Zo'n Russisch ding van de dump? Opdat je maar veel muizenschijt in mag ademen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen met een gama door de school rennen en bruggers bangmaken, good life
Lekker handig inderdaad, hier in de buurt zal het wel meevallen allemaal. Maar zoals ieder jaar zal het wel weer bomvol staan met auto's.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, je kan alleen als buurtbewoner met de auto via de verbindingsdam richting java-eiland komen.
Berichtgeving aan de buurtbewoners is ook belabberd. Ik zag toevallig vanachtend de borden dat ook bij mij de straat wordt afgesloten.
Geen OV binnen het grootste deel van de binnenring. En geen enkele bus of tram rijdt bij mij die dagquote:
Inderdaad, je kan de aanval beter zonder USSR gama doorstaan. Daar wordt je minder ziek van dan met zo'n ding.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo'n Russisch ding van de dump? Opdat je maar veel muizenschijt in mag ademen.
Nah, NL versiequote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo'n Russisch ding van de dump? Opdat je maar veel muizenschijt in mag ademen.
Ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen OV binnen het grootste deel van de binnenring. En geen enkele bus of tram rijdt bij mij die dag
Heb ik voor onze nieuwe vorst wel overquote:
De tram is ook echt niet tof op Koninginnedag. Afgeladen met dronken lui van buiten de stad, veel te warm van binnen, stinken als een bunzing, rijd kilometers om en is kakkend traag.quote:
Klinkt als een YPR.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De tram is ook echt niet tof op Koninginnedag. Afgeladen met dronken lui van buiten de stad, veel te warm van binnen, stinken als een bunzing, rijd kilometers om en is kakkend traag.
Ik gok dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Thaboel het volgende:
Denk dat ik zovet mogelijk van a'dam vandaan blijf!
Rustig 10x... Kut provincialen!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat je gelijk hebt.
Zal wel 2x zo druk zijn als normaal.
Eensch.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Thaboel het volgende:
Denk dat ik zovet mogelijk van a'dam vandaan blijf!
Kom maar hierheenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Goed plan
Ik hoop dat meer mensen dat denken. Blijft het rustiger hier
Sta ik wél voor 06:00 bij je op de stoep. Vanaf 06:00 kom ik mijn straat niet meer uitquote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kom maar hierheenIk ga waarschijnlijk niks doen. 29ste moet ik werken tot laat
Dan ben ik nog niet thuisquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sta ik wél voor 06:00 bij je op de stoep. Vanaf 06:00 kom ik mijn straat niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |