Ach laat hem, je hebt miljoenen van dat soort figuren op de wereldquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zit me op te winden over een user, ene ser caooeketo (oid's) op de FP.
Wat een knurft is dat, een zogenoemde zelfbenoemde intellectueel.
Ik lees het nu, en ik begrijp waarom je je er over opwind. Zeker zijn laatste reaktie vind ik triest.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zit me op te winden over een user, ene ser caooeketo (oid's) op de FP.
Wat een knurft is dat, een zogenoemde zelfbenoemde intellectueel.
Laatste reactie gepost op die zultkop, nu quality time en rust in m'n lijf krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees het nu, en ik begrijp waarom je je er over opwind. Zeker zijn laatste reaktie vind ik triest.
FP sluiten, en ga iets leuks kijken.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laatste reactie gepost op die zultkop, nu quality time en rust in m'n lijf krijgen
Ik zou niet eens meer reageren als ik jou was, already taken care of.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laatste reactie gepost op die zultkop, nu quality time en rust in m'n lijf krijgen
Snel een kruk proppen om dat te stoppen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:08 schreef BredeBroeder het volgende:
En morgen alweer de laatste schooldag van de middelbare school, ik voel mijn jeugd voorbij stromen![]()
ik en neequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, een reactie van schrikken, heeft met je hart te maken ja, wat wil je nou zeggen, het standpunt dat cardio oefeningen beter zijn voor je hart is gewoon waar, en elke knuppel hier die zegt van niet moet maar eens wat research gaan doen
Watskeburt?quote:
Ik ga niet zeggen "wedden van niet", 6 mnd in de 1e klas wou ik al weer terug naar de basisschoolquote:
Ik dacht altijd dat die die baret zo lang op z'n kop had dat ie inmiddels wel verkleurd zou zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ff een vraagje: Waarom draagt Marc van Uhm hier een beige baret? Heeft hij gediend in de SAS(R), Rangers, oid? Voor zover ik weet heeft NL geen beige baretten toch?
Ik vraag me af wat hij zou doen met je als je dat tegen hem zei face to facequote:Op woensdag 24 april 2013 15:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die die baret zo lang op z'n kop had dat ie inmiddels wel verkleurd zou zijn
Daar kom je niet heelhuids vandaanquote:Op woensdag 24 april 2013 15:26 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij zou doen met je als je dat tegen hem zei face to face
Vroegah, toen we nog de olijfbruine baret nog hadden.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ff een vraagje: Waarom draagt Marc van Uhm hier een beige baret? Heeft hij gediend in de SAS(R), Rangers, oid? Voor zover ik weet heeft NL geen beige baretten toch?
Moet je ook niet zo boos kijken hequote:Op woensdag 24 april 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
Leuk hoor, in je uniform naar huis/werk rijden. Of even snel een boodschapje ergens ophalen.
De een groot denkt dat je een agent bent, de ander deel zit je aan te staren alsof je van mars komt en bepaalde lui lopen ineens heel hard een andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |