SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de onderkant staat trouwens: "Nebel.Z.".
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:25 schreef VanHattem het volgende:
Iemand die met zekerheid kan zeggen wat dit is? Ik heb even op google gezocht, maar ze zien er voor mijn gevoel te nieuw uit om uit de WO II te komen. Ze zijn ongeveer 15 cm lang en 2,5 cm doorsnee. Ik denk dat ze tussen de 75 en 100 gram per stuk wegen. Ze zijn gevonden in de buurt bij de grebbeberg waar tijdens de tweede wereld oorlog veel gevochten is.
Waar zou trouwens "5 dag 43" voor staan? (43 voor 1943 misschien?)
Foto's:Wel vet dat je zoiets vind trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de onderkant staat trouwens: "Nebel.Z.".![]()
Inderdaad, we hadden ze een paar dagen geleden al zien liggen, maar omdat het er zo nieuw uitzag dachten we dat het vuurwerk was ofzo, (of een dozijn dildo'squote:
of in een bepaalde pan doen die snel kan kokenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Breng ze niet naar de politie, want die schieten in paniek.
Ik denk dat ik ze ff ga schoon branden met een gasbranderquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
of in een bepaalde pan doen die snel kan koken
Ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze ff ga schoon branden met een gasbrander
officieel mag je ze niet in huis hebben gok ik, dus eigenlijk is er geen markt voorquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef VanHattem het volgende:
Wat zou zoiets waard zijn trouwens? Ik verwacht niet veel, maar wel grappig om te weten. Ze zien er echt nog goed uit.
ik ben bouwvakker en die dingen zijn 450 euro per stuk waard mooi klotequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef VanHattem het volgende:
Wat zou zoiets waard zijn trouwens? Ik verwacht niet veel, maar wel grappig om te weten. Ze zien er echt nog goed uit.
Wat doe jeequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Topic is doorgespeeld naar de popo
op the deepweb vast welquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Flurry het volgende:
[..]
officieel mag je ze niet in huis hebben gok ik, dus eigenlijk is er geen markt voor
ik ken toevallig de naam van een Tsjetsjeen die op dit moment ontzettend veel behoefte heeft aan die dingenquote:
Heb ze nog niet in huis, me vader noemde me bij mijn achternaam toen ik er om vroeg en dan is het tijd om te luisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Flurry het volgende:
[..]
officieel mag je ze niet in huis hebben gok ik, dus eigenlijk is er geen markt voor
Hoe vet zou dat zijn een dozijn dildo's vinden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:29 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Inderdaad, we hadden ze een paar dagen geleden al zien liggen, maar omdat het er zo nieuw uitzag dachten we dat het vuurwerk was ofzo, (of een dozijn dildo's), maar vandaag liepen we er weer langs en toen hadden we ze maar meegenomen en opgezocht op internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
help tsquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef Flurry het volgende:
[..]
ik ken toevallig de naam van een Tsjetsjeen die op dit moment ontzettend veel behoefte heeft aan die dingen
Zit gewoon een slaghoedje op, en op de foto's te zien zit daar al een putje in, dus zijn ze al ontstoken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef _GdR_ het volgende:
iemand tips voor TS hoe je die dingen het makkellijkst kan ontsteken?
Heel raar, ze lagen gewoon voor het oprapen. Volgens mij was het dinsdag dat we in die uiterwaarden liepen en we ze zagen liggen, maar toen hebben we ze niet opgeraapt omdat we dachten dat het vuurwerk of andere troep was. Vandaag weer terug gekomen en meegenomen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef Snowballed het volgende:
Nevel patroontjes..![]()
Hoe heb je ze gevonden..?
Das een stukje vuil, ze zijn helemaal intact nog.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zit gewoon een slaghoedje op, en op de foto's te zien zit daar al een putje in, dus zijn ze al ontstoken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |