Als dat geen liefde isquote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar dat woord had ik niet moeten roeptoeteren, was ongepast. Had het beter bij kut-somaliërs kunnen houden.
Zelfs Lotusss, mijn eigen vriendin, heb me daarvoor een note gegeven.
Nooit alles over 1 kam scherenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar dat woord had ik niet moeten roeptoeteren, was ongepast. Had het beter bij kut-somaliërs kunnen houden.
Zelfs Lotusss, mijn eigen vriendin, heb me daarvoor een note gegeven.
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nooit alles over 1 kam scheren
Nog nietquote:
hehe, thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/troonsw(...)ich-aan-oranjegedoe/
Dat weten ze zelf vaak ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb toch geen flauw idee wat die pleunenafkortingen moeten voorstellen..
Moet je tegenwoordig betalen bij het KPU?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Wasmachinu het volgende:
Pff, verplicht kleren kopen en nog voor mezelf ook. Daar gaat de vrije dag.
Zou een slechte zaak zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig betalen bij het KPU?
Sommige artikelen wel. Als je ze kwijt hebt gemaakt bv.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig betalen bij het KPU?
Dan is het gewoon RM. Of is dat ook alweer veranderd?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Sommige artikelen wel. Als je ze kwijt hebt gemaakt bv.
Ligt eraan hoe het precies komt.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is het gewoon RM. Of is dat ook alweer veranderd?
Dat is dan erg dom...quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Wasmachinu het volgende:
Pff, verplicht kleren kopen en nog voor mezelf ook. Daar gaat de vrije dag.
Bijdeweg Puma... Ik ben al zo'n beetje aangewezen om die Jordaniërs wegwijs te maken op de Cheetah... Heb ik weer. Kan ik weer naar zo'n apenland waar je legaal nog geen krat bier kunt halen.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bijdeweg Puma... Ik ben al zo'n beetje aangewezen om die Jordaniërs wegwijs te maken op de Cheetah... Heb ik weer. Kan ik weer naar zo'n apenland waar je legaal nog geen krat bier kunt halen.
Nog niet bekend, eerst twaalf weken naar Vriezenveen om de eerste batch op te vangen.... Maar is nog lopende, Jordanië ziet ook defensie niet echt zitten gezien de problemen in die omgeving, maar ach ze geven grof geld voor het geheel, een simpele OO meer of minder zal de baas weinig uitmaken.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]![]()
!
Stuur een kaartje vanuit Jordanié als je wil![]()
Wanneer zou je gaan?
ahjoh, misschien valt het meequote:Op donderdag 25 april 2013 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog niet bekend, eerst twaalf weken naar Vriezenveen om de eerste batch op te vangen.... Maar is nog lopende, Jordanië ziet ook defensie niet echt zitten gezien de problemen in die omgeving, maar ach ze geven grof geld voor het geheel, een simpele OO meer of minder zal de baas weinig uitmaken.
Badboyquote:Op donderdag 25 april 2013 18:55 schreef gerco94 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
61 km/h waar 50 km/h is toegestaan.
NL militair schiet de hele kermis naar de bliksem komt eerder.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:49 schreef Pumatje het volgende:
OO wil niet meer terug naar Nederland. Militair weigert uit prtl te komen.
We zijn niet allemaal van de KM.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:03 schreef jitzzzze het volgende:
NL militair ejaculeert over besturingspaneel prtl
Gvd, zelfs de KM kreeg les van deze klont vwb hoeha verhalen over buitenlandse havens enzo toen ik mee was.quote:
Het kan inderdaad enorm verschillen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd, zelfs de KM kreeg les van deze klont vwb hoeha verhalen over buitenlandse havens enzo toen ik mee was.Wat een tamme rakkers waren dat.
Waren wel wat oldskool lui bij, maar ik was met een clubje korporaals op stap in Lissabon, dan denk je dat het wel goed komt, nou ik was er rap klaar mee. Twee klonten en een sgt KM hadden andere plannen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het kan inderdaad enorm verschillen.
Heb je al met een ui om je nek gelopen?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waren wel wat oldskool lui bij, maar ik was met een clubje korporaals op stap in Lissabon, dan denk je dat het wel goed komt, nou ik was er rap klaar mee. Twee klonten en een sgt KM hadden andere plannen.
Ik?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je al met een ui om je nek gelopen?
De KM was er al vrij vlot uit dat sommige klonten best aardig mee konden doen...quote:
Je weet toch waartegen die ui helpt, hé?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KM was er al vrij vlot uit dat sommige klonten best aardig mee konden doen...![]()
Prima bier drinken aan boord van de 010
Gezien, ga ik opnemen. Dank je wel!quote:Op donderdag 25 april 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
Ter info: vanavond de eerste in een reeks docu's over PTSS: Oorlog In Mijn Hoofd.
Een docu over wat PTSS doet met niet alleen de persoon zelf, maar ook zijn omgeving.
Vanavond, 21:35, Nederland 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |