Wij hebben drie banen die ook heel slecht waren. Dit jaar schijnbaar echt een paar cm afgehaald. Af en toe is dat nodig. Dus ook dat kan opgelost worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
Ja bij ons zijn er ook toch nog 2 af. Die andere banen zijn dusdanig oud dat er nog steeds teveel vocht en vorst in zit om ze te prepareren. Het hangt dus ook heel sterk uit van de soort gravelbanen en de grond waar het op ligt. Dus je opmerking gaat niet helemaal op boswachter, maar ik begrijp je punt. Er zijn vast verenigingen die het overdrijven.
Valt wel mee toch? Of moet je altijd de eerste single spelen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:47 schreef Salamando het volgende:
Zondag 4e klasse landelijk heren, lekker geveegd worden door drietjes.
Ja, ik ben de enige 4 in ons teamquote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Of moet je altijd de eerste single spelen?
De KNLTB gaat er niets aan doen. Als het bedrijf dat de banen aanlegt aangeeft dat de kwaliteit van de banen niet kunnen worden gewaarborgd op het moment dat ze nu de banen aanleggen en laten bespelen zal de KNLTB daar gelijk mee instemmen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij hebben drie banen die ook heel slecht waren. Dit jaar schijnbaar echt een paar cm afgehaald. Af en toe is dat nodig. Dus ook dat kan opgelost worden.
Maar een vereniging die begin deze week aangeeft dat ze hun twee (!) gravelbanen volgende week vrijdag niet af kunnen krijgen vind ik echt onacceptabel. Uiteindelijk werk je als goede CL maar gewoon mee, maar eigenlijk zou ik zoiets als een ware NSB'er willen aankaarten bij de KNLTB.
Het weer wordt de komende 1,5 week best goed.
Ben me wel net aan het bedenken dat sommige gemeentes het nog hebben uitbesteed aan van die sociale werkplaatsen die normaal gesproken de groenvooziening doen. Die krijgen nu namelijk alle banen in één keer te herstellen.
Echter zou je dan nog met de gemeente contact kunnen hebben om het e.e.a. Te regelen, ook financieel wellicht interessant voor de gemeente. Als je het echt wil kan het gewoon.
Dank jequote:
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:47 schreef Salamando het volgende:
Volgens mij was er 27 april toch al een inhaaldagquote:Op woensdag 3 april 2013 16:11 schreef Norrage het volgende:
Het wordt ook enorm overdreven zeg (door iedereen). Zo erg is het niet dat de banen niet klaar zijn (vooral jammer, maar niks aan te doen). Voor hetzelfde geld regent het keihard zaterdag en gaat het ook niet door. Gewoon lekker inhalen 9 mei.
Ik heb geen idee, mijn teammaat zei dat 'de meeste teams wel een drie hadden als eerste single', ik heb altijd zoiets van ''ik zie wel'quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen?
Toen ik 4de klasse speelde hadden we niet zo heel vaak 3tjes tegenover ons.
Nu in de 3de klasse is dat wel anders
Wij spelen dan gewoon competitie?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij was er 27 april toch al een inhaaldag
Welk district? Ik speel namelijk ook Heren zondag 4de klasse.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:47 schreef Salamando het volgende:
Centraal Brabant heet dat volgens mijquote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Welk district? Ik speel namelijk ook Heren zondag 4de klasse.
Oh ok, ik regio Leiden.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Centraal Brabant heet dat volgens mij.
Ja. Sowieso. Maar je club moet dan natuurlijk banen vrij hebben, en je mag alleen eerder dan de officiele inhaaldatum maar niet later spelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef detennismaster het volgende:
Mag je eigenlijk afwijken van de officiele inhaaldagen?
1e single is daar wel doorgaans een 3tje of een heel goed 4tje ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Welk district? Ik speel namelijk ook Heren zondag 4de klasse.
Klopt, ik ben benieuwd. Ons team bestaat uit 2x een 4,5, 1x een 4.8, 1x een 5.1 en 1x een 5.5.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
1e single is daar wel doorgaans een 3tje of een heel goed 4tje ja.
Ah, misschien dat het 30 april was dan. Het was in ieder geval april.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij spelen dan gewoon competitie?
9 mei is de officiele inhaaldag. Andere vrije dagen zijn 4 mei en 30 april
Ik denk niet dat je daarmee een kans maakt op een titel 4e klasse, om eerlijk te zijn. Ons team dat een 4.2, 4.5, 4.8 en een 4.9 is wordt doorgaans 3e/4e in die klasse. Alhoewel ik moet zeggen dat verschillen vaak niet groot zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt, ik ben benieuwd. Ons team bestaat uit 2x een 4,5, 1x een 4.8, 1x een 5.1 en 1x een 5.5.
Denk dat we goede kans maken op de titel.
Wij zijn een heel jong team. Dus per jaar gaan we tot nu toe gewoon elk jaar een punt omhoog in rating. We hebben nu al weer een hele winter 4x per week getraind dus we zijn gewoon echt weer heel erg vooruit gegaan. Wat je actuele rating is zegt natuurlijk niet zoveel als je sinds september al geen wedstrijden hebt gespeeld. Ik geloof echt in de titel.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarmee een kans maakt op een titel 4e klasse, om eerlijk te zijn. Ons team dat een 4.2, 4.5, 4.8 en een 4.9 is wordt doorgaans 3e/4e in die klasse. Alhoewel ik moet zeggen dat verschillen vaak niet groot zijn.
4de klasse is misschien nog wel te doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarmee een kans maakt op een titel 4e klasse, om eerlijk te zijn. Ons team dat een 4.2, 4.5, 4.8 en een 4.9 is wordt doorgaans 3e/4e in die klasse. Alhoewel ik moet zeggen dat verschillen vaak niet groot zijn.
Dat zou ik eerlijk gezegd ook zeggen. Waarschijnlijk is de tegenstander er ook niet echt blij mee.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:32 schreef Norrage het volgende:
Dat verplaatsen is zo kansloos. Ga gewoon inhalen man. Als het regent doe je dat toch ook? (ik beschuldig jou niet hoor, die tegenstander)
Ik zou het met de andere captain overleggen. Ik denk dat niet verplicht is om binnen te spelen. Gebruik gewoon het regen-reglement...quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef R-JL het volgende:
De tegenstander heeft ons niet eens geïnformeerd, heb gister naar de vereniging in kwestie gebeld, die gaven het antwoord kijk maar op de site of bel vrijdag maar op.
kan ik zomaar het verplaatsen naar indoor weigeren dan? Heb de andere teamcaptain niet kunnen bereiken.
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:14 schreef R-JL het volgende:
Onze uit wedstrijden van zaterdag worden dus verplaatst naar een hal.
Geen van ons heeft speciale binnen schoenen en een speler krijgt al knieklachten als hij in de buurt van een binnenbaan komt.
Dat word nog leuk, niet glijden
quote:
dat is juist DOORDAT ik zoveel speel!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:36 schreef Norrage het volgende:
Zo Feestkabourttje, dat is wel heel bizar goedMaar 5.8? Hoe kan je dat nou staan als je zoveel speelt?
quote:Op zondag 7 april 2013 09:12 schreef tja77 het volgende:
En de tegenstander had een geblesseerde dame, die alleen kwam kijken en voor wortel-courgette soep zorgde, en dat was echt wel zo'n schatje.....Hanna.....Een beetje degelijk, maar wel lekker.
Gelukt. Mijn excuses aan Salamando voor het overnemen van de koppositie, maar nu heb je wel een duidelijk doelquote:Op zondag 7 april 2013 13:06 schreef VadeRetro het volgende:
Omdat we er nog altijd niet in slagen om de actuele ranking in de kop van het draadje te plakken.
Voor de nieuwkomers:
We houden de actuele ranking van de deelnemers bij op:
https://docs.google.com/s(...)1hzM1VnWS1LQ3c#gid=0
Ieder kan daar zelf zijn scores invoeren en wijzigen.
Ik leef met je meequote:
6-3 6-3 in mijn single tegen een 5.6 ranking. Op zich tevreden met mijn spel, ook in de dubbel.quote:
Daar gaan we weerquote:Op zondag 7 april 2013 09:12 schreef tja77 het volgende:
En de tegenstander had een geblesseerde dame, die alleen kwam kijken en voor wortel-courgette soep zorgde, en dat was echt wel zo'n schatje.....Hanna.....Een beetje degelijk, maar wel lekker.
Ik 1-6 1-6 tegen een 4,4. Maar ik had het veel beter moeten doen, dit was beschamend. 1e set mocht wel 4-6 zijn ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
6-3 6-3 in mijn single tegen een 5.6 ranking. Op zich tevreden met mijn spel, ook in de dubbel.
Leuk wijffie inderdaad, ik heb haar toegevoegd op Facebook.quote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef tja77 het volgende:
http://www.arenalokaal.nl(...)verschrikkelijk.html
Is overgens 4 jaar oud dit artikel, ze is goed opgedroogt, en nu dus een twintiger....
quote:
Ik dacht al, heb jij tegen ons gespeeld? Mijn teamgenoot is ook 5,6 en heeft gewonnen met 6-3 6-3 terwijl wij als team met 5-1 gewonnen hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
6-3 6-3 in mijn single tegen een 5.6 ranking. Op zich tevreden met mijn spel, ook in de dubbel.
Heeft ze facebook???quote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Leuk wijffie inderdaad, ik heb haar toegevoegd op Facebook.
Ik wil haar dubbeldekken.quote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Leuk wijffie inderdaad, ik heb haar toegevoegd op Facebook.
Want?quote:Op zondag 7 april 2013 21:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft ze facebook???
Hmmmm straks ff toevoegen.
Is wel sneu voor het meisje, 1 van haar teamgenoten zei, dat ze met wat pech dit jaar niet meer kan tennissen, en als het echt tegenzit helemaal nooit meer kan tennissen.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al, heb jij tegen ons gespeeld? Mijn teamgenoot is ook 5,6 en heeft gewonnen met 6-3 6-3 terwijl wij als team met 5-1 gewonnen hebben
quote:
Liefdesverdriet, ze voelt zich eenzaam in de liefde denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze is geblesseerd, ik weet niet wat ze mankeert.
Ja, en ik denk dat ze getroost moet worden, jammer dat ze NET iets te jong voor me is.quote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Liefdesverdriet, ze voelt zich eenzaam in de liefde denk ik
2 x 22 is ook 44.quote:Op zondag 7 april 2013 23:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat ze getroost moet worden, jammer dat ze NET iets te jong voor me is.
Ook nog 2x competitiequote:Op maandag 8 april 2013 00:33 schreef Feestkabouter het volgende:
Vandaag 6-2 verloren van een team van Norrage z'n club. Ik heb wel mijn HE en GD gewonnen, HD verloren.
Het was wel echt een heeeeeeeeeeeeeeerlijk tennisdagje!!!
Klopt! Was die vergeten. Altijd handig om even wat resultaten van tegenstander op te halen wanneer je weet tegen wie hij speeltquote:Op maandag 8 april 2013 08:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens heeft de KNLTB een app! Die erg prettiger werkt en er 1000x beter uitziet dan de site.
Ik hoorde er gisteren pas over van de tegenstanderquote:Op maandag 8 april 2013 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt! Was die vergeten. Altijd handig om even wat resultaten van tegenstander op te halen wanneer je weet tegen wie hij speelt
Wanneer je uitslag invoert staat deze meestal al een half uur later in de poule zelf verwerkt. De stand van de poule zelf wordt 's nachts ge-update.quote:Op maandag 8 april 2013 09:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoorde er gisteren pas over van de tegenstander
Is de update van de standen niet meer op maandag 12:00 (DUITSERS KOMEN VANDAAG!!!)? Er staat namelijk al een uitslag in.
zo rechtlijnig is het helaas niet.quote:Op maandag 8 april 2013 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je uitslag invoert staat deze meestal al een half uur later in de poule zelf verwerkt. De stand van de poule zelf wordt 's nachts ge-update.
Ik zou ook wel 2x willen stiekem, maar wij zouden dat niet eens mogen. Want dan zouden er denk ik heel veel mensen dat willen. Hoe heb jij het voor elkaar te gekregen? goede connecties?quote:Op maandag 8 april 2013 10:48 schreef Feestkabouter het volgende:
in dit subforum zitten natuurlijk wel ECHTE tennisliefhebbers, dus op zich niet vreemd dat er mensen tussen zitten die 2 keer competitie spelen, Norrage.
[..]
zo rechtlijnig is het helaas niet.
het gaat wat onregelmatig, je moet gewoon geduld hebben.
de uitslagen van zaterdag staan er al sinds gisterenmiddag, maar de stand in de poule is nog steeds niet bijgewerkt.
en de wedstrijden zijn in mijn rating ook pas net weer bijgewerkt....... ja die 3.4 staat heel leuk in mijn lijstje!!!
De uitslag van zaterdag komen op de site te staan ong. een half uur nadat de verantwoordelijke deze ingeklopt heeft. Stand van de poule zou normaal gesproken 's nachts refreshed moeten worden. Echter kan het door de drukte zo zijn dat dit bij sommige competities nog niet gebeurd is.quote:Op maandag 8 april 2013 10:48 schreef Feestkabouter het volgende:
in dit subforum zitten natuurlijk wel ECHTE tennisliefhebbers, dus op zich niet vreemd dat er mensen tussen zitten die 2 keer competitie spelen, Norrage.
[..]
zo rechtlijnig is het helaas niet.
het gaat wat onregelmatig, je moet gewoon geduld hebben.
de uitslagen van zaterdag staan er al sinds gisterenmiddag, maar de stand in de poule is nog steeds niet bijgewerkt.
en de wedstrijden zijn in mijn rating ook pas net weer bijgewerkt....... ja die 3.4 staat heel leuk in mijn lijstje!!!
Bij ons zijn er niet zoveel teams dat je niet 2 keer mag spelen!quote:Op maandag 8 april 2013 10:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou ook wel 2x willen stiekem, maar wij zouden dat niet eens mogen. Want dan zouden er denk ik heel veel mensen dat willen. Hoe heb jij het voor elkaar te gekregen? goede connecties?
Klopt. Maar je eerste antwoord is inderdaad wat er aan de hand is. Bij ons is het ondenkbaar om 2x te spelen wegens ruimtegebrekquote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef Yttrium het volgende:
[..]
Bij ons zijn er niet zoveel teams dat je niet 2 keer mag spelen!
En anders kun je altijd nog op de zondag of zaterdag bij een andere vereniging gaan spelen waar ze nog spelers nodig hebben!
Kun je gewoon dispensatie voor aanvragen(en meestal betaal je gewoon een competitielidmaatschap bij de andere vereniging, deze is bij ons 35 euro'tjes)
ik ben speciaal overgestapt van een drukke club naar een rustige club waar veel ruimte voor competitie is.quote:Op maandag 8 april 2013 10:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou ook wel 2x willen stiekem, maar wij zouden dat niet eens mogen. Want dan zouden er denk ik heel veel mensen dat willen. Hoe heb jij het voor elkaar te gekregen? goede connecties?
Wij hebben 11 teams op de zaterdag en 9 teams op de zondag met 9 banen!quote:Op maandag 8 april 2013 11:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klopt. Maar je eerste antwoord is inderdaad wat er aan de hand is. Bij ons is het ondenkbaar om 2x te spelen wegens ruimtegebrek
serieus, bestaat dat?? daar had ik nou echt nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef Yttrium het volgende:
(en meestal betaal je gewoon een competitielidmaatschap bij de andere vereniging, deze is bij ons 35 euro'tjes)
Ja is gewoon een lidmaatschap dat je word aangemeld bij de bond en dat je mag spelen op de competitiedagen en voor de rest niet. Dus het kan best goedkoop gemaakt worden (bij mijn eigen club was dat vroeger 15 euro, maar nu ik bij een andere club speel is het 35 euro, dus nog steeds schappelijk)quote:Op maandag 8 april 2013 11:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
serieus, bestaat dat?? daar had ik nou echt nog nooit van gehoord!
hmmmm....... dat zou onze club best aan kunnen gaan bieden
15 euro is niet meer reeel (volgens mij is de afdracht aan de KNLTB al hoger), maar 35 euro is best schappelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Yttrium het volgende:
[..]
Ja is gewoon een lidmaatschap dat je word aangemeld bij de bond en dat je mag spelen op de competitiedagen en voor de rest niet. Dus het kan best goedkoop gemaakt worden (bij mijn eigen club was dat vroeger 15 euro, maar nu ik bij een andere club speel is het 35 euro, dus nog steeds schappelijk)
Mijn team bestaat namelijk uit 2 spelers die van de vereniging vandaan komen, en de rest is allemaal import die de 35 euro betaald heeft om te kunnen spelen
quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef luckass het volgende:
Heb het idee dat we alles kansloos gaan verliezen dit jaar
Is jullie team zo slecht dan?quote:
Ik heb het vermoeden dat hij bij ons ook nog wel eens heel erg lastig kan gaan worden.quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef luckass het volgende:
Heb het idee dat we alles kansloos gaan verliezen dit jaar
Volgens mij valt dat wel mee. 4de klasse is niet zo hoog toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef tennisster198 het volgende:
Hier ben ik lang niet geweest. Tennis!Morgen begint eindelijk onze competitie, nadat de eerste wedstrijddag afgelast was, wegens een combinatie van vorst in de grond en splinternieuwe banen.
4e klasse zaterdag dit jaar. Wordt lastig met ons huidige team (2x 6/6, 1x8/7, 3x 8/8). Ben benieuwd.
Tegenstanders hebben veel 6 en 7 spelers. Is toch een niveauverschil met 8.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. 4de klasse is niet zo hoog toch?
Verschil tussen 7 en 8 hoeft niet zo groot te zijn. De 7 is heel erg breed. Zitten mensen bij die net kunnen tennissen en ook mensen die al redelijke wedstrijdspelers zijn. Met 6 wordt dan wel al snel aardig groot inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Tegenstanders hebben veel 6 en 7 spelers. Is toch een niveauverschil met 8.
Maar we gaan het zien.
Dat is ook zo inderdaad, rating zegt ook (lang) niet alles. Ik heb vorig jaar één dubbeltoernooi gewonnen in de 6 en met een rating van 5,4 ben ik 5 geworden. Voel me alleen echt geen 5-speler.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Verschil tussen 7 en 8 hoeft niet zo groot te zijn. De 7 is heel erg breed. Zitten mensen bij die net kunnen tennissen en ook mensen die al redelijke wedstrijdspelers zijn. Met 6 wordt dan wel al snel aardig groot inderdaad.
Waar (district) en wat speel je ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef tennisster198 het volgende:
Hier ben ik lang niet geweest. Tennis!Morgen begint eindelijk onze competitie, nadat de eerste wedstrijddag afgelast was, wegens een combinatie van vorst in de grond en splinternieuwe banen.
4e klasse zaterdag dit jaar. Wordt lastig met ons huidige team (2x 6/6, 1x8/7, 3x 8/8). Ben benieuwd.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef luckass het volgende:
0-6. Single tegen een 5.0
.
Wel de hele bende snoeihard uitgespeeld (deels met de tegenstanders).
Noord-Holland en speel 4e klasse gemengd op zaterdag.quote:Op zondag 14 april 2013 00:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar (district) en wat speel je ?
Mooi herenquote:Op zondag 14 april 2013 01:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben ook net thuis. Ik heb moeite met typen, serieus
Vetquote:Op zondag 14 april 2013 10:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Mooi heren. Tegenstanders zijn mee de stad in geweest om te eten. En ze waren allemaal op de fiets
.
Wat is jouw actuele rating?quote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef rhubarb het volgende:
Single kansloos verloren.
Dubbel was een bizarre pot: van 4-6 4-5 achter naar 4-6 7-5 4-0 voor. Vervolgens tegenstanders terug laten komen tot 4-4. Op 5-6 een matchpoint overleefd.
Tiebreak 6-3 voor, ik sla een ace, publiek juichen, blijkt ie 0,5 cm uit te zijn. 2e service onder in het net. Uiteindelijk tiebreak met 8-6 gewonnen op het 6e matchpoint.
Dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef Komakie het volgende:
Mijn team heeft ook verloren. 1-5
4 3setters spelen en er maar 1 winnen is gewoon niet best.
Zelf totaan niet in de buurt van een 3setter gekomen. Enkel met 6-1 6-1 eraf tegen een goede 3 en de dubbel met 6-0 6-2 van 2 3tjes
Op zich natuurlijk wel verwacht als je 2 maanden geen racket hebt vast gehouden en het was wel ingecalculeerd, maar doet toch ff zeer.
Ik had sowieso wel wat meer games kunnen pakken. 6-3 6-2 was in allebei de wedstrijden een uitslag geweest die iets beter het beeld weer gegeven zou hebben.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik 1-6 1-6 tegen een 4,4. Maar ik had het veel beter moeten doen, dit was beschamend. 1e set mocht wel 4-6 zijn ofzo
Nou ja, ik heb zeker wel 5 games gehad waarin ik game punten had, maar het toch weg gaf. Hij had dat niet.quote:
vanwege de zware wedstrijden, of vanwege de alcohol?quote:Op zondag 14 april 2013 01:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben ook net thuis. Ik heb moeite met typen, serieus
Alcoholquote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
vanwege de zware wedstrijden, of vanwege de alcohol?
verslag van welke wedstrijd en waarvoor gebruikte je de term bagel?quote:Op maandag 15 april 2013 11:02 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb in mijn wedstrijdverslag voor de krant de term 'bagel' gebruikt, als dat eruit wordt geknipt word ik boos. Volgens mij is dat namelijk een primeur voor tennisverslaggeving bij de oude media.
Van onze eerste competitiewedstrijd. En die term gebruikte ik omdat we bij drie van de vier enkels de eerste set met 6-0 verlorenquote:Op maandag 15 april 2013 13:05 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
verslag van welke wedstrijd en waarvoor gebruikte je de term bagel?
could you use it in a sentence?quote:Op maandag 15 april 2013 13:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Van onze eerste competitiewedstrijd. En die term gebruikte ik omdat we bij drie van de vier enkels de eerste set met 6-0 verloren.
''(mijn team), vorig jaar kampioen geworden in de 5e klasse en aantredend met slechts één speler (ondergetekende) die al eerdere ervaring in deze klasse heeft, kreeg onmiddellijk een warm welkom op het hogere niveau: in drie van de vier enkels kreeg het in de eerste set een pijnlijke 'bagel' te verwerken, een 6-0 verlies.''quote:Op maandag 15 april 2013 13:41 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
could you use it in a sentence?
hoe is de zin dan geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |