Ik spreek je cardio lichaam wel weer eens als je met je barang en jerrycan de tankbaan over gejaagd wordt. Eens kijken wat er van je cardio overblijft.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Uit zijn post zie ik niet veel cardio tevoorschijn komen nee, tassen tillen is toch echt kracht,
Daar gaat het hele principe niet eens over, gerichte cardio is iig een stuk beter voor je hart, vandaar het woord "CARDIOVASCULAIR"quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik spreek je cardio lichaam wel weer eens als je met je barang en jerrycan de tankbaan over gejaagd wordt. Eens kijken wat er van je cardio overblijft.
Er is gvd niks mis met m'n hart lummel!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar gaat het hele principe niet eens over, gerichte cardio is iig een stuk beter voor je hart, vandaar het woord "CARDIOVASCULAIR"
Hartkloppingen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is gvd niks mis met m'n hart lummel!
Dat krijg jij ook als ik je midden in de nacht met een hulk-masker laat schrikken. Ben jij cardioloog soms?quote:
Ja, een reactie van schrikken, heeft met je hart te maken ja, wat wil je nou zeggen, het standpunt dat cardio oefeningen beter zijn voor je hart is gewoon waar, en elke knuppel hier die zegt van niet moet maar eens wat research gaan doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat krijg jij ook als ik je midden in de nacht met een hulk-masker laat schrikken. Ben jij cardioloog soms?
Ik heb het net uitgelegd hoe het werkt.
Dat het niets ernstigs is, lijkt enkel op een hartaanval, maar is het niet. En dat los je niet op met cardio-oefeningen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, een reactie van schrikken, heeft met je hart te maken ja, wat wil je nou zeggen, het standpunt dat cardio oefeningen beter zijn voor je hart is gewoon waar, en elke knuppel hier die zegt van niet moet maar eens wat research gaan doen
Het gaat van stress naar sporten naar kracht naar cardio naar hartkloppingen. Ik weet ook wel dat hartkloppingen in de meeste gevallen onschuldig zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat het niets ernstigs is, lijkt enkel op een hartaanval, maar is het niet. En dat los je niet op met cardio-oefeningen.
Waarom laat je je account niet perma bannen, dan kan die teringzooi die je achterlaat eens schoongemaakt wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
BB, waarom steek je niet je toetsenbord in de fik? Dat is beter voor ons allemaal.
Dat is geen antwoord, broekiequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom laat je je account niet perma bannen, dan kan die teringzooi die je achterlaat eens schoongemaakt worden
Wat doe je, ons entertainment!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:56 schreef Rave_NL het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer dat jullie serieus in gaan op een snotneusje die overal verstand van meent te hebben.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:19 schreef m.k het volgende:
Gewoon omdat ik van stoken hou ga ik zeggen dat ik het eens ben met dunne
Misschien moet jij je ook wat meer inlezenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef Wasmachinu het volgende:
BB, ik klap bijna tegen 't dek van verbazing over jouw gelul. 15-16 jaar, een halfjaartje rondlopen in de sportschool en hier wijs gaan lopen lullen.
Hou alsjeblieft op met die wijsheid, als je er echt wat over wilt weten, ga dan een studie in deze richting volgen. Daar heb je meer aan dan VeVa.
Je denkt overal wat vanaf te weten, maar het is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien moet jij je ook wat meer inlezen
Lekker makkelijk discussie voerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Je denkt overal wat vanaf te weten, maar het is gewoon onzin.
maar ik denk dat ik je maar lekker in je waan laat.
Het gaat me niet om de discussie. Heb de beste jongen al vaker voorzien van tips, maar hij blijft naïef.quote:
Nou, niet echt... jouw opmerking:quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar gaat het hele principe niet eens over, gerichte cardio is iig een stuk beter voor je hart, vandaar het woord "CARDIOVASCULAIR"
Ik bestrijd dat. Laten we voor het gemak even een boer en een tiknicht een rondje rennen, wie denk je dat het langer vol houdt? Dus dat je met werken geen conditie opbouwt is lariekoek BB, en dat weet je ook wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is je werk, geen sport. En conditioneel schiet je er niet echt wat mee op.
Dan moet je geen appels met peren vergelijken, een boer zit waarschijnlijk dagelijks op zijn land te werken gedurende de dag en een amateur tiknicht maar zo'n 2x in de week voor anderhalf uur. Als je het nou vergelijkt doe je een boxer die dagelijks intensief trained, ik zou wel weten wie er zou winnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, niet echt... jouw opmerking:
[..]
Ik bestrijd dat. Laten we voor het gemak even een boer en een tiknicht een rondje rennen, wie denk je dat het langer vol houdt? Dus dat je met werken geen conditie opbouwt is lariekoek BB, en dat weet je ook wel.
Nou he, dat is even pech hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:13 schreef jitzzzze het volgende:
wtfHier kan ik gewoon helemaal niets mee
![]()
Gvd... Jip en Janneke dan...quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moet je geen appels met peren vergelijken, een boer zit waarschijnlijk dagelijks op zijn land te werken gedurende de dag en een amateur tiknicht maar zo'n 2x in de week voor anderhalf uur. Als je het nou vergelijkt doe je een boxer die dagelijks intensief trained, ik zou wel weten wie er zou winnen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd... Jip en Janneke dan...
Werk = geen sport = geen conditie opbouwen => Jouw woorden. << Fout, je zal alleen een stuk minder conditie opbouwen als iemand die gericht cardio doet.
Boer = werk = meer conditie dan tiknicht, tiknicht = ook werk.
Kortom => boer heeft meer conditie dan tiknicht door zijn werk.
Derhalve => lichamelijke (zware) arbeid krijg je conditie van.
Minder/ meer/ gelijk noem het iets was het punt helemaal niet of wel dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Fout, je zal alleen een stuk minder conditie opbouwen als iemand die gericht cardio doet.
Aan hoe lang iemand een bepaalde oefening volhoudt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Minder/ meer/ gelijk noem het iets was het punt helemaal niet of wel dan.
Daarbij ben ik wel benieuwd waaraan jij conditie afmeet.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aan hoe lang iemand een bepaalde oefening volhoudt.
De lichamelijke conditie bepaalt hoe fit iemand is. In enige zin bedoelt men hiermee vaak het fysieke uithoudingsvermogen van iemand, met name de mogelijkheid om intensieve inspanningen lang vol te houden.quote:
En heb je dit zelf ook ff kritisch doorgelezen? Want hier staat precies wat ik en nog wat lui bedoelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De lichamelijke conditie bepaalt hoe fit iemand is. In enige zin bedoelt men hiermee vaak het fysieke uithoudingsvermogen van iemand, met name de mogelijkheid om intensieve inspanningen lang vol te houden.
In een iets ruimere zin worden ook kracht, uithoudingsvermogen, snelheid, lenigheid (soepelheid) en coördinatie van de spieren beschouwd.
Door de lichaamsspieren regelmatig te trainen door middel van sport of andere fysieke inspanningen wordt de conditie gunstig beïnvloed. De voordelen van een goede conditie zijn legio:
Ja, ik zie alle verschillende factoren van conditie wel hoor, neemt niet weg dat gerichte training altijd beter zal zijn. En als ik tegen iemand zeg, laten we een conditie test doen neem ik niet aan dat die vervolgens in de split gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
En heb je dit zelf ook ff kritisch doorgelezen? Want hier staat precies wat ik en nog wat lui bedoelen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, ik zie alle verschillende factoren van conditie wel hoor, neemt niet weg dat gerichte training altijd beter zal zijn. En als ik tegen iemand zeg, laten we een conditie test doen neem ik niet aan dat die vervolgens in de split gaat.
Ik denk dat een cordon sanitaire het verstandigste is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat een cordon sanitaire het verstandigste is.jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Als er nou verder ook gewoon geen geld was.. maar er verdwijnt ondertussen jaarlijks 1.3mrd in het zwarte gat dat probleemwijken heet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
Die opmerking ook...: "Als je een derde weghaalt dan raakt dat de veiligheid, dat is niet anders"
Alsof het om de dagelijkse boodschappen gaat, over onbepaalde tijd krokodilletranen en kamervragen en heeft niemand het gewusst... Kalf, verdronken, put enzo...
Sterkte ermee ER!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat het niets ernstigs is, lijkt enkel op een hartaanval, maar is het niet. En dat los je niet op met cardio-oefeningen.
Meer mafketels met bommen waar we geen weet van hebben... Is niet andersquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
Die opmerking ook...: "Als je een derde weghaalt dan raakt dat de veiligheid, dat is niet anders"
Alsof het om de dagelijkse boodschappen gaat, over onbepaalde tijd krokodilletranen en kamervragen en heeft niemand het gewusst... Kalf, verdronken, put enzo...
Ingecalculeerd en acceptabel vredespercentage, als ze maar op slag dood zijn anders drukken ze nog op het zorgbudget ook!quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Meer mafketels met bommen waar we geen weet van hebben... Is niet anders
Nee als iemand hem opruimt moeten we weer centen betalen voor zijn jaren in de cel*. Er is geen goeie weg hier vrees ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ingecalculeerd en acceptabel vredespercentage, als ze maar op slag dood zijn anders drukken ze nog op het zorgbudget ook!
Als ze maar op slag dood zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee als iemand hem opruimt moeten we weer centen betalen voor zijn jaren in de cel*. Er is geen goeie weg hier vrees ik![]()
*gevangenis.
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 14:34:06WIE HEEFT DIT GELEKT!!! http://t.co/sOzh7qOgcK #Koningslied #abdicatie reageer retweet
Ik hoorde het vanmiddag op de radioquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 14:34:06WIE HEEFT DIT GELEKT!!! http://t.co/sOzh7qOgcK #Koningslied #abdicatie reageer retweet
Hoe verzinnen mensen het?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmiddag op de radio
Nee, maar wat doet ie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe verzinnen mensen het?
Deze [ afbeelding ] al gezien?
FB / Nieuwe smilie!quote:
Ik vind eigenlijk dat ie een bierglas in zijn hand had moeten hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, met de W van stamppot eten 14.gif
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens boerenkool met worst en jus vreten.
Nee, dat is té goedkoop en te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ie een bierglas in zijn hand had moeten hebben
Lekker, nu krijg ik zin om snert te makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
harhar, heb je geen zin in een lekker kapsalonnetje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
harhar, heb je geen zin in een lekker kapsalonnetje?
[..]
Misschien dat je dit life-changing-near-death ervaring zou aangrijpen om een lekkere kapsalon weg te werkenquote:
Ik niet, zo snugger ben ik niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De smilie die je wist dat zou komen.
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien dat je dit life-changing-near-death ervaring zou aangrijpen om een lekkere kapsalon weg te werken
Alleen bij het bekijken van dat plaatje voel ik mijn aderen al dichtslibbenquote:
Ga jij je maar druk maken over iets anders, je weet dat ik een bakje kots kots blijf vindenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekkere frietjes met een dikke laag kaas
Hahaha, ik ben het met je eens hoor, vind 't niet te vreten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij je maar druk maken over iets anders, je weet dat ik een bakje kots kots blijf vinden
Verzet tegen dure Britse kindsoldatenquote:Komt ook omdat het Amerikaanse leger z'n rekrutering toespitst op dat 'amoebe-volk'. Voor veel jonge schoolverlaters en jongeren uit de lagere milieus is het leger de enige kans om een beetje vooruit te komen in het leven. Vaak slecht opgeleid, weinig culturele bagage vanuit thuis meegekregen, minder intelligente ouders. Dat is perfect volk om als kanonnenvlees te dienen, en dat weten ze bij het Amerikaanse leger ook heel goed.
Is niet goed voor je stress-level om je over dat soort gasten op te winden. De reaktie net boven die van jou zegt gelukkig dat er mensen zijn die wél nadenken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit soort mensen die zich verheven voelen boven alles. Zogenaamde zelfbenoemd "intelectueel en wijs"
[..]
Verzet tegen dure Britse kindsoldaten
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga maar eens rusten. zou goed zijn.
Mooi!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Het is pikkedonker en ik heb nog nooit zoveel vogels horen fluiten buiten op dit tijdstip
Dacht ook dat hij dat gezegt hadquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou jij niet in je krat duiken?
Rusten betekend nog niet dat ik plat ga. Zit me gvd alweer op te winden nu, maar dan over wat anders.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht ook dat hij dat gezegt had
ER teveel aan het zuurstof gezeten vandaag?
Niet doen, je opwindenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rusten betekend nog niet dat ik plat ga. Zit me gvd alweer op te winden nu, maar dan over wat anders.
Vriend je zit in de 30quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rusten betekend nog niet dat ik plat ga. Zit me gvd alweer op te winden nu, maar dan over wat anders.
Zit me op te winden over een user, ene ser caooeketo (oid's) op de FP.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vriend je zit in de 30Je bent iets meer als 2x zo oud dan ik, bij jou hoort alles ook nog naar behoren te zijn hoor
Ach laat hem, je hebt miljoenen van dat soort figuren op de wereldquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zit me op te winden over een user, ene ser caooeketo (oid's) op de FP.
Wat een knurft is dat, een zogenoemde zelfbenoemde intellectueel.
Ik lees het nu, en ik begrijp waarom je je er over opwind. Zeker zijn laatste reaktie vind ik triest.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zit me op te winden over een user, ene ser caooeketo (oid's) op de FP.
Wat een knurft is dat, een zogenoemde zelfbenoemde intellectueel.
Laatste reactie gepost op die zultkop, nu quality time en rust in m'n lijf krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees het nu, en ik begrijp waarom je je er over opwind. Zeker zijn laatste reaktie vind ik triest.
FP sluiten, en ga iets leuks kijken.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laatste reactie gepost op die zultkop, nu quality time en rust in m'n lijf krijgen
Ik zou niet eens meer reageren als ik jou was, already taken care of.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laatste reactie gepost op die zultkop, nu quality time en rust in m'n lijf krijgen
Snel een kruk proppen om dat te stoppen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:08 schreef BredeBroeder het volgende:
En morgen alweer de laatste schooldag van de middelbare school, ik voel mijn jeugd voorbij stromen![]()
ik en neequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, een reactie van schrikken, heeft met je hart te maken ja, wat wil je nou zeggen, het standpunt dat cardio oefeningen beter zijn voor je hart is gewoon waar, en elke knuppel hier die zegt van niet moet maar eens wat research gaan doen
Watskeburt?quote:
Ik ga niet zeggen "wedden van niet", 6 mnd in de 1e klas wou ik al weer terug naar de basisschoolquote:
Ik dacht altijd dat die die baret zo lang op z'n kop had dat ie inmiddels wel verkleurd zou zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ff een vraagje: Waarom draagt Marc van Uhm hier een beige baret? Heeft hij gediend in de SAS(R), Rangers, oid? Voor zover ik weet heeft NL geen beige baretten toch?
Ik vraag me af wat hij zou doen met je als je dat tegen hem zei face to facequote:Op woensdag 24 april 2013 15:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die die baret zo lang op z'n kop had dat ie inmiddels wel verkleurd zou zijn
Daar kom je niet heelhuids vandaanquote:Op woensdag 24 april 2013 15:26 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij zou doen met je als je dat tegen hem zei face to face
Vroegah, toen we nog de olijfbruine baret nog hadden.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ff een vraagje: Waarom draagt Marc van Uhm hier een beige baret? Heeft hij gediend in de SAS(R), Rangers, oid? Voor zover ik weet heeft NL geen beige baretten toch?
Moet je ook niet zo boos kijken hequote:Op woensdag 24 april 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Leuk hoor, in je uniform naar huis/werk rijden. Of even snel een boodschapje ergens ophalen.
De een groot denkt dat je een agent bent, de ander deel zit je aan te staren alsof je van mars komt en bepaalde lui lopen ineens heel hard een andere kant op
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Daarom doe ik het ook niet. Als ik de poort uitloop gaat het kloffie uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Leuk hoor, in je uniform naar huis/werk rijden. Of even snel een boodschapje ergens ophalen.
De een groot denkt dat je een agent bent, de ander deel zit je aan te staren alsof je van mars komt en bepaalde lui lopen ineens heel hard een andere kant op
Ik ga er ook steeds vaker over nadenken. Het is echt jammer dat het nodig is, vind ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet. Als ik de poort uitloop gaat het kloffie uit.
Denk om je bloeddrukquote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
En met die kut somaliërs hier ga ik nog eens ruzie krijgen. Kutvolk is het
Ik heb hem gisteravond al een plastic zak gegeven om in te hyperventilerenquote:
Is je auto gekaapt?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
En met die kut somaliërs hier ga ik nog eens ruzie krijgen. Kutvolk is het
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond al een plastic zak gegeven om in te hyperventileren
Nee. Somalisch kindje begon gisteren eeendjes te stenigen, ErwinRommel zegt er wat van, kindje erg brutaal.quote:
Een boterhamzakje of een vuilniszak?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond al een plastic zak gegeven om in te hyperventileren
Serhard, medipack en chesttrickquote:Op woensdag 24 april 2013 19:02 schreef Pumatje het volgende:
Maar de hoeveelheid onzin in deel 2 vanaf 0:31 is nog veel lachwekkender.
Ik ben geen wonder met taal, maar wat is Nederland toch een taalfaalvolk.
Morgen heeft ie je wagen wel gepiraatquote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Somalisch kindje begon gisteren eeendjes te stenigen, ErwinRommel zegt er wat van, kindje erg brutaal.
Vandaag komt Somalische papa verhaal halen en schreeuwt van beneden dat ErwinRommel dat kind bedreigd heeft. Of ErwinRommel "even naar beneden wil komen".
ErwinRommel zegt dat die papa maar lekker naar boven moet komen; papa druipt af, ErwinRommel windt zich weet teveel op
Grote boterhamzak van 1,5 L.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een boterhamzakje of een vuilniszak?
Moeten ze flikken die gasten, trap ik hem en zijn multi-familie terug naar Somaliéquote:Op woensdag 24 april 2013 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Morgen heeft ie je wagen wel gepiraat
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of ErwinRommel "even naar beneden wil komen".
ErwinRommel zegt dat die papa maar lekker naar boven moet komen
Keurig, ik heb hier nog wel een KOMO zakje liggen als je dan nodig hebt.quote:
ha, bluf!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moeten ze flikken die gasten, trap ik hem en zijn multi-familie terug naar Somalié
ik erger me meer aan de vragen zelfquote:Op woensdag 24 april 2013 19:02 schreef Pumatje het volgende:
Maar de hoeveelheid onzin in deel 2 vanaf 0:31 is nog veel lachwekkender.
Ik ben geen wonder met taal, maar wat is Nederland toch een taalfaalvolk.
ik mag het niet zeggen, maar diequote:Op woensdag 24 april 2013 19:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Keurig, ik heb hier nog wel een KOMO zakje liggen als je dan nodig hebt.
[..]
ha, bluf!
Wel een goede reactie van je. Als hij het echt belangrijk vond was ie wel naar boven geklommen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier maken het leefplezier niet beter op.
Al helemaal voor man en vrouw eend
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik mag het niet zeggen, maar dieSuri's en Anti'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier maken het leefplezier niet beter op.
Al helemaal voor man en vrouw eend![]()
En dan vooral het accent![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik mag het niet zeggen, maar dieZeg het dan ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier maken het leefplezier niet beter op.
Al helemaal voor man en vrouw eend![]()
Niks mis met suri's en anti'squote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Suri's en Anti's![]()
En dan vooral het accent
Turken en Mocro's hebben de pest aan iedereen, tenminste, als je kijkt naar mijn schoolquote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis met suri's en anti's![]()
Somaliërs zijn echt een pain in my arse.
De Turken en Mocro's hier in de buurt hebben zelfs de pest aan die roet....... Dat zegt al genoeg lijkt me.
- doen we niet hier -quote:
Ik heb alvast tickets voor de show besteldquote:Op woensdag 24 april 2013 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
En die pa? mocht ik hem tegenkomen en hij doet weer lastig?![]()
Laat maar voordat ik mezelf een ban inpeper
No show voor BBquote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb alvast tickets voor de show besteld
Dat is iets waar ik niet zo blij mee ben, ik kan als ik blind zie de realiteit uit het oog verliezen en "los" gaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsss, gelijk K.O. zeker, ook saai
Binnenblijven en in plaats van een persoon de deurpost raken dus.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik niet zo blij mee ben, ik kan als ik blind zie de realiteit uit het oog verliezen en "los" gaan.
The best fight is a controlled fight, never loose your mindquote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik niet zo blij mee ben, ik kan als ik blind zie de realiteit uit het oog verliezen en "los" gaan.
Nadeel is dat onze deur naar binnen dichtgaat ipv andersomquote:Op woensdag 24 april 2013 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Binnenblijven en in plaats van een persoon de deurpost raken dus.
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nadeel is dat onze deur naar binnen dichtgaat ipv andersom
Zou er niet aan moeten denken.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Ga een leuk weekend tegemoet hier, morgen uitgaan, vrijdag uitgaan en dan zaterdag ochtend, dat belooft niet veel goeds
Zo uit mijn hoofd iedere 30 seconden. Nu nog zoeken naar een goede plek om te kijken 's morgens.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
Iemand enig idee hoelang de Hr.Ms. Evertsen op 30 april doet over het afvuren van 101 saluutschoten?
Ik hoop dat de frequentie iets sneller is dan een schot per minuut.
Herstel, het is iedere 10 seconden.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd iedere 30 seconden. Nu nog zoeken naar een goede plek om te kijken 's morgens.
Thanks, dus een kleine 17 minuten. De saluutschoten kan ik wel aan, maar ik moest er niet aan denken dat de kerkklokken en carillons voor ruim anderhalf uur zouden luiden.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Herstel, het is iedere 10 seconden.
Ze ligt ergens tussen het CS en de PTA. Niet aangemeerd, maar dobberend.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, dus een kleine 17 minuten. De saluutschoten kan ik wel aan, maar ik moest er niet aan denken dat de kerkklokken en carillons voor ruim anderhalf uur zouden luiden.
Ik weet eigenlijk nog niet eens waar ze komt te liggen.
Bij de koningsvaart zelf heb je denk ik vanaf de Sumatrakade (als je in de mensenmassa wilt staan) het beste zicht op de schepen en boten.
Ik mis de "booskijkers" in jouw postquote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze ligt ergens tussen het CS en de PTA. Niet aangemeerd, maar dobberend.
Ik wil een plekje dat ik wat foto's kan schieten maar ook waar ik met de auto kan komen i.v.m. privé omstandigheden.
Vandaag niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mis de "booskijkers" in jouw post
*Begint downloadquote:
Alles aan de zuidkant van het IJ is afgesloten voor het verkeer. Ik heb geen idee hoe het parkeren in Amsterdam Noord die dag is, maar zo 's ochtends vroeg moet het denk ik nog wel te doen zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze ligt ergens tussen het CS en de PTA. Niet aangemeerd, maar dobberend.
Ik wil een plekje dat ik wat foto's kan schieten maar ook waar ik met de auto kan komen i.v.m. privé omstandigheden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Eerst kijken of ik nacht 1 overleef, waarschijnlijk al te brak voor nacht 2
Zat ik aan te denken ja. Of de Sixhaven of de Buiksloterweg.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles aan de zuidkant van het IJ is afgesloten voor het verkeer. Ik heb geen idee hoe het parkeren in Amsterdam Noord die dag is, maar zo 's ochtends vroeg moet het denk ik nog wel te doen zijn.
Wilhelmina-dok/Noordwal is dan denk ik wel een goede plek om foto's te maken.
Spuit je bootje dan wel zwart, en kom met hoge vaart het IJ op varen. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef Pumatje het volgende:
Ik lig met een boot bij Artis op 30 april. Samen met mijn dinnetje. Dat ligt bij het Ij! Dus ik wil er wel opvaren en alles bekijken. Fototjes maken.
Nee, is helemaal afgesloten die dag.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:38 schreef Pumatje het volgende:
mag niemand ook meer het Ij op vanaf een bepaalde tijd?
IJ is toch afgesloten voor boten die dag?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef Pumatje het volgende:
Ik lig met een boot bij Artis op 30 april. Samen met mijn dinnetje. Dat ligt bij het Ij! Dus ik wil er wel opvaren en alles bekijken. Fototjes maken.
Boot ligt er al sinds een half jaar ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
IJ is toch afgesloten voor boten die dag?
Ja, IJ is dicht die dag. En waarschijnlijk ook wel enige tijd van te voren.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
IJ is toch afgesloten voor boten die dag?
Verordening Troonswisseling 2013quote:Het is verboden met een vaartuig af te meren, dan welligplaats te nemen of te
hebben in het openbaar water dat is gelegen binnen het gebied open rand het IJ,
zoals aangeduid op bijlage 8 bij deze verordening van 29 april 07.00 uur tot en
met 1 mei 02.00 uur
Ik ben vandaag niet aan de IJ kant zelf geweest, maar hier zijn ze in een rap tempo van alles aan het weghalen. Borden met de wegafsluitingen plaatsen etc.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, IJ is dicht die dag. En waarschijnlijk ook wel enige tijd van te voren.
I know, die plek die je zei is echt een goede optie. Tenue aan, pas mee en dan moet je wel eind komen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet aan de IJ kant zelf geweest, maar hier zijn ze in een rap tempo van alles aan het weghalen. Borden met de wegafsluitingen plaatsen etc.
Ik had wel iets gelezen dat onbeheerde bootjes ook verwijderd worden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know, die plek die je zei is echt een goede optie. Tenue aan, pas mee en dan moet je wel eind komen.
Volgens de site van Amsterdam is de noordzijde van het IJ niet afgesloten voor auto'squote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zie ik t.z.t. graag jouw foto's.
Ik zie nu net dat het mij waarschijnlijk niet gaat lukken om verder te komen dan de Sumatrakade. En alle wegen gaan hier om 06:00 op slot, dus met de auto naar Noord komen is voor mij ook geen optie.
Neem dan de benenwagen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zie ik t.z.t. graag jouw foto's.
Ik zie nu net dat het mij waarschijnlijk niet gaat lukken om verder te komen dan de Sumatrakade. En alle wegen gaan hier om 06:00 op slot, dus met de auto naar Noord komen is voor mij ook geen optie.
Klopt, maar ik zit aan de zuidzijde bij het Java-eiland. Afrit S114 is afgesloten, en de doorgaande wegen hier ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens de site van Amsterdam is de noordzijde van het IJ niet afgesloten voor auto's
Eh, ik heb geen bezwaren tegen de benenwagen, maar de buurtveer naar Noord vaart niet, en zonder de veer wordt het wel verdraaid lang omlopenquote:
Dan loop je toch naar het java-plein?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit aan de zuidzijde bij het Java-eiland. Afrit S114 is afgesloten, en de doorgaande wegen hier ook.
[..]
Eh, ik heb geen bezwaren tegen de benenwagen, maar de buurtveer naar Noord vaart niet, en zonder de veer wordt het wel verdraaid lang omlopen
Ik ga kijken of ik zover kan komen als de kop van het Java-eiland, maar ik geloof dat alles vanaf de Jan Schaeferbrug dan al afgesloten is.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan loop je toch naar het java-plein?
Ik wilde daar eigenlijk ook heen gaan, maar ja, daar kom ik nooit met de fiets of auto.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik zover kan komen als de kop van het Java-eiland, maar ik geloof dat alles vanaf de Jan Schaeferbrug dan al afgesloten is.
Ik ga morgen maar vast de omgeving daar verkennen.
Klopt, je kan alleen als buurtbewoner met de auto via de verbindingsdam richting java-eiland komen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde daar eigenlijk ook heen gaan, maar ja, daar kom ik nooit met de fiets of auto.
Zo'n Russisch ding van de dump? Opdat je maar veel muizenschijt in mag ademen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen met een gama door de school rennen en bruggers bangmaken, good life
Lekker handig inderdaad, hier in de buurt zal het wel meevallen allemaal. Maar zoals ieder jaar zal het wel weer bomvol staan met auto's.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, je kan alleen als buurtbewoner met de auto via de verbindingsdam richting java-eiland komen.
Berichtgeving aan de buurtbewoners is ook belabberd. Ik zag toevallig vanachtend de borden dat ook bij mij de straat wordt afgesloten.
Geen OV binnen het grootste deel van de binnenring. En geen enkele bus of tram rijdt bij mij die dagquote:
Inderdaad, je kan de aanval beter zonder USSR gama doorstaan. Daar wordt je minder ziek van dan met zo'n ding.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo'n Russisch ding van de dump? Opdat je maar veel muizenschijt in mag ademen.
Nah, NL versiequote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo'n Russisch ding van de dump? Opdat je maar veel muizenschijt in mag ademen.
Ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen OV binnen het grootste deel van de binnenring. En geen enkele bus of tram rijdt bij mij die dag
Heb ik voor onze nieuwe vorst wel overquote:
De tram is ook echt niet tof op Koninginnedag. Afgeladen met dronken lui van buiten de stad, veel te warm van binnen, stinken als een bunzing, rijd kilometers om en is kakkend traag.quote:
Klinkt als een YPR.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De tram is ook echt niet tof op Koninginnedag. Afgeladen met dronken lui van buiten de stad, veel te warm van binnen, stinken als een bunzing, rijd kilometers om en is kakkend traag.
Ik gok dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Thaboel het volgende:
Denk dat ik zovet mogelijk van a'dam vandaan blijf!
Rustig 10x... Kut provincialen!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat je gelijk hebt.
Zal wel 2x zo druk zijn als normaal.
Eensch.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Thaboel het volgende:
Denk dat ik zovet mogelijk van a'dam vandaan blijf!
Kom maar hierheenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Goed plan
Ik hoop dat meer mensen dat denken. Blijft het rustiger hier
Sta ik wél voor 06:00 bij je op de stoep. Vanaf 06:00 kom ik mijn straat niet meer uitquote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kom maar hierheenIk ga waarschijnlijk niks doen. 29ste moet ik werken tot laat
Dan ben ik nog niet thuisquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sta ik wél voor 06:00 bij je op de stoep. Vanaf 06:00 kom ik mijn straat niet meer uit
Wees dan blij dat je woont waar jij woont. Ik had dus dan waarschijnlijk niet eens meer, of met veel moeite, bij mijn huis kunnen komen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet thuishalf 5 geschatte eindtijd van werk
Hoinquote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Terug van de KiBo met een half krat bier achter mn kiezen. Mooi dingen daarzo.
Kinderboerderij?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Terug van de KiBo met een half krat bier achter mn kiezen. Mooi dingen daarzo.
Houd die flop nu nooit eens op?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
Vandaag 14:00B generale repetitie Koningslied.
Poging tot omkoping in de hoop dat je er 1 punt bij krijgt?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Onze mentor zal vast wel blij zijn met een krat Hertog Jan
Nee, deze flater blijft ons nog jaren achtervolgen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Houd die flop nu nooit eens op?
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, deze flater blijft ons nog jaren achtervolgen.
Gewoon het Wilhelmus als koningslied, klaar!!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk wel de beste oplossing zijn.
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, ik wil ff excuses aanbieden voor een uitspraak die ik gisteren deed.
Hahahah, nee maar hij is gewoon de chillste mentor die ik op deze school heb gehad, en daarvoor krijgt ie wel een kratje.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Poging tot omkoping in de hoop dat je er 1 punt bij krijgt?
Ik ging ff uit m'n plaat en schreef iets wat ongepast was tov de medemens. Dit uit pure frustratie.quote:
Poep gebeurd.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ging ff uit m'n plaat en schreef iets wat ongepast was tov de medemens. Dit uit pure frustratie.
I know, maar dat woord had ik niet moeten roeptoeteren, was ongepast. Had het beter bij kut-somaliërs kunnen houden.quote:
Als dat geen liefde isquote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar dat woord had ik niet moeten roeptoeteren, was ongepast. Had het beter bij kut-somaliërs kunnen houden.
Zelfs Lotusss, mijn eigen vriendin, heb me daarvoor een note gegeven.
Nooit alles over 1 kam scherenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar dat woord had ik niet moeten roeptoeteren, was ongepast. Had het beter bij kut-somaliërs kunnen houden.
Zelfs Lotusss, mijn eigen vriendin, heb me daarvoor een note gegeven.
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nooit alles over 1 kam scheren
Nog nietquote:
hehe, thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/troonsw(...)ich-aan-oranjegedoe/
Dat weten ze zelf vaak ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb toch geen flauw idee wat die pleunenafkortingen moeten voorstellen..
Moet je tegenwoordig betalen bij het KPU?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Wasmachinu het volgende:
Pff, verplicht kleren kopen en nog voor mezelf ook. Daar gaat de vrije dag.
Zou een slechte zaak zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig betalen bij het KPU?
Sommige artikelen wel. Als je ze kwijt hebt gemaakt bv.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig betalen bij het KPU?
Dan is het gewoon RM. Of is dat ook alweer veranderd?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Sommige artikelen wel. Als je ze kwijt hebt gemaakt bv.
Ligt eraan hoe het precies komt.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is het gewoon RM. Of is dat ook alweer veranderd?
Dat is dan erg dom...quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Wasmachinu het volgende:
Pff, verplicht kleren kopen en nog voor mezelf ook. Daar gaat de vrije dag.
Bijdeweg Puma... Ik ben al zo'n beetje aangewezen om die Jordaniërs wegwijs te maken op de Cheetah... Heb ik weer. Kan ik weer naar zo'n apenland waar je legaal nog geen krat bier kunt halen.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bijdeweg Puma... Ik ben al zo'n beetje aangewezen om die Jordaniërs wegwijs te maken op de Cheetah... Heb ik weer. Kan ik weer naar zo'n apenland waar je legaal nog geen krat bier kunt halen.
Nog niet bekend, eerst twaalf weken naar Vriezenveen om de eerste batch op te vangen.... Maar is nog lopende, Jordanië ziet ook defensie niet echt zitten gezien de problemen in die omgeving, maar ach ze geven grof geld voor het geheel, een simpele OO meer of minder zal de baas weinig uitmaken.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]![]()
!
Stuur een kaartje vanuit Jordanié als je wil![]()
Wanneer zou je gaan?
ahjoh, misschien valt het meequote:Op donderdag 25 april 2013 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog niet bekend, eerst twaalf weken naar Vriezenveen om de eerste batch op te vangen.... Maar is nog lopende, Jordanië ziet ook defensie niet echt zitten gezien de problemen in die omgeving, maar ach ze geven grof geld voor het geheel, een simpele OO meer of minder zal de baas weinig uitmaken.
Badboyquote:Op donderdag 25 april 2013 18:55 schreef gerco94 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
61 km/h waar 50 km/h is toegestaan.
NL militair schiet de hele kermis naar de bliksem komt eerder.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:49 schreef Pumatje het volgende:
OO wil niet meer terug naar Nederland. Militair weigert uit prtl te komen.
We zijn niet allemaal van de KM.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:03 schreef jitzzzze het volgende:
NL militair ejaculeert over besturingspaneel prtl
Gvd, zelfs de KM kreeg les van deze klont vwb hoeha verhalen over buitenlandse havens enzo toen ik mee was.quote:
Het kan inderdaad enorm verschillen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd, zelfs de KM kreeg les van deze klont vwb hoeha verhalen over buitenlandse havens enzo toen ik mee was.Wat een tamme rakkers waren dat.
Waren wel wat oldskool lui bij, maar ik was met een clubje korporaals op stap in Lissabon, dan denk je dat het wel goed komt, nou ik was er rap klaar mee. Twee klonten en een sgt KM hadden andere plannen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het kan inderdaad enorm verschillen.
Heb je al met een ui om je nek gelopen?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waren wel wat oldskool lui bij, maar ik was met een clubje korporaals op stap in Lissabon, dan denk je dat het wel goed komt, nou ik was er rap klaar mee. Twee klonten en een sgt KM hadden andere plannen.
Ik?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je al met een ui om je nek gelopen?
De KM was er al vrij vlot uit dat sommige klonten best aardig mee konden doen...quote:
Je weet toch waartegen die ui helpt, hé?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KM was er al vrij vlot uit dat sommige klonten best aardig mee konden doen...![]()
Prima bier drinken aan boord van de 010
Gezien, ga ik opnemen. Dank je wel!quote:Op donderdag 25 april 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
Ter info: vanavond de eerste in een reeks docu's over PTSS: Oorlog In Mijn Hoofd.
Een docu over wat PTSS doet met niet alleen de persoon zelf, maar ook zijn omgeving.
Vanavond, 21:35, Nederland 3.
Is een reeks van docu's. Dit gaat over een Libanon-veteraan. Later in de reeks ook een aflevering van een Dutchbatter.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezien, ga ik opnemen. Dank je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |