abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126715275

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 19:17:30 ]
pi_126715281
Laatste post:

Wow Roparunners! Ik ben een beetje jaloers ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:14 schreef Quoi het volgende:
Inpakken inpakken inpakken!

Er gaan zelfs 2 paar hardloopschoenen mee :o
Mijn oudjes ook voor de Samaria kloof >:)
Nu je het daar toch over hebt nog even een tip: bij gebrek aan klovenzalf blijkt Sudocreme/babybillenzalf enorm goed te werken tegen voetkloven. Als sneeuw voor de zon!
pi_126715296
Hahaha, bedankt voor de steun... :'(

SpaceInvaders, de 2011 versie. Les 7 ten alle tijde vermijden: begint met Justin Bieber... Brrr... ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 10:40:39 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126715332
Tering, breek vanochtend bijna m'n nek ... eerste val i.c.m hardlopen is nu ook een feit. _O-
Was maar liefst 230 meter onderweg, stap ik verkeerd over een vee-rooster (dorp he) en ga ik me toch mooi op m'n giecheltje.

Later vandaag maar een nieuwe poging wagen als het niet te stijf wordt.
Zo'n ding dus ...
  zondag 19 mei 2013 @ 10:44:14 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715377
Oei! In een van mijn routes zitten er ook een paar en het zijn echt klotedingen.
Hopelijk heb je je niet al te erg bezeerd.

Ik ga vanmiddag een klein dribbelrondje proberen. Kuit is nog aardig stijf en doet wel nog zeer als ik erin knijp, maar van de week voelde ik een hobbelritje van de auto naar de ingang van de winkel door de regen niet echt, dus ik ga maar eens wat proberen. ;)
pi_126715422
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Lastpost het volgende:
Tering, breek vanochtend bijna m'n nek ... eerste val i.c.m hardlopen is nu ook een feit. _O-
Was maar liefst 230 meter onderweg, stap ik verkeerd over een vee-rooster (dorp he) en ga ik me toch mooi op m'n giecheltje.

Later vandaag maar een nieuwe poging wagen als het niet te stijf wordt.
Zo'n ding dus ...
[ afbeelding ]
Oei, lijkt me zo vervelend om die dingen te moeten oversteken tijdens het lopen!
  zondag 19 mei 2013 @ 10:48:40 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126715437
Oja, veel plezier Levitas en Onama! ^O^

Lastpost, die dingen hebben we ook hier in de duinen (voor de loslopende Schotse Highlanders O+). Gewoon even rustig en voorzichtig eroverheen wandelen. Straks poging 2! ^O^
  zondag 19 mei 2013 @ 10:49:15 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715446
Ik ging ooit eens tijdens een ritje skaten in volle vaart een dijk af om halverwege ineens zo'n rooster op te zien doemen. :o We zijn toen maar de berm in gereden want met je skates daarin zou vlgs mij gegarandeerd iig 2 totaal verruineerde enkels en onderbenen betekenen. :')
pi_126715447
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:37 schreef Muis84 het volgende:
Hahaha, bedankt voor de steun... :'(

SpaceInvaders, de 2011 versie. Les 7 ten alle tijde vermijden: begint met Justin Bieber... Brrr... ;)
Oh ik doe de oudere versie. Sowieso zonder Evy zelf. Ik heb het schema in endomondo gegooid :D
pi_126715469
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:48 schreef GotC het volgende:
Oja, veel plezier Levitas en Onama! ^O^

Lastpost, die dingen hebben we ook hier in de duinen (voor de loslopende Schotse Highlanders O+). Gewoon even rustig en voorzichtig eroverheen wandelen. Straks poging 2! ^O^
Dankje!

Wat een helden zijn die roparunners ook. De afstand lijkt me opzich nog te doen met genoeg training, maar dat gebrek aan slaap, dat train je zo moeilijk...
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  zondag 19 mei 2013 @ 10:52:14 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126715483
kwam net op een running page op FB een actiefoto van mijzelf tegen,genomen tijdens de Coastal Classic trail HM afgelopen November...
duimen omhoog maar ik weet niet of ik echt zo blij was
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 19 mei 2013 @ 10:52:49 #12
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126715492
quote:
Swetsenegger
Maasboulevard teveel uitlaatgas Ik loop er regelmatig en er staat altijd wind over de maas. Je ruikt er echt geen auto's.

Dit heb ik vorige week zondag nog gelopen:
http://www.endomondo.com/workout/188661378/819185
zondag 19 mei 2013 @ 10:28 • 293
Alles tussen pak hem beet Maashaven en de Ring Noord is een grote uitlaatgaswolk waar ik liever niet in kom eigenlijk. Erasmusbrug is een van de ergste plekken trouwens, en die kruising bij Vasteland. :-(

Maar goed, op vakantie in Marokko moest ik ook drie keer per dag inhaleren vanwege de smog, terwijl niemand anders er zo'n last van had, dus het kan best aan mijn longen liggen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 19 mei 2013 @ 10:52:51 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126715493
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam net op een running page op FB een actiefoto van mijzelf tegen,genomen tijdens de Coastal Classic trail HM afgelopen November...
[ afbeelding ]
Gave foto, duimpjes omhoog! ^O^
pi_126715495
Die dingen zijn ook echt naar idd ja. Tijdens m'n gewone rondjes kom ik ze gelukkig niet tegen.

Mijn rondje ging zo-zo. Duidelijk nog niet helemaal hersteld van gisteren, en ik moet duidelijk echt eerst rekken en strekken voordat ik een tempoloopje ga lopen. M'n hamstrings en kuiten waren niet zo enthousiast en zijn gewend om voor tempoloopjes gerekt te worden. Dus halverwege dat maar gaan doen, maar echt lekker ging het daarna ook niet. Ik merk dat wanneer ik m'n bovenbenen wat meer optil en wat hoger naar achteren zwaai het wat minder belastend wordt voor m'n kuiten, dus dat ook steeds maar proberen in m'n training te verwerken.
pi_126715524
quote:
[ afbeelding ]
Leuke foto! Je kijkt iig niet zo heel erg blij ;)
pi_126715537
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:50 schreef Onama het volgende:

[..]

Dankje!

Wat een helden zijn die roparunners ook. De afstand lijkt me opzich nog te doen met genoeg training, maar dat gebrek aan slaap, dat train je zo moeilijk...
Dat kun je ook trainen. Er zijn solozeilers die de wereld rondvaren en daarbij tijdenlang alleen maar slaapjes van 12 minuten doen.

SPOILER
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 10:54:56 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_126715539
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:02 schreef GotC het volgende:
Ohhhh en deze had ik gemist:

[ afbeelding ]

Kijk 'm liggen dan! O+

En Gup, dat is het jasje wat hij heeft gekregen van de Hardloopwinkel :+
Da's toch heus een hip jasje ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 19 mei 2013 @ 10:55:54 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126715564
quote:

[..]

Dankje!

Het lijkt me ook erg zwaar, naast de afstand.. Je moet eigenlijk, zonder te herstellen, elke dag een HM lopen :X
Wat me ook bizar lijkt is het 's nachts lopen!
pi_126715570
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat kun je ook trainen. Er zijn solozeilers die de wereld rondvaren en daarbij tijdenlang alleen maar slaapjes van 12 minuten doen.

SPOILER
Dat lijkt me echt een hel. Slapen O+
  zondag 19 mei 2013 @ 10:56:53 #20
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126715578
quote:
[ afbeelding ]
Mooie omgeving :-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 19 mei 2013 @ 10:57:27 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715589
quote:
[ afbeelding ]
Poeh, het is aan je gezicht af te lezen dat het zwaar is. :o
  zondag 19 mei 2013 @ 11:01:31 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126715639
quote:

[..]

Het niet slapen is echt killing inderdaad, heb meerdere keren meegedaan aan de Nacht van Gulpen, 's avonds laat starten en dan 70km in aardig tempo doorwandelen in de nacht richting de middag en de tering, dat sloopt je echt. Je raakt moe, je lichaam raakt op, mentaal wordt het dan ineens zwaar, weinig eten natuurlijk terwijl je al honger hebt, op een gegeven moment lijken alle wegen hetzelfde en kun je echt niet meer genieten van de omgeving ... Vooral als het dan ook nog regent en je begint pijntjes te krijgen. >:)

Dat blijft overigens een ander doel om eens te doen, Nacht van Gulpen (70km, 15 op 16 juni), Kennedy Mars (80km - 6 op 7 juli) en de Nijmeegse Vierdaagse (50km per dag, 16-19 juli) allemaal in hetzelfde jaar lopen. O+

En ik ging al rustig op dat rooster, stapte alleen net verkeerd volgens mij op het eind van dat rooster. ;(
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 11:10:32 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126715790
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Bizar is dat he, dan heb je het gevoel dat het gewoon niet lekker ging maar dan laat de data iets anders zien :+ En als je enorm lekker hebt gelopen lijkt het nergens op :D
:Y En ook bizar. Hoofdpijn voor ik wegging. nog 2 paracetamols genomen. Met lopen nergens last van. Ik ben een half uur terug en ik voel weer een vaag hoofdpijntje.

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Alles tussen pak hem beet Maashaven en de Ring Noord is een grote uitlaatgaswolk waar ik liever niet in kom eigenlijk. Erasmusbrug is een van de ergste plekken trouwens, en die kruising bij Vasteland. :-(

Maar goed, op vakantie in Marokko moest ik ook drie keer per dag inhaleren vanwege de smog, terwijl niemand anders er zo'n last van had, dus het kan best aan mijn longen liggen.
Mjah misschien komt het doordat ik zondagochtend voor 10 uur dat rondje loop dat ik nergens last van heb.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:11:21 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126715811
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:Y En ook bizar. Hoofdpijn voor ik wegging. nog 2 paracetamols genomen. Met lopen nergens last van. Ik ben een half uur terug en ik voel weer een vaag hoofdpijntje.

[..]

Mjah misschien komt het doordat ik zondagochtend voor 10 uur dat rondje loop dat ik nergens last van heb.
Oftewel: Blijven hardlopen ~O> :D
pi_126715832
Doel: om 4 uur wil ik gaan hardlopen, minimaal 9km want dan ga ik over de 400km heen dit jaar...

máár dan moet m'n essay klaar zijn.

Bikkelen dus! :%
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 11:15:29 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126715890
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Oftewel: Blijven hardlopen ~O> :D
:{w Ik heet geen Yoran.
pi_126716042
Pff, sinds twee dagen heb ik pijn in mijn rechterknie. Het wordt wel minder nu. Morgen toch klein stukje gaan lopen of helemaal wachten tot het weg is? :{
  zondag 19 mei 2013 @ 11:23:49 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126716082
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:{w Ik heet geen Yoran.
Goed punt!
pi_126716147
Zo, heerlijk gelopen!
Hebben jullie dat ook? Dat je het jammer vindt wanneer je aan je laatste km begint van je LDL??? :P
Ik was toch wel blij dat ik mijn drinkgordel mee had. Het was best warm.
Ik had nu ook voor na het lopen een poging gewaagt om zelf een sportdrankje te maken.
SPOILER
Ik was wakker genoeg om alles /2 te doen omdat mijn bidon geen liter is. Maar hij was nog steeds erg zout. Het was niet lekker. De volgende keer ietsje minder zout (of iets meer Roosvisee) .

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:

Met sporten maak je endorfine aan. Dat kan een reden zijn dat je daarom geen hoofdpijn hebt tijdens het lopen. Tenminste, dat hebben zij mij ooit wijsgemaakt.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:30:21 #30
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126716216
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:27 schreef streamnl het volgende:

Ik had nu ook voor na het lopen een poging gewaagt om zelf een sportdrankje te maken.
SPOILER
Ik was wakker genoeg om alles /2 te doen omdat mijn bidon geen liter is. Maar hij was nog steeds erg zout. Het was niet lekker. De volgende keer ietsje minder zout (of iets meer Roosvisee) .

ik zou de hoeveelheid zout het zelfde laten, zit er in voor een belangrijke reden.
Probeer dan iets meer Roosvisee zou ik zeggen
pi_126716372
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik zou de hoeveelheid zout het zelfde laten, zit er in voor een belangrijke reden.
Probeer dan iets meer Roosvisee zou ik zeggen
Prima. Dan probeer ik dat de eerste keer.
Het is even trial and error om te kijken wat drinkbaar is ;)
pi_126716433
Je kunt toch ook gewoon een beetje zout in je Roosvisee mikken? Of bevat dat van zichzelf niet genoeg suiker?
pi_126716508
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:39 schreef hatsaflats het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een beetje zout in je Roosvisee mikken? Of bevat dat van zichzelf niet genoeg suiker?
Geen idee. Ik ben totaal niet bekend ben met voedingsstoffen dus hou ik het maar recept aan.
pi_126716525
quote:
[ afbeelding ]
Toch een leuke foto! ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 11:49:25 #35
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126716687
Hier in duin liggen ook een paar van die roosters. Zijn hier alleen denk ik zo'n anderhalve meter breed, dus dat zijn de 'kijk mij eens gracieus over dit rooster zweven' momentjes. Het is trouwens heerlijk loopweer, net even met de kleine door duin gewandeld en het was super.
pi_126716724
In Alkmaar is het grijs en grauw en een beetje benauwd.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:57:57 #37
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126716864
Die YUR en MD.... Gekkenwerk.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:58:06 #38
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126716870
Ik zit weer in een bivak op ongeveer 200 km van Parijs. Eerste pijntjes in de kuit dus masseur heeft ook flink staan kneden zo weer een etappe van 50 km en daarna 1 van 72. Ik hoop dat ik de stijfheid uit de kuit kan lopen zal dus wat langzamer starten straks...

stay tuned :7
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_126716935
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
En dit zojuist gelopen. 10.5KM in een uurtje.

Eerste 5KM liep ik niet lekker. pijntjes her en der en kwam niet echt lekker in m'n ritme. Wel mooi vlak gelopen zie ik en hartslag netjes rond de 160 gemiddeld. Dus trainingstechnisch was het een een goed rondje :P

http://www.endomondo.com/workouts/191717100/819185
Zoiets had ik ook. Kwam voor m'n gevoel pas na ongeveer 4 kilometer beetje lekker in het ritme.
Was wel erg lekker lopen vanmorgen, perfect weer :Y
pi_126716944
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit weer in een bivak op ongeveer 200 km van Parijs. Eerste pijntjes in de kuit dus masseur heeft ook flink staan kneden zo weer een etappe van 50 km en daarna 1 van 72. Ik hoop dat ik de stijfheid uit de kuit kan lopen zal dus wat langzamer starten straks...

Lekker ff massage tussendoor, betere werk!
Succes _O_
pi_126717115
quote:

Succes! *O*
pi_126717141
quote:

Go MD!
  zondag 19 mei 2013 @ 12:14:02 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126717263
MD! _O_ Zet 'm op!
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 12:14:14 #44
155227 crew  Guppy
dus
pi_126717269
MD _O_ held O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126717484
Ik heb gister een zwaar badminton toernooi gehad, dus eigenlijk mag ik vandaag niet lopen. Maar heb mezelf wijsgemaakt dat ik toch andere spieren bij het lopen gebruik en de spierpijn die ik nu heb zit in het bovenlichaam, dus misschien kan ik dat er wel uitlopen.

Ik ga me toch maar omkleden :@
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_126717898
quote:

Held! _O_

@ RD, leuke foto!
  zondag 19 mei 2013 @ 12:34:38 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126717906
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:21 schreef Maariindaa het volgende:
Ik heb gister een zwaar badminton toernooi gehad, dus eigenlijk mag ik vandaag niet lopen. Maar heb mezelf wijsgemaakt dat ik toch andere spieren bij het lopen gebruik en de spierpijn die ik nu heb zit in het bovenlichaam, dus misschien kan ik dat er wel uitlopen.

Ik ga me toch maar omkleden :@
Waarom heb je jezelf dat wijsgemaakt? :)
pi_126717948
Waarom? Omdat ik al sinds woensdag niet gelopen heb en nu heeeeel graag weer wil lopen. Ga niet verder dan 2,5km hoor.
pi_126717971
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:36 schreef Maariindaa het volgende:
Waarom? Omdat ik al sinds woensdag niet gelopen heb en nu heeeeel graag weer wil lopen. Ga niet verder dan 2,5km hoor.
Moet dan toch makkelijk kunnen, het is heerlijk weer buiten.
  zondag 19 mei 2013 @ 12:37:46 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126717983
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:36 schreef Maariindaa het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor, ik was alleen benieuwd naar je reden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 12:39:41 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126718041
quote:

Succes!
pi_126718054
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:37 schreef Shravani het volgende:

[..]

Moet dan toch makkelijk kunnen, het is heerlijk weer buiten.
Ja, ook een goede reden.
pi_126718079
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit hoor, ik was alleen benieuwd naar je reden.
Pfieuw.. Krijg dus niet op m'n kop omdat ik me niet aan m'n rustdagen hou *)
  zondag 19 mei 2013 @ 12:41:21 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126718086
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Pfieuw.. Krijg dus niet op m'n kop omdat ik me niet aan m'n rustdagen hou *)
Het is jouw lichaam hoor ;) Je hebt alleen jezelf ermee!
pi_126718137
Sowieso heeft hardlopen geen zin als je 't niet 5 keer per week doet met minimaal 12.5km/uur. Anders is het joggen en houd je vooral jezelf voor de gek en wil je vooral bij een clubje horen.

Sowieso, denken dat mensen hier echt hardlopen :') Het is FOK!. GPX-ridders ftw.
Ja doei.
  zondag 19 mei 2013 @ 12:45:10 #56
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126718196
Wel grappig trouwens.. Ik volg 4 RoParun teams. Het team van MD staat op het punt om team #105 in te halen (kennis loopt daarin). En het team van Yur loopt steeds meer in op het team van m'n werk :D

Dus het is nog spannend ook :+
  zondag 19 mei 2013 @ 12:47:07 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126718251
Oh en!

YoranM twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:45:13 Er komt weer een aflossing aan! Team 2 bijna bij bivak, team1 maakt zich klaar voor 50km #rrteam26 #roparun reageer retweet
Hij gaat er weer voor!
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 12:47:33 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_126718263
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:47 schreef GotC het volgende:
Oh en!

YoranM twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:45:13 Er komt weer een aflossing aan! Team 2 bijna bij bivak, team1 maakt zich klaar voor 50km #rrteam26 #roparun reageer retweet
Hij gaat er weer voor!
Go team 1 *O*
  zondag 19 mei 2013 @ 12:50:21 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126718341
Hoeveel loopt nou iedereen per keer? :@
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 12:50:54 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_126718351
Hier nog even voor de geinteresseerden, de route van gisteren: http://www.endomondo.com/workouts/191798027/2734897

Was leuk :Y
pi_126718357
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier nog even voor de geinteresseerden, de route van gisteren: http://www.endomondo.com/workouts/191798027/2734897

Was leuk :Y
Mag 't niet zien -O-
Ja doei.
  zondag 19 mei 2013 @ 12:51:57 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126718380
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoeveel loopt nou iedereen per keer? :@
Per..keer?
1,5km per persoon per keer in een team van 4 lopers :) Ze zeiden eerst om de 5 uur te wisselen van team, maar het lijkt erop dat ze om de 50km wisselen :)
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 12:54:22 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_126718459
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mag 't niet zien -O-
Nu wel?
pi_126718474
Ja!
Ja doei.
  zondag 19 mei 2013 @ 12:56:32 #65
236410 MaleDuck
pi_126718536
105 halen we elke keer met de bus in :D Die hebben een bijzondere aflos constructie konden er geen logica in ontdekken tot nu toe ;) En ze hebben wel een paar snelle dames :)
En vlak... nee dat is het hier niet :) Omhoog met steken in de kuit 13 km/uur en met keniaanse passen de 20 km/uur naar beneden :) Nog even pauze en dan gaan we weer...
En had vanmorgen echt runners high, ik bleef gaan en ging iedere aflossing sneller lopen :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 19 mei 2013 @ 12:59:00 #66
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126718619
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
105 halen we elke keer met de bus in :D Die hebben een bijzondere aflos constructie konden er geen logica in ontdekken tot nu toe ;) En ze hebben wel een paar snelle dames :)
En vlak... nee dat is het hier niet :) Omhoog met steken in de kuit 13 km/uur en met keniaanse passen de 20 km/uur naar beneden :) Nog even pauze en dan gaan we weer...
En had vanmorgen echt runners high, ik bleef gaan en ging iedere aflossing sneller lopen :D
Niets dan lof en respect _O_
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 19 mei 2013 @ 12:59:15 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126718629
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
Ah mocht je Mei Lan (ziet er een beetje buitenlands uit, donker steil haar tot iets boven schouders) zien, doe haar maar de groetjes :D Zij is idd snel, liep laatst de HM in 1:38!

Wat ga je lekker joh! Omlaag is dan wel en stuk lekkerder :D
  zondag 19 mei 2013 @ 13:02:30 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126718715
En Yur staat er ook klaar voor!

Lekker in camo :9 Defensie, iemand?
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 13:03:16 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_126718741
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:02 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die schoenen he :D isniecamonie!
  zondag 19 mei 2013 @ 13:05:14 #70
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126718798
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Alleen die schoenen he :D isniecamonie!
Als je zo'n prestatie levert moet je jezelf niet helemaal wegzetten in de achtergrond. ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 13:16:01 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126719140
Hihi, die Yur met zijn eeuwige camouflagebroek!
Erg leuk om te volgen, ook gewoon helemaal live verslag van MD ^O^

Ik gaat ervandoors! Ideaal van vliegen vanaf voormalig Zestienhoven R'dam. Nu in de auto stappen, over anderhalf uur vliegen en hop!

Zit in een fout all-in resort (dat was niet mijn idee ;) maar er zijn ergere dingen) met wifi, dus wie weet spiek ik nog wel ffkes hiero. Ciao! :W
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 13:17:13 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_126719179
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Quoi het volgende:

Ik gaat ervandoors! Ideaal van vliegen vanaf voormalig Zestienhoven R'dam. Nu in de auto stappen, over anderhalf uur vliegen en hop!

Zit in een fout all-in resort (dat was niet mijn idee ;) maar er zijn ergere dingen) met wifi, dus wie weet spiek ik nog wel ffkes hiero. Ciao! :W
Lekker toch, gewoon van genieten :P het is niet anders, dus je moet het beste er maar van maken ;)
pi_126719244
Veel plezier Quoi!
Ja doei.
pi_126719363
Veel plezier Quoi!

en leuk die updates van de bikkels, echt respect!
pi_126719383
Vanochtend gaan squashen voor het eerst sinds een paar maanden weer. Prima om het rustweekend mee door te komen dacht ik zo. Morgen gaan we weer verder met Evy, les 16 voor de boeg. De 2-in-1 broek is ook binnen, ben erg benieuwd hoe lekker dat loopt, kan bijna niet wachten op morgenochtend.
pi_126719423
Team van m'n moeder's werk is net België in *O*
Ja doei.
  zondag 19 mei 2013 @ 13:25:30 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126719440
quote:

Veel plezier!
pi_126719499
quote:
..
Veel plezier! :W

En YUR en MD *O* *O* _O_

en ik ben weg, naar de Nijmeegse bierfeesten 8-)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 13:27:55 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126719528
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso heeft hardlopen geen zin als je 't niet 5 keer per week doet met minimaal 12.5km/uur. Anders is het joggen en houd je vooral jezelf voor de gek en wil je vooral bij een clubje horen.

Sowieso, denken dat mensen hier echt hardlopen :') Het is FOK!. GPX-ridders ftw.
Wat nou GPS glitches... gewoon verkeerd ge-edit.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 13:28:41 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126719543
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:02 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie op twitter wel steeds Yoran voorbij komen op foto's.Heeft die masseur een crush op 'm?
  zondag 19 mei 2013 @ 13:30:18 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126719604
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zie op twitter wel steeds Yoran voorbij komen op foto's.Heeft die masseur een crush op 'm?
Wie niet? :9 :D

Q, heel veel plezier! O+
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 13:31:06 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126719631
quote:

Zestienhoven O+
All-in resorts O+
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 13:31:27 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126719641
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:30 schreef GotC het volgende:

[..]

Wie niet? :9 :D
Nou.... aardige jongen hoor, maar...
pi_126719965
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat nou GPS glitches... gewoon verkeerd ge-edit.
Dat zijn beginners :P
Ja doei.
pi_126720068
Veel plezier Quoi!
pi_126720400
Zo weer even de hardloopschoenen aantrekken :)
  zondag 19 mei 2013 @ 13:55:28 #87
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126720795
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:

Oh shit. Ik ben erin getrapt :'(
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 14:06:54 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_126720864
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef GotC het volgende:
Vannacht in Frankrijk
Epic movie is epic O+
pi_126720890
Mooi filmpje GotC. Echt knap die RoPaRunners.
pi_126721380
Net thuis en gedoucht na een heel tof rondje met Onama. Heel fijn om eens met iemand te lopen die een stuk sneller is, merkte dat ik mezelf op kon trekken aan Onama en daardoor sneller liep dan wanneer ik deze afstand alleen had gelopen.

Route was ook heel aangenaam. Stuk polder, met en zonder beschutting tegen de zon, wat voor een fijne afwisseling van temperatuur zorgde. Geëindigd met een stukje off-road (mogen we het al trail noemen Onama?).

Uiteindelijk 15km gelopen in 1u29. Belooft veel goeds voor de 10km volgende week. M`n huidige PR op de 10km gaat eraan })

http://www.endomondo.com/workouts/191833089/8850231

Oh, en ik heb er een blaar op de zijkant van m`n grote teen aan over gehouden -O-
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 14:23:25 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126721503
Behoorlijke tijd voor een trainingsrondje.
  zondag 19 mei 2013 @ 14:24:44 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126721550
quote:

Enjoy!
pi_126721567
Mijn 2,5 kilometer ging ook lekker, stond een verraderlijke wind langs de dijk, maar lekker in 1 tempo door kunnen lopen. Kon me tijdens het lopen haast niet voorstellen dat ik 3 weken geleden voor dit stukje nog 5x moest wandelen tussendoor. Vanaf komende week de afstand opvoeren :)

(Wat ik me ook niet kon voorstellen was trouwens dat er een aantal mensen deze afstand nu x30 ofzo aan het lopen zijn :@ )
  zondag 19 mei 2013 @ 14:32:16 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126721834
Hoe werkt dat estafette gebeuren eigenlijk? Zijn dat de mensen op de fietsen? :@ Ik snap het niet goed.
pi_126721865
Lopen met Levitas was erg lekker. Was zo voorbij ook.

Levitas bij deze de beloofde foto om te zien hoe groot een spibelt is:

SPOILER
The sun in your Eyes
pi_126721941
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe werkt dat estafette gebeuren eigenlijk? Zijn dat de mensen op de fietsen? :@ Ik snap het niet goed.
Die op de fiets ondersteunen de lopers volgens mij. Voor veiligheid en licht en navigatie. De lopers zitten in een busje toch? :o
pi_126722015
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Die op de fiets ondersteunen de lopers volgens mij. Voor veiligheid en licht en navigatie. De lopers zitten in een busje toch? :o
Yup.

Al zijn er teams die ook fietsen / lopen afwisselen op (delen van) trajecten.
Ja doei.
  zondag 19 mei 2013 @ 14:46:31 #99
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_126722358
Stipjestreep, wil je mij toevoegen aan de OP?

Heb me zojuist ingeschreven

1
2
[b]13 oktober 2013 - [url=http://www.mudsweattrails.nl/duinentrail_schoorl]Duinentrail Schoorl(Schoorl)[/url ]
Frsh - 30km

O en ook

1
2
[b]22 september 2013 - [url=http://www.damloop.nl]Dam tot Dam Loop(Amsterdam-Zaandam)[/url ]
Frsh - 10EM
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_126722393
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Behoorlijke tijd voor een trainingsrondje.
Ja ging behoorlijk hard ja. Niet echt mijn idee van een LDL, maar het was zeker een heerlijk rondje. En verbazingwekkend goed dit tempo vol kunnen houden. Hele route prima kunnen praten, hoewel het tijdens het stukje trail iets lastiger werd :P
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:33 schreef Onama het volgende:
Levitas bij deze de beloofde foto om te zien hoe groot een spibelt is:
Dat is inderdaad wel een groot verschil. Ik ben er nog niet echt uit die drinkgordel nou een onding is of niet. Denk dat ik hem niet goed (genoeg) vast had zitten in het begin, maar toch zo blij dat ik drinken mee had genomen voor onderweg!
  zondag 19 mei 2013 @ 14:48:18 #101
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126722437
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:00 schreef GotC het volgende:
Ok, even kijken of ik het snap en kan uitleggen :+

Ze hebben 2 teams. Elk team heeft 4 lopers, 2 of 3 fietsers (veiligheid+navigatie) en een busje. (Daarbij hebben ze nog koks, masseurs, fysio's, chauffeurs..)

De teams gaan 5 uur op, 5 uur af (en wisselen elkaar dus op deze manier af).
Yur z'n team loopt van 17:00 tot 22:00. Tussen 22:00 en 3:00 zijn zij op de bivak. In die tijd worden ze gemasseerd, moeten ze eten en moeten ze rusten.
Tijdens de loopstukken fietsen de fietsers constant maar wisselen de lopers elkaar elke 1,5km af. Dus, als Yur 1,5 km heeft gelopen heeft hij 3x 1,5 km 'rust' in het personenbusje. In die tijd..tsja, wat doe je in 23 minuten? Warm blijven, eten en drinken.

Maarrrrrrrr de 1e 10km mochten er geen busjes nog bij de lopers. Dus moesten alle lopers op de fiets meefietsen en op die manier switchen :)

En maar nr.2: Elk team deelt het anders in. De meeste lopen 2km per stuk.
/duidelijk :+
en

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:09 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat verschilt dus per team :)

Teams moeten een gemiddelde snelheid opgeven, minstens 11km/h. Aan de hand van die tijd wordt je start en dus finishtijd berekend.
Bijvoorbeeld:
Yur z'n ploeg loopt 11,7km/h gemiddeld (opgegeven), start 17:00 en finisht 13:30 op maandag.
Mijn werk loopt 11km/h gemiddeld (opgegeven), startte om 14:25 en finisht 13:38 op maandag. (Ze lopen nu voor op schema, stelletje idioten :P)
MaleDuck's ploeg loopt 12km/h gemiddeld (opgegeven), start 18:10 en finisht 13:27 op maandag :)

Edit: En wat betreft afstand loopt Yur dit weekend ongeveer 70km, dus eigenlijk elke dag een HM :)
  zondag 19 mei 2013 @ 14:48:41 #102
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126722454
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup.

Al zijn er teams die ook fietsen / lopen afwisselen op (delen van) trajecten.
Sommige delen mogen de busjes niet bij :) ben weer lopen!
F means you're fucked
pi_126722538
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef YUR het volgende:

[..]

YUR, held! _O_
  zondag 19 mei 2013 @ 14:51:42 #104
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126722567
quote:

[..]

Doorlopen joh, jullie zijn nog maar 12 km van het team MN >:) ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 14:53:24 #105
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_126722624
quote:

[..]

w/
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 19 mei 2013 @ 15:12:06 #106
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126723250
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Doorlopen joh, jullie zijn nog maar 12 km van het team MN >:) ;)
Kwam net wel team staedion tegen met alle bekenden
F means you're fucked
pi_126723470
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Kwam net wel team staedion tegen met alle bekenden
Tof! *O* StaedionRunners *O*

Doe ze de groeten van de dochter van Marianne S. :P
Ja doei.
pi_126723701
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef GotC het volgende:
Vannacht in Frankrijk
_O_
  zondag 19 mei 2013 @ 15:27:04 #109
236410 MaleDuck
pi_126723807
quote:

[..]

jep vannacht een traject van 50 km op fiets/ lopend gedaan met stortbuien...
pi_126723860
Heldendaden! _O_ _O_

En ik ben gek, vanmorgen 8km rondje gedaan, en toen werd ik net opgehaald door m'n buren of ik rondje meeging... dus zojuist terug van een heerlijk ontspannen 6,5km bijkletsen.
Wat een heerlijkheid zeg, m'n nieuwe schoenen, zou zo nog een rondje kunnen :7
  zondag 19 mei 2013 @ 15:33:57 #111
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126724028
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Shravani het volgende:
Heldendaden! _O_ _O_

En ik ben gek, vanmorgen 8km rondje gedaan, en toen werd ik net opgehaald door m'n buren of ik rondje meeging... dus zojuist terug van een heerlijk ontspannen 6,5km bijkletsen.
Wat een heerlijkheid zeg, m'n nieuwe schoenen, zou zo nog een rondje kunnen :7
^O^ lekker.
pi_126724098
YUR op de FP van de roparunsite:

http://www.roparun.nl/
Ja doei.
  zondag 19 mei 2013 @ 15:36:32 #113
236410 MaleDuck
pi_126724109
Maar nu is het heerlijk weer om te lopen hoor :)
  zondag 19 mei 2013 @ 15:37:59 #114
236410 MaleDuck
pi_126724146
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]

het zal eens niet :D
pi_126724179
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

jep vannacht een traject van 50 km op fiets/ lopend gedaan met stortbuien...
Shiitttt! Lekker hoor!!
quote:

[ afbeelding ]

Zweven, lachen én een duim. De ingrediënten voor een bazenfoto.
pi_126724199
MD en YUR, helden _O_
Gave foto trouwens, helaas onder iets te kort afgesneden anders mooie zweeffoto!
Succes nog ff verder! :D Ik ga lekker lui doen vandaag :P
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 15:39:57 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_126724222
quote:

[ afbeelding ]

_O_
  zondag 19 mei 2013 @ 15:49:13 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126724545
quote:

[ afbeelding ]

O+ O+!
  zondag 19 mei 2013 @ 15:51:24 #119
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126724629
quote:

[ afbeelding ]

Die tekst ook erbij _O-

quote:
Parijs - 15:00 uur

De sfeer zit er nog steeds goed in. Poseren voor de camera doen de deelnemers graag :)
Mr.Zeddie himself _O-
pi_126724633
Ik ben zo slecht geweest de afgelopen 24 uur.. verkeerde vrienden :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126724877
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Die tekst ook erbij _O-

[..]

Mr.Zeddie himself _O-
Daar moest ik ook erg om lachen ja :D
pi_126725824
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

_O_
Inderdaad. _O_ :)
  zondag 19 mei 2013 @ 16:34:02 #123
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126726198
Zo, lekker gelopen met TWC. Polder, plassen en bos!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_126726256
quote:

[ afbeelding ]

Alsof het allemaal niks voorstelt. Geniaal *)
  zondag 19 mei 2013 @ 16:53:26 #125
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126727021
Ik heb ook weer lekker een rondje gehobbelt op mn dooie akkertje. Tijdens een training moet je niet stuk gaan toch?! :P de laatste kilometer wilde mn voeten niet meer maar de rest was gewoon fijn. En heel lekker weer O+

(Mn weerapp zegt voor vrijdag nog maar 9 graden :o :( dat beloofd wat voor zondag)

Ow en uiteraard diep respect voor de roparunneners!!! Hoop dat het ze voor de rest ook goed af blijft gaan.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 19 mei 2013 @ 16:55:13 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126727098
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:35 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Alsof het allemaal niks voorstelt. Geniaal *)
Ik kan verklappen dat het tegendeel waar is ;)
F means you're fucked
pi_126727278
Vandaag was zo een dag dat het voor geen meter ging. Bijna twee uur weggeweest. De eerste vijftien minuten gingen lekker, vanaf daar werd het enigzins een martelgang. Het mooie landschap, inclusief pontje bij Cuijk over de Maas, had ik wel nodig om door te blijven gaan. Nu een ijskoude douche, daarna eens bijlezen hoe het onze Roparunhelden vergaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 17:00:42 #128
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126727328
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:55 schreef YUR het volgende:

[..]

tsss, heaumeau.
pi_126727363
quote:
11s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

tsss, heaumeau.
Ja, wat denk je dan, hij moet ineens rennen ipv gpx-jes klussen :')_!
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 17:04:07 #130
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126727462
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, wat denk je dan, hij moet ineens rennen ipv gpx-jes klussen :')_!
De roparun is toch ook gewoon een berg autistische nerds op een zolderkamer die GPX-jes klussen en mensen in franse landschappen fotoshoppen?
pi_126727468
Maar, 4 uur, essay 'af', dus ga nu maar eens rennen om alles even te laten bezinken *O* O+
Ja doei.
pi_126727568
Goed bezig YUR! ^O^

Zelf ook weer een mooi rondje achter de rug. Veel mede-runners tegengekomen onderweg. :Y

http://www.endomondo.com/workouts/191847495/1836758
pi_126727800
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:55 schreef YUR het volgende:

[..]

Haha dat geloof ik. Knap hoor!
pi_126728438
Echt diep respect voor de Roparunners! Ziet er gaaf maar zwaar uit! Tekort aan slaap icm de afstand moet killing zijn. Super om het op deze manier te kunnen volgen.
  zondag 19 mei 2013 @ 17:36:27 #135
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126728767
Kan iemand wat stats posten asseblief? Op mijn telefoon doet de site stom.
pi_126728876
Yur en MD echt helemaal te gek!!! En Gotc leuk dat je zoveel voor ons opschrijft

Helaas had ik afgelopen nacht totaal geen tijd om het bij te houden, wat een gekkenhuis was het (letterlijk en figuurlijk poeh!) Hopelijk is het aankomende nacht anders.

Zat net op Endomondo en zag dat er al ruim over de 50000 km gerend is. Even een dag van de wereld en het zomaar gehaald

Morgen ga ik weer een rondje rennen, vandaag nog rust. Waar is de tijd dat ik die nachtdiensten fluitend deed en aan een paar uurtjes slaap genoeg had..... Maar in die tijd had je ook nog normale nachten. De verzorging wordt er niet beter op helaas. Nou ja doorademen en gewoon doorgaan met verstand op nul
This whole world is wild at heart and weird on top
  zondag 19 mei 2013 @ 17:40:40 #137
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126728960
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Kan iemand wat stats posten asseblief? Op mijn telefoon doet de site stom.
Weet niet zo goed wat je met stats bedoelt, maarrrrr:

Yur z'n team, huidige locatie:

Huidige positie
Positie melding km 301.8
Geplande doorkomst 19-05 18:46:42 (werkelijke doorkomst op dit punt = 17:39)
Gem. snelheid vanaf start 12.23 km/u
Snelheid op dit punt 12.18 km/u

MD z'n team, huidige locatie:
Huidige positie
Positie melding km 285.9
Geplande doorkomst 19-05 17:59:30 (werkelijke doorkomst op dit punt = 17:39)
Gem. snelheid vanaf start 12.17 km/u
Snelheid op dit punt 12.35 km/u
  zondag 19 mei 2013 @ 17:41:54 #138
92409 Twinky
Little star.
pi_126729024
wow, YUR gaat supersnel :D
  zondag 19 mei 2013 @ 17:47:09 #139
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126729262
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Huidige positie
Positie melding km 301.8

Huidige positie
Positie melding km 285.9
Ja zoiets ^O^ ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 17:47:38 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126729288
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja zoiets ^O^ ;)
Ik ga maar naar het casino, kan zo goed gokken :7
pi_126729531
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Huidige positie
Positie melding km 301.8

Huidige positie
Positie melding km 285.9
Zijn de heren elkaar al tegen gekomen?
Knap werk in ieder geval :)
  zondag 19 mei 2013 @ 17:53:55 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126729564
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Nirak het volgende:

[..]

Zijn de heren elkaar al tegen gekomen?
Knap werk in ieder geval :)
Bij de start ja :D Maar verder niet, MD's team is ruim een uur later gestart en loopt nog steeds 18km achter het team van Yur :)
pi_126729993
Geweldig leuk om te volgen, die RoPaRun.
Iets wat ik graag ook nog eens zou willen doen :)

GotC, krijgen ze een aandenken na afloop?

Vandaag voor het eerst een interval run gedaan, na ruim 5 jaar.
5.35 - 3.24 - 5.39 - 3.35 - 5.45 - 3.28 - 5.13.

7 KM in totaal. Viel nog niet mee!
  zondag 19 mei 2013 @ 18:07:17 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126730096
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:04 schreef MvN_Rdam het volgende:

Hmm..eigenlijk geen idee! Ik weet, dankzij het giga draaiboek :'), dat Yur na afloop een medaille krijgt bij de van Ghentkazerne..maar verder? Goeie vraag!

En een mooie interval!
pi_126730332
Djeez wat gaan ze hard nog! Ik vind het maar knap hoor
pi_126730335
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Hmm..eigenlijk geen idee! Ik weet, dankzij het giga draaiboek :'), dat Yur na afloop een medaille krijgt bij de van Ghentkazerne..maar verder? Goeie vraag!

En een mooie interval!
Oke.
Normaal ben ik niet zo van de medailles en herinneringsdingetjes, maar voor zoiets als dit lijkt het mij zeer bijzonder! :)
  zondag 19 mei 2013 @ 18:15:06 #147
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126730431
De mooiste "medaille" is natuurlijk de opbrengst voor de volgende doelen.

http://www.roparun.nl/regulier/doelen-2013.html
pi_126730481
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
De mooiste "medaille" is natuurlijk de opbrengst voor de volgende doelen.

http://www.roparun.nl/regulier/doelen-2013.html
Dat is zeker waar! Daar loop je het immers voor. Helden!
pi_126730548
Verkeerde topic |:(
The sun in your Eyes
pi_126730807
Kut kut kut kut kut maal 1.000.000

Rotdag achter de rug. Spanningen op m'n vrijwilligerswerk :(

Misschien toch maar effe rennen maar dan wil ik eerst wat rusten.
Werewolf
  zondag 19 mei 2013 @ 18:37:59 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126731251
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef sararaats het volgende:
Kut kut kut kut kut maal 1.000.000

Rotdag achter de rug. Spanningen op m'n vrijwilligerswerk :(

Misschien toch maar effe rennen maar dan wil ik eerst wat rusten.
Of toch maar morgen, of woensdag of anders volgend jaar?

Kut dat je die spanningen hebt maar denk dan "laat ik even een lesje volgen, lekker mijn gedachten verzetten". Nu ga je zitten niksen en heb je straks helemaal geen zin meer.

1e en laatste x dat ik op zo'n bericht reageer, want ik heb al teveel geërgerd maar netjes niks gezegd.
pi_126731351
Precies! Lopen werkt beter tegen spanningen dan rusten. Schoenen aan en gaan! Rusten komt daarna wel.
pi_126731382
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Bij de start ja :D Maar verder niet, MD's team is ruim een uur later gestart en loopt nog steeds 18km achter het team van Yur :)
Ik dacht even dat ik dezelfde doorkomsttijd zag (werkelijk), maar dat is dus niet de huidige tijd want dat kan niet met 18 km verschil :)
  zondag 19 mei 2013 @ 18:43:02 #154
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126731442
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Precies! Lopen werkt beter tegen spanningen dan rusten. Schoenen aan en gaan! Rusten komt daarna wel.
Endorfines door je kop, lekker relaxen.
  zondag 19 mei 2013 @ 18:44:15 #155
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126731491
morgenochtend weer *O*
kilometertje of 4 op gewoon tempo, heb ik bedacht :) Kan ik woensdag met de groep intervallen en vrijdag weer op langzaam tempo een km of 8 :) Die 7km van afgelopen vrijdag smaakte naar meer ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_126731499
Daywalk3r en stipjestreepje, ik negeerde het bericht nog zo braaf ;)
Je wil wel of niet, misschien of een beetje willen staat gelijk aan niet in dit geval.. Lekker laten gaan zou ik zeggen, dan duurt het leed mischien minder lang. Negatieve aandacht is ook aandacht namelijk..
SPOILER
  zondag 19 mei 2013 @ 18:46:31 #157
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126731579
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Nirak het volgende:
Daywalk3r en stipjestreepje, ik negeerde het bericht nog zo braaf ;)
Je wil wel of niet, misschien of een beetje willen staat gelijk aan niet in dit geval.. Lekker laten gaan zou ik zeggen, dan duurt het leed mischien minder lang. Negatieve aandacht is ook aandacht namelijk..
SPOILER
Maar maar maar... Misschien gaat het met een beetje stimulans wel goed komen. Al gok ik van niet
pi_126731857
Trouwens wel leuk, mijn buurman zei vandaag tegen mij, dat ik loop alsof het me geen moeite kost , omdat het er zo ontspannen uitziet. toch wel leuk om te horen want ik voel me soms een best een stampende olifant .
pi_126731867
Respect voor roparun lopers hoor. _O_ Ik krijg het idee dat je nog liever een marathon loopt, dan heb je dat na 5 uur wel gehad!

Ik ga morgen in ieder geval weer in strak regiem. Veelsteveel bier gehad, en verdomme een half pakje gerookt. Nieuwe afspraken met mijzelf gaan maken dus. o|O
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126732078
Ik vind dat ze het goed geregeld hebben bij de RoParun. Wij kunnen alles heerlijk volgen.
Mooie prestatie wat de teams tot nu toe leveren!
pi_126732125
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:04 schreef MvN_Rdam het volgende:

Wat was dat voor interval? :o 3x1000 met 1000 rust?
Dan heb je wel ernstig snelle kilometers! Of hoe zit het precies? Wel erg netjes dan! :)
pi_126732378
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Endorfines door je kop, lekker relaxen.
Het zal misschien aan mij liggen, maar tijdens zo'n les ben ik met niets anders bezig dan lopen en luisteren, prima manier om je hoofd leeg te maken! Dus Sara: gaan!!!

Motorbloempje: essay af? ^O^ *O*
pi_126732407
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vandaag was zo een dag dat het voor geen meter ging. Bijna twee uur weggeweest. De eerste vijftien minuten gingen lekker, vanaf daar werd het enigzins een martelgang. Het mooie landschap, inclusief pontje bij Cuijk over de Maas, had ik wel nodig om door te blijven gaan. Nu een ijskoude douche, daarna eens bijlezen hoe het onze Roparunhelden vergaat.
Cuijk? Waar woon je ergens als ik vragen mag? Volgens mij hier in de buurt dan... :)
pi_126732529
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Cuijk? Waar woon je ergens als ik vragen mag? Volgens mij hier in de buurt dan... :)
Malden :) Via Molenhoek naar de Maasdijk, langs Mook, bruggetje over naar het pontje, daarna andere kant van de Maas terug, om het industrieterrein bij Katwijk heen, richting Linden, de A73 brug de Maas over, door Heumen weer terug naar Malden.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 19:10:31 ]
  zondag 19 mei 2013 @ 19:13:19 #165
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126732740
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Het zal misschien aan mij liggen, maar tijdens zo'n les ben ik met niets anders bezig dan lopen en luisteren, prima manier om je hoofd leeg te maken! Dus Sara: gaan!!!

Motorbloempje: essay af? ^O^ *O*
Ja ik heb geen instructies of oordoppen. Dus ik ga altijd gelijk als ik van het werk terug kom. Dan eten en douchen en dan ontspannen.
pi_126732789
Ben weer eens verdwaald :') nou ja, ik wist dat ik ooit wel weer ergens uit zou komen waar ik het zou kennen, maar dat duurde verdomd lang, had ook weer wat afslagen gemist...

http://www.endomondo.com/workouts/191933141/881511

Rond 10K kwam ik langs een autowasserette met een stel Polen die ik om wat water heb gevraagd, want ik was echt fucking uitgedroogd; was benauwd en warm en had eigenlijk na 10K alweer terug willen zijn.... En ik kreeg een grote pint water O+ de helden O+ en kon daarna weer mijn weg vervolgen, in een rechte lijn naar huis, dat wel :) Heb niet echt op m'n tempo kunnen letten omdat m'n Garmin leeg was, en heb met de telefoon in de kontzak gelopen. Wel te snel gelopen, zeker het laatste stuk (ging wel lekker!!!), dus volgende week echt een flink stuk langzamer gaan o|O o|O o|O

*trots*

15.2 met 6.16min/km inclusief een stuk wandelen waar het me te steil omhoog ging, over muurtjes heen klimen, tegen hellingen op klauteren, etc.
Ja doei.
pi_126732877
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat was dat voor interval? :o 3x1000 met 1000 rust?
Dan heb je wel ernstig snelle kilometers! Of hoe zit het precies? Wel erg netjes dan! :)
3 keer een kilometer sneller gegaan. Mijn normaal loop tempo ligt op 5.10-5.20 per kilometer. Dus dat was, in dit geval, de "rust kilometers" voor mij.

Ik moet wel bekennen dat het echt vanzelf ging vandaag. Alles zat mee.
pi_126732888
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Malden :) Via Molenhoek naar de Maasdijk, langs Mook, bruggetje over naar het pontje, daarna andere kant van de Maas terug, om het industrieterrein bij Katwijk heen, richting Linden, de A73 brug de Maas over, door Heumen weer terug naar Malden.
Gennep. :) Had gelijk dus. ;)
pi_126732927
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ben weer eens verdwaald :') nou ja, ik wist dat ik ooit wel weer ergens uit zou komen waar ik het zou kennen, maar dat duurde verdomd lang, had ook weer wat afslagen gemist...

Rond 10K kwam ik langs een autowasserette met een stel Polen die ik om wat water heb gevraagd, want ik was echt fucking uitgedroogd; was benauwd en warm en had eigenlijk na 10K alweer terug willen zijn.... En ik kreeg een grote pint water en kon daarna weer mijn weg vervolgen, in een rechte lijn naar huis, dat wel :) Heb niet echt op m'n tempo kunnen letten omdat m'n Garmin leeg was, en heb met de telefoon in de kontzak gelopen. Wel te snel gelopen, zeker het laatste stuk (ging wel lekker!!!), dus volgende week echt een flink stuk langzamer gaan o|O o|O o|O

*trots*
_O_
pi_126733003
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef Frsh het volgende:
Stipjestreep, wil je mij toevoegen aan de OP?

Heb me zojuist ingeschreven
[ code verwijderd ]

O en ook
[ code verwijderd ]

Check!
  zondag 19 mei 2013 @ 19:20:08 #171
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126733035
quote:

Rond 10K kwam ik langs een autowasserette met een stel Polen die ik om wat water heb gevraagd, want ik was echt fucking uitgedroogd; was benauwd en warm en had eigenlijk na 10K alweer terug willen zijn.... En ik kreeg een grote pint water O+ de helden O+ en kon daarna weer mijn weg vervolgen, in een rechte lijn naar huis, dat wel :) Heb niet echt op m'n tempo kunnen letten omdat m'n Garmin leeg was, en heb met de telefoon in de kontzak gelopen. Wel te snel gelopen, zeker het laatste stuk (ging wel lekker!!!), dus volgende week echt een flink stuk langzamer gaan o|O o|O o|O

*trots*

15.2 met 6.16min/km inclusief een stuk wandelen waar het me te steil omhoog ging, over muurtjes heen klimen, tegen hellingen op klauteren, etc.
Als je maar lekker liep toch? ^O^
pi_126733057
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

3 keer een kilometer sneller gegaan. Mijn normaal loop tempo ligt op 5.10-5.20 per kilometer. Dus dat was, in dit geval, de "rust kilometers" voor mij.

Ik moet wel bekennen dat het echt vanzelf ging vandaag. Alles zat mee.
Lekker hoor, erg netjes _O_ . Wat zijn je 5 en 10km PR's, als ik vragen mag?
  zondag 19 mei 2013 @ 19:21:52 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126733120
Aw, arme Yur...hij heeft sinds de start totaal 30 min geslapen :o :X
pi_126733128
quote:

*trots*

Haha, mooi gevarieerd terrein, kan je ook wel meedoen met de Strongmanrun! Daar moet je ook over muurtjes heen klimmen enzo ;). Maar lekker gelopen, ziet er goed uit! Fijn ook dat je nog wat water kreeg, volgende keer misschien zelf maar wat meenemen als je van plan bent om te 'verdwalen' :P .
pi_126733179
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef GotC het volgende:
Pfff.. lukt het hem gewoon niet om te slapen? Of ligt ie wel lekker te doezelen terwijl die gemasseerd wordt? Die gaat straks nog hallucineren enzo :P .
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 19:23:39 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_126733188
quote:
Oh my, die gaat bij de volgende rust als een dooie slapen :o
  zondag 19 mei 2013 @ 19:27:10 #177
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126733327
Hij heeft nu rust, maar kan gewoon niet slapen :X heb m maar geadviseerd om iig zn ogen dicht te doen..
pi_126733391
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lekker hoor, erg netjes _O_ . Wat zijn je 5 en 10km PR's, als ik vragen mag?
10 Km zit op 38.41
5 km op 20.56

Vreemd genoeg zijn mijn eerste kilometrs de traagste.
pi_126733406
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha, mooi gevarieerd terrein, kan je ook wel meedoen met de Strongmanrun! Daar moet je ook over muurtjes heen klimmen enzo ;). Maar lekker gelopen, ziet er goed uit! Fijn ook dat je nog wat water kreeg, volgende keer misschien zelf maar wat meenemen als je van plan bent om te 'verdwalen' :P .
Ja, moet echt een camelbak of belt met flesjes op de kop gaan tikken.....!!!!! Daar was ik ook al achter. Ben gewoon brutaal geweest bij het om water vragen, en was erg blij dat ze me zo'n grote pint gaven O+ lief _O_ O+
Ja doei.
pi_126733500
Moblo, helden die Polen :)

En yur valt vanzelf een keer in slaap, maar als dat pas thuis is heeft hij het nog hard te halen... Poeh eh.. 30 minuten...
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 19:31:14 #181
155227 crew  Guppy
dus
pi_126733533
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef GotC het volgende:
Hij heeft nu rust, maar kan gewoon niet slapen :X heb m maar geadviseerd om iig zn ogen dicht te doen..
Ogen dicht en liggen inderdaad. Slaap je niet dan rust je toch. Met je telefoon blijven rommelen helpt zeker niet
pi_126733575
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef GotC het volgende:
Ja mooi kut is dat. Dat heb ik ook ervaren toen (als motorrijder), was echt klote. Zó doodopzijn maar niet kunnen slapen.
Ja doei.
pi_126733617
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:28 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

10 Km zit op 38.41
5 km op 20.56

Vreemd genoeg zijn mijn eerste kilometrs de traagste.
Haha, dat is apart. Loop je niet zoveel 5km's dan? Als ik 1000m ga intervallen loop ik ze meestal in 3'50 ofzo mijn 5k zit op 18'13. Dat zou jij ook makkelijk moeten halen als ik dat zo zie. De 10k komt al meer in de buurt, zit bij mij op 37.26. Maar met zulke km tijden als dat je net liep moet je de 5k wel onder de 18 minuten kunnen lopen ;) .
pi_126733619
oeh, arme Yur, lijkt me ook lastig om in slaap te vallen als je steeds zo weinig "rust" tijd hebt..

@ moblo _O_
pi_126733746
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, moet echt een camelbak of belt met flesjes op de kop gaan tikken.....!!!!! Daar was ik ook al achter. Ben gewoon brutaal geweest bij het om water vragen, en was erg blij dat ze me zo'n grote pint gaven O+ lief _O_ O+
Als het goed is krijg ik vanavond nog 2 polen over de vloer, collega's die eens een potje wouden gamen. Die lui kan je er meestal wel goed bij hebben inderdaad! Al is het vooroordeel over alcohol (mis)gebruik wel een beetje waar. Volgende keer moet je maar zeggen 'tien koeien!'. :P
pi_126733822
En pas op Swets, daar kom ik weer 8-)

Over de 400km heen dit jaar *O* Wh00p! *O*
Ja doei.
  zondag 19 mei 2013 @ 19:56:20 #187
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126734664
hahah MoBlo, lekker gelopen dus en ook nog eens de 400km gehaald! *O*

ik had gehoopt om eindelijk de 100km te halen, maar zit nu op 99.82km |:( maar die 100 ga ik zeker deze week nog wel halen :D (de challenge zelf, zal moeillijk worden denk ik)
  zondag 19 mei 2013 @ 20:06:22 #188
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126735081
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahah MoBlo, lekker gelopen dus en ook nog eens de 400km gehaald! *O*

ik had gehoopt om eindelijk de 100km te halen, maar zit nu op 99.82km |:( maar die 100 ga ik zeker deze week nog wel halen :D (de challenge zelf, zal moeillijk worden denk ik)
Ga ff de straat op en af dan. Je hoeft niet eens om te kleden ^O^
  zondag 19 mei 2013 @ 20:24:26 #189
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126735891
de RoPaRunners _O_
prachtige prestatie maar eerlijk gezegd had ik ook niets anders verwacht van zulke goed getrainde lopers.
En je loopt in en groep, je sleurt elkaar er door heen.

Eerlijk gezegd ben ik heel benieuwd naar het herstel straks van de heren in de week en/of weken na de RoPaRun
  zondag 19 mei 2013 @ 20:26:02 #190
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126735987
quote:
hoe zat het ook al weer met goed getrainde frontsoldaten? ;)

wat Shravani zegt, je gaat volgens mij liggen wachten op de wekker :(
  zondag 19 mei 2013 @ 20:52:04 #191
236410 MaleDuck
pi_126737328
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Bij mijn eerste wisselpunt moest YUR op de fiets stappen en toen ook nog gezien was leuk! Ik mag zo aan de bak voor de komende 6 uur - 72 km tot aan Antwerpen
pi_126737533
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:52 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Bij mijn eerste wisselpunt moest YUR op de fiets stappen en toen ook nog gezien was leuk! Ik mag zo aan de bak voor de komende 6 uur - 72 km tot aan Antwerpen
jezus man, nog maar 72 km tot aan Antwerpen, goed man! Hoe voel je je?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 20:57:10 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126737581
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
En pas op Swets, daar kom ik weer 8-)

Over de 400km heen dit jaar *O* Wh00p! *O*
Whehehe.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 20:58:56 #194
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126737694
Ik kon vroeger ook nooit snel slapen. Sinds we kinderen hebben en je die eerste maanden (tenminste... bij meisjes, bij jongens is het weken :P ) er meerdere keren uit moet per nacht leer je vanzelf snel in slaap vallen.

Tegenwoordig slaap ik zo.
  zondag 19 mei 2013 @ 21:03:05 #195
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126737915
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kon vroeger ook nooit snel slapen. Sinds we kinderen hebben en je die eerste maanden (tenminste... bij meisjes, bij jongens is het weken :P ) er meerdere keren uit moet per nacht leer je vanzelf snel in slaap vallen.

Tegenwoordig slaap ik zo.
Maar dat is anders dan dit dunkt me.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 21:03:53 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126737952
Maar je loopt wel erg veel kilometers tegenwoordig moblo. Op ook nog eens ongelijk terrein zie ik. Kijk je we uit voor blessures?

Ik blijf echt rond die 25 per week hangen met af en toe een uitschieter naar 35 om blessures te voorkomen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 21:04:40 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126737993
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maar dat is anders dan dit dunkt me.
Nee, want sinds die tijd slaap ik OVERAL zo. Vliegtuigen, bussen, na een relaxte dag na een extreem drukke dag... liggen = slapen.
pi_126738019
Klopt het dat je bij Endomondo maar één file per keer kunt uploaden? Zo ja, dan heeft het weinig zin om mijn garmin connect-data te kopiëren naar Endomondo. Onbegonnen werk.

Overigens vind ik garmin-connect prima, maar veel vrienden zitten op Endomondo of Strava, dus ook daar heb ik accounts. Downloaden van al je tcx-bestanden in één keer vanaf GC is overigens dan weer geen probleem.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 21:07:23 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126738153
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Klopt het dat je bij Endomondo maar één file per keer kunt uploaden? Zo ja, dan heeft het weinig zin om mijn garmin connect-data te kopiëren naar Endomondo. Onbegonnen werk.

Overigens vind ik garmin-connect prima, maar veel vrienden zitten op Endomondo of Strava, dus ook daar heb ik accounts. Downloaden van al je tcx-bestanden in één keer vanaf GC is overigens dan weer geen probleem.
Van de week had iemand daar een oplossing voor gepost volgens mij.
  zondag 19 mei 2013 @ 21:07:45 #200
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126738173
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:05 schreef Zwabberhark het volgende:

Pas postte iemand een tool daarvoor toch?
  zondag 19 mei 2013 @ 21:08:07 #201
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126738202
quote:
3s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Van de week had iemand daar een oplossing voor gepost volgens mij.
gmta ;)
pi_126739095
Ik ken alleen een tool om alles in een keer vanaf GC te downloaden. Ben zeer geïnteresseerd in die tool waar jullie het over hebben.
pi_126739298
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ken alleen een tool om alles in een keer vanaf GC te downloaden. Ben zeer geïnteresseerd in die tool waar jullie het over hebben.
"endomondo bulk import" op Google geeft me deze link:
http://conoroneill.net/a-(...)data-into-endomondo/

En als je geen windows draait moet je hier even kijken:
https://github.com/conoro/runkeeper2endomondo

Zelfde tool, alleen dan niet in een .exe gepropt.
pi_126739452
quote:
4s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar je loopt wel erg veel kilometers tegenwoordig moblo. Op ook nog eens ongelijk terrein zie ik. Kijk je we uit voor blessures?

Ik blijf echt rond die 25 per week hangen met af en toe een uitschieter naar 35 om blessures te voorkomen.
Vandaag half-half gedaan, en ongelijk (offroad) bevalt eigenlijk beter. Ben ook minder / niet bang om wat te verzwikken en merk dat mm voeten/benen erg soepel oneffenheden opvangen ook *klopt af*
Geen idee eigenlijk hoeveel ik nu gelopen heb, maar zal rond de 30 zijn. Maargoed... die HM moet er eens van komen! :9
Ja doei.
pi_126739546
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:27 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

"endomondo bulk import" op Google geeft me deze link:
http://conoroneill.net/a-(...)data-into-endomondo/

En als je geen windows draait moet je hier even kijken:
https://github.com/conoro/runkeeper2endomondo

Zelfde tool, alleen dan niet in een .exe gepropt.
Hmm, thanks. Ik had dit ook al gevonden. Als dit de methode is, dan kan ik net zo goed één tcx-file maken met het verouderde Garmin Training Center.
pi_126739850
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hmm, thanks. Ik had dit ook al gevonden. Als dit de methode is, dan kan ik net zo goed één tcx-file maken met het verouderde Garmin Training Center.
Ik weet niet of dat hetzelfde is als wat eerder in dit topic werd genoemd. Geen idee of één tcx vanauit Garmin Training Center ook werkt. Ik heb destijds een voor een wat trainingen vanuit Runkeeper naar Endomondo geëxporteerd, maar dat waren er waarschijnlijk niet zoveel als dat jij nu van plan bent in Endomondo te zetten.
pi_126740139
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat hetzelfde is als wat eerder in dit topic werd genoemd. Geen idee of één tcx vanauit Garmin Training Center ook werkt. Ik heb destijds een voor een wat trainingen vanuit Runkeeper naar Endomondo geëxporteerd, maar dat waren er waarschijnlijk niet zoveel als dat jij nu van plan bent in Endomondo te zetten.
Nee, het zijn honderden workouts... En per stuk vaak meer dan 2 MB, dus vraag me toch al af of Endomondo dat gaat slikken (die hebben het over een limiet van 10 MB per file).
  zondag 19 mei 2013 @ 22:01:31 #208
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126741413
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nee, het zijn honderden workouts... En per stuk vaak meer dan 2 MB, dus vraag me toch al af of Endomondo dat gaat slikken (die hebben het over een limiet van 10 MB per file).
Ik heb even snel door een paar topics gekeken maar kan het niet vinden.
  zondag 19 mei 2013 @ 22:40:02 #209
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126743857
quote:
[ afbeelding ]
Wat loop je apart daar, net alsof je je heupen opengooit.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 19 mei 2013 @ 23:03:03 #210
236410 MaleDuck
pi_126745289
Zo even dipje hier kom niet meer lekker in mn ritme en kuit gaat steeds meer opspelen gelukkig wel veel publiek hier...

Straks even een blokje van 2 km ipv 1 hopelijk helpt het...
pi_126745346
De Belgische nacht is de leukste! Veel plezier en geniet ervan, dat gaat je er echt wel doorheen slepen! O+ *O*
Ja doei.
pi_126745498
Kom op MD! Het gaat goed, die kuit loop je er straks wel uit. Positive thinking! *O*
  zondag 19 mei 2013 @ 23:10:29 #213
92409 Twinky
Little star.
pi_126745771
ik heb zoveel respect voor jullie! MD je kunt dit *O* die kuit is gewoon een extra obstakeltje, rennen kun je! :)
  zondag 19 mei 2013 @ 23:15:28 #214
3011 E.T.
pi_126746151
MD ( en YUR) nog even en je kunt de finish bijna ruiken... nog maar een paar uur te gaan!! *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 19 mei 2013 @ 23:15:53 #215
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126746184
Ik hoop dat je kuit mee gaat werken MD! Volhouden! Geniet er van en veel succes.
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 23:22:01 #216
155227 crew  Guppy
dus
pi_126746625
MD en YUR, jullie gaan het redden *O*
  zondag 19 mei 2013 @ 23:25:11 #217
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126746841
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 22:40 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat loop je apart daar, net alsof je je heupen opengooit.
kan kloppen,als ik gewoon loop trek ik mijn ene been altijd,onbewust, iets hoger op dan het andere

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-05-2013 23:31:47 ]
pi_126746892
Almost there! Succes nog mannen :D *O*
  zondag 19 mei 2013 @ 23:26:26 #219
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126746925
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef Guppyfriend het volgende:
MD en YUR, jullie gaan het redden *O*
amen
pi_126747095
Hou vol MD en Yur, jullie kunnen dit !
  zondag 19 mei 2013 @ 23:39:22 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126747723
Die Belgen zijn echt gek :) hele dorpen lopen uit :) nog een uurtje of 3 tot de volgende rustplaats. Benen doen pijn, maar dat overleven we ook wel weer :Y
F means you're fucked
pi_126747835
YUR ook succes nog, over een paar uurtjes lekker slapen! :Y
pi_126747861
Net 9.6 km gelopen in 49.42. Was best trots op mezelf.

Tijdens het lopen een beetje last aan linkerbuitenkant van mijn linkerknie. Toen ik stopte met lopen schoot het er gigantisch in, kanonnen dat deed ff flink pijn. Rustig naar huis lopen ging iets later wel, maar bewegen doet nog wel een beetje zeer :(
  zondag 19 mei 2013 @ 23:52:27 #224
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_126748466
Yur en MaleDuck, zet hem op! ^O^
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_126748622
Balen van je knie Rob, verder een mooie tijd :)

MD en YUR, zet hem op jongens! Tof dat de Belgen zo massaal uitlopen *O*
pi_126749050
Tof idd die RoPaRun. Lijkt me ook wel leuk om aan zoiets groots mee te doen. Eens kijken wat inschrijvingseisen zijn.

Editje: daar komt nog best een hoop organisatie bij kijken zie ik al

[ Bericht 25% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 20-05-2013 00:11:26 ]
  maandag 20 mei 2013 @ 00:57:15 #227
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126751607
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net 9.6 km gelopen in 49.42. Was best trots op mezelf.

Tijdens het lopen een beetje last aan linkerbuitenkant van mijn linkerknie. Toen ik stopte met lopen schoot het er gigantisch in, kanonnen dat deed ff flink pijn. Rustig naar huis lopen ging iets later wel, maar bewegen doet nog wel een beetje zeer :(
Gelijk koelen zoiets.
  maandag 20 mei 2013 @ 04:03:54 #228
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126755417
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

Editje: daar komt nog best een hoop organisatie bij kijken zie ik al
en training...vergeet niet dat YUR en MD goed getrainde lopers zijn!
snelheid is imo niet al te belangrijk bij een evenement zoals de RoPaRun, het gaat om trianingskilometers in de benen

[ Bericht 7% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-05-2013 07:35:17 ]
  maandag 20 mei 2013 @ 04:55:39 #229
236410 MaleDuck
pi_126755632
Code oranje voor mij ik loop nog mee maar meer dan joggen is het niet meer uitstappen was heel dichtbij...
pi_126755652
Yur en MD, super zo'n RoPaRun! MD, kom op, goeie verzorging en hou 'm vol! *stuurt pakketje nieuwe energie richting MD*
  maandag 20 mei 2013 @ 06:23:16 #231
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126755699
al nieuwe updates??
  maandag 20 mei 2013 @ 07:30:56 #232
236410 MaleDuck
pi_126755808
2 uur slaap gehad benen voelen beter en nu op weg naar wissel en voor onze groep nog 60 voor de boeg voor mij dus nog 15 ongeveer
  maandag 20 mei 2013 @ 07:32:12 #233
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126755814
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
2 uur slaap gehad benen voelen beter en nu op weg naar wissel en voor onze groep nog 60 voor de boeg voor mij dus nog 15 ongeveer
Keep it up Duckie !!
_O_
  maandag 20 mei 2013 @ 07:35:20 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126755822
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef GotC het volgende:

[..]

[..]

en

[..]

Tx voor de uitleg! _O_
Wat een gekkenwerk eigenlijk! :o
  maandag 20 mei 2013 @ 07:37:35 #235
236410 MaleDuck
pi_126755828
Nu tot de finish ook op de fiets de busjes mogen niet op de route
  maandag 20 mei 2013 @ 07:38:46 #236
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126755829
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
lekker de benen even los fietsen ;)
  maandag 20 mei 2013 @ 07:57:03 #237
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126755872
Come on! Keep the faith.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 mei 2013 @ 08:39:07 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126756014
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
Je bent er bijna :)
pi_126756032
_O_
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 08:42:46 #240
155227 crew  Guppy
dus
pi_126756040
Duckie _O_ _O_

en YUR ook *O* *O*
  maandag 20 mei 2013 @ 08:46:05 #241
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126756053
Succes kanjers!!
pi_126756073
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Jumparound het volgende:
Zo, lekker gelopen met TWC. Polder, plassen en bos!
Mooie route en erg gezellig. Zelf iets minder lekker gelopen. En de route was exact 17 km. Erg knap.
pi_126756088
Vanuit Rome op de telefoon een dikke shoutout naar Uur en MD. Denk de smileys er zelf maar bij. Jullie zijn echte toppers.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 08:51:21 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_126756092
YUR zou nu ongeveer in Dinteloord moeten zijn, vlak bij waar m'n moeder woont!! *O* MD zit vlak daar achter in Steenbergen. Jullie zijn er echt bijna jongens *O*
pi_126756138
Ik kan ook niet even rustig slapen of ze zijn alweer een heel stuk verder :P

Zet 'm op!
pi_126756414
De laatste loodjes ...
  maandag 20 mei 2013 @ 09:29:56 #247
112150 Trebweb
Started running again
pi_126756423
Ik heb Evy 4 zonder problemen uitgelopen! Ging weer lekker :)

http://www.endomondo.com/workouts/192153374/811632
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 mei 2013 @ 09:31:21 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126756440
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
YUR zou nu ongeveer in Dinteloord moeten zijn, vlak bij waar m'n moeder woont!! *O* MD zit vlak daar achter in Steenbergen. Jullie zijn er echt bijna jongens *O*
Ik heb er jaren gewerkt. Ik zie ze zo lopen in m'n gedachte :)
pi_126756452
Kom op jongens! Jullie kunnen het! *O* Volhouden! Jullie zijn helden!
  maandag 20 mei 2013 @ 09:36:56 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126756506
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt gelijk :) ze gaan nu met een busje van Dinteloord naar Klaaswaal en vanuit daar naar Rotterdam, op de fiets/lopend idd :)
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 09:38:22 #251
155227 crew  Guppy
dus
pi_126756519
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Je hebt gelijk :) ze gaan nu met een busje van Dinteloord naar Klaaswaal en vanuit daar naar Rotterdam, op de fiets/lopend idd :)
*O* echt superknap!! Weet je hoe het met YUR gaat?
  maandag 20 mei 2013 @ 09:40:04 #252
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126756554
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

*O* echt superknap!! Weet je hoe het met YUR gaat?
Last van z'n knieholte, schoot er net voor de wissel in. Maar, straks weer massage en door :)
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 09:47:02 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_126756671
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Last van z'n knieholte, schoot er net voor de wissel in. Maar, straks weer massage en door :)
Gezien dat ie er bijna is, klinkt dat niet heel erg! Natuurlijk wel heel vervelend, maar hij gaat het vast redden O+ *O*
pi_126756715
Boterham door m'n strot duwen en zo maar gaan lopen :+

En mannen, jullie zijn er bijna *O*

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2013 09:50:26 ]
  maandag 20 mei 2013 @ 09:53:09 #255
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126756756
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:00 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan ook niet even rustig slapen of ze zijn alweer een heel stuk verder :P

Zet 'm op!
Niks voor jou zo'n RoPa-run?
pi_126756770
Damn, ze zijn er al gewoon bijna! Echt oneindig respect voor de RopaRunners _O_

FOK!'ers, was ist loss?! Ik sta gewoon eerste pagina (#8) op de FOK! leaderbord op Endomondo. DA KAN NIE!

[ Bericht 12% gewijzigd door Levitas op 20-05-2013 09:58:46 ]
pi_126756859
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:53 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Niks voor jou zo'n RoPa-run?
Het lijkt me wel heel erg tof om mee te maken ja. Ik heb het gisteren al op m'n lijstje van toffe hardloopdingen die ik wel graag zou willen doen gezet. Maar eerst maar kijken hoe langere afstanden me vergaan en ik vrees een beetje voor het gebrek aan nachtrust.
  maandag 20 mei 2013 @ 10:02:23 #258
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126756885
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:53 schreef Levitas het volgende:

FOK!'ers, was ist loss?! Ik sta gewoon eerste pagina (#8) op de FOK! leaderbord op Endomondo. DA KAN NIE!
Klopt, ze hebben een bug. Wordt gefixed, no worries.
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 10:02:39 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_126756890
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:53 schreef Levitas het volgende:

Komt omdat de RoPaRunners nog niet terug zijn :P
pi_126756917
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:02 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Komt omdat de RoPaRunners nog niet terug zijn :P
Oh ja, shit. Nog even genieten van het staan op de eerste pagina. Vanavond zakken we ineens allemaal een paar plaatsjes :'(
  maandag 20 mei 2013 @ 10:06:30 #261
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126756954
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:00 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het lijkt me wel heel erg tof om mee te maken ja. Ik heb het gisteren al op m'n lijstje van toffe hardloopdingen die ik wel graag zou willen doen gezet. Maar eerst maar kijken hoe langere afstanden me vergaan en ik vrees een beetje voor het gebrek aan nachtrust.
Ik wil het ook nog eens doen, zelfde als gewoon lopen naar Santiago de castello (ofzo), iig, een Pelgrimstocht. Dat lijkt me ook gaaf, gewoon drie maanden van Amsterdam naar Spanje wandelen. In je uppie.
pi_126756980
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:06 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik wil het ook nog eens doen, zelfde als gewoon lopen naar Santiago de castello (ofzo), iig, een Pelgrimstocht. Dat lijkt me ook gaaf, gewoon drie maanden van Amsterdam naar Spanje wandelen. In je uppie.
Brrr wandelen. Rennen moet je, rennen!
pi_126757013
*O* Voor de RoPa runners! *O*
Het lijkt me echt heel zwaar, vind dat jullie het goed doen! :Y :D

http://www.endomondo.com/workouts/192184043/5661302
Mijn loopje van vandaag, eerste training van het schema. 1,6km inlopen, 4,8 op 5:40 ongeveer en dan weer 1,6 uitlopen.
  maandag 20 mei 2013 @ 10:11:17 #264
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126757036
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:08 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Brrr wandelen. Rennen moet je, rennen!
Weet je hoe ver dat is? En hoeveel spullen je moet meenemen? Je kan het ook fietsen, is sneller...
pi_126757131
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:11 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Weet je hoe ver dat is? En hoeveel spullen je moet meenemen? Je kan het ook fietsen, is sneller...
Details.
  maandag 20 mei 2013 @ 10:17:53 #266
92409 Twinky
Little star.
pi_126757152
zijn hier trouwens mensen die Chiazaadjes eten?
  maandag 20 mei 2013 @ 10:24:45 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126757277
Ja! Sinds vorig jaar zomer. Elke dag een schepje door mijn brinta. O+

Ik ga trws zometeen eens kijken hoe het met mijn kuit gaat tijdens een heel kort loopje. 1 of 2 km. :')
Koop je een Garmin, vernaggel je je kuit na 1 keer er mee buitenspelen. :+
pi_126757473
Ik hoor ineens niet meer bij het Fok Endomondo team? :?
pi_126757483
Goede spierpijn O+

Nu nadenken: vanavond trainingsrondje op rustig tempo of morgen met een trailverkenningsgroep mee... heb nog 'n tijdje om overover na te denken gelukkig :9 beide zijn leuk :(
Ja doei.
  maandag 20 mei 2013 @ 10:35:40 #270
236410 MaleDuck
pi_126757509
Hier code geel, kleine 30 meegedraaid en 6.3 km gelopen nu weer rust tot 12 uur dus benen rust en massage en dan de laatste 30 naar de coolsingel
  maandag 20 mei 2013 @ 10:37:14 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126757536
Hang in there MD! Bikkel! :Y
pi_126757565
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
Hier code geel, kleine 30 meegedraaid en 6.3 km gelopen nu weer rust tot 12 uur dus benen rust en massage en dan de laatste 30 naar de coolsingel
Zet 'm op! *O*
pi_126757581
quote:
Goed bezig! _O_ *O*
pi_126757584
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Goede spierpijn O+

Nu nadenken: vanavond trainingsrondje op rustig tempo of morgen met een trailverkenningsgroep mee... heb nog 'n tijdje om overover na te denken gelukkig :9 beide zijn leuk :(
Ik zou morgen gaan en vandaag je rust pakken. Je hebt gisteren een behoorlijke afstand op een behoorlijk tempo gelopen en je hebt niet voor niets spierpijn.
pi_126757599
quote:
Je gaat 'm gewoon uitlopen *O*
pi_126757683
quote:
Hou vol!! * maakt diepe buiging voor MD en Yur* wat een helden!
pi_126757706
In de schaduw van de RopaRunlopers natuurlijk maar zelf ook een goede training gedaan vandaag.
3x7 en daarmee 3 bekertjes gelopen! :o
Het regent de afgelopen week bekertjes bij me. Volgens mij ben ik nu klaar voor de wedstrijd van zondag.
http://www.endomondo.com/workouts/192197915/6503018

Woensdag of donderdag nog een keer een korte training lopen en dan zondag volgas proberen te gaan in Leiden.
pi_126757729
Zeau.. na gisteren te hebben gesquashed en de hele middag en avond op een feestje te zijn geweest was ik een beetje bang voor de training van deze ochtend. Heb les 16 van Evy gedaan zojuist, waarbij ik heb getracht de loopsnelheid wat te verhogen. Lijkt te zijn gelukt, maar moeilijk om dat precies te zien, omdat er ook wandelstukjes tussen zitten. Gemiddelde per km over de hele is nog niet zo snel geweest, terwijl nu de wandeltukjes relatief lang waren(3min) en de loopstukjes relatief kort (5min). Ik moet natuurlijk naar die 10 km/u om de 10km in een uur te kunnen gaan lopen straks (duh..). Al met al toch nog redelijk tevreden.

SPOILER
pi_126757827
Kom op YUR en MD. Code geel is beter dan code oranje! Jullie zijn er bijna!! *O* w/
pi_126757831
quote:
Even volhouden. Jullie zijn er bijna.
Een nette prestatie. Nu al!
  maandag 20 mei 2013 @ 10:51:47 #281
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_126757875
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:49 schreef Maariindaa het volgende:
Kom op YUR en MD. Code geel is beter dan code oranje! Jullie zijn er bijna!! *O* w/
Knap hoor

Ik heb net Evy 23 gedaan, het ruikt heerlijk buiten, alles is opgefrist en overal bloeit iets dat heerlijk ruikt.
pi_126757883
Mare MD?
Ropa run 2014 wordt dat de Ekiden Rotterdam V2.0??
Ik las al dat Hats het interessant lijkt, mij lijkt het erg interessant en er zullen er wel meer gekken zijn ;)
  maandag 20 mei 2013 @ 10:56:16 #283
3011 E.T.
pi_126757983
4 km losgelopen in 27 minuten rond.. hang ik m'n Garmin aan de laptop, gaat ie uit en doet ie niets meer :o :o

Hij lijkt wel dood :{ Iemand (mogelijke) oplossing?
pi_126758038
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:56 schreef E.T. het volgende:
4 km losgelopen in 27 minuten rond.. hang ik m'n Garmin aan de laptop, gaat ie uit en doet ie niets meer :o :o

Ik hoop dat ie opeens leeg is dan? :o
Kun je dat ding niet resetten oid?
  maandag 20 mei 2013 @ 11:03:37 #285
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126758159
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Details.
:D ja maar.. ja maar..

@Twinky, ik zo nu en dan. Door de yogurt schijnt het lekker te zijn, maar ik doe niet aan zuivel. Maar in mijn havermoutpannekoeken gooi ik het, en in smoothies ook...
pi_126758328
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

:D ja maar.. ja maar..

@Twinky, ik zo nu en dan. Door de yogurt schijnt het lekker te zijn, maar ik doe niet aan zuivel. Maar in mijn havermoutpannekoeken gooi ik het, en in smoothies ook...
Zuivelvrije havermoutpannenkoeken en smoothies ja?

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:52 schreef streamnl het volgende:
Mare MD?
Ropa run 2014 wordt dat de Ekiden Rotterdam V2.0??
Ik las al dat Hats het interessant lijkt, mij lijkt het erg interessant en er zullen er wel meer gekken zijn ;)
Lijkt me wel tof, maar dan moeten we wel een organisatorisch talentje zien te strikken. Lijkt mij een hel om zoiets te organiseren.
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 11:12:14 #287
155227 crew  Guppy
dus
pi_126758359
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:56 schreef E.T. het volgende:

Welke heb je?
  maandag 20 mei 2013 @ 11:14:02 #288
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126758404
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Er gaat wel een beetje melk in de pannekoekenmix. Maar vraag me niet om melk zo te drinken. Bah!
Dat andere wel ja, smoothies met zuivel.. hoe komen mensen erbij?

quote:
Lijkt me wel tof, maar dan moeten we wel een organisatorisch talentje zien te strikken. Lijkt mij een hel om zoiets te organiseren.
Vet gaaf om zoiets te organiseren, denk ik.
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2013 @ 11:14:07 #289
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_126758409
En Fok!team bij Roparun. hardlopend gaat het mij niet lukken, maar kan altijd proberen mijn steentje ergens ander bij te dragen, sponsoring of donateurs werven.

Edit: Of Chauffeuren enzo.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_126758548
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:14 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Er gaat wel een beetje melk in de pannekoekenmix. Maar vraag me niet om melk zo te drinken. Bah!
Dat andere wel ja, smoothies met zuivel.. hoe komen mensen erbij?

[..]

Vet gaaf om zoiets te organiseren, denk ik.
Wat doe jij er dan in zodat het geen vruchtensap is?

Ik wil alleen maar lopen. Of eventueel mee als fietser. Ik ben geen organisatorisch wunderkind, maar gelukkig zijn er mensen die wel graag dingen organiseren ^O^ .
  maandag 20 mei 2013 @ 11:20:35 #291
3011 E.T.
pi_126758555
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Welke heb je?
210

Hij is weer gereanimeerd. Verschillende manieren van reset geprobeerd en eentje werkte.
Gelukkig stond m'n run er ook nog in

Wel bizar hoe vaak het voor lijkt te komen als je zoekt naar 'reset forerunner 210'
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 11:21:05 #292
155227 crew  Guppy
dus
pi_126758568
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:20 schreef E.T. het volgende:

[..]

210

Hij is weer gereanimeerd. Verschillende manieren van reset geprobeerd en eentje werkte.
Gelukkig stond m'n run er ook nog in

Wel bizar hoe vaak het voor lijkt te komen als je zoekt naar 'reset forerunner 210'
Gelukkig O+ nu gauw je run overzetten :)
  maandag 20 mei 2013 @ 11:21:41 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126758577
Pfoeh, niet alleen het organiseren, de materialen regelen (slaapbus, 2 kleine busjes, fietsen, eten etc) en mensen strikken..ook de 3500/4000 euro om überhaupt mee te mogen doen, daarnaast minstens 500 loten verkopen etc. Dasnieniks..
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2013 @ 11:22:24 #294
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_126758598
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:20 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar lopen. Of eventueel mee als fietser. Ik ben geen organisatorisch wunderkind, maar gelukkig zijn er mensen die wel graag dingen organiseren ^O^ .
Volgens mij zou je nog best kunnen komen. Met eventueel wat hulp uit andere sub-gedeelten op fok! wat frontpage aandacht wat betreft sponsorgeld wat opgehaald moet worden.
Levitas en ik zijn Fok! Fotograaf, dus eventueel daar nog iets mee doen.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_126758622
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

[..]

Beter goed gejat dan... ;)
Een draaiboek van een ander team op de kop zien te tikken zodat je ongeveer weet waar je aan toe bent?
Het langste draaiboek wat ik ooit gemaakt heb was 40 pagina's. Maar dan voor een hele week ipv 3 dagen. Maar waarschijnlijk hebben ze iedere stap uitgeschreven, en bij dit soort evenementen is dat wel handig :)
  maandag 20 mei 2013 @ 11:24:28 #296
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126758658
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:20 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wat doe jij er dan in zodat het geen vruchtensap is?
Een smoothie is een vruchtenpulpsap... Als ik uit de sportschool kom wil ik er nog weleens whey doorheengooien. Maar dan is het vruchtenpulpsap met een wheysmaak, want de whey overheerst dan. Dat telt niet dan. En soms pindakaas, maar dat kan ook bijzonder veel overheersen.

quote:
Verslaafde :6
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 11:24:35 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_126758664
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:21 schreef GotC het volgende:
Pfoeh, niet alleen het organiseren, de materialen regelen (slaapbus, 2 kleine busjes, fietsen, eten etc) en mensen strikken..ook de 3500/4000 euro om überhaupt mee te mogen doen, daarnaast minstens 500 loten verkopen etc. Dasnieniks..
Zeker niet :o

Zeg, ze zijn er echt bijna nu he! Komen ze al in zicht? O+
  maandag 20 mei 2013 @ 11:24:54 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126758670
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef Nirak het volgende:

[..]

Beter goed gejat dan... ;)
Een draaiboek van een ander team op de kop zien te tikken zodat je ongeveer weet waar je aan toe bent?
Het langste draaiboek wat ik ooit gemaakt heb was 40 pagina's. Maar dan voor een hele week ipv 3 dagen. Maar waarschijnlijk hebben ze iedere stap uitgeschreven, en bij dit soort evenementen is dat wel handig :)
116 pagina's van Yur z'n team hier :')
pi_126758676
Fuck yeah! Over uiterlijk 2 weken geld voor schoenen O+ O+ _O_
Ja doei.
  maandag 20 mei 2013 @ 11:25:40 #300
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126758692
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:24 schreef GotC het volgende:

[..]

116 pagina's van Yur z'n team hier :')
Defensie he, die hebben het in drievoud geschreven :P
  maandag 20 mei 2013 @ 11:25:56 #301
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126758701
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zeker niet :o

Zeg, ze zijn er echt bijna nu he! Komen ze al in zicht? O+
Ik lig nog in bed _O- we gaan rond half 1 die kant op, volgens de planning sluiten ze half 3 aan bij de finishparade *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')