gmtaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van de week had iemand daar een oplossing voor gepost volgens mij.
"endomondo bulk import" op Google geeft me deze link:quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ken alleen een tool om alles in een keer vanaf GC te downloaden. Ben zeer geïnteresseerd in die tool waar jullie het over hebben.
Vandaag half-half gedaan, en ongelijk (offroad) bevalt eigenlijk beter. Ben ook minder / niet bang om wat te verzwikken en merk dat mm voeten/benen erg soepel oneffenheden opvangen ook *klopt af*quote:Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar je loopt wel erg veel kilometers tegenwoordig moblo. Op ook nog eens ongelijk terrein zie ik. Kijk je we uit voor blessures?
Ik blijf echt rond die 25 per week hangen met af en toe een uitschieter naar 35 om blessures te voorkomen.
Hmm, thanks. Ik had dit ook al gevonden. Als dit de methode is, dan kan ik net zo goed één tcx-file maken met het verouderde Garmin Training Center.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
"endomondo bulk import" op Google geeft me deze link:
http://conoroneill.net/a-(...)data-into-endomondo/
En als je geen windows draait moet je hier even kijken:
https://github.com/conoro/runkeeper2endomondo
Zelfde tool, alleen dan niet in een .exe gepropt.
Ik weet niet of dat hetzelfde is als wat eerder in dit topic werd genoemd. Geen idee of één tcx vanauit Garmin Training Center ook werkt. Ik heb destijds een voor een wat trainingen vanuit Runkeeper naar Endomondo geëxporteerd, maar dat waren er waarschijnlijk niet zoveel als dat jij nu van plan bent in Endomondo te zetten.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hmm, thanks. Ik had dit ook al gevonden. Als dit de methode is, dan kan ik net zo goed één tcx-file maken met het verouderde Garmin Training Center.
Nee, het zijn honderden workouts... En per stuk vaak meer dan 2 MB, dus vraag me toch al af of Endomondo dat gaat slikken (die hebben het over een limiet van 10 MB per file).quote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hetzelfde is als wat eerder in dit topic werd genoemd. Geen idee of één tcx vanauit Garmin Training Center ook werkt. Ik heb destijds een voor een wat trainingen vanuit Runkeeper naar Endomondo geëxporteerd, maar dat waren er waarschijnlijk niet zoveel als dat jij nu van plan bent in Endomondo te zetten.
Ik heb even snel door een paar topics gekeken maar kan het niet vinden.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nee, het zijn honderden workouts... En per stuk vaak meer dan 2 MB, dus vraag me toch al af of Endomondo dat gaat slikken (die hebben het over een limiet van 10 MB per file).
Wat loop je apart daar, net alsof je je heupen opengooit.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam net op een running page op FB een actiefoto van mijzelf tegen,genomen tijdens de Coastal Classic trail HM afgelopen November...
duimen omhoog maar ik weet niet of ik echt zo blij was
[ afbeelding ]
kan kloppen,als ik gewoon loop trek ik mijn ene been altijd,onbewust, iets hoger op dan het anderequote:Op zondag 19 mei 2013 22:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat loop je apart daar, net alsof je je heupen opengooit.
amenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |