Ik, als Brabander, weet wel waar onze commando's vandaan komenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook erg leukmaar houd in de gaten dat het Roosendaal is he, in Brabant. Niet Rozendaal bij Arnhem
klein verschilletje
Nee ik dacht, just checkingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik, als Brabander, weet wel waar onze commando's vandaan komen
Preciesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, goeie straf wel voor het te snel lopen
het gebrek aan medailles nekt me...quote:
read the bottom linequote:
Ja, maar niet zo erg als julliequote:
dat is waar, ik heb twee wedstrijden tijdens mijn vakantie...blijven er nog twee weekenden over, wie weetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo erg als jullie![]()
Al wordt m'n eerstvolgende echte echte vakantie waarschijnlijk wel een vakantie waar "toevallig" ook een hardloopwedstrijd is. Al plan ik dan geen vakantie om een wedstrijd heen
Right. Een loop volledig door de overheid opgezet grass roots noemenquote:
1,2,3,4(Schotlandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoeveel kunnen jullie aankruisen??
hier iig 1,2,3,4, en 10
[ afbeelding ]
mijn engels is ook niet alles, maar volgens mij bedoelen ze dat je elk weekend of liever elke dag (van een weekend) een wedstrijd loopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
1,2,3,4(Schotland)
5 mwa, wat is veel...
9,
En bij 10 begrijp ik niet wat ze er mee bedoelen![]()
Anyway, ik ga zoals jullie dat zeggen horizontaal trainen.
Morgen weer een ldl![]()
![]()
En een vormsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging mij meer om de simplicity van de loop als "grass roots",wie het dan ook organiseert.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Right. Een loop volledig door de overheid opgezet grass roots noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |