Inderdaad. Als er nou verder ook gewoon geen geld was.. maar er verdwijnt ondertussen jaarlijks 1.3mrd in het zwarte gat dat probleemwijken heet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
Die opmerking ook...: "Als je een derde weghaalt dan raakt dat de veiligheid, dat is niet anders"
Alsof het om de dagelijkse boodschappen gaat, over onbepaalde tijd krokodilletranen en kamervragen en heeft niemand het gewusst... Kalf, verdronken, put enzo...
Sterkte ermee ER!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat het niets ernstigs is, lijkt enkel op een hartaanval, maar is het niet. En dat los je niet op met cardio-oefeningen.
Meer mafketels met bommen waar we geen weet van hebben... Is niet andersquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
Die opmerking ook...: "Als je een derde weghaalt dan raakt dat de veiligheid, dat is niet anders"
Alsof het om de dagelijkse boodschappen gaat, over onbepaalde tijd krokodilletranen en kamervragen en heeft niemand het gewusst... Kalf, verdronken, put enzo...
Ingecalculeerd en acceptabel vredespercentage, als ze maar op slag dood zijn anders drukken ze nog op het zorgbudget ook!quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Meer mafketels met bommen waar we geen weet van hebben... Is niet anders
Nee als iemand hem opruimt moeten we weer centen betalen voor zijn jaren in de cel*. Er is geen goeie weg hier vrees ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ingecalculeerd en acceptabel vredespercentage, als ze maar op slag dood zijn anders drukken ze nog op het zorgbudget ook!
Als ze maar op slag dood zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee als iemand hem opruimt moeten we weer centen betalen voor zijn jaren in de cel*. Er is geen goeie weg hier vrees ik![]()
*gevangenis.
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 14:34:06WIE HEEFT DIT GELEKT!!! http://t.co/sOzh7qOgcK #Koningslied #abdicatie reageer retweet
Ik hoorde het vanmiddag op de radioquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 14:34:06WIE HEEFT DIT GELEKT!!! http://t.co/sOzh7qOgcK #Koningslied #abdicatie reageer retweet
Hoe verzinnen mensen het?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmiddag op de radio
Nee, maar wat doet ie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe verzinnen mensen het?
Deze [ afbeelding ] al gezien?
FB / Nieuwe smilie!quote:
Ik vind eigenlijk dat ie een bierglas in zijn hand had moeten hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, met de W van stamppot eten 14.gif
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens boerenkool met worst en jus vreten.
Nee, dat is té goedkoop en te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ie een bierglas in zijn hand had moeten hebben
Lekker, nu krijg ik zin om snert te makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
harhar, heb je geen zin in een lekker kapsalonnetje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
harhar, heb je geen zin in een lekker kapsalonnetje?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
harhar, heb je geen zin in een lekker kapsalonnetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |