Ik, als Brabander, weet wel waar onze commando's vandaan komenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook erg leukmaar houd in de gaten dat het Roosendaal is he, in Brabant. Niet Rozendaal bij Arnhem
klein verschilletje
Nee ik dacht, just checkingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik, als Brabander, weet wel waar onze commando's vandaan komen
Preciesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, goeie straf wel voor het te snel lopen
het gebrek aan medailles nekt me...quote:
read the bottom linequote:
Ja, maar niet zo erg als julliequote:
dat is waar, ik heb twee wedstrijden tijdens mijn vakantie...blijven er nog twee weekenden over, wie weetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo erg als jullie![]()
Al wordt m'n eerstvolgende echte echte vakantie waarschijnlijk wel een vakantie waar "toevallig" ook een hardloopwedstrijd is. Al plan ik dan geen vakantie om een wedstrijd heen
Right. Een loop volledig door de overheid opgezet grass roots noemenquote:
1,2,3,4(Schotlandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoeveel kunnen jullie aankruisen??
hier iig 1,2,3,4, en 10
[ afbeelding ]
mijn engels is ook niet alles, maar volgens mij bedoelen ze dat je elk weekend of liever elke dag (van een weekend) een wedstrijd loopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
1,2,3,4(Schotland)
5 mwa, wat is veel...
9,
En bij 10 begrijp ik niet wat ze er mee bedoelen![]()
Anyway, ik ga zoals jullie dat zeggen horizontaal trainen.
Morgen weer een ldl![]()
![]()
En een vormsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging mij meer om de simplicity van de loop als "grass roots",wie het dan ook organiseert.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Right. Een loop volledig door de overheid opgezet grass roots noemen
quote:Op zondag 19 mei 2013 05:21 schreef MaleDuck het volgende:
Nu na 3 uur slaap uur rijden naar wissel en vorige beurt zeiknat geregend en ik moet 415-430 per km lopen om te compenseren
quote:Op zondag 19 mei 2013 05:21 schreef MaleDuck het volgende:
Nu na 3 uur slaap uur rijden naar wissel en vorige beurt zeiknat geregend en ik moet 415-430 per km lopen om te compenseren
Zet 'm op, en heel veel succes! Diep respect voor jullie.quote:Op zondag 19 mei 2013 05:21 schreef MaleDuck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfoe! Dat klinkt erg zwaar! Heel veel succes! Zet 'm op!quote:Op zondag 19 mei 2013 05:21 schreef MaleDuck het volgende:
Nou ja, ga er toch voor...quote:Op zondag 19 mei 2013 08:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je smokkelt met stoppen met roken ga je hoogstwaarschijnlijk niet redden, sorry. Ik heb 23 jaar gerookt. Vele halfslachtige stoppogingen gedaan zonder enig resultaat. En toen ik echt wilde stoppen was het zo makkelijk. 0:00 1 Januari 2006 mijn laatste shaggie aangestoken en vervolgens cold turkey van 4 pakjes zware van Nelle afgekicked.
Nooit meer gerookt.
Het sleutelwoord is 'hoogstwaarschijnlijk'quote:
Idem hier.quote:Op zondag 19 mei 2013 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Aangekleed voor een LDL van ongeveer 10KM. Staat nog wel behoorlijk veel wind hier, maar het is zonnig en 10 graden. Zou een lekker rondje moeten worden.
Kan je meerdere accounts aanmaken op een Garmin?quote:Op zondag 19 mei 2013 08:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
Idem hier.
Net vlug gestofzuigd?? (Stof gezogen?!?) Zelf de kat begint het gevoel te krijgen dat het lente wordt. Overal haar![]()
Maar qua weer is het inderdaad lekker.
De zon schijnt hier gewoon. Nu nog wachten totdat miss terug komt met MIJN Garmin
Verdomme, ik laat m'n leven toch niet bepalen door een gedroogd plantje in een stukje vloeipapier!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is 'hoogstwaarschijnlijk'Dus je hebt nog een kans als je nu gewoon zeg "Verdomme, ik laat m'n leven toch niet bepalen door een gedroogd plantje in een een stukje vloeipapier!" en er nooit meer 1 opsteekt
Nee dat niet. Ik sla haar workout op als ongecategoriseerd met haar naam en daarna load ik het naar Endo op haar eigen account.quote:Op zondag 19 mei 2013 08:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je meerdere accounts aanmaken op een Garmin?
als je er maar een keer in de twee jaar kom valt het je opeens op hoe mooi Nederland eigenlijk isquote:Op zondag 19 mei 2013 09:28 schreef hatsaflats het volgende:
Leuk!
Ik ga me maar omkleden voor een rondje in dit saaie Nederland
quote:
Leukquote:Op zondag 19 mei 2013 09:14 schreef Quoi het volgende:
Inpakken inpakken inpakken!
Er gaan zelfs 2 paar hardloopschoenen mee![]()
Mijn oudjes ook voor de Samaria kloof![]()
Dat idd! Ik vind Nederland ook mooi. Elke keer geniet ik weer net zoveel van de polder waar ik heel vaak doorheen loop. En als ik richting bos/duinen ga is het ook weer genieten. En gisteren langs het kanaal hobbelen was ookquote:Op zondag 19 mei 2013 09:36 schreef Quoi het volgende:
Nederland is mooiGister wou ik dat ik een vogelboekje bij me had, zoveel speciale vogeltjes zag ik
(misschien vanwege ESF?
)
Maar afwisseling is the keyword RD
quote:Op zondag 19 mei 2013 09:47 schreef GotC het volgende:
GoedemorgenNet YUR weer even 'gesproken' via de sms:
Hij: Zitten nu net in onze bus, onderweg naar bivak 3
Ik: Hoe ging deel 2?
Hij: Best pittig, geen meter vlak. Duurt steeds langer voor ik de stijfheid eruit heb gelopen.
Ik: Goeie massage zometeen ff krijgen, misschien helpt het wat?
Hij: Ja, hoop dat de verhuizing nu beter gaat, vannacht dik een uur verloren. Dus een uur minder rust, minder massage en minder eten
Ik: Dat is echt goed klote. Fout v/d collega's?
Hij: Ja, ze waren de weg kwijtTelefoon is bijna leeg, Garmin is leeg dus ff kijken of ik ze op kan laden. Bivak is op de grens van fr-be trouwens!
En een foto van bivak 3:
[ afbeelding ]
Tuurlijk ga je het redden. Als je maar wilt. Ik heb ook meerdere pogingen gedaan, maar elke keer liep ik in de val als ik alcohol op had.quote:
Wat ontzettend knap van `m (en MaleDuck natuurlijk ook!)quote:Op zondag 19 mei 2013 09:47 schreef GotC het volgende:
GoedemorgenNet YUR weer even 'gesproken' via de sms:
Hij: Zitten nu net in onze bus, onderweg naar bivak 3
Ik: Hoe ging deel 2?
Hij: Best pittig, geen meter vlak. Duurt steeds langer voor ik de stijfheid eruit heb gelopen.
Ik: Goeie massage zometeen ff krijgen, misschien helpt het wat?
Hij: Ja, hoop dat de verhuizing nu beter gaat, vannacht dik een uur verloren. Dus een uur minder rust, minder massage en minder eten
Ik: Dat is echt goed klote. Fout v/d collega's?
Hij: Ja, ze waren de weg kwijtTelefoon is bijna leeg, Garmin is leeg dus ff kijken of ik ze op kan laden. Bivak is op de grens van fr-be trouwens!
En een foto van bivak 3:
[ afbeelding ]
Compenseren?quote:Op zondag 19 mei 2013 05:21 schreef MaleDuck het volgende:
hier oefent hij de super hero fly modequote:Op zondag 19 mei 2013 10:02 schreef GotC het volgende:
Ohhhh en deze had ik gemist:
[ afbeelding ]
Kijk 'm liggen dan!
En Gup, dat is het jasje wat hij heeft gekregen van de Hardloopwinkel
Zuiderpark, Park bij de Euromast, Museumpark, Maasboulevard, Kralingsebos.......quote:Op zondag 19 mei 2013 10:04 schreef LadyOracle het volgende:
Midden in Rotterdam wonen heeft dus wel als nadeel dat ik al minstens 5 km zou moeten lopen naar de gemeentegrens, wil ik iets anders zien dan huizen en auto's. :-/
Geen polder, bos of een rivier waar een rustig pad langs loopt. Misschien tegen de tijd dat ik verder/makkelijker loop maar eens de metro nemen naar een rustigere plek...
Ja ik woon in Capelle Schenkel en kan hier heerlijk rustig lopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:04 schreef LadyOracle het volgende:
Midden in Rotterdam wonen heeft dus wel als nadeel dat ik al minstens 5 km zou moeten lopen naar de gemeentegrens, wil ik iets anders zien dan huizen en auto's. :-/
Geen polder, bos of een rivier waar een rustig pad langs loopt. Misschien tegen de tijd dat ik verder/makkelijker loop maar eens de metro nemen naar een rustigere plek...
Ik heb vernomen dat ze in het centrum ergens een speciaal parcours hebben geopend voor lopers, misschien geen natuur, maar denk wel leuk om te lopen. Alleen geen idee waar precies, en je kunt wel de Erasmus brug meepakkenquote:Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef LadyOracle het volgende:
Ook allemaal op afstanden die ik voorlopig niet ga halen (zit in Afrikaanderwijk). Maasboulevard is me wel iets te veel uitlaatgas hoor. De rest kan idd wel, maar ondanks dat het Zuiderpark leuk opgeknapt is, het is geen mooie polder of zo. Het blijft een gemaakt paadje met zorgvuldig op een rijtje geplante bomen, en veel te veel mensen. Het lijkt me echt veel fijner als je enigszins in de buurt kan lopen waar je niet struikelt over de mensen. Maar goed, dat gaat hem hier gewoon nooit worden, tenzij ik de metro richting Rhoon pak.
quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Nirak het volgende:
[..]
Leuk
En Muis, afgelopen met die flauwekul! Niet meer smokkelen jij zwakkelingroken heeft zoveel nadelen:
- je gaat ervan uit je bek stinken (ik ruik je hier, echt...)
- je kleding gaat stinken
- je huis wordt geel
- je hebt een verhoogd risico op longkanker
- idem voor hart- en vaatziekten
- slecht voor je conditie
- hartstikke duur
En die slecht voor je conditie, die gaat je als loper misschien wel het meeste motiveren, je kunt nml net wat meer zonder die vieze peuken
En Male Duck en YUR roken niet, die zijn cool want lopen de ropa run.
Jij ben zoooo uncool omdat je rookt
Ik herken dit wel hoor. In Breda loop ik minder graag dan waar ik 'officieel' woon bij mijn moeder. Dat is namelijk een dorp (niet super klein, maar wel een dorp) met een riviertje erdoorheen en een mooie asfaltweg daar langs. Geen auto's en eigenlijk alleen maar druk als het heel goed weer is. Op dagen zoals gisteren niet zo veel mensen tegen gekomen.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef LadyOracle het volgende:
Ook allemaal op afstanden die ik voorlopig niet ga halen (zit in Afrikaanderwijk). Maasboulevard is me wel iets te veel uitlaatgas hoor. De rest kan idd wel, maar ondanks dat het Zuiderpark leuk opgeknapt is, het is geen mooie polder of zo. Het blijft een gemaakt paadje met zorgvuldig op een rijtje geplante bomen, en veel te veel mensen. Het lijkt me echt veel fijner als je enigszins in de buurt kan lopen waar je niet struikelt over de mensen. Maar goed, dat gaat hem hier gewoon nooit worden, tenzij ik de metro richting Rhoon pak.
Thanks!!quote:Op zondag 19 mei 2013 09:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je het redden. Als je maar wilt. Ik heb ook meerdere pogingen gedaan, maar elke keer liep ik in de val als ik alcohol op had.
De laatste keer dat ik stopte, zo`n 3,5 maand geleden, ben ik gewoon echt de eerste 2 maanden niet uit geweest, geen alcohol genuttigd. Puur zodat ik niet in die verleiding kwam om in een halfdronken bui een sigaret aan te nemen/ op te steken.
Een tijdje geleden weer naar een festival gegaan - toen was de knop van het niet roken dus al om - en helemaal geen problemen gehad.
Je weet nu waar je "in de val loopt", en je weet dat je het echt wilt. Dat zijn 2 belangrijke factoren tot het succesvol stoppen met roken. GO FOR IT GIRL!
[..]
Wat ontzettend knap van `m (en MaleDuck natuurlijk ook!)
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Hier zit de 8e les van Evy er weer op!
Voor de geïnteresseerden:
http://www.endomondo.com/workouts/191018549/9947984
Bizar is dat he, dan heb je het gevoel dat het gewoon niet lekker ging maar dan laat de data iets anders zienquote:Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
En dit zojuist gelopen. 10.5KM in een uurtje.
Eerste 5KM liep ik niet lekker. pijntjes her en der en kwam niet echt lekker in m'n ritme. Wel mooi vlak gelopen zie ik en hartslag netjes rond de 160 gemiddeld. Dus trainingstechnisch was het een een goed rondje
http://www.endomondo.com/workouts/191717100/819185
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |