Sport sport, of trapje op trapje af?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal vast, maar ik sport al elke dag
Wat dacht je van veel lopen? Elke dag zware tassen optillen (25kg de stuk), 600 keer in en uit je auto stappenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sport sport, of trapje op trapje af?
Dat is je werk, geen sport. En conditioneel schiet je er niet echt wat mee op.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat dacht je van veel lopen? Elke dag zware tassen optillen (25kg de stuk), 600 keer in en uit je auto stappen
Dan ga jij maar eens een keertje met mij een dagje meequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is je werk, geen sport. En conditioneel schiet je er niet echt wat mee op.
Ik geloof best dat het zwaar is hoor, maar zoals ik het zo lees lijkt het niet echt op cardioquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ga jij maar eens een keertje met mij een dagje mee
Kijken of jij het dan nog zo ziet
Donderdag weer paar onderzoeken, waaronder de fietsquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het zwaar is hoor, maar zoals ik het zo lees lijkt het niet echt op cardio
Nou, good luck dan maar op de fietsquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Donderdag weer paar onderzoeken, waaronder de fiets
Welcomequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Danke mijnheer met banaan in je oor.
Daar heb je mondje de VeVa'er...quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is je werk, geen sport. En conditioneel schiet je er niet echt wat mee op.
Deze week vind PostNL het niet raadzaam mij weer de weg op te sturen, dus ben ziekgemeld voor een tijdje. Al denk ik zelf dat ik morgen wel weer gewoon aan de bak kan, maar ze willen het risico niet nemen totdat echt duidelijk is wat er uit onderzoek blijkt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef Nibb-it het volgende:
Sterkte Rommel, wanneer ga je weer aan de bak?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand hier bezit zulke ultieme domheid om dergelijke opmerkingen te plaatsen.
Ah gossie, kan je de feiten niet aan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand hier bezit zulke ultieme domheid om dergelijke opmerkingen te plaatsen.
Dan zou er wsl geen "veva" tussen gestaan hebben maar reservist ofzo... Het is natuurlijk van een ultieme domheid om te beweren dat zodra het werk wordt het conditioneel niet helpt.quote:
Die video is idd epicquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zou er wsl geen "veva" tussen gestaan hebben maar reservist ofzo... Het is natuurlijk van een ultieme domheid om te beweren dat zodra het werk wordt het conditioneel niet helpt.
Uit zijn post zie ik niet veel cardio tevoorschijn komen nee, tassen tillen is toch echt kracht,quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zou er wsl geen "veva" tussen gestaan hebben maar reservist ofzo... Het is natuurlijk van een ultieme domheid om te beweren dat zodra het werk wordt het conditioneel niet helpt.
En dit 'antwoord' zegt genoeg. Wellicht wil je nog een keer proberen om een reactie te geven?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Ah gossie, kan je de feiten niet aan?
Ik spreek je cardio lichaam wel weer eens als je met je barang en jerrycan de tankbaan over gejaagd wordt. Eens kijken wat er van je cardio overblijft.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Uit zijn post zie ik niet veel cardio tevoorschijn komen nee, tassen tillen is toch echt kracht,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |