Succes!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit weer in een bivak op ongeveer 200 km van Parijs. Eerste pijntjes in de kuit dus masseur heeft ook flink staan kneden zo weer een etappe van 50 km en daarna 1 van 72. Ik hoop dat ik de stijfheid uit de kuit kan lopen zal dus wat langzamer starten straks...
stay tuned
Ja, ook een goede reden.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:37 schreef Shravani het volgende:
[..]
Moet dan toch makkelijk kunnen, het is heerlijk weer buiten.
Pfieuw.. Krijg dus niet op m'n kop omdat ik me niet aan m'n rustdagen houquote:Op zondag 19 mei 2013 12:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, ik was alleen benieuwd naar je reden.
Het is jouw lichaam hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Pfieuw.. Krijg dus niet op m'n kop omdat ik me niet aan m'n rustdagen hou
Go team 1quote:
Mag 't niet zienquote:Op zondag 19 mei 2013 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier nog even voor de geinteresseerden, de route van gisteren: http://www.endomondo.com/workouts/191798027/2734897
Was leuk
Per..keer?quote:
Nu wel?quote:
Niets dan lof en respectquote:Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
105 halen we elke keer met de bus inDie hebben een bijzondere aflos constructie konden er geen logica in ontdekken tot nu toe
En ze hebben wel een paar snelle dames
![]()
En vlak... nee dat is het hier nietOmhoog met steken in de kuit 13 km/uur en met keniaanse passen de 20 km/uur naar beneden
Nog even pauze en dan gaan we weer...
En had vanmorgen echt runners high, ik bleef gaan en ging iedere aflossing sneller lopen
Ah mocht je Mei Lan (ziet er een beetje buitenlands uit, donker steil haar tot iets boven schouders) zien, doe haar maar de groetjesquote:Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
105 halen we elke keer met de bus inDie hebben een bijzondere aflos constructie konden er geen logica in ontdekken tot nu toe
En ze hebben wel een paar snelle dames
![]()
En vlak... nee dat is het hier nietOmhoog met steken in de kuit 13 km/uur en met keniaanse passen de 20 km/uur naar beneden
Nog even pauze en dan gaan we weer...
En had vanmorgen echt runners high, ik bleef gaan en ging iedere aflossing sneller lopen
Alleen die schoenen hequote:Op zondag 19 mei 2013 13:02 schreef GotC het volgende:
En Yur staat er ook klaar voor!
[ afbeelding ]
Lekker in camoDefensie, iemand?
Als je zo'n prestatie levert moet je jezelf niet helemaal wegzetten in de achtergrond.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Alleen die schoenen heisniecamonie!
Lekker toch, gewoon van genietenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Quoi het volgende:
Hihi, die Yur met zijn eeuwige camouflagebroek!
Erg leuk om te volgen, ook gewoon helemaal live verslag van MD![]()
Ik gaat ervandoors! Ideaal van vliegen vanaf voormalig Zestienhoven R'dam. Nu in de auto stappen, over anderhalf uur vliegen en hop!
Zit in een fout all-in resort (dat was niet mijn ideemaar er zijn ergere dingen) met wifi, dus wie weet spiek ik nog wel ffkes hiero. Ciao!
Veel plezier!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Quoi het volgende:
Ik gaat ervandoors! Ideaal van vliegen vanaf voormalig Zestienhoven R'dam. Nu in de auto stappen, over anderhalf uur vliegen en hop!
Zit in een fout all-in resort (dat was niet mijn ideemaar er zijn ergere dingen) met wifi, dus wie weet spiek ik nog wel ffkes hiero. Ciao!
Wat nou GPS glitches... gewoon verkeerd ge-edit.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso heeft hardlopen geen zin als je 't niet 5 keer per week doet met minimaal 12.5km/uur. Anders is het joggen en houd je vooral jezelf voor de gek en wil je vooral bij een clubje horen.
Sowieso, denken dat mensen hier echt hardlopenHet is FOK!. GPX-ridders ftw.
Ik zie op twitter wel steeds Yoran voorbij komen op foto's.Heeft die masseur een crush op 'm?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:02 schreef GotC het volgende:
En Yur staat er ook klaar voor!
[ afbeelding ]
Lekker in camoDefensie, iemand?
Wie niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie op twitter wel steeds Yoran voorbij komen op foto's.Heeft die masseur een crush op 'm?
Zestienhovenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Quoi het volgende:
Dat zijn beginnersquote:Op zondag 19 mei 2013 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat nou GPS glitches... gewoon verkeerd ge-edit.
Oh shit. Ik ben erin getraptquote:Op zondag 19 mei 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso heeft hardlopen geen zin als je 't niet 5 keer per week doet met minimaal 12.5km/uur. Anders is het joggen en houd je vooral jezelf voor de gek en wil je vooral bij een clubje horen.
Sowieso, denken dat mensen hier echt hardlopenHet is FOK!. GPX-ridders ftw.
Epic movie is epicquote:
Enjoy!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Quoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
Die op de fiets ondersteunen de lopers volgens mij. Voor veiligheid en licht en navigatie. De lopers zitten in een busje toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe werkt dat estafette gebeuren eigenlijk? Zijn dat de mensen op de fietsen?Ik snap het niet goed.
Yup.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die op de fiets ondersteunen de lopers volgens mij. Voor veiligheid en licht en navigatie. De lopers zitten in een busje toch?
| 1 2 | [b]13 oktober 2013 - [url=http://www.mudsweattrails.nl/duinentrail_schoorl]Duinentrail Schoorl(Schoorl)[/url ] Frsh - 30km |
| 1 2 | [b]22 september 2013 - [url=http://www.damloop.nl]Dam tot Dam Loop(Amsterdam-Zaandam)[/url ] Frsh - 10EM |
Ja ging behoorlijk hard ja. Niet echt mijn idee van een LDL, maar het was zeker een heerlijk rondje. En verbazingwekkend goed dit tempo vol kunnen houden. Hele route prima kunnen praten, hoewel het tijdens het stukje trail iets lastiger werdquote:Op zondag 19 mei 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Behoorlijke tijd voor een trainingsrondje.
Dat is inderdaad wel een groot verschil. Ik ben er nog niet echt uit die drinkgordel nou een onding is of niet. Denk dat ik hem niet goed (genoeg) vast had zitten in het begin, maar toch zo blij dat ik drinken mee had genomen voor onderweg!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:33 schreef Onama het volgende:
Levitas bij deze de beloofde foto om te zien hoe groot een spibelt is:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |