestijn met overdag een graad of 40+. Ze gingen er helaas niet heel diep op in, was maar een half uurtje, maar wel leuk om te kijken. Het programma erna over de Fiji Trail ging niet door trouwens, toen kwam wielrennen.
Da's de dunnequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:06 schreef slacker_nl het volgende:
Volgens het groene boekje is het gewoon een bestaand woord:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=rozig&w=w
En de Dikke van Dale: http://vandale.nl/opzoeken?pattern=rozig&lang=nn
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Onama het volgende:
Eindelijk internet in mijn tijdelijk onderkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk afgelopen maandag na het uitpakken een stukje gaan lopen. Meteen bergop gegaan, tot ik mooi uitzicht had, en toen weer omlaag. Moet wel zeggen dat dat meteen een stuk heftiger was dan het plattepolder landschap. Bergop was het kapot zweten op een erg rustig tempo. Bergaf was het vliegen en oppassen dat je niet op je plaat ging. Heel gaaf om te doen wel. Boven was er ook een prachtig uitzicht over Dublin. Volgens Garmin toch 100 hoogtemeters gehad op een stuk van 3.5 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister voor wat vlakker asfalt gekozen. Ging lekker snel, al zat er daar ook hoogteverschil in. Vandaag zegt mijn schema 9km, maar dat ga ik skippen omdat ik maandag ook al geen rust genomen had. Morgenvroeg gaan we de 9 doen.Het ziet er daar erg mooi uit! Leuk ook dat het wat heuvelachtiger is. Als je straks weer terugkomt in NL met dik gespierde benen loop je ineens 2x zo soepel en snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt me trouwens wel echt heel erg op hoe erg hardlopen hier leeft. Woon naast een park en ik zie hier hele groepen mensen rekken en strekken, intervalletjes doen over het gras of gewoon rondjes lopen. Kwam op mijn 5km rondje zeker 15 lopers tegen. Dan nog heel veel wandelaars in hardloop-uitrusting. En ze zijn ook heel vriendelijk! Paar wandelaars gingen voor me in het gras staan zodat ik het smalle stoepje voor mezelf had.Erg leuk om te lopen in een omgeving waar het zo leeft.
. Wel jammer dat we nu niet samen een rondje konden doen maar dat komt ooit nog wel dan. Als ik jou dan nog bij kan houden
.
In ieder geval heel veel plezier daar! Ga je ook nog proberen om bij een loopgroepje aan te sluiten om nog wat meer mensen te leren kennen? Of gewoon lekker zelf lopen en je ziet wel of er iets op je pad komt?![]()
![]()
Goeie tip! Bedankt, ik zal het proberen te onthouden, dan zal ik hem morgen even opzoeken. Wel erg gaaf om te zien. Ik dacht dat er van andere grote ultra-trails ook nog wel documentaires waren, maar nog niet echt iets goed gevonden, ga ik dan ook meteen even doen. Voor als ik me volgende week verveel tijdens een rustdagquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef GotC het volgende:
Jero, James Cracknell heeft ook die marathon gelopen en er een aflevering van gemaakt voor Discovery of BBC. Misschien leuk om op te zoeken.
![]()
det zien ze toch alquote:![]()
sjoene plaats hebse trouwes oetgezog! heij neet in de gate desse al zoe snel wig zuujs goan en alles geregels heijs opt werk. mer good gedoan en geregeld! ist doa auk beter weer?![]()
![]()
![]()
Hij heeft wel meer idiote sportdingen gedaan voor z'n serie, dus leuk kijkvoerquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goeie tip! Bedankt, ik zal het proberen te onthouden, dan zal ik hem morgen even opzoeken. Wel erg gaaf om te zien. Ik dacht dat er van andere grote ultra-trails ook nog wel documentaires waren, maar nog niet echt iets goed gevonden, ga ik dan ook meteen even doen. Voor als ik me volgende week verveel tijdens een rustdag.
![]()
![]()
Dat rondje halen we nog wel eens in (Ekiden vlieg ik misschien voor over nog). Ik ga jou er nog lang niet uitlopen, ook niet na twee maanden heuvels. Al ben ik wel benieuwd of ik het ga merken als ik eenmaal terug ben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het ziet er daar erg mooi uit! Leuk ook dat het wat heuvelachtiger is. Als je straks weer terugkomt in NL met dik gespierde benen loop je ineens 2x zo soepel en snel. Wel jammer dat we nu niet samen een rondje konden doen maar dat komt ooit nog wel dan. Als ik jou dan nog bij kan houden
.
In ieder geval heel veel plezier daar! Ga je ook nog proberen om bij een loopgroepje aan te sluiten om nog wat meer mensen te leren kennen? Of gewoon lekker zelf lopen en je ziet wel of er iets op je pad komt?
Ik ga hier zeker niet bij een loopgroep, zit hier maar tot eind augustus, dan kom ik terug. Ben ook niet hier gekomen om te socializen, alle vrienden die ik zou maken ben ik dan zo weer kwijt. Loopgroep ga ik misschien doen als ik terug ben in Nederland, maar eerst kijken hoe het met studie gaat, want dat is prioriteit nummer 1. Als ik daar genoeg tijd voor over hou ernaast dan ga ik het overwegen (atletiekvereniging trekt me ook wel voor de baantraining).The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |