- doen we niet hier -quote:
Ik heb alvast tickets voor de show besteldquote:Op woensdag 24 april 2013 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
En die pa? mocht ik hem tegenkomen en hij doet weer lastig?![]()
Laat maar voordat ik mezelf een ban inpeper
No show voor BBquote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb alvast tickets voor de show besteld
Dat is iets waar ik niet zo blij mee ben, ik kan als ik blind zie de realiteit uit het oog verliezen en "los" gaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsss, gelijk K.O. zeker, ook saai
Binnenblijven en in plaats van een persoon de deurpost raken dus.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik niet zo blij mee ben, ik kan als ik blind zie de realiteit uit het oog verliezen en "los" gaan.
The best fight is a controlled fight, never loose your mindquote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik niet zo blij mee ben, ik kan als ik blind zie de realiteit uit het oog verliezen en "los" gaan.
Nadeel is dat onze deur naar binnen dichtgaat ipv andersomquote:Op woensdag 24 april 2013 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Binnenblijven en in plaats van een persoon de deurpost raken dus.
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nadeel is dat onze deur naar binnen dichtgaat ipv andersom
Zou er niet aan moeten denken.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Ga een leuk weekend tegemoet hier, morgen uitgaan, vrijdag uitgaan en dan zaterdag ochtend, dat belooft niet veel goeds
Zo uit mijn hoofd iedere 30 seconden. Nu nog zoeken naar een goede plek om te kijken 's morgens.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
Iemand enig idee hoelang de Hr.Ms. Evertsen op 30 april doet over het afvuren van 101 saluutschoten?
Ik hoop dat de frequentie iets sneller is dan een schot per minuut.
Herstel, het is iedere 10 seconden.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd iedere 30 seconden. Nu nog zoeken naar een goede plek om te kijken 's morgens.
Thanks, dus een kleine 17 minuten. De saluutschoten kan ik wel aan, maar ik moest er niet aan denken dat de kerkklokken en carillons voor ruim anderhalf uur zouden luiden.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Herstel, het is iedere 10 seconden.
Ze ligt ergens tussen het CS en de PTA. Niet aangemeerd, maar dobberend.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, dus een kleine 17 minuten. De saluutschoten kan ik wel aan, maar ik moest er niet aan denken dat de kerkklokken en carillons voor ruim anderhalf uur zouden luiden.
Ik weet eigenlijk nog niet eens waar ze komt te liggen.
Bij de koningsvaart zelf heb je denk ik vanaf de Sumatrakade (als je in de mensenmassa wilt staan) het beste zicht op de schepen en boten.
Ik mis de "booskijkers" in jouw postquote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze ligt ergens tussen het CS en de PTA. Niet aangemeerd, maar dobberend.
Ik wil een plekje dat ik wat foto's kan schieten maar ook waar ik met de auto kan komen i.v.m. privé omstandigheden.
Vandaag niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mis de "booskijkers" in jouw post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |