Ik spreek je cardio lichaam wel weer eens als je met je barang en jerrycan de tankbaan over gejaagd wordt. Eens kijken wat er van je cardio overblijft.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Uit zijn post zie ik niet veel cardio tevoorschijn komen nee, tassen tillen is toch echt kracht,
Daar gaat het hele principe niet eens over, gerichte cardio is iig een stuk beter voor je hart, vandaar het woord "CARDIOVASCULAIR"quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik spreek je cardio lichaam wel weer eens als je met je barang en jerrycan de tankbaan over gejaagd wordt. Eens kijken wat er van je cardio overblijft.
Er is gvd niks mis met m'n hart lummel!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar gaat het hele principe niet eens over, gerichte cardio is iig een stuk beter voor je hart, vandaar het woord "CARDIOVASCULAIR"
Hartkloppingen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is gvd niks mis met m'n hart lummel!
Dat krijg jij ook als ik je midden in de nacht met een hulk-masker laat schrikken. Ben jij cardioloog soms?quote:
Ja, een reactie van schrikken, heeft met je hart te maken ja, wat wil je nou zeggen, het standpunt dat cardio oefeningen beter zijn voor je hart is gewoon waar, en elke knuppel hier die zegt van niet moet maar eens wat research gaan doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat krijg jij ook als ik je midden in de nacht met een hulk-masker laat schrikken. Ben jij cardioloog soms?
Ik heb het net uitgelegd hoe het werkt.
Dat het niets ernstigs is, lijkt enkel op een hartaanval, maar is het niet. En dat los je niet op met cardio-oefeningen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, een reactie van schrikken, heeft met je hart te maken ja, wat wil je nou zeggen, het standpunt dat cardio oefeningen beter zijn voor je hart is gewoon waar, en elke knuppel hier die zegt van niet moet maar eens wat research gaan doen
Het gaat van stress naar sporten naar kracht naar cardio naar hartkloppingen. Ik weet ook wel dat hartkloppingen in de meeste gevallen onschuldig zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat het niets ernstigs is, lijkt enkel op een hartaanval, maar is het niet. En dat los je niet op met cardio-oefeningen.
Waarom laat je je account niet perma bannen, dan kan die teringzooi die je achterlaat eens schoongemaakt wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
BB, waarom steek je niet je toetsenbord in de fik? Dat is beter voor ons allemaal.
Dat is geen antwoord, broekiequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom laat je je account niet perma bannen, dan kan die teringzooi die je achterlaat eens schoongemaakt worden
Wat doe je, ons entertainment!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:56 schreef Rave_NL het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer dat jullie serieus in gaan op een snotneusje die overal verstand van meent te hebben.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:19 schreef m.k het volgende:
Gewoon omdat ik van stoken hou ga ik zeggen dat ik het eens ben met dunne
Misschien moet jij je ook wat meer inlezenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef Wasmachinu het volgende:
BB, ik klap bijna tegen 't dek van verbazing over jouw gelul. 15-16 jaar, een halfjaartje rondlopen in de sportschool en hier wijs gaan lopen lullen.
Hou alsjeblieft op met die wijsheid, als je er echt wat over wilt weten, ga dan een studie in deze richting volgen. Daar heb je meer aan dan VeVa.
Je denkt overal wat vanaf te weten, maar het is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien moet jij je ook wat meer inlezen
Lekker makkelijk discussie voerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Je denkt overal wat vanaf te weten, maar het is gewoon onzin.
maar ik denk dat ik je maar lekker in je waan laat.
Het gaat me niet om de discussie. Heb de beste jongen al vaker voorzien van tips, maar hij blijft naïef.quote:
Nou, niet echt... jouw opmerking:quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar gaat het hele principe niet eens over, gerichte cardio is iig een stuk beter voor je hart, vandaar het woord "CARDIOVASCULAIR"
Ik bestrijd dat. Laten we voor het gemak even een boer en een tiknicht een rondje rennen, wie denk je dat het langer vol houdt? Dus dat je met werken geen conditie opbouwt is lariekoek BB, en dat weet je ook wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is je werk, geen sport. En conditioneel schiet je er niet echt wat mee op.
Dan moet je geen appels met peren vergelijken, een boer zit waarschijnlijk dagelijks op zijn land te werken gedurende de dag en een amateur tiknicht maar zo'n 2x in de week voor anderhalf uur. Als je het nou vergelijkt doe je een boxer die dagelijks intensief trained, ik zou wel weten wie er zou winnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, niet echt... jouw opmerking:
[..]
Ik bestrijd dat. Laten we voor het gemak even een boer en een tiknicht een rondje rennen, wie denk je dat het langer vol houdt? Dus dat je met werken geen conditie opbouwt is lariekoek BB, en dat weet je ook wel.
Nou he, dat is even pech hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:13 schreef jitzzzze het volgende:
wtfHier kan ik gewoon helemaal niets mee
![]()
Gvd... Jip en Janneke dan...quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moet je geen appels met peren vergelijken, een boer zit waarschijnlijk dagelijks op zijn land te werken gedurende de dag en een amateur tiknicht maar zo'n 2x in de week voor anderhalf uur. Als je het nou vergelijkt doe je een boxer die dagelijks intensief trained, ik zou wel weten wie er zou winnen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd... Jip en Janneke dan...
Werk = geen sport = geen conditie opbouwen => Jouw woorden. << Fout, je zal alleen een stuk minder conditie opbouwen als iemand die gericht cardio doet.
Boer = werk = meer conditie dan tiknicht, tiknicht = ook werk.
Kortom => boer heeft meer conditie dan tiknicht door zijn werk.
Derhalve => lichamelijke (zware) arbeid krijg je conditie van.
Minder/ meer/ gelijk noem het iets was het punt helemaal niet of wel dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Fout, je zal alleen een stuk minder conditie opbouwen als iemand die gericht cardio doet.
Aan hoe lang iemand een bepaalde oefening volhoudt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Minder/ meer/ gelijk noem het iets was het punt helemaal niet of wel dan.
Daarbij ben ik wel benieuwd waaraan jij conditie afmeet.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aan hoe lang iemand een bepaalde oefening volhoudt.
De lichamelijke conditie bepaalt hoe fit iemand is. In enige zin bedoelt men hiermee vaak het fysieke uithoudingsvermogen van iemand, met name de mogelijkheid om intensieve inspanningen lang vol te houden.quote:
En heb je dit zelf ook ff kritisch doorgelezen? Want hier staat precies wat ik en nog wat lui bedoelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De lichamelijke conditie bepaalt hoe fit iemand is. In enige zin bedoelt men hiermee vaak het fysieke uithoudingsvermogen van iemand, met name de mogelijkheid om intensieve inspanningen lang vol te houden.
In een iets ruimere zin worden ook kracht, uithoudingsvermogen, snelheid, lenigheid (soepelheid) en coördinatie van de spieren beschouwd.
Door de lichaamsspieren regelmatig te trainen door middel van sport of andere fysieke inspanningen wordt de conditie gunstig beïnvloed. De voordelen van een goede conditie zijn legio:
Ja, ik zie alle verschillende factoren van conditie wel hoor, neemt niet weg dat gerichte training altijd beter zal zijn. En als ik tegen iemand zeg, laten we een conditie test doen neem ik niet aan dat die vervolgens in de split gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
En heb je dit zelf ook ff kritisch doorgelezen? Want hier staat precies wat ik en nog wat lui bedoelen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, ik zie alle verschillende factoren van conditie wel hoor, neemt niet weg dat gerichte training altijd beter zal zijn. En als ik tegen iemand zeg, laten we een conditie test doen neem ik niet aan dat die vervolgens in de split gaat.
Ik denk dat een cordon sanitaire het verstandigste is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat een cordon sanitaire het verstandigste is.jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |