quote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ff een vraagje: Waarom draagt Marc van Uhm hier een beige baret? Heeft hij gediend in de SAS(R), Rangers, oid? Voor zover ik weet heeft NL geen beige baretten toch?
Daarom doe ik het ook niet. Als ik de poort uitloop gaat het kloffie uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Leuk hoor, in je uniform naar huis/werk rijden. Of even snel een boodschapje ergens ophalen.
De een groot denkt dat je een agent bent, de ander deel zit je aan te staren alsof je van mars komt en bepaalde lui lopen ineens heel hard een andere kant op
Ik ga er ook steeds vaker over nadenken. Het is echt jammer dat het nodig is, vind ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet. Als ik de poort uitloop gaat het kloffie uit.
Denk om je bloeddrukquote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
En met die kut somaliėrs hier ga ik nog eens ruzie krijgen. Kutvolk is het
Ik heb hem gisteravond al een plastic zak gegeven om in te hyperventilerenquote:
Is je auto gekaapt?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
En met die kut somaliėrs hier ga ik nog eens ruzie krijgen. Kutvolk is het
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond al een plastic zak gegeven om in te hyperventileren
Nee. Somalisch kindje begon gisteren eeendjes te stenigen, ErwinRommel zegt er wat van, kindje erg brutaal.quote:
Een boterhamzakje of een vuilniszak?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond al een plastic zak gegeven om in te hyperventileren
Serhard, medipack en chesttrickquote:Op woensdag 24 april 2013 19:02 schreef Pumatje het volgende:
Maar de hoeveelheid onzin in deel 2 vanaf 0:31 is nog veel lachwekkender.
Ik ben geen wonder met taal, maar wat is Nederland toch een taalfaalvolk.
Morgen heeft ie je wagen wel gepiraatquote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Somalisch kindje begon gisteren eeendjes te stenigen, ErwinRommel zegt er wat van, kindje erg brutaal.
Vandaag komt Somalische papa verhaal halen en schreeuwt van beneden dat ErwinRommel dat kind bedreigd heeft. Of ErwinRommel "even naar beneden wil komen".
ErwinRommel zegt dat die papa maar lekker naar boven moet komen; papa druipt af, ErwinRommel windt zich weet teveel op
Grote boterhamzak van 1,5 L.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een boterhamzakje of een vuilniszak?
Moeten ze flikken die gasten, trap ik hem en zijn multi-familie terug naar Somaliéquote:Op woensdag 24 april 2013 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Morgen heeft ie je wagen wel gepiraat
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of ErwinRommel "even naar beneden wil komen".
ErwinRommel zegt dat die papa maar lekker naar boven moet komen
Keurig, ik heb hier nog wel een KOMO zakje liggen als je dan nodig hebt.quote:
ha, bluf!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moeten ze flikken die gasten, trap ik hem en zijn multi-familie terug naar Somalié
ik erger me meer aan de vragen zelfquote:Op woensdag 24 april 2013 19:02 schreef Pumatje het volgende:
Maar de hoeveelheid onzin in deel 2 vanaf 0:31 is nog veel lachwekkender.
Ik ben geen wonder met taal, maar wat is Nederland toch een taalfaalvolk.
ik mag het niet zeggen, maar diequote:Op woensdag 24 april 2013 19:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Keurig, ik heb hier nog wel een KOMO zakje liggen als je dan nodig hebt.
[..]
ha, bluf!
Wel een goede reactie van je. Als hij het echt belangrijk vond was ie wel naar boven geklommen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier maken het leefplezier niet beter op.
Al helemaal voor man en vrouw eend
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik mag het niet zeggen, maar dieSuri's en Anti'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier maken het leefplezier niet beter op.
Al helemaal voor man en vrouw eend![]()
En dan vooral het accent![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik mag het niet zeggen, maar dieZeg het dan ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier maken het leefplezier niet beter op.
Al helemaal voor man en vrouw eend![]()
Niks mis met suri's en anti'squote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Suri's en Anti's![]()
En dan vooral het accent
Turken en Mocro's hebben de pest aan iedereen, tenminste, als je kijkt naar mijn schoolquote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis met suri's en anti's![]()
Somaliėrs zijn echt een pain in my arse.
De Turken en Mocro's hier in de buurt hebben zelfs de pest aan die roet....... Dat zegt al genoeg lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |