Als dat geen liefde isquote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar dat woord had ik niet moeten roeptoeteren, was ongepast. Had het beter bij kut-somaliėrs kunnen houden.
Zelfs Lotusss, mijn eigen vriendin, heb me daarvoor een note gegeven.
Nooit alles over 1 kam scherenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar dat woord had ik niet moeten roeptoeteren, was ongepast. Had het beter bij kut-somaliėrs kunnen houden.
Zelfs Lotusss, mijn eigen vriendin, heb me daarvoor een note gegeven.
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nooit alles over 1 kam scheren
Nog nietquote:
hehe, thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/troonsw(...)ich-aan-oranjegedoe/
Dat weten ze zelf vaak ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb toch geen flauw idee wat die pleunenafkortingen moeten voorstellen..
Moet je tegenwoordig betalen bij het KPU?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Wasmachinu het volgende:
Pff, verplicht kleren kopen en nog voor mezelf ook. Daar gaat de vrije dag.
Zou een slechte zaak zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig betalen bij het KPU?
Sommige artikelen wel. Als je ze kwijt hebt gemaakt bv.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig betalen bij het KPU?
Dan is het gewoon RM. Of is dat ook alweer veranderd?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Sommige artikelen wel. Als je ze kwijt hebt gemaakt bv.
Ligt eraan hoe het precies komt.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is het gewoon RM. Of is dat ook alweer veranderd?
Dat is dan erg dom...quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Wasmachinu het volgende:
Pff, verplicht kleren kopen en nog voor mezelf ook. Daar gaat de vrije dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |