Inderdaad. Als er nou verder ook gewoon geen geld was.. maar er verdwijnt ondertussen jaarlijks 1.3mrd in het zwarte gat dat probleemwijken heet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
Die opmerking ook...: "Als je een derde weghaalt dan raakt dat de veiligheid, dat is niet anders"
Alsof het om de dagelijkse boodschappen gaat, over onbepaalde tijd krokodilletranen en kamervragen en heeft niemand het gewusst... Kalf, verdronken, put enzo...
Sterkte ermee ER!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat het niets ernstigs is, lijkt enkel op een hartaanval, maar is het niet. En dat los je niet op met cardio-oefeningen.
Meer mafketels met bommen waar we geen weet van hebben... Is niet andersquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
Die opmerking ook...: "Als je een derde weghaalt dan raakt dat de veiligheid, dat is niet anders"
Alsof het om de dagelijkse boodschappen gaat, over onbepaalde tijd krokodilletranen en kamervragen en heeft niemand het gewusst... Kalf, verdronken, put enzo...
Ingecalculeerd en acceptabel vredespercentage, als ze maar op slag dood zijn anders drukken ze nog op het zorgbudget ook!quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Meer mafketels met bommen waar we geen weet van hebben... Is niet anders
Nee als iemand hem opruimt moeten we weer centen betalen voor zijn jaren in de cel*. Er is geen goeie weg hier vrees ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ingecalculeerd en acceptabel vredespercentage, als ze maar op slag dood zijn anders drukken ze nog op het zorgbudget ook!
Als ze maar op slag dood zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee als iemand hem opruimt moeten we weer centen betalen voor zijn jaren in de cel*. Er is geen goeie weg hier vrees ik![]()
*gevangenis.
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 14:34:06WIE HEEFT DIT GELEKT!!! http://t.co/sOzh7qOgcK #Koningslied #abdicatie reageer retweet
Ik hoorde het vanmiddag op de radioquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 14:34:06WIE HEEFT DIT GELEKT!!! http://t.co/sOzh7qOgcK #Koningslied #abdicatie reageer retweet
Hoe verzinnen mensen het?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmiddag op de radio
Nee, maar wat doet ie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe verzinnen mensen het?
Deze [ afbeelding ] al gezien?
FB / Nieuwe smilie!quote:
Ik vind eigenlijk dat ie een bierglas in zijn hand had moeten hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, met de W van stamppot eten 14.gif
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens boerenkool met worst en jus vreten.
Nee, dat is té goedkoop en te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ie een bierglas in zijn hand had moeten hebben
Lekker, nu krijg ik zin om snert te makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
harhar, heb je geen zin in een lekker kapsalonnetje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
harhar, heb je geen zin in een lekker kapsalonnetje?
[..]
Misschien dat je dit life-changing-near-death ervaring zou aangrijpen om een lekkere kapsalon weg te werkenquote:
Ik niet, zo snugger ben ik niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De smilie die je wist dat zou komen.
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien dat je dit life-changing-near-death ervaring zou aangrijpen om een lekkere kapsalon weg te werken
Alleen bij het bekijken van dat plaatje voel ik mijn aderen al dichtslibbenquote:
Ga jij je maar druk maken over iets anders, je weet dat ik een bakje kots kots blijf vindenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekkere frietjes met een dikke laag kaas
Hahaha, ik ben het met je eens hoor, vind 't niet te vreten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij je maar druk maken over iets anders, je weet dat ik een bakje kots kots blijf vinden
Verzet tegen dure Britse kindsoldatenquote:Komt ook omdat het Amerikaanse leger z'n rekrutering toespitst op dat 'amoebe-volk'. Voor veel jonge schoolverlaters en jongeren uit de lagere milieus is het leger de enige kans om een beetje vooruit te komen in het leven. Vaak slecht opgeleid, weinig culturele bagage vanuit thuis meegekregen, minder intelligente ouders. Dat is perfect volk om als kanonnenvlees te dienen, en dat weten ze bij het Amerikaanse leger ook heel goed.
Is niet goed voor je stress-level om je over dat soort gasten op te winden. De reaktie net boven die van jou zegt gelukkig dat er mensen zijn die wél nadenken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit soort mensen die zich verheven voelen boven alles. Zogenaamde zelfbenoemd "intelectueel en wijs"
[..]
Verzet tegen dure Britse kindsoldaten
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga maar eens rusten. zou goed zijn.
Mooi!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Het is pikkedonker en ik heb nog nooit zoveel vogels horen fluiten buiten op dit tijdstip
Dacht ook dat hij dat gezegt hadquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou jij niet in je krat duiken?
Rusten betekend nog niet dat ik plat ga. Zit me gvd alweer op te winden nu, maar dan over wat anders.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht ook dat hij dat gezegt had
ER teveel aan het zuurstof gezeten vandaag?
Niet doen, je opwindenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rusten betekend nog niet dat ik plat ga. Zit me gvd alweer op te winden nu, maar dan over wat anders.
Vriend je zit in de 30quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rusten betekend nog niet dat ik plat ga. Zit me gvd alweer op te winden nu, maar dan over wat anders.
Zit me op te winden over een user, ene ser caooeketo (oid's) op de FP.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vriend je zit in de 30Je bent iets meer als 2x zo oud dan ik, bij jou hoort alles ook nog naar behoren te zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |