SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was wakker genoeg om alles /2 te doen omdat mijn bidon geen liter is. Maar hij was nog steeds erg zout. Het was niet lekker. De volgende keer ietsje minder zout (of iets meer Roosvisee) .Met sporten maak je endorfine aan. Dat kan een reden zijn dat je daarom geen hoofdpijn hebt tijdens het lopen. Tenminste, dat hebben zij mij ooit wijsgemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
En ook bizar. Hoofdpijn voor ik wegging. nog 2 paracetamols genomen. Met lopen nergens last van. Ik ben een half uur terug en ik voel weer een vaag hoofdpijntje.
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:27 schreef streamnl het volgende:
Ik had nu ook voor na het lopen een poging gewaagt om zelf een sportdrankje te maken.ik zou de hoeveelheid zout het zelfde laten, zit er in voor een belangrijke reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was wakker genoeg om alles /2 te doen omdat mijn bidon geen liter is. Maar hij was nog steeds erg zout. Het was niet lekker. De volgende keer ietsje minder zout (of iets meer Roosvisee) .
Probeer dan iets meer Roosvisee zou ik zeggen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Prima. Dan probeer ik dat de eerste keer.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou de hoeveelheid zout het zelfde laten, zit er in voor een belangrijke reden.
Probeer dan iets meer Roosvisee zou ik zeggen
Geen idee. Ik ben totaal niet bekend ben met voedingsstoffen dus hou ik het maar recept aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:39 schreef hatsaflats het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een beetje zout in je Roosvisee mikken? Of bevat dat van zichzelf niet genoeg suiker?
Toch een leuke foto!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam net op een running page op FB een actiefoto van mijzelf tegen,genomen tijdens de Coastal Classic trail HM afgelopen November...
duimen omhoog maar ik weet niet of ik echt zo blij was
[ afbeelding ]
Zoiets had ik ook. Kwam voor m'n gevoel pas na ongeveer 4 kilometer beetje lekker in het ritme.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
En dit zojuist gelopen. 10.5KM in een uurtje.
Eerste 5KM liep ik niet lekker. pijntjes her en der en kwam niet echt lekker in m'n ritme. Wel mooi vlak gelopen zie ik en hartslag netjes rond de 160 gemiddeld. Dus trainingstechnisch was het een een goed rondje
http://www.endomondo.com/workouts/191717100/819185
Lekker ff massage tussendoor, betere werk!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit weer in een bivak op ongeveer 200 km van Parijs. Eerste pijntjes in de kuit dus masseur heeft ook flink staan kneden zo weer een etappe van 50 km en daarna 1 van 72. Ik hoop dat ik de stijfheid uit de kuit kan lopen zal dus wat langzamer starten straks...
stay tuned
Succes!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit weer in een bivak op ongeveer 200 km van Parijs. Eerste pijntjes in de kuit dus masseur heeft ook flink staan kneden zo weer een etappe van 50 km en daarna 1 van 72. Ik hoop dat ik de stijfheid uit de kuit kan lopen zal dus wat langzamer starten straks...
stay tuned
Go MD!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
stay tuned
Held!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
stay tuned
Waarom heb je jezelf dat wijsgemaakt?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:21 schreef Maariindaa het volgende:
Ik heb gister een zwaar badminton toernooi gehad, dus eigenlijk mag ik vandaag niet lopen. Maar heb mezelf wijsgemaakt dat ik toch andere spieren bij het lopen gebruik en de spierpijn die ik nu heb zit in het bovenlichaam, dus misschien kan ik dat er wel uitlopen.
Ik ga me toch maar omkleden
Moet dan toch makkelijk kunnen, het is heerlijk weer buiten.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:36 schreef Maariindaa het volgende:
Waarom? Omdat ik al sinds woensdag niet gelopen heb en nu heeeeel graag weer wil lopen. Ga niet verder dan 2,5km hoor.
Het maakt mij niet uit hoor, ik was alleen benieuwd naar je reden.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:36 schreef Maariindaa het volgende:
Waarom? Omdat ik al sinds woensdag niet gelopen heb en nu heeeeel graag weer wil lopen. Ga niet verder dan 2,5km hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |