quote:Op maandag 20 mei 2013 09:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt gelijkze gaan nu met een busje van Dinteloord naar Klaaswaal en vanuit daar naar Rotterdam, op de fiets/lopend idd
Last van z'n knieholte, schoot er net voor de wissel in. Maar, straks weer massage en doorquote:Op maandag 20 mei 2013 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]echt superknap!! Weet je hoe het met YUR gaat?
Gezien dat ie er bijna is, klinkt dat niet heel erg! Natuurlijk wel heel vervelend, maar hij gaat het vast reddenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Last van z'n knieholte, schoot er net voor de wissel in. Maar, straks weer massage en door
Niks voor jou zo'n RoPa-run?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:00 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan ook niet even rustig slapen of ze zijn alweer een heel stuk verder
Zet 'm op!
Het lijkt me wel heel erg tof om mee te maken ja. Ik heb het gisteren al op m'n lijstje van toffe hardloopdingen die ik wel graag zou willen doen gezet. Maar eerst maar kijken hoe langere afstanden me vergaan en ik vrees een beetje voor het gebrek aan nachtrust.quote:
Klopt, ze hebben een bug. Wordt gefixed, no worries.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:53 schreef Levitas het volgende:
Damn, ze zijn er al gewoon bijna! Echt oneindig respect voor de RopaRunners
FOK!'ers, was ist loss?! Ik sta gewoon eerste pagina (#8) op de FOK! leaderbord op Endomondo. DA KAN NIE!
Komt omdat de RoPaRunners nog niet terug zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 09:53 schreef Levitas het volgende:
Damn, ze zijn er al gewoon bijna! Echt oneindig respect voor de RopaRunners
FOK!'ers, was ist loss?! Ik sta gewoon eerste pagina (#8) op de FOK! leaderbord op Endomondo. DA KAN NIE!
Oh ja, shit. Nog even genieten van het staan op de eerste pagina. Vanavond zakken we ineens allemaal een paar plaatsjesquote:Op maandag 20 mei 2013 10:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt omdat de RoPaRunners nog niet terug zijn
Ik wil het ook nog eens doen, zelfde als gewoon lopen naar Santiago de castello (ofzo), iig, een Pelgrimstocht. Dat lijkt me ook gaaf, gewoon drie maanden van Amsterdam naar Spanje wandelen. In je uppie.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel erg tof om mee te maken ja. Ik heb het gisteren al op m'n lijstje van toffe hardloopdingen die ik wel graag zou willen doen gezet. Maar eerst maar kijken hoe langere afstanden me vergaan en ik vrees een beetje voor het gebrek aan nachtrust.
Brrr wandelen. Rennen moet je, rennen!quote:Op maandag 20 mei 2013 10:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog eens doen, zelfde als gewoon lopen naar Santiago de castello (ofzo), iig, een Pelgrimstocht. Dat lijkt me ook gaaf, gewoon drie maanden van Amsterdam naar Spanje wandelen. In je uppie.
Weet je hoe ver dat is? En hoeveel spullen je moet meenemen? Je kan het ook fietsen, is sneller...quote:Op maandag 20 mei 2013 10:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Brrr wandelen. Rennen moet je, rennen!
Details.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat is? En hoeveel spullen je moet meenemen? Je kan het ook fietsen, is sneller...
Zet 'm op!quote:Op maandag 20 mei 2013 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
Hier code geel, kleine 30 meegedraaid en 6.3 km gelopen nu weer rust tot 12 uur dus benen rust en massage en dan de laatste 30 naar de coolsingel
Goed bezig!quote:Op maandag 20 mei 2013 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
Hier code geel, kleine 30 meegedraaid en 6.3 km gelopen nu weer rust tot 12 uur dus benen rust en massage en dan de laatste 30 naar de coolsingel
Ik zou morgen gaan en vandaag je rust pakken. Je hebt gisteren een behoorlijke afstand op een behoorlijk tempo gelopen en je hebt niet voor niets spierpijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Goede spierpijn
Nu nadenken: vanavond trainingsrondje op rustig tempo of morgen met een trailverkenningsgroep mee... heb nog 'n tijdje om overover na te denken gelukkigbeide zijn leuk
Je gaat 'm gewoon uitlopenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |