abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 mei 2013 @ 18:37:59 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126731251
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef sararaats het volgende:
Kut kut kut kut kut maal 1.000.000

Rotdag achter de rug. Spanningen op m'n vrijwilligerswerk :(

Misschien toch maar effe rennen maar dan wil ik eerst wat rusten.
Of toch maar morgen, of woensdag of anders volgend jaar?

Kut dat je die spanningen hebt maar denk dan "laat ik even een lesje volgen, lekker mijn gedachten verzetten". Nu ga je zitten niksen en heb je straks helemaal geen zin meer.

1e en laatste x dat ik op zo'n bericht reageer, want ik heb al teveel geërgerd maar netjes niks gezegd.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_126731351
Precies! Lopen werkt beter tegen spanningen dan rusten. Schoenen aan en gaan! Rusten komt daarna wel.
pi_126731382
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Bij de start ja :D Maar verder niet, MD's team is ruim een uur later gestart en loopt nog steeds 18km achter het team van Yur :)
Ik dacht even dat ik dezelfde doorkomsttijd zag (werkelijk), maar dat is dus niet de huidige tijd want dat kan niet met 18 km verschil :)
  zondag 19 mei 2013 @ 18:43:02 #154
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126731442
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Precies! Lopen werkt beter tegen spanningen dan rusten. Schoenen aan en gaan! Rusten komt daarna wel.
Endorfines door je kop, lekker relaxen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 19 mei 2013 @ 18:44:15 #155
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126731491
morgenochtend weer *O*
kilometertje of 4 op gewoon tempo, heb ik bedacht :) Kan ik woensdag met de groep intervallen en vrijdag weer op langzaam tempo een km of 8 :) Die 7km van afgelopen vrijdag smaakte naar meer ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_126731499
Daywalk3r en stipjestreepje, ik negeerde het bericht nog zo braaf ;)
Je wil wel of niet, misschien of een beetje willen staat gelijk aan niet in dit geval.. Lekker laten gaan zou ik zeggen, dan duurt het leed mischien minder lang. Negatieve aandacht is ook aandacht namelijk..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 mei 2013 @ 18:46:31 #157
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126731579
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Nirak het volgende:
Daywalk3r en stipjestreepje, ik negeerde het bericht nog zo braaf ;)
Je wil wel of niet, misschien of een beetje willen staat gelijk aan niet in dit geval.. Lekker laten gaan zou ik zeggen, dan duurt het leed mischien minder lang. Negatieve aandacht is ook aandacht namelijk..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar maar maar... Misschien gaat het met een beetje stimulans wel goed komen. Al gok ik van niet
pi_126731857
Trouwens wel leuk, mijn buurman zei vandaag tegen mij, dat ik loop alsof het me geen moeite kost , omdat het er zo ontspannen uitziet. toch wel leuk om te horen want ik voel me soms een best een stampende olifant .
pi_126731867
Respect voor roparun lopers hoor. _O_ Ik krijg het idee dat je nog liever een marathon loopt, dan heb je dat na 5 uur wel gehad!

Ik ga morgen in ieder geval weer in strak regiem. Veelsteveel bier gehad, en verdomme een half pakje gerookt. Nieuwe afspraken met mijzelf gaan maken dus. o|O
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126732078
Ik vind dat ze het goed geregeld hebben bij de RoParun. Wij kunnen alles heerlijk volgen.
Mooie prestatie wat de teams tot nu toe leveren!
pi_126732125
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:04 schreef MvN_Rdam het volgende:
Geweldig leuk om te volgen, die RoPaRun.
Iets wat ik graag ook nog eens zou willen doen :)

GotC, krijgen ze een aandenken na afloop?

Vandaag voor het eerst een interval run gedaan, na ruim 5 jaar.
5.35 - 3.24 - 5.39 - 3.35 - 5.45 - 3.28 - 5.13.

7 KM in totaal. Viel nog niet mee!
Wat was dat voor interval? :o 3x1000 met 1000 rust?
Dan heb je wel ernstig snelle kilometers! Of hoe zit het precies? Wel erg netjes dan! :)
pi_126732378
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Endorfines door je kop, lekker relaxen.
Het zal misschien aan mij liggen, maar tijdens zo'n les ben ik met niets anders bezig dan lopen en luisteren, prima manier om je hoofd leeg te maken! Dus Sara: gaan!!!

Motorbloempje: essay af? ^O^ *O*
pi_126732407
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vandaag was zo een dag dat het voor geen meter ging. Bijna twee uur weggeweest. De eerste vijftien minuten gingen lekker, vanaf daar werd het enigzins een martelgang. Het mooie landschap, inclusief pontje bij Cuijk over de Maas, had ik wel nodig om door te blijven gaan. Nu een ijskoude douche, daarna eens bijlezen hoe het onze Roparunhelden vergaat.
Cuijk? Waar woon je ergens als ik vragen mag? Volgens mij hier in de buurt dan... :)
pi_126732529
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Cuijk? Waar woon je ergens als ik vragen mag? Volgens mij hier in de buurt dan... :)
Malden :) Via Molenhoek naar de Maasdijk, langs Mook, bruggetje over naar het pontje, daarna andere kant van de Maas terug, om het industrieterrein bij Katwijk heen, richting Linden, de A73 brug de Maas over, door Heumen weer terug naar Malden.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 19:10:31 ]
  zondag 19 mei 2013 @ 19:13:19 #165
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126732740
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Het zal misschien aan mij liggen, maar tijdens zo'n les ben ik met niets anders bezig dan lopen en luisteren, prima manier om je hoofd leeg te maken! Dus Sara: gaan!!!

Motorbloempje: essay af? ^O^ *O*
Ja ik heb geen instructies of oordoppen. Dus ik ga altijd gelijk als ik van het werk terug kom. Dan eten en douchen en dan ontspannen.
pi_126732789
Ben weer eens verdwaald :') nou ja, ik wist dat ik ooit wel weer ergens uit zou komen waar ik het zou kennen, maar dat duurde verdomd lang, had ook weer wat afslagen gemist...

http://www.endomondo.com/workouts/191933141/881511

Rond 10K kwam ik langs een autowasserette met een stel Polen die ik om wat water heb gevraagd, want ik was echt fucking uitgedroogd; was benauwd en warm en had eigenlijk na 10K alweer terug willen zijn.... En ik kreeg een grote pint water O+ de helden O+ en kon daarna weer mijn weg vervolgen, in een rechte lijn naar huis, dat wel :) Heb niet echt op m'n tempo kunnen letten omdat m'n Garmin leeg was, en heb met de telefoon in de kontzak gelopen. Wel te snel gelopen, zeker het laatste stuk (ging wel lekker!!!), dus volgende week echt een flink stuk langzamer gaan o|O o|O o|O

*trots*

15.2 met 6.16min/km inclusief een stuk wandelen waar het me te steil omhoog ging, over muurtjes heen klimen, tegen hellingen op klauteren, etc.
Ja doei.
pi_126732877
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat was dat voor interval? :o 3x1000 met 1000 rust?
Dan heb je wel ernstig snelle kilometers! Of hoe zit het precies? Wel erg netjes dan! :)
3 keer een kilometer sneller gegaan. Mijn normaal loop tempo ligt op 5.10-5.20 per kilometer. Dus dat was, in dit geval, de "rust kilometers" voor mij.

Ik moet wel bekennen dat het echt vanzelf ging vandaag. Alles zat mee.
pi_126732888
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Malden :) Via Molenhoek naar de Maasdijk, langs Mook, bruggetje over naar het pontje, daarna andere kant van de Maas terug, om het industrieterrein bij Katwijk heen, richting Linden, de A73 brug de Maas over, door Heumen weer terug naar Malden.
Gennep. :) Had gelijk dus. ;)
pi_126732927
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ben weer eens verdwaald :') nou ja, ik wist dat ik ooit wel weer ergens uit zou komen waar ik het zou kennen, maar dat duurde verdomd lang, had ook weer wat afslagen gemist...

Rond 10K kwam ik langs een autowasserette met een stel Polen die ik om wat water heb gevraagd, want ik was echt fucking uitgedroogd; was benauwd en warm en had eigenlijk na 10K alweer terug willen zijn.... En ik kreeg een grote pint water en kon daarna weer mijn weg vervolgen, in een rechte lijn naar huis, dat wel :) Heb niet echt op m'n tempo kunnen letten omdat m'n Garmin leeg was, en heb met de telefoon in de kontzak gelopen. Wel te snel gelopen, zeker het laatste stuk (ging wel lekker!!!), dus volgende week echt een flink stuk langzamer gaan o|O o|O o|O

*trots*
_O_
pi_126733003
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef Frsh het volgende:
Stipjestreep, wil je mij toevoegen aan de OP?

Heb me zojuist ingeschreven
[ code verwijderd ]

O en ook
[ code verwijderd ]

Check!
  zondag 19 mei 2013 @ 19:20:08 #171
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126733035
quote:

Rond 10K kwam ik langs een autowasserette met een stel Polen die ik om wat water heb gevraagd, want ik was echt fucking uitgedroogd; was benauwd en warm en had eigenlijk na 10K alweer terug willen zijn.... En ik kreeg een grote pint water O+ de helden O+ en kon daarna weer mijn weg vervolgen, in een rechte lijn naar huis, dat wel :) Heb niet echt op m'n tempo kunnen letten omdat m'n Garmin leeg was, en heb met de telefoon in de kontzak gelopen. Wel te snel gelopen, zeker het laatste stuk (ging wel lekker!!!), dus volgende week echt een flink stuk langzamer gaan o|O o|O o|O

*trots*

15.2 met 6.16min/km inclusief een stuk wandelen waar het me te steil omhoog ging, over muurtjes heen klimen, tegen hellingen op klauteren, etc.
Als je maar lekker liep toch? ^O^
pi_126733057
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

3 keer een kilometer sneller gegaan. Mijn normaal loop tempo ligt op 5.10-5.20 per kilometer. Dus dat was, in dit geval, de "rust kilometers" voor mij.

Ik moet wel bekennen dat het echt vanzelf ging vandaag. Alles zat mee.
Lekker hoor, erg netjes _O_ . Wat zijn je 5 en 10km PR's, als ik vragen mag?
  zondag 19 mei 2013 @ 19:21:52 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126733120
Aw, arme Yur...hij heeft sinds de start totaal 30 min geslapen :o :X
pi_126733128
quote:

*trots*

Haha, mooi gevarieerd terrein, kan je ook wel meedoen met de Strongmanrun! Daar moet je ook over muurtjes heen klimmen enzo ;). Maar lekker gelopen, ziet er goed uit! Fijn ook dat je nog wat water kreeg, volgende keer misschien zelf maar wat meenemen als je van plan bent om te 'verdwalen' :P .
pi_126733179
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef GotC het volgende:
Aw, arme Yur...hij heeft sinds de start totaal 30 min geslapen :o :X
Pfff.. lukt het hem gewoon niet om te slapen? Of ligt ie wel lekker te doezelen terwijl die gemasseerd wordt? Die gaat straks nog hallucineren enzo :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')