Wees dan blij dat je woont waar jij woont. Ik had dus dan waarschijnlijk niet eens meer, of met veel moeite, bij mijn huis kunnen komen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet thuishalf 5 geschatte eindtijd van werk
Hoinquote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Terug van de KiBo met een half krat bier achter mn kiezen. Mooi dingen daarzo.
Kinderboerderij?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Terug van de KiBo met een half krat bier achter mn kiezen. Mooi dingen daarzo.
Houd die flop nu nooit eens op?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
Vandaag 14:00B generale repetitie Koningslied.
Poging tot omkoping in de hoop dat je er 1 punt bij krijgt?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Onze mentor zal vast wel blij zijn met een krat Hertog Jan
Nee, deze flater blijft ons nog jaren achtervolgen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Houd die flop nu nooit eens op?
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, deze flater blijft ons nog jaren achtervolgen.
Gewoon het Wilhelmus als koningslied, klaar!!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk wel de beste oplossing zijn.
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, ik wil ff excuses aanbieden voor een uitspraak die ik gisteren deed.
Hahahah, nee maar hij is gewoon de chillste mentor die ik op deze school heb gehad, en daarvoor krijgt ie wel een kratje.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Poging tot omkoping in de hoop dat je er 1 punt bij krijgt?
Ik ging ff uit m'n plaat en schreef iets wat ongepast was tov de medemens. Dit uit pure frustratie.quote:
Poep gebeurd.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ging ff uit m'n plaat en schreef iets wat ongepast was tov de medemens. Dit uit pure frustratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |