SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Fietsen?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, 115km vandaag. En a.s. zondag 300km.
Fipo![]()
Bye bye gains.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, 115km vandaag. En a.s. zondag 300km.
Fipo![]()
Jes. Gains toepassen en lekker op de vetverbranding. Breed wordt je er niet van maja, ieder zijn meug.quote:
Ik mot in Juni en Juli nog een paar bergen op vandaar.![]()
300km, dan zit je toch zeker 12 uur op de fiets? Allemachtig.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan om zo tyfuslang op zo'n fietsje te zitten.
![]()
Vandaag was gewoon werken, ben een soort van postbezorger op een racefiets. Zondag de 300km is een toerrit, die ga ik hopelijk in een uur of 13 voltooien. Het doel is wat eelt te kweken en hardheid op te doen, vooral mentaal. Geen training dit voorjaar zal zwaarder zijn en een 150km doe ik hierna met gemak.. Zo verleg ik mijn grenzen een beetje.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan om zo tyfuslang op zo'n fietsje te zitten.
Doel van dit alles is voorbereiding op een prestatietocht van 170km in de Franse Alpen in Juli, en een prestatietocht van 200km een maand ervoor in de Vogezen. Ik ga dit doen met een cluppie Fokkers.
Ik heb die prestatietocht al eens gereden in 2000, als 24 jarig pikkie en zat toen bij de 1e 100 van de 4500 starters, dus ik ben best goed, maar geen topper ofzo.
Nu wil ik er uiteraard niet voor onderdoen, dus ik mag niet té zwaar worden snappu?
Ik zit op 4765km vanaf januari tot nu toe.
[ Bericht 7% gewijzigd door kaasplankje op 25-03-2013 21:23:48 ]![]()
Kutt, loggen van je traningen is best irritant als je tussen weken veel wisselt van isolatieoefeningen. Hoe doen jullie dat?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Waar fiets je dan heen? Nederland lijkt mij zo saai om in te fietsen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vandaag was gewoon werken, ben een soort van postbezorger op een racefiets. Zondag de 300km is een toerrit, die ga ik hopelijk in een uur of 13 voltooien. Het doel is wat eelt te kweken en hardheid op te doen, vooral mentaal. Geen training dit voorjaar zal zwaarder zijn en een 150km doe ik hierna met gemak.. Zo verleg ik mijn grenzen een beetje.
Doel van dit alles is voorbereiding op een prestatietocht van 170km in de Franse Alpen in Juli, en een prestatietocht van 200km een maand ervoor in de Vogezen. Ik ga dit doen met een cluppie Fokkers.
Ik heb die prestatietocht al eens gereden in 2000, als 24 jarig pikkie en zat toen bij de 1e 100 van de 4500 starters, dus ik ben best goed, maar geen topper ofzo.
Nu wil ik er uiteraard niet voor onderdoen, dus ik mag niet té zwaar worden snappu?
Ik zit op 4765km vanaf januari tot nu toe.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Niet te vaak wisselen van oefeningen (srs)quote:Op maandag 25 maart 2013 21:29 schreef VASND het volgende:
Kutt, loggen van je traningen is best irritant als je tussen weken veel wisselt van isolatieoefeningen. Hoe doen jullie dat?Confidence through competence![]()
Gisteren legday gehad, fietsen ging nog wel maar lopen ho maar.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Leg day uitstellen totdat het minder waait en wat warmer is[ afbeelding ]
![]()
Ik vind NL wel leuk hoor, mijn mamsie woont sinds een paar jaar in Hardenberg Overijssel, daar ga ik dan wel eens op de fiets heen vanuit Rotterdam. Rugtas mee en een kaart, hele avonturen worden dat vaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef esv7 het volgende:
[..]
Waar fiets je dan heen? Nederland lijkt mij zo saai om in te fietsen.![]()
Ik ben nog een keer van plan te gaan fietsen van Zoetermeer naar Den Helder, maar moet eerst maar eens serieus gaan trainen (voor het fietsen..) voordat ik dat ga doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind NL wel leuk hoor, mijn mamsie woont sinds een paar jaar in Hardenberg Overijssel, daar ga ik dan wel eens op de fiets heen vanuit Rotterdam. Rugtas mee en een kaart, hele avonturen worden dat vaak.![]()
Ja als je het zo zegt klinkt het wel eens stuk beter, gewoon fietsen en kijken waar je komt. Maar telkens rondjes ofzo is wat anders:P. Komt denk ik door jaren naar school te fietsen lol.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind NL wel leuk hoor, mijn mamsie woont sinds een paar jaar in Hardenberg Overijssel, daar ga ik dan wel eens op de fiets heen vanuit Rotterdam. Rugtas mee en een kaart, hele avonturen worden dat vaak.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ach je begint gewoon, wat geld mee en een foontje, als je echt niet meer kan pak je gewoon de trein terug ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben nog een keer van plan te gaan fietsen van Zoetermeer naar Den Helder, maar moet eerst maar eens serieus gaan trainen (voor het fietsen..) voordat ik dat ga doen.![]()
Tja das ook wel waar, maar ergens in de bergen bij Slovenië ofzo is het de eerste paar keer nog wel leuk door de omgeving.quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik fiets als het mooi weer is heel af en toe een kilometer of 40 richting mn ouders, dat vind ik al meer dan genoeg(handicap +9001 door studentenfiets
)
![]()
Ik heb wel 2 vaste loop "rondjes", maar die omgeving is tof, daar krijg ik nooit genoeg van.
Ik woon 10 stappen van het "platte land"; wat weiland, wat bos![]()
![]()
Ik haat dezelfde rondjes lopen. Twee maal dezelfde route lopen achter elkaar is de max, daarna moet het anders.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:42 schreef MarMar het volgende:
Ik heb wel 2 vaste loop "rondjes", maar die omgeving is tof, daar krijg ik nooit genoeg van.
Ik woon 10 stappen van het "platte land"; wat weiland, wat bosIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vandaag weer overgegaan naar meer spiermassa opbouw ipv. Kracht.
Setjes van 8 tot 12 herhalingen (afhankelijk van de oefening.)
Voorheen 4 tot 7 herhalingen.
Moet wel weer wennen. De spierpijn is heftiger.
Gewicht bij iedere oefening wel iets lager, maar kom nog redelijk in de buurt van het gewicht wat ik met het krachtschema had.
De pomp is ook veel heftiger.
Eens kijken wat dat de komende 3 maanden teweeg brengt. Ben ook weer met een creatinekuurtje begonnen.![]()
![]()
Nieuwe route uitzoeken, met goed wegdek en een leuke afstand is ook niet eenvoudig, en ik vind het juist wel lekker om fitness te combineren met een duursport, dat hoeft van mij dan iets minder intensief. Al moet ik binnenkort wel weer een nieuwe route gaan bedenken, dan kan ik afwisselen![]()
![]()
Mwah, ik heb 3 jaar niet meer gelopen dan van de rolstoel 2 stappen naar de plee, dus ik verveel me voorlopig niet met buiten lopen, al is het 1000 keer dezelfde route.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik haat dezelfde rondjes lopen. Twee maal dezelfde route lopen achter elkaar is de max, daarna moet het anders.
Ik vind het prachtig om te zien wat de seizoenen doen, tot nu toe herfst, winter, stiekem een beetje lente toch wel al gezien en dat ik er op krukken begon is wellicht van nog toegevoegde sentimentele waarde op die routes![]()
![]()
Een longboard voor m'n stadsverkeer hier lijkt me ook heerlijk, ook lekkere cardio. Dat cruisen is heerlijk.![]()
Tja, perspectief is alles he. Ik zit nu een half jaartje te niksen en zal in het begin ook genieten vd kinderachtige routes/afstanden. Maar kan niet wachten om weer langer te kunnen lopen om weer echte leuke stukken te lopen. En vooral de afwisseling.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah, ik heb 3 jaar niet meer gelopen dan van de rolstoel 2 stappen naar de plee, dus ik verveel me voorlopig niet met buiten lopen, al is het 1000 keer dezelfde route.
Ik vind het prachtig om te zien wat de seizoenen doen, tot nu toe herfst, winter, stiekem een beetje lente toch wel al gezien en dat ik er op krukken begon is wellicht van nog toegevoegde sentimentele waarde op die routes
Bij KT kan ik perfect af met de eentonigheid, het is een trance, maar buiten met lopen moet het echt verschillend zijn, het lekkerste is als je drie tot vier routes hebt, kan je lekker afwisselen en toch altijd hetzelfde.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, off the wagon. Bus pringles, glas wijn en de chocoladekoekjes van de kinderen
Dan maar dagje op onderhoud ipv eronder
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb schuurplekken op m'n bovenbenen van het hardlopen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik ga alleen niet met zo'n homo strakke panty lopen.![]()
Broek van andere/zachtere stof?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb schuurplekken op m'n bovenbenen van het hardlopen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik ga alleen niet met zo'n homo strakke panty lopen.![]()
Zo'n broekje eronder is wel een goed idee. Maar doe je dan daar ook nog een boxer onder?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef MarMar het volgende:
misschien zo'm homostrakke panty onder een ander broekje?
Benen scheren?![]()
Ik vind 't fijn om er eens een dropset tegenaan te gooien aan het eind maar dat past natuurlijk niet in mijn excelgrafiekjes. Probeer ook zo veel mogelijk te variëren in soorten curls bv in plaats van 20 verschillende sets per armdag.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet te vaak wisselen van oefeningen (srs)
Ik houd het in het vervolg wel bij mijn compounds en basic lifts qua loggen, is ook veel logischer, thx.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef MarMar het volgende:
misschien zo'm homostrakke panty onder een ander broekje?
Benen scheren?![]()
![]()
Carbs eten -> op de bank zitten -> ogen worden zwaar -> in slaap vallen. Hoe kan dit? Heb het vaker gehad, door zoete aardappels, alleen toen vertelde Zith dat zoete aardappels een lage GI hadden en het niet kon. Kan ook zijn dat ik gewoon moe was.If not now, then when.![]()
Je ben in ieder geval geslaagd voor de train-ik-mijn-benen-wel-goed vraag.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
door de insuline piekquote:Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Carbs eten -> op de bank zitten -> ogen worden zwaar -> in slaap vallen. Hoe kan dit? Heb het vaker gehad, door zoete aardappels, alleen toen vertelde Zith dat zoete aardappels een lage GI hadden en het niet kon.![]()
Ik heb ook een beetje van die kale plekken op mijn bovenbenen, volgens mij komt het omdat het teveel schuurt met mijn broek.![]()
homostrakkepanty. Er is geen andere keus.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb schuurplekken op m'n bovenbenen van het hardlopen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik ga alleen niet met zo'n homo strakke panty lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
en dan picca'squote:Op maandag 25 maart 2013 22:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
homostrakkepanty. Er is geen andere keus.![]()
Met roze shirtjes en make up.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik voel je bro, in de tijd dat ik 3x pw ging hardlopen enorme irritatie en schuurplekken echt typhusquote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
Geen idee eig. Eerste maaltijd is tussen 700-800. 2e maaltijd zal rond de 1000-1200 zijn. Soms savonds nog wat.quote:
Maar dit was een niet trainngsdag, dus dan zit ik aan de lage kant. Ruimte zat dus.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Woon er 15km vanaf, kom echter bijna nooit in Hardenberg. Denk aan eens in het jaar....quote:Op maandag 25 maart 2013 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind NL wel leuk hoor, mijn mamsie woont sinds een paar jaar in Hardenberg Overijssel, daar ga ik dan wel eens op de fiets heen vanuit Rotterdam. Rugtas mee en een kaart, hele avonturen worden dat vaak.
Maar zelfs dan pak ik liever de auto
[ Bericht 8% gewijzigd door Verbosity op 25-03-2013 23:28:05 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Tering, ik vond dat met de auto al een lang stuk.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind NL wel leuk hoor, mijn mamsie woont sinds een paar jaar in Hardenberg Overijssel, daar ga ik dan wel eens op de fiets heen vanuit Rotterdam. Rugtas mee en een kaart, hele avonturen worden dat vaak.![]()
Moet je eens een paar lessen Judo/BJJ volgen, mat burn doet pas zeerquote:Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik voel je bro, in de tijd dat ik 3x pw ging hardlopen enorme irritatie en schuurplekken echt typhus![]()
![]()
staph infectionquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
[..]
Moet je eens een paar lessen Judo/BJJ volgen, mat burn doet pas zeer![]()
![]()
![]()
Het wereldrecord deadliften. 511.5kg.
Does he even lift?
[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 26-03-2013 01:52:33 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
'k vind het wel knap van je zulke afstanden.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jes. Gains toepassen en lekker op de vetverbranding. Breed wordt je er niet van maja, ieder zijn meug.
Ik mot in Juni en Juli nog een paar bergen op vandaar.
deed zo'n 7500km/jr woon werk, half uur heen half uur terug knallen als een bezetenen, en later i.c.m. BB-en, maar na het eerste jaar BB-en ging het in de gym steeds zwaarder, en ging het hem echt niet meer worden op een gegeven moment![]()
Heb zelfs nachten gehad dat ik met hardkloppingen wakker lag op 80bpm terwijl m'n rusthartslag ver onder de 50 isen dat als ik die fiets 's ochtends zag ik fysiek gewoon serieus misselijk werd
![]()
Dat ding nu al dik een half jaar niet meer aangeraakt...
Maar idd. je gaat wel groeien als je niet meer fietstal hoewel flink sprinten op je racefiets ook best wel een massbuilder voor je bovenbenen is
![]()
Als jij echt wedstrijden rijd wil je ook niet breed worden, want met 1/3 meer bovenlichaamoppervlak heb je serieus een probleem met tegenwind![]()
Toch word er volgens mij maar door weinig amateurs ook daadwerkelijk echte krachttraining bij gedaan. Als je flink sprint e.d. heb je echt wel wat aan kracht in je bovenlichaam. Sowiezo is een goed ontwikkelde core ook erg belangrijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 26-03-2013 08:05:27 ]![]()
hoe maak je die aardappels klaar? Ik kocht ze laatst, maar heb ze denk te lang doorgekookt. Niet te freeten die dingen. Net een rotte aardappel.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Carbs eten -> op de bank zitten -> ogen worden zwaar -> in slaap vallen. Hoe kan dit? Heb het vaker gehad, door zoete aardappels, alleen toen vertelde Zith dat zoete aardappels een lage GI hadden en het niet kon. Kan ook zijn dat ik gewoon moe was.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 26-03-2013 07:28:33 ]![]()
Straps, wat een amateurquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:47 schreef star_gazer het volgende:
Het wereldrecord deadliften. 511.5kg.
Does he even lift?![]()
Die stang dan ook lol.
Ergens is dit niet helemaal eerlijk t.o.v. een echte olly lift, want die buitenste banden hangen zowat 20cm lager dan het hoogste punt als hij rechtop staat.
Niet dat het veel uitmaakt in het laatste stuk v.d. beweging, maar toch.
Wel sick![]()
Godverdomme gister hele dag buiten geweest, nu weer last van n knieën als een reumapatient
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
daar kan ik me wel wat bij voorstellen met zulke luchten gekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:30 schreef fathank het volgende:
Godverdomme gister hele dag buiten geweest, nu weer last van n knieën als een reumapatient
![]()
![]()
In de oven met folie eromheen, niet koken, zonde!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hoe maak je die aardappels klaar? Ik kocht ze laatst, maar heb ze denk te lang doorgekookt. Niet te freeten die dingen. Net een rotte aardappel.![]()
'k ga ik es ff proberen zo idd. gewoon poffen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
In de oven met folie eromheen, niet koken, zonde!
Ben al niet zo van de aardapples (behalve gebakken dan) maar die oranje aardappels ruiken nog muffer als je ze gekookt hebt![]()
thanks.![]()
Hey Raymoendo! Ik heb geen idee man.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hoe maak je die aardappels klaar? Ik kocht ze laatst, maar heb ze denk te lang doorgekookt. Niet te freeten die dingen. Net een rotte aardappel.Op de achterkant stond precies hoe je het moest maken. Ik meende in de oven. Had ze gekocht bij de AH waar er twee per pakje inzitten. Je kunt ze ook in dikke frites snijden, op een plaat leggen, olie eroverheen sprenkelen en in de oven doen.
Succes!If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey Raymoendo! Ik heb geen idee man.Op de achterkant stond precies hoe je het moest maken. Ik meende in de oven. Had ze gekocht bij de AH waar er twee per pakje inzitten. Je kunt ze ook in dikke frites snijden, op een plaat leggen, olie eroverheen sprenkelen en in de oven doen.
Succes!![]()
thanks mister![]()
Zoete aardappelen smaken ook compleet anders dan aardappelen (aangezien het behalve de naam ook geen aardappelen zijn), mocht je dat hadden verwacht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k ga ik es ff proberen zo idd. gewoon poffen.
Ben al niet zo van de aardapples (behalve gebakken dan) maar die oranje aardappels ruiken nog muffer als je ze gekookt hebt![]()
thanks.![]()
![]()
Geen probleem. Het zijn wel aparte dingen. Lekker en ook weer niet door de o zo zoete smaak die je van aardappelen niet gewend bent.quote:If not now, then when.![]()
ja dat verwacht ik idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:20 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zoete aardappelen smaken ook compleet anders dan aardappelen (aangezien het behalve de naam ook geen aardappelen zijn), mocht je dat hadden verwacht.
het zijn dus ook gewoon keihard geen aardappels? lol![]()
't groeit wel als een aardappel volgens wiki...
Die dingen gingen zo vanuit de pan de prullenbak in.![]()
poging 2 dan maar![]()
![]()
ex-marathonloper hier.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb schuurplekken op m'n bovenbenen van het hardlopen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik ga alleen niet met zo'n homo strakke panty lopen.
Bekend probleem. Had (en heb soms nog steeds) rond mijn liezen.
Strak ondergoed dat niet te kort is, is belangrijk. Underarmour bijvoorbeeld. En gewoon glijmiddel (astroglide) of vaseline op de schuurplekken smeren. Niks aantrekken van mongolen die "homo" roepen; die hebben wat te compenseren."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Zoete aardappelen lijken meer op wortel imho. Best wel te pruimen, met name als puree
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Homo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ex-marathonloper hier.
Strak ondergoed dat niet te kort is, is belangrijk. Underarmour bijvoorbeeld. En gewoon glijmiddel (astroglide) of vaseline op de schuurplekken smeren. Niks aantrekken van mongolen die "homo" roepen; die hebben wat te compenseren.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ex-marathonloper hier.
Strak ondergoed dat niet te kort is, is belangrijk. Underarmour bijvoorbeeld. En gewoon glijmiddel (astroglide) of vaseline op de schuurplekken smeren. Niks aantrekken van mongolen die "homo" roepen; die hebben wat te compenseren.nou idd.quote:
Underarmour, glijmiddel, vaseline op het topje, strak ondergoed allemaal in 1 post. en dan ook nog de hele dag op FOK!-BB
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 26-03-2013 08:35:04 ]![]()
oh ja pureren das ook een goeie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef star_gazer het volgende:
Zoete aardappelen lijken meer op wortel imho. Best wel te pruimen, met name als puree
hap slik weg![]()
![]()
Of schijven uit snijden en dan in de oven mikken met wat kruiden (vooral rozemarijn).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef star_gazer het volgende:
This isn't even my final form.![]()
Net weer bij de fysio geweest. Fuck, ze heeft m'n schouder wel onder handen genomen.Komende tijd mag ik ook geen horizontale BP/flies meer doen.
Moet de schouder eerst stabiliseren. Iemand tips om m'n chest toch nog goed te pakken (remember dat ik niet naar de sportschool ga)? Heb twee nieuwe oefening gekregen die ik samen met de sleeper stretch moet doen. Top!
If not now, then when.![]()
Superman push upquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net weer bij de fysio geweest. Fuck, ze heeft m'n schouder wel onder handen genomen.Komende tijd mag ik ook geen horizontale BP/flies meer doen.
Moet de schouder eerst stabiliseren. Iemand tips om m'n chest toch nog goed te pakken (remember dat ik niet naar de sportschool ga)? Heb twee nieuwe oefening gekregen die ik samen met de sleeper stretch moet doen. Top!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Anderhalve dag niet mee gelezen, maar wat heb je met schouder? Heb sinds 2 weken ook last van een "zeurende" pijn in linkerschouder. Als schouder tijdens trainen warm is heb ik er tijdens trainen niet dusdanig veel last van dat ik mijn oefeningen niet kan doen. Alleen als ik dan klaar ben met de training merk ik thuis wel dat die zeurderige pijn langzaam maar zeker steeds erger begint te worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Gisteren zowaar ruzie in de sportschool, mede door de drukte.
Aantal gasten liepen in de weg bij een ander en dat escaleerde in een mooie pot schreeuwen tot het personeel er bij was.
als iemand tips heeft voor een gym in A'dam, let me know![]()
![]()
Hij voelt instabiel aan en het voelt alsof die geen onderdeel van mijn lichaam is. Als ik mijn armen horizontaal houd dan voel ik de pijn, alsof er iets knelt. Hij hangt ook lager dan mijn andere schouder.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Anderhalve dag niet mee gelezen, maar wat heb je met schouder? Heb sinds 2 weken ook last van een "zeurende" pijn in linkerschouder. Als schouder tijdens trainen warm is heb ik er tijdens trainen niet dusdanig veel last van dat ik mijn oefeningen niet kan doen. Alleen als ik dan klaar ben met de training merk ik thuis wel dat die zeurderige pijn langzaam maar zeker steeds erger begint te worden.
Zie ook m'n post vorige week;Ik moet nu dus o.a. m'n onderste traps trainen, zonder gewichten of wat dan ook, om de boel te stabiliseren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net terug van de fysio. Ik heb een inpingement. Daar had je meerdere vormen van en ik heb een scapula dyskinesie en GIRD (Glenohumeral Internal Rotation Deficit). Ook komt mijn rechterschouderblad sneller omhoog dan de linker als ik mijn armen van boven naar beneden beweeg. De schouder was ook instabiel. Heb nu een sleeper stretch meegekregen die ik 2x per dag moet doen en 5-6 x 20 seconden moet aanhouden. Volgende week moet ik terugkomen en dan krijg ik er meer.If not now, then when.![]()
Niet nice, vooral in deze periode. Sowieso is je schouder dan ook nog een lichaamsdeel dat het ook bij een split schema alsnog elke dag goed te verduren krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij voelt instabiel aan en het voelt alsof die geen onderdeel van mijn lichaam is. Als ik mijn armen horizontaal houd dan voel ik de pijn, alsof er iets knelt. Hij hangt ook lager dan mijn andere schouder.
Zie ook m'n post vorige week;
[..]
Ik moet nu dus o.a. m'n onderste traps trainen, zonder gewichten of wat dan ook, om de boel te stabiliseren.
Kijk deze week nog aan, als zo blijft of nog erger gaat worden zoek ik ook fysio op en meld ik hier wel wat het is.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Gisteren getraind in een gym met een aangrenzende turnzaal. Mooi na sluitingstijd de (donkere) turnzaal binnen gesneaked en nog een mooi halfuurtje doorgetraind.Geen haan die er naar kraaide.
Chins en pullups gaan veel chiller aan zo'n turn-'bar', je veert een beetje en dat houdt het tempo lekker hoog. Magnesium was ook aanwezig.
Ook dips gedaan op zo'n 'brug'.
Zo'n ding dus. Veel fijner dan op een dip-ding in de gym. Mooi is ook dat, als je hem een beetje hoog instelt, je het kan supersetten met (neutral grip?) chinups op hetzelfde toestel.Was kapot aan het einde.
Ook maar eens de ringen proberen, lijkt me wel fijn voor muscle ups doen.![]()
![]()
Onze nieuwe Epke hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren getraind in een gym met een aangrenzende turnzaal. Mooi na sluitingstijd de (donkere) turnzaal binnen gesneaked en nog een mooi halfuurtje doorgetraind.Geen haan die er naar kraaide.
Chins en pullups gaan veel chiller aan zo'n turn-'bar', je veert een beetje en dat houdt het tempo lekker hoog. Magnesium was ook aanwezig.
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus. Veel fijner dan op een dip-ding in de gym. Mooi is ook dat, als je hem een beetje hoog instelt, je het kan supersetten met (neutral grip?) chinups op hetzelfde toestel.Was kapot aan het einde.
Ook maar eens de ringen proberen, lijkt me wel fijn voor muscle ups doen.
Buffer ben je al, dus nu alleen de coordinatie nog.
![]()
![]()
Epic Panzermausquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens de ringen proberen, lijkt me wel fijn voor muscle ups doen.
In de ringen is ook nice, dat deed ik op Judo training altijd.... Vooral opdrukken is gigantisch zwaar omdat je constant aan het balanceren bent.
Buikspieren trainen is ook nice.
Jij met je turn apparaat jij... Calisthenics up in this biatch.
Vandaag pull up bar bestellen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Puntige ellebogen. Would not hit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:28 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
CAPSLOCk IS VERNEUKT OP MIJN S3 aAR WAT VINDEN JULLIE VAN MIJN VORM
4/10![]()
doet het niet zeer als je zo dichtbij pakt met je handen? In je schouders, polsen en ellebogen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:28 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
Of is die bar zo idioot lang? Vertekend misschien een beetje.
Bar ligt wel mooi op je rug![]()
Volgens mij ziet het er wel goed uit zo, alleen volgende keer van de zijkant ff schieten die foto :-)
Kunnen we iets meer van je rug e.d. zien
En pokerface volgende keer
![]()
![]()
nou ja, wel wijder. Ongeveer daar waar het donkere gedeelte op Suntzu z'n bar begint denk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef seto het volgende:
Zo dichtbij? Hoe wijd pak jij hem dan wel niet?
het lijkt me zo, maar misschien zie ik het verkeerd...
doet er verder weinig toe denk ik.![]()
Heb je niet juist dat je je schouders meer ophaalt als je hem te wijd pakt? Houding van de schouders lijkt me goed zo, dat is denk ik belangrijker dan waar je handen precies zitten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou ja, wel wijder. Ongeveer daar waar het donkere gedeelte op Suntzu z'n bar begint.
ik druk m'n ellebogen altijd naar achter. Dan krijg je daar een rand waar je de bar op kan leggen. Hij ligt dan achter je schouders. Doet Suntzu ook hier volgens mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heb je niet juist dat je je schouders meer ophaalt als je hem te wijd pakt? Houding van de schouders lijkt me goed zo, dat is denk ik belangrijker dan waar je handen precies zitten?![]()
Sta je dan niet veel minder stabiel?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou ja, wel wijder. Ongeveer daar waar het donkere gedeelte op Suntzu z'n bar begint denk.
Panzer welke gym is dat dan
Zoek er een voor volgend schooljaar in Grunn. Wil ook de C&J en snatch nog leren en kunnen doen, maar denk niet dat er veel zijn waar het kan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
geen idee. Geen last van. Ken het niet anders eigenlijk.quote:
Kan wel eens wat proberen de volgende keer dan.![]()
Kent iemand nog een paar fijne oefeningen waarbij je alleen je lichaamsgewicht gebruikt?Learn, share and learn some more.![]()
Ik vond persoonlijk de Fitness First bij de Mediamarkt wel fijn om te trainen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef Verbosity het volgende:
Zoek er een voor volgend schooljaar in Grunn. Wil ook de C&J en snatch nog leren en kunnen doen, maar denk niet dat er veel zijn waar het kan.
Neem daar eens een kijkje, of anders de sportschool op de hanze campus bijv.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Kent iemand nog een paar fijne oefeningen waarbij je alleen je lichaamsgewicht gebruikt?YouTube
Niceeee! Thanks man. Ga ze allemaal proberen hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk de Fitness First bij de Mediamarkt wel fijn om te trainen.
Neem daar eens een kijkje, of anders de sportschool op de hanze campus bijv.
[..]Learn, share and learn some more.![]()
Hm, dat is wijd. Ik doe hem zelf ongeveer als SunTzu. Weet niet of het uit maakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou ja, wel wijder. Ongeveer daar waar het donkere gedeelte op Suntzu z'n bar begint denk.![]()
ik zat ff wat squat plaatjes te googlen, maar je komt verschillende posities tegen w.b.t. je handen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Hm, dat is wijd. Ik doe hem zelf ongeveer als SunTzu. Weet niet of het uit maakt eigenlijk.
Ik doe hem ongeveer zo:
lol
geen geintje verder. m'n vingers zitten in de weg als ik hem terug wil leggen die bar.
(zal wel weer met je arm lengte e.d. te maken hebben ook trouwens.)![]()
Wow, zieke musicilus brah.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zat ff wat squat plaatjes te googlen, maar je komt verschillende posities tegen w.b.t. je handen.
Ik doe hem ongeveer zo:
[ afbeelding ]
lol
geen geintje verder. m'n vingers zitten in de weg als ik hem terug wil leggen die bar.
(zal wel weer met je arm lengte e.d. te maken hebben ook trouwens.)Ik zie wel vaker mensen de squat zo doen, geen probleem denk ik zo. Heb het ook weleens zo gedaan en op zich voelt het wel prettig.
Dude, duim boven de bar houdenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:28 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
Confidence through competence![]()
Ik heb trouwens het idee dat ik vaker last van hoofdpijn heb door het trainen, spieren in m'n nek waar ik spierpijn in voel wat hoofdpijn veroorzaakt ofzo, kan dat?![]()
Het is niet tijdens het trainen maar de dag erna juist.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:21 schreef seto het volgende:
Als je niet goed ademt kan je hoofdpijn krijgen ja.![]()
Ga in ieder geval kijken bij Kelderwerk, ACLO (zeker als je op Zernike college hebt) en Harimeau.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef Verbosity het volgende:
Zoek er een voor volgend schooljaar in Grunn. Wil ook de C&J en snatch nog leren en kunnen doen, maar denk niet dat er veel zijn waar het kan.![]()
Dat ding van Ed van Amsterdam aan de Molukkenstraat, Ultimate Fitness heet ie geloof ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:17 schreef moonhammer het volgende:
Gisteren zowaar ruzie in de sportschool, mede door de drukte.
Aantal gasten liepen in de weg bij een ander en dat escaleerde in een mooie pot schreeuwen tot het personeel er bij was.
als iemand tips heeft voor een gym in A'dam, let me know![]()
Maakt niet echt uit toch? Als je flexibel genoeg bent, en geen last van polsen/ellebogen hebt, kan je duim er best omheen.quote:![]()
Wordt doorgaans niet aangeraden. Als je je duim erboven houdt, kan je pols neutraal en spanningloos blijven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit toch? Als je flexibel genoeg bent, en geen last van polsen/ellebogen hebt, kan je duim er best omheen.
Je zegt het zelf eigenlijk al: je duim kan er alleen omheen als je geen 'last' hebt, wat dus betekent dat er blijkbaar wel een zooi spanning op je duim kan komen te staan als je die om de bar heen hebt.Confidence through competence![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)eerste-semester.html
800 gram vet in 4 maanden. (sick gains brah)
Percentage studenten met overgewicht van 14% naar 20%.![]()
Was mij ook 'overkomen' ja
Exposure aan snel, makkelijk, fabrieksvoedsel en alcohol = niet stoppen wanneer je genoeg hebt = vet gains.Confidence through competence![]()
Thanks. Ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ding van Ed van Amsterdam aan de Molukkenstraat, Ultimate Fitness heet ie geloof ik.
Openingstijden kunnen alleen een probleem zijn. Ik werk nogal lange dagen en voor 22:00 uur klaar zijn is nogal een uitdaging... Keertje een proeflesje pakken.![]()
Dat idee heb ik ook. Verkrampte nek en schouders en waarschijnlijk daardoor veel hoofdpijn, niet heel erg maar wel irritant. Als ik op bepaalde plekken op mijn nek duw wordt het ook minder. Misschien toch maar een massage na de training nemenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:20 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ik vaker last van hoofdpijn heb door het trainen, spieren in m'n nek waar ik spierpijn in voel wat hoofdpijn veroorzaakt ofzo, kan dat?
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Sommigen 7,7 kg in een half jaar. Wij noemden dat bij vrouwen ook de "jaarringen". Ze kwamen binnen als slanke poppetjes en werden ieder jaar dikker.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)eerste-semester.html
800 gram vet in 4 maanden. (sick gains brah)
Percentage studenten met overgewicht van 14% naar 20%."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Yeah, het is begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
Was mij ook 'overkomen' ja
Exposure aan snel, makkelijk, fabrieksvoedsel en alcohol = niet stoppen wanneer je genoeg hebt = vet gains.Zonde man. Zo'n meisje zou ik waarschijnlijk niet aantrekkelijk kunnen vinden. Heb graag dat ze weet waar ze mee bezig is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Sommigen 7,7 kg in een half jaar. Wij noemden dat bij vrouwen ook de "jaarringen". Ze kwamen binnen als slanke poppetjes en werden ieder jaar dikker.
Dikke vrouwen.![]()
![]()
Of zou de sauna wellicht was soelaas kunnen bieden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Verkrampte nek en schouders en waarschijnlijk daardoor veel hoofdpijn, niet heel erg maar wel irritant. Als ik op bepaalde plekken op mijn nek duw wordt het ook minder. Misschien toch maar een massage na de training nemen![]()
Bij verenigingsmeisjes heb ik inderdaad het idee dat het erger is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Sommigen 7,7 kg in een half jaar. Wij noemden dat bij vrouwen ook de "jaarringen". Ze kwamen binnen als slanke poppetjes en werden ieder jaar dikker.![]()
Had je toen ws. niet wat teveel hooi op je vork genomen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:16 schreef RaymondK het volgende:
'k vind het wel knap van je zulke afstanden.
deed zo'n 7500km/jr woon werk, half uur heen half uur terug knallen als een bezetenen, en later i.c.m. BB-en, maar na het eerste jaar BB-en ging het in de gym steeds zwaarder, en ging het hem echt niet meer worden op een gegeven moment![]()
Heb zelfs nachten gehad dat ik met hardkloppingen wakker lag op 80bpm terwijl m'n rusthartslag ver onder de 50 isen dat als ik die fiets 's ochtends zag ik fysiek gewoon serieus misselijk werd
![]()
Dat ding nu al dik een half jaar niet meer aangeraakt...Ja klopt. Je ziet in de kleedkamer als de shirts uit gaan al snel wie er iets aan bovenlijf doet en wie niet. De meesten niet significant iig. Best raar als je weet hoeveel die gasten soms trainen.quote:Maar idd. je gaat wel groeien als je niet meer fietstal hoewel flink sprinten op je racefiets ook best wel een massbuilder voor je bovenbenen is
![]()
Als jij echt wedstrijden rijd wil je ook niet breed worden, want met 1/3 meer bovenlichaamoppervlak heb je serieus een probleem met tegenwind![]()
Toch word er volgens mij maar door weinig amateurs ook daadwerkelijk echte krachttraining bij gedaan. Als je flink sprint e.d. heb je echt wel wat aan kracht in je bovenlichaam. Sowiezo is een goed ontwikkelde core ook erg belangrijk.
Ik doe BB om 2 redenen mainly, ten 1e omwille van de algemene ontwikkeling, wil graag upperbody net zo afgetraind zijn als de benen zijn, ten 2e om meer power te hebben met demarrages sprints of aanzetten uit de bocht.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Sommigen 7,7 kg in een half jaar. Wij noemden dat bij vrouwen ook de "jaarringen". Ze kwamen binnen als slanke poppetjes en werden ieder jaar dikker.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had je toen ws. niet wat teveel hooi op je vork genomen?
[..]
Ja klopt. Je ziet in de kleedkamer als de shirts uit gaan al snel wie er iets aan bovenlijf doet en wie niet. De meesten niet significant iig. Best raar als je weet hoeveel die gasten soms trainen.
Ik doe BB om 2 redenen mainly, ten 1e omwille van de algemene ontwikkeling, wil graag upperbody net zo afgetraind zijn als de benen zijn, ten 2e om meer power te hebben met demarrages sprints of aanzetten uit de bocht.![]()
Ja teveel hooi idd. Maar het begon m'n gains en herstel echt in de weg te staan.
Heel lang over gedaan om echt te switchen. Aantal keer met auto aantal keer met fiets naar m'n werk, maar toen toch maar een brommertje gekocht. Een tomosje...lol.
Ziet er idd. niet uit. Redelijke benen, en dan magere armpies en geen lats/core niks lol.
Dat moet je voor de gein eens op een racefietsforum schrijven trouwens dat![]()
![]()
![]()
ja. zijn van die wijven die elke andere gast onder tafel zuipen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:20 schreef seto het volgende:
[..]
Bij verenigingsmeisjes heb ik inderdaad het idee dat het erger is.![]()
maar goed, gemiddeld een 1kg. Er zijn er ook zat die niet aankomen, dus er zijn er heeeel veel die veel meer dan die ene kg.![]()
Tja, intrinsiek ga je van krachttraining wel iets harder fietsen, maar niet veel. Je doet 't imo ook meer voor de lange termijn. Krachttrainig voor duurrenners is ook lang omstreden geweest. Al is er nu wel een lichte kentering in trainingsleer waarin in ieder goed boek wel een hoofdstuk krachttraining is ingebouwd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Ja teveel hooi idd. Maar het begon m'n gains en herstel echt in de weg te staan.
Heel lang over gedaan om echt te switchen. Aantal keer met auto aantal keer met fiets naar m'n werk, maar toen toch maar een brommertje gekocht. Een tomosje...lol.
Ziet er idd. niet uit. Redelijke benen, en dan magere armpies en geen lats/core niks lol.
Dat moet je voor de gein eens op een racefietsforum schrijven trouwens dat![]()
Voor baansprinters is dat een ander geval, die zijn wel thuis in de gym van oudsher.
Misschien volgend jaar als ik minder uitdagingen in het gebergte op de agenda heb staan eens wat meer kg's opbouwen, zoals Robert Förstemann. Die gast is aardig sick voor een wielrenner.
links is Andre Greipel btw![]()
![]()
ik doe nu 5x5 SS programma
nu doe ik met deadlift 70kg,
hoe kan ik daar op een training het best naar toe werken?
eerst bijv 5x40kg, 5x60 en dan 5x70?
zoiets...of is dit juist heel dom op zo op te bouwen in 1 training![]()
ja die benen zijn hier wel eens langs gekomen en van alle kanten als verre van naturel bestempeld. Die gast heeft wel wat anders dan epo gebruiktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja, intrinsiek ga je van krachttraining wel iets harder fietsen, maar niet veel. Je doet 't imo ook meer voor de lange termijn. Krachttrainig voor duurrenners is ook lang omstreden geweest. Al is er nu wel een lichte kentering in trainingsleer waarin in ieder goed boek wel een hoofdstuk krachttraining is ingebouwd.
Voor baansprinters is dat een ander geval, die zijn wel thuis in de gym van oudsher.
Misschien volgend jaar als ik minder uitdagingen in het gebergte op de agenda heb staan eens wat meer kg's opbouwen, zoals Robert Förstemann. Die gast is aardig sick voor een wielrenner.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
links is Andre Greipel btw
[ afbeelding ]![]()
Baanwielrenners zie je over het algemeen ook niet in de toer terug. Die kunnen 5 minuten als een zieke knallen, en daarna gaan ze aan de kant en over hun nek![]()
![]()
Vorige week dinsdag woog ik 86,2 kg. Afgelopen zaterdag had ik een wedstrijd en mocht ik slechts 84 kg wegen...
Maar het is gelukt: zaterdagavond, om 17:45 stond ik met 83,75 kg op de schaal.
Ben benieuwd wat de schaal vanavond weer aangeeft.kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.![]()
Het doet nergens zeer, vroeg me alleen af mbt de vorm omdat Rippetoe mensen aanleert om met rechte polsen te squatten. Maar had het antwoord na ff wat googlen net al gevonden. (High bar met rechte polsen en low bar met gebogen polsen) Dit is gewoon een olympische halter verder... Vind het zo fijn omdat de stang dan lekker op je rugspieren ligt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
doet het niet zeer als je zo dichtbij pakt met je handen? In je schouders, polsen en ellebogen?
Of is die bar zo idioot lang? Vertekend misschien een beetje.
Bar ligt wel mooi op je rug![]()
Volgens mij ziet het er wel goed uit zo, alleen volgende keer van de zijkant ff schieten die foto :-)
Kunnen we iets meer van je rug e.d. zien
En pokerface volgende keer
Ok, de volgende keer maar eens proberen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt doorgaans niet aangeraden. Als je je duim erboven houdt, kan je pols neutraal en spanningloos blijven.
Je zegt het zelf eigenlijk al: je duim kan er alleen omheen als je geen 'last' hebt, wat dus betekent dat er blijkbaar wel een zooi spanning op je duim kan komen te staan als je die om de bar heen hebt.![]()
Chocolatebear doet de opleiding fysio.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:53 schreef Weissman het volgende:
Wie waren de fysio's hier ? Heb nog een paar vragen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Sommigen stappen wel over van de baan naar de weg, maar dat zijn meestal de mannen van de madison/koppelkoers zoals bijv. Cavendish. Theo Bos is best wel een uitzondering, die kwam van de sprintnummers op de baan en rijdt nu klassiekers en rondes op de weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die benen zijn hier wel eens langs gekomen en van alle kanten als verre van naturel bestempeld. Die gast heeft wel wat anders dan epo gebruikt![]()
Baanwielrenners zie je over het algemeen ook niet in de toer terug. Die kunnen 5 minuten als een zieke knallen, en daarna gaan ze aan de kant en over hun nek
Of Förstemann naturel is of niet, mwoah, denk ook van niet want hij is net 25, lijkt me erg straf als je dergelijk niveau clean kan bereiken in krap een jaar of 10.
Toch wel een heftig streef fysiek.![]()
Van de vier man op huis van mijn jaar ben ik de enige die niet dikker is geworden, de rest is allemaal meer van 15kg aangekomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Sommigen 7,7 kg in een half jaar. Wij noemden dat bij vrouwen ook de "jaarringen". Ze kwamen binnen als slanke poppetjes en werden ieder jaar dikker.
Het is niet voor niks dat er zoveel geprobeerd wordt sjaars te regelen.![]()
http://www.stack3d.com/20(...)abolics-swollen.htmlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:12 schreef kaasplankje het volgende:
[ [url=http://www.google.nl/url?sa=i&source=images&cd=&docid=KwN8hDYu5pGGOM&tbnid=bEebXaaUYYgxBM:&ved=0CAUQjBwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.swsbm.com%2FNGSImages%2FGeranium_maculatum.jpg&ei=48hRUbfzCMrI0QW_i4DQCQ&psig=AFQjCNEcWlxXC-y9FKgl5y6DDIKcZMAhSA&ust=1364400739192505]afbeelding[/url] ]![]()
Zal dat dan maar eten als ik ga trainen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:18 schreef kaasplankje het volgende:
Deze dan, staat gewoon in de berm hoor.
Geranium maculatum
[ afbeelding ]![]()
Na meer dan een jaar lurken zal ik mij ook maar even voorstellen aan de vaste gebruikers hier!
Train nu ongeveer 1 jaar en drie maanden. Ben in die tijd aangekomen van 73 kg naar 83 kg en nu aan het cutten (zit nu op 78 kg) naar ongeveer 75 kg.Zoals jullie aan de foto's kunnen zien (met name foto 3;)) heb ik helaas enige last van flared ribs en pectus excavatum...
Plan is om na het bereiken van de 75 kg weer flink te bulken en hopelijk dit keer de 90 kg te halen. Commentaar/tips/feedback altijd welkom:)
Stats zijn trouwens als volgt:
bp: 65 kg
sq: 85 kg
dl: 120 kg![]()
![]()
Volgens mij heb ik de zelfde douche kopquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Caveat het volgende:
Na meer dan een jaar lurken zal ik mij ook maar even voorstellen aan de vaste gebruikers hier!
Train nu ongeveer 1 jaar en drie maanden. Ben in die tijd aangekomen van 73 kg naar 83 kg en nu aan het cutten (zit nu op 78 kg) naar ongeveer 75 kg.Zoals jullie aan de foto's kunnen zien (met name foto 3;)) heb ik helaas enige last van flared ribs en pectus excavatum...
Plan is om na het bereiken van de 75 kg weer flink te bulken en hopelijk dit keer de 90 kg te halen. Commentaar/tips/feedback altijd welkom:)
dl: 120 kg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de zelfde douche kop
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ja, de olie is een extract van de steeltjes en blad van de plant, als je er thee van zet extraheer je dat ook eruit. Wat doet 't?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zal dat dan maar eten als ik ga trainen.![]()
Mits je niet perse voor de zomer aan trainen bent gewoon door bulken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Caveat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Hoe lang ben je? Als ik jou was zou ik lekker doorbulkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Caveat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Je stats zijn ongeveer gelijkwaardig met de mijne, ik squat en bp iets meer.
![]()
Ik ga misschien de grootste ecto-beachboy vraag ooit doen maargoed![]()
Als eerste even een intro, ik ben sinds begin dit jaar echt serieus begonnen met trainen, zo ben ik van 53kg, naar 63kg gegaan. Met mijn lengte (1.82) is dit nogsteeds weinig maar vergeleken met vroeger ben ik al best gespierder.
Nou is mijn vraag, ik train natuurlijk ook mijn abs, alleen zie ik dit niet. Komt dit doordat ik 'verkeerde' genetics heb, niet hard genoeg train, of is mijn vp te hoog, wat mij erg onwaarschijnlijk lijkt.
Bvd alvast.![]()
Wat dacht je ervan dat je buikspier niet groot genoeg is om zichtbaar te zijn gecombineerd met te veel subcutaan vet. Verder: zomerbeachboyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef XSbig het volgende:
Als eerste even een intro, ik ben sinds begin dit jaar echt serieus begonnen met trainen, zo ben ik van 53kg, naar 63kg gegaan. Met mijn lengte (1.82) is dit nogsteeds weinig maar vergeleken met vroeger ben ik al best gespierder.
Nou is mijn vraag, ik train natuurlijk ook mijn abs, alleen zie ik dit niet. Komt dit doordat ik 'verkeerde' genetics heb, niet hard genoeg train, of is mijn vp te hoog, wat mij erg onwaarschijnlijk lijkt.
Bvd alvast.. Je kan niet in 2 maanden nog even ripped worden.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik train al iets langer dan aangegeven, alleen eet ik sinds begin dit jaar meer en beter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat je buikspier niet groot genoeg is om zichtbaar te zijn gecombineerd met te veel subcutaan vet. Verder: zomerbeachboy. Je kan niet in 2 maanden nog even ripped worden.
![]()
Sowieso niet cutten als je ooit de 90 kilo wilt halen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Caveat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een beetje clean bulken/bulken.Learn, share and learn some more.![]()
Gewoon wat meer buikspier oefeningen doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef XSbig het volgende:
Bvd alvast.
Het is mij gelukt om mijn lower abs zichtbaar te maken in anderhalf maand tijd.Learn, share and learn some more.![]()
Cutten gaat redelijk hier. Net een paar fotootjes gemaakt en zie er wat droger uit, ben nu twee weken bezig en houd het redelijk vol (op twee cheatmaaltijden na).
Iemand hier die wel eens benen en armen op dezelfde dag traint? Ben dit eigenlijk van plan voor morgen, armen even isoleren en die benen kunnen ook wel eens gesloopt worden. Dan twee dagen rust en schouders trainen..
Nadeel van dat cardio is wel dat die trainingen zo lang duren. Hoe doen jullie dat eigenlijk wanneer je kracht met cardio combineert, nemen jullie dan whey mee naar de gym en neem je dat meteen naar de kracht en dan cardio of pas na je 'volledige' work-out?
[ Bericht 25% gewijzigd door ZuidGrens op 26-03-2013 18:23:31 ]![]()
Even een paar HIIT-sessies? Kan je zo klaar zijn. En whey altijd thuis, zo'n haast heeft dat niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Cutten gaat redelijk hier. Net een paar fotootjes gemaakt en zie er wat droger uit, ben nu twee weken bezig en houd het redelijk vol (op twee cheatmaaltijden na).
Iemand hier die wel eens benen en armen op dezelfde dag traint? Ben dit eigenlijk van plan voor morgen, armen even isoleren en die benen kunnen ook wel eens gesloopt worden. Dan twee dagen rust en schouders trainen..
Nadeel van dat cardio is wel dat die trainingen zo lang duren. Hoe doen jullie dat eigenlijk wanneer je kracht met cardio combineert, nemen jullie dan whey mee naar de gym en neem je dat meteen naar de kracht en dan cardio of pas na je 'volledige' work-out?![]()
1.88. Ben ook zeker van plan om binnenkort weer te gaan bulken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Als ik jou was zou ik lekker doorbulkenJe stats zijn ongeveer gelijkwaardig met de mijne, ik squat en bp iets meer.
![]()
Dit jaar is nog niet zo belachelijk lang bezigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:01 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik train al iets langer dan aangegeven, alleen eet ik sinds begin dit jaar meer en beter.gewoon stug volhouden en meer planks doen!
![]()
Zojuist mijn nieuwe sportschool gevonden, midden in de stad, heerlijk rustig op 5 min fietsen vanaf mijn kamer. Hield vaak weinig tijd over doordat mijn oude sportschool op 40 minuten fietsen lag. Deze is wel iets minder rijkelijk uitgerust, maar er komt ook minder volk. Eindelijk weer trainen na een lange rugblessure.http://www.t-nation.com/testosterone-magazine-627quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef XSbig het volgende:
Bvd alvast.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de zelfde douche kopVoor de ekte ecto's dus
Ik heb zo een giga buffe stortbak. Verschil moet er wezen.Deathlift or Die.![]()
Wat ben ik blij dat ik progressiefoto's heb bijgehouden over de afgelopen maanden zeg. Zo leuk om te zien hoeveel je hebt kunnen bereiken over een relatief korte tijd
Hoe belangrijk is het dat je echt een strak trainschema aanhoudt? Ik deed in het begin erg netjes de ene dag spiergroep X en de andere dag Y, alleen aangezien ik onregelmatig werk (en dus ook fitness) doe ik nu iedere keer een vaste lijst met oefeningen. Ik merk dat dit alsnog veel voor mij werkt, alleen toch vraag ik mij af of je véél minder potentieel haalt uit je workouts of dat het wel wat verschilt maar niet belachelijk veel.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Ja dat weten we allemaal wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, de olie is een extract van de steeltjes en blad van de plant, als je er thee van zet extraheer je dat ook eruit. Wat doet 't?![]()
Als je zo licht bent moet je sowieso meer gaan eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:28 schreef Caveat het volgende:
[..]
1.88. Ben ook zeker van plan om binnenkort weer te gaan bulken.![]()
Zo!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:38 schreef Dasjonny het volgende:
Zojuist mijn nieuwe sportschool gevonden, midden in de stad, heerlijk rustig op 5 min fietsen vanaf mijn kamer. Hield vaak weinig tijd over doordat mijn oude sportschool op 40 minuten fietsen lag. Deze is wel iets minder rijkelijk uitgerust, maar er komt ook minder volk. Eindelijk weer trainen na een lange rugblessure.
[..]
http://www.t-nation.com/testosterone-magazine-627Inderdaad ook verrassend hoe sterk je core ervan langs krijgt bij chinups, damn!
Sounds good. Vier oefeningen.quote:The Best Damn Core Workout
Based on the results of this experiment, I bet the following would be one kick-ass workout that'd target the abdominals, obliques, and lower back. Enjoy!
Turkish Get Up
Chin Up, Hanging Leg Raise, or Weighted Swiss Ball Crunch
Ab Wheel Rollout, Bodysaw, or RKC Plank
Kneeling Cable Lift, Tornado Ball Slam, Landmine, or Reverse HyperDit inderdaad. Als je nu gaat cutten heeft de hele wereld een hekel aan je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je zo licht bent moet je sowieso meer gaan eten.![]()
![]()
Of ziet niemand je staan. Of waai je weg als je zonder je sleutels de deur uit gaat....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef Panzermaus het volgende:
Dit inderdaad. Als je nu gaat cutten heeft de hele wereld een hekel aan je.![]()
Verklaart denk ik wel waarom je heen en weer wappert als je net begint met pull ups en dat geleidelijk minder word.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo!Inderdaad ook verrassend hoe sterk je core ervan langs krijgt bij chinups, damn!
![]()
Ik snap mensen niet die in de gym hun whey nemen en geloven dat hun lichaam gelijk na het gymmen hun spieren "opvreet".
Dag kan toch echt wel een tijdje wachten?![]()
Ik neem m'n Whey ook gewoon gelijk na het trainen, voornamelijk omdat het enorm helpt met je hongergevoel te stillen. Wel zo handig in de cut.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef vault_tec het volgende:
Ik snap mensen niet die in de gym hun whey nemen en geloven dat hun lichaam gelijk na het gymmen hun spieren "opvreet".
Dag kan toch echt wel een tijdje wachten?![]()
Ik dacht altijd binnen 20 minuten, want de broscience tells me, doe je dat niet dan heb je die dag voor niets getraind.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef vault_tec het volgende:
Dag kan toch echt wel een tijdje wachten?Ik krijg er juist meer honger vanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik neem m'n Whey ook gewoon gelijk na het trainen, voornamelijk omdat het enorm helpt met je hongergevoel te stillen. Wel zo handig in de cut.
YouTube
hoe vaak per dag eet je iets?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik dacht altijd binnen 20 minuten, want de broscience tells me, doe je dat niet dan heb je die dag voor niets getraind.
[..]
Ik krijg er juist meer honger van![]()
Ik zal ook maar eens een foto posten, kwaliteit en houding matig maar ach ja....
185 cm +/- 85 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door robskem op 26-03-2013 20:32:41 ]![]()
Opstaan: Glas water met echinafortequote:
9:30u: 2 boterhammen met pindakaas een banaan
11:00u mandarijn
12:00 2 boterhammen met pindakaas
13:00 Kop soep, broodje gebakken ei, tosti of iets dergelijks en 250ml karnemelk
15:00 mandarijn
16:00 2 boterhammen
afhankelijk of ik ga trainen, neem ik om 17:30 2 boterhammen en een shake
daarna avondeten.
Anders gelijk avondeten rond een uur of 18:00
Vitamine D3 supp.
's avonds nog een banaan, een handje noten en daarna ergens een shake met een boterham
Tussendoor drink ik alleen maar water, en hooguit 2 kleine kutkopjes cappuccino. Een glas met wat sap, en een multivitamine bruistablet.YouTube
ik tel 12 eet momenten, logisch dat je nog trek hebt, je hebt je stofwisseling in de hoogste versnelling gejaagd. niet erg als je snel resultaat wil bereikenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Opstaan: Glas water met echinaforte
9:30u: 2 boterhammen met pindakaas een banaan
11:00u mandarijn
12:00 2 boterhammen met pindakaas
13:00 Kop soep, broodje gebakken ei, tosti of iets dergelijks en 250ml karnemelk
15:00 mandarijn
16:00 2 boterhammen
afhankelijk of ik ga trainen, neem ik om 17:30 2 boterhammen en een shake
daarna avondeten.
Anders gelijk avondeten rond een uur of 18:00
Vitamine D3 supp.
's avonds nog een banaan, een handje noten en daarna ergens een shake met een boterham
Tussendoor drink ik alleen maar water, en hooguit 2 kleine kutkopjes cappuccino. Een glas met wat sap, en een multivitamine bruistablet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef robskem het volgende:
Ik zal ook maar eens een foto posten, kwaliteit en houding matig maar ach ja....
185 cm +/- 85 kiloChestbrah, is that you?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las al op fb dat hij een artikel gepost had en een paar minuten later verwijdert heeft. Heb je meer info?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.leangains.com/(...)ains+%28Leangains%29![]()
Berkhan
McDonald
Alpha ongesteldheid![]()
Hij wou ook een nieuwsbrief starten waarbij hij elke maand drie artikelen schreef, over vasten, waar je dan $ 20,- voor moest dokken.Heb nee gestemd in de enquête.
Ik heb sowieso een snelle stofwisseling.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik tel 12 eet momenten, logisch dat je nog trek hebt, je hebt je stofwisseling in de hoogste versnelling gejaagd. niet erg als je snel resultaat wil bereiken
Ik kan serieus wel 3x op een dag poepen... altijd al zo geweest... of ik nu 1 dag bijna niets eet, of de hele dag door gewoon iets eet.
Echt verschrikkelijk
Het gaat mij niet om snel resultaat, maar ik merk gewoon dat ik niet in 1x veel kan eten, dus daarom heb ik het verspreid over de dag aangezien ik bezig ben om aan te komen.
Helaas vorige week helemaal niets gegained
Wel relaxed, ik train nu met een maat van me, die vroeger ook wel op het podium heeft gestaan etc. Je merkt toch dat de trainingen compleet anders worden dan wanneer je alleen traint.YouTube
Stofwisseling versnelling door vaker te eten is, voor zover ik weet, een fabeltje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik tel 12 eet momenten, logisch dat je nog trek hebt, je hebt je stofwisseling in de hoogste versnelling gejaagd. niet erg als je snel resultaat wil bereiken![]()
Nah, kippengevechten doen niks voor mijn gains...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik las al op fb dat hij een artikel gepost had en een paar minuten later verwijdert heeft. Heb je meer info?![]()
Hij wou ook een nieuwsbrief starten waarbij hij elke maand drie artikelen schreef, over vasten, waar je dan $ 20,- voor moest dokken.Heb nee gestemd in de enquête.
s'ochtens niet eten, daarna veelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een snelle stofwisseling.
Ik kan serieus wel 3x op een dag poepen... altijd al zo geweest... of ik nu 1 dag bijna niets eet, of de hele dag door gewoon iets eet.
Echt verschrikkelijk
Het gaat mij niet om snel resultaat, maar ik merk gewoon dat ik niet in 1x veel kan eten, dus daarom heb ik het verspreid over de dag aangezien ik bezig ben om aan te komen.
Helaas vorige week helemaal niets gegained
Wel relaxed, ik train nu met een maat van me, die vroeger ook wel op het podium heeft gestaan etc. Je merkt toch dat de trainingen compleet anders worden dan wanneer je alleen traint.![]()
Eigenlijk zou je een vinkje voor deze zin moeten aankruisen voordat je een post mag maken in dit topic.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef Asgard het volgende:
[..]
Stofwisseling versnelling door vaker te eten is, voor zover ik weet, een fabeltje.Confidence through competence![]()
Jammer. Dude maakt het zichzelf wel lastig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, kippengevechten doen niks voor mijn gains...
Eindelijk maar eens een Whey pakket besteld. Ik heb alleen wat moeite met het maken van een eetschema. Nu zat ik de OP door te kijken, maar ben ik nu zo scheel of staan daar geen links in?![]()
Gekliktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor diegene die het toch willen lezen:
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=ca
Artikel is wel in z'n geheel te lezen in iedereen z'n RSS reader, daar heb ik het ook gezien. Wist niet dat hij het weg had gehaald. Dit is zo ongeveer de meest zure post op het internet in de BB hoek.
Jup, geen gains voor jou!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geklikt
Artikel is wel in z'n geheel te lezen in iedereen z'n RSS reader, daar heb ik het ook gezien. Wist niet dat hij het weg had gehaald. Dit is zo ongeveer de meest zure post op het internet in de BB hoek.
Ga hem zo lezen.Ben benieuwd.
185 cm +/- 85 kiloHet goede is dat er ook een foto van je rug bij zit, het slechte dat er geen foto van je benen bij zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet dat het aan de eetmomenten ligt, maar aan wát er gegeten wordt. Koolhydraatrijk = eetlustopwekkend in de meeste gevallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik tel 12 eet momenten, logisch dat je nog trek hebt, je hebt je stofwisseling in de hoogste versnelling gejaagd. niet erg als je snel resultaat wil bereiken
Doe eens kwark om de trek te stillen, works like a charm.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of ziet niemand je staan. Of waai je weg als je zonder je sleutels de deur uit gaat....![]()
![]()
![]()
Lactose intolerant..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan de eetmomenten ligt, maar aan wát er gegeten wordt. Koolhydraatrijk = eetlustopwekkend in de meeste gevallen.
Doe eens kwark om de trek te stillen, works like a charm.
en kwark
YouTube
Als ik kijk naa hodgetwins en dat hun pas uren later na het trainen iets eten zegt mij dat dat whey zo snel innemen echt onnodig is.![]()
Je moet, imo, ook niet naar hun kijken voor advies. Zie ze meer als comedians.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef vault_tec het volgende:
Als ik kijk naa hodgetwins en dat hun pas uren later na het trainen iets eten zegt mij dat dat whey zo snel innemen echt onnodig is.If not now, then when.![]()
Misschien een domme vraag, maar kun je bij het begin van een cut van de ene op de andere dag van +/- 3300 kcal naar +/- 2400 kcal gaan, of is het verstandiger om het geleidelijk (bijv. 200 kcal/dag) af te bouwen?![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die hier nog een aanvulling op heeft? Behalve kwark o.i.d.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik vorige week niet gegroeid ben (ook al heb ik een migraine aanval gehad tussendoor waarin ik mijzelf compleet leeggespuugd heb..) denk ik dat ik mijn calorie inname moet verhogen.YouTube
Ik denk niet dat je na een week niet aankomen kunt zeggen dat je voedingsschema slecht is. Als je elke week een kilo aan zou komen zou je of ontzettend vet worden of heel erg snel buff.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iemand die hier nog een aanvulling op heeft? Behalve kwark o.i.d.?
Aangezien ik vorige week niet gegroeid ben (ook al heb ik een migraine aanval gehad tussendoor waarin ik mijzelf compleet leeggespuugd heb..) denk ik dat ik mijn calorie inname moet verhogen.
Reken je onderhoud eens uit en kijk hoeveel kcal je inneemt. Als je daar 300 tot 500 kcal boven zit zou ik voorlopig niks veranderen.![]()
Ga het voor een week berekenen, daarna nog eens voor een week, en daarna wordt het een gewoonte. Dan weet je zeker dat je groeit. Je kan ook schatten, maarja..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iemand die hier nog een aanvulling op heeft? Behalve kwark o.i.d.?
Aangezien ik vorige week niet gegroeid ben (ook al heb ik een migraine aanval gehad tussendoor waarin ik mijzelf compleet leeggespuugd heb..) denk ik dat ik mijn calorie inname moet verhogen.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je na een week niet aankomen kunt zeggen dat je voedingsschema slecht is. Als je elke week een kilo aan zou komen zou je of ontzettend vet worden of heel erg snel buff.
Reken je onderhoud eens uit en kijk hoeveel kcal je inneemt. Als je daar 300 tot 500 kcal boven zit zou ik voorlopig niks veranderen.Onderhoud zit geloof ik rond de 1700 calorieën in rust, en 2680 tijdens trainingsdagen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga het voor een week berekenen, daarna nog eens voor een week, en daarna wordt het een gewoonte. Dan weet je zeker dat je groeit. Je kan ook schatten, maarja..
Als ik het heel snel bereken nu, dan is het nu:
9:00: 250-300 calorieën
11:00 20 (gokje)
12:00 200
13:00 50+300+200+70
15:00 20
16:00 200
17:30 350
18:00 700
20:00 100/150 aan noten, 150 shake 120 banaan
Dus ik eet per dag: ong 2800-3000 calorieën.
Dat klopt ongeveer wel, de waardes zijn gegokt maar ik eet ook wel eens tussendoor, soms knal ik na het trainen nog even een cheeseburger binnen, is toch ook weer 300 calorieën, drinken etc heb ik nu ook niet meegerekend in de berekening etc.
Plus zelf ben ik ook erg van mening, dat het vaak niet uit maakt hoeveel je eet (in bepaalde mate wel natuurlijk) maar met name WAT je eet, en de voedingsstoffen etc.YouTube
Wat is dit voor bullshit danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die 1700 is je BMR denk ik, die kun je vergeten zolang je niet gaat cutten. Wat drink je zoal door de dag heen? Een liter halfvolle melk is bijv. ook 460 kcal, dus dat tikt ook wel flink aan. Ik heb je schema niet nagerekend, maar als de getallen die je net zelf geeft kloppen dan denk ik niet dat het nodig is om meer kcal naar binnen te gaan gooien (ervan uitgaande dat je via drinken ook nog wel het een en ander binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Onderhoud zit geloof ik rond de 1700 calorieën in rust, en 2680 tijdens trainingsdagen.
Dat klopt ongeveer wel, de waardes zijn gegokt maar ik eet ook wel eens tussendoor, soms knal ik na het trainen nog even een cheeseburger binnen, is toch ook weer 300 calorieën, drinken etc heb ik nu ook niet meegerekend in de berekening etc.
Plus zelf ben ik ook erg van mening, dat het vaak niet uit maakt hoeveel je eet (in bepaalde mate wel natuurlijk) maar met name WAT je eet, en de voedingsstoffen etc.
Edit: niet goed gelezen, je drinkt dus geen melk. Misschien is het toch verstandig om wat meer zuivel-achtige producten in je schema te gooien, je krijgt nu in je voeding niet echt heel veel eiwitten binnen lijkt me. Sojamelk is wellicht een optie voor je?
[ Bericht 3% gewijzigd door meneer_valk op 26-03-2013 21:35:43 ]![]()
Het is juist belangrijker om te weten hoeveel je eet dan wat je eet imo, maar volgens mij bedoel je dat ook. Een eiwit uit een cheeseburger is niet veel anders dan een eiwit uit een shake.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Onderhoud zit geloof ik rond de 1700 calorieën in rust, en 2680 tijdens trainingsdagen.
Plus zelf ben ik ook erg van mening, dat het vaak niet uit maakt hoeveel je eet (in bepaalde mate wel natuurlijk) maar met name WAT je eet, en de voedingsstoffen etc.If not now, then when.![]()
Ik drink ongeveer een halve liter karnemelkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Die 1700 is je BMR denk ik, die kun je vergeten zolang je niet gaat cutten. Wat drink je zoal door de dag heen? Een liter halfvolle melk is bijv. ook 460 kcal, dus dat tikt ook wel flink aan. Ik heb je schema niet nagerekend, maar als de getallen die je net zelf geeft kloppen dan denk ik niet dat het nodig is om meer kcal naar binnen te gaan gooien (ervan uitgaande dat je via drinken ook nog wel het een en ander binnenkrijgt.
Edit: niet goed gelezen, je drinkt dus geen melk. Misschien is het toch verstandig om wat meer zuivel in je schema te gooien, je krijgt nu in je voeding niet echt heel veel eiwitten binnen lijkt me. Eventueel sojamelk omdat je lactose intolerant bent?
verder nog water
2 koppen koffie
glas cola (bad shit haha) of meer
van die maaza multi vitamine ook nog etc.Zou het? Ik wou dat dit onderbouwd was.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is juist belangrijker om te weten hoeveel je eet dan wat je eet imo, maar volgens mij bedoel je dat ook. Een eiwit uit een cheeseburger is niet veel anders dan een eiwit uit een shake.
Ik heb echt het gevoel als ik 800 calorieën uit biologisch eten haal, dat dit beter is met voedingsstoffen etc als een quarterpounder van de mcdonalds naar binnenwerken met wat friet.
maar dit kan dus ook gewoon puur gevoel zijn.YouTube
Oja, jij at natuurlijk alleen maar biologisch. Ik ben dan ook wel van mening dat de kwaliteit voeding beter is, maar of het écht écht beter is, weet ik niet. En ben dan ook van mening dat het op de lange termijn geen significante voordelen heeft vanuit het massa perspectief. Een studie naar normaal vs. biologisch als in kwaliteit zou wel interessant zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik drink ongeveer een halve liter karnemelk
verder nog water
2 koppen koffie
van die maaza multi vitamine ook nog etc.
[..]
Zou het? Ik wou dat dit onderbouwd was.
Ik heb echt het gevoel als ik 800 calorieën uit biologisch eten haal, dat dit beter is met voedingsstoffen etc als een quarterpounder van de mcdonalds naar binnenwerken met wat friet.
maar dit kan dus ook gewoon puur gevoel zijn.
Proef je trouwens een groot verschil in smaak i.t.t. de kipfilet van de supermarkt? We hebben hier in de buurt ook een boerderij waar de kippen buiten lopen en zat er aan te denken om het een keer te halen, omdat het kan. Een kennis vertelde dat hij wel een groot verschil in smaak proefde.If not now, then when.![]()
800 kcal is 800 kcal, de verdeling van macro's kan alleen anders zijn. Als je eiwitten tekort komt in je schema dan kun je beter x kcal aan kipfilet eten, als je vet tekort komt x kcal aan noten. Daarnaast zit er in fastfood 'slechte' vetten, maar zover ik weet maakt dat voor spiergroei niks uit (voor je gezondheid welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik drink ongeveer een halve liter karnemelk
verder nog water
2 koppen koffie
van die maaza multi vitamine ook nog etc.
[..]
Zou het? Ik wou dat dit onderbouwd was.
maar dit kan dus ook gewoon puur gevoel zijn.).
Qua micronutrienten zou biologisch vs. niet biologisch trouwens nog wel wat uit kunnen maken, misschien dat Stereo daar meer over weet? Laatst kwam er bijv. iets voorbij over meer omega-3 vetzuren in scharrelvee.![]()
Kipje van de boerderij zal waarschijnlijk niet volgespoten worden met water zodat het gewicht op de sticker hoger kan. Dat proef je zeker!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, jij at natuurlijk alleen maar biologisch. Ik ben dan ook wel van mening dat de kwaliteit voeding beter is, maar of het écht écht beter is, weet ik niet. En ben dan ook van mening dat het op de lange termijn geen significant voordelen heeft vanuit het massa perspectief. Een studie hierna zou wel interessant zijn.
Proef je trouwens een groot verschil in smaak i.t.t. de kipfilet van de supermarkt? We hebben hier in de buurt ook een boerderij waar de kippen buiten lopen en zat er aan te denken om het een keer te halen, omdat het kan. Een kennis vertelde dat hij wel een groot verschil in smaak proefde.![]()
Vandaag weer 3 liter melk gehad.(volle melk, halfvolle melk, karnemelk)
Good luck with your botontkalking goals van 2013.![]()
![]()
Ik merk wel verschil van smaak tussen grasgevoerd rund bijvoorbeeld en de "gewone" versie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, jij at natuurlijk alleen maar biologisch. Ik ben dan ook wel van mening dat de kwaliteit voeding beter is, maar of het écht écht beter is, weet ik niet. En ben dan ook van mening dat het op de lange termijn geen significante voordelen heeft vanuit het massa perspectief. Een studie naar normaal vs. biologisch als in kwaliteit zou wel interessant zijn.
Proef je trouwens een groot verschil in smaak i.t.t. de kipfilet van de supermarkt? We hebben hier in de buurt ook een boerderij waar de kippen buiten lopen en zat er aan te denken om het een keer te halen, omdat het kan. Een kennis vertelde dat hij wel een groot verschil in smaak proefde.
Sowieso vind ik met pasta bijvoorbeeld, dan haal ik spaghettini, 300 gram (scharrel)rundergehakt en macaroni en spaghetti groente. Voor de saus haal ik tradizionale van Sugocasa.
Gehakt in de koekenpan, beetje rullen en brullen
water laten koken
daarna groente bij het gehakt gooien, beetje husselen, en deksel erop leggen (wordt de groente lekker week van)
daarna de saus eroverheen (doe altijd maar een halve pot) en omroeren
weer deksel erop
en dan de spaghettini in het water.
alles klaar, dan de spaghettini afgieten, opdienen op een bord, en dan de combinatie van gehakt groente en saus eroverheen
en eten maar
YouTube
tsk, tomatensaus maak je van tomaten...
uitje en knoflook fruiten in wat olijfolie in een grote pan, flink wat gehakte tomaten erbij (gepeld en ontpit, dat is wel ff een werkje, maar het goede nieuws is dat de saus prima in te vriezen is) laurierblaadjes, basilicum, fijn laten pruttelen tot het een sausje wordt, staafmixer desgewenst nog ff erdoor, afblussen met wat witte wijn azijn, beetje peper eventueel, en klaar.![]()
Het valt me trouwens op dat je pas vrij laat op de dag je eerste portie eiwitten binnenkrijgt (karnemelk om 13.00). Probeer bij je ontbijt al iets van soja/karnemelk te drinken zodat je lichaam na je slaap meteen weer wat eiwitten heeft.![]()
Nja maar deze saus is puur natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef MarMar het volgende:
tsk, tomatensaus maak je van tomaten...
uitje en knoflook fruiten in wat olijfolie in een grote pan, flink wat gehakte tomaten erbij (gepeld en ontpit, dat is wel ff een werkje, maar het goede nieuws is dat de saus prima in te vriezen is) laurierblaadjes, basilicum, fijn laten pruttelen tot het een sausje wordt, staafmixer desgewenst nog ff erdoor, afblussen met wat witte wijn azijn, beetje peper eventueel, en klaar.
Ik heb niet de tijd om zelf saus te maken, laat staan de kennisKrijg ik dat met een banaan ook niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef meneer_valk het volgende:
Het valt me trouwens op dat je pas vrij laat op de dag je eerste portie eiwitten binnenkrijgt (karnemelk om 13.00). Probeer bij je ontbijt al iets van soja/karnemelk te drinken zodat je lichaam na je slaap meteen weer wat eiwitten heeft.
* ManageTheAnger roept maar watYouTube
Een banaan bevat maar heel weinig eiwit (1,2g/100g).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja maar deze saus is puur natuurlijk
Ik heb niet de tijd om zelf saus te maken, laat staan de kennis
[..]
Krijg ik dat met een banaan ook niet?
* ManageTheAnger roept maar wat![]()
Die kennis heb je nu welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja maar deze saus is puur natuurlijk
Ik heb niet de tijd om zelf saus te maken, laat staan de kennis
[..]
Krijg ik dat met een banaan ook niet?
* ManageTheAnger roept maar watprobeer maar eens als je wel tijd hebt.
![]()
Nja wel of niet, maakt mij weinig uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef MarMar het volgende:
Had campina niet nieuwe lactosevrije melk?!?
Ik heb het vroeger gehad en heb er een week doodziek van gelegen.
Dus ik neem de gok gewoon niet, in welk opzicht dan ook. Dokter heeft ook gezegd dat het kan zijn dat ik eroverheen gegroeit ben, maar dat het wel een risico is.
Dus, lekker laten die melk
Boter eet ik ook niet
YouTube
Ik snap wel dat melk jullie beste vriend is, immers, zonder melk haal ik nooit mijn 2700 kcal (ik ben een klein aziatisch ventje)... Maar.... serieus, 1L? -.-'![]()
Als ik melk drink, zit ik 1,5 uur later op het toilet. Kwark eten gaat prima, misschien is dit voor jou ook wel zoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja wel of niet, maakt mij weinig uit.
Ik heb het vroeger gehad en heb er een week doodziek van gelegen.
Dus ik neem de gok gewoon niet, in welk opzicht dan ook. Dokter heeft ook gezegd dat het kan zijn dat ik eroverheen gegroeit ben, maar dat het wel een risico is.
Dus, lekker laten die melk
Boter eet ik ook niet, give it a try zou ik zeggen.
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Dat is maar 4 glazen, bij elke maaltijd een. Dat vind ik best meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef banaliteit het volgende:
Ik snap wel dat melk jullie beste vriend is, immers, zonder melk haal ik nooit mijn 2700 kcal (ik ben een klein aziatisch ventje)... Maar.... serieus, 1L? -.-'![]()
Dan eet je belabberd hoor. In 1Lvolle melk zit ongeveer 600 kcal. Dus je eet maar 2100 kcal per dag?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef banaliteit het volgende:
Ik snap wel dat melk jullie beste vriend is, immers, zonder melk haal ik nooit mijn 2700 kcal (ik ben een klein aziatisch ventje)... Maar.... serieus, 1L? -.-'I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
En ik weet niet hoe het hier bij iedereen zit, maar sowieso in het begin kan je prima zonder whey in mijn ogen. Ik maak gewoon goede gains met 'normale' voeding..Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Ja, ik heb wel moeite met eten ja. voor die paar laatste honderden kcal drink ik ook melk omdat het makkelijk weg te zuipen is. maar doe het niet met plezier![]()
Kwark gaat prima, maar grotere hoeveelheden melk (havermout) kan ik ook niet hebben sinds een half jaar ofzo. Best kut.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Als ik melk drink, zit ik 1,5 uur later op het toilet. Kwark eten gaat prima, misschien is dit voor jou ook wel zo, give it a try zou ik zeggen.
![]()
185 cm +/- 85 kiloHoe lang train jij al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Maakt niet uit wat voor groot beest je bent, whey is nooit nodig. Zolang je aan genoeg eiwitten komt uit normale voeding. Een bak kwark bevat zelfs meer eiwitten in plaats van een shake.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef Boydie12 het volgende:
En ik weet niet hoe het hier bij iedereen zit, maar sowieso in het begin kan je prima zonder whey in mijn ogen. Ik maak gewoon goede gains met 'normale' voeding..Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Nee maar dan is het toch ook vette broscience dat je na je training meteen een shake moet drinken, dat is meer mijn punt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat voor groot beest je bent, whey is nooit nodig. Zolang je aan genoeg eiwitten komt uit normale voeding. Een bak kwark bevat zelfs meer eiwitten in plaats van een shake.Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Ik vind de whey wel handig om aan m'n vereiste aantal eiwitten te komen zonder teveel kcal tot me te nemen nu ik aan het cutten ben. Zelfs met whey merk ik dat het lastig blijft om aan voldoende eiwitten te komen zonder teveel kcal binnen te krijgen, met het voedsel wat ik hier thuis tot m'n beschikking heb dan.![]()
"Whey protein seems most effective in stimulating muscle protein synthesis during acute post-exercise recovery. This is likely attributable to its rapid digestion and absorption kinetics and specific amino acid composition. "quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Nee maar dan is het toch ook vette broscience dat je na je training meteen een shake moet drinken, dat is meer mijn punt.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22301837
Als je het interessant vind kan ik het hele artikel wel voor je fixen.![]()
Woon je in de MCdonalds ofwa?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind de whey wel handig om aan m'n vereiste aantal eiwitten te komen zonder teveel kcal tot me te nemen nu ik aan het cutten ben. Zelfs met whey merk ik dat het lastig blijft om aan voldoende eiwitten te komen zonder teveel kcal binnen te krijgen, met het voedsel wat ik hier thuis tot m'n beschikking heb dan.![]()
Dit soort artikelen begrijp ik altijd voor 75%, mijn engels zit (nog) niet op een dusdanig niveau ..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
"Whey protein seems most effective in stimulating muscle protein synthesis during acute post-exercise recovery. This is likely attributable to its rapid digestion and absorption kinetics and specific amino acid composition. "
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22301837
Als je het interessant vind kan ik het hele artikel wel voor je fixen.
maar bedankt voor de moeite!Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
185 cm +/- 85 kiloHi chestbrah, good to see U here, how r u m8? Much respect to you and your brother, zyzz 4 life!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het belangrijkste is dat whey net voor of net na de training (waarschijnlijk) het meest effectief is (in vergelijking met andere eiwitten). Ik las laatst overigens dat voor de rest van de dag tragere eiwitten even goed of zelfs beter zijn, dus als je voor de rest aan je eiwitten komt dan is het niet zinvol om op andere tijdstippen whey te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:19 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Dit soort artikelen begrijp ik altijd voor 75%, mijn engels zit (nog) niet op een dusdanig niveau ..
maar bedankt voor de moeite!![]()
Hodgetwins zeggen dat je na je training een uur zou moeten wachten met eten omdat je anders het effect van het vrijgekomen groeihormoon te kort zou doen. Strookt alleen niet met het idee van een eiwit window na je trainingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat whey net voor of net na de training (waarschijnlijk) het meest effectief is (in vergelijking met andere eiwitten). Ik las laatst overigens dat voor de rest van de dag tragere eiwitten even goed of zelfs beter zijn, dus als je voor de rest aan je eiwitten komt dan is het niet zinvol om op andere tijdstippen whey te gaan gebruiken."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Klopt. Whey op een ander tijdstip dan rondom de training (en heel misschien nog als ontbijt indien training de dag ervoor) is minder nuttig dan gewoon langzaam eiwit eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat whey net voor of net na de training (waarschijnlijk) het meest effectief is (in vergelijking met andere eiwitten). Ik las laatst overigens dat voor de rest van de dag tragere eiwitten even goed of zelfs beter zijn, dus als je voor de rest aan je eiwitten komt dan is het niet zinvol om op andere tijdstippen whey te gaan gebruiken.
Al die 2g/kg richtlijnen zijn gebaseerd op langzame eiwitten. Niet dat iemand 120 gram whey naar binnen klokt vlak voor het slapen gaan, bij wijze van.Dat lijkt me mierenneuken van het 'extra vetverbrandende effect van je trainingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:28 schreef Push. het volgende:
[..]
Hodgetwins zeggen dat je na je training een uur zou moeten wachten met eten omdat je anders het effect van het vrijgekomen groeihormoon te kort zou doen. Strookt alleen niet met het idee van een eiwit window na je training', dus ik ben het niet met de Hodgetwins eens. Sowieso stel ik vraagtekens bij de Carb-backloaders/low-carbers/IF'ers/HGH-na-training aanbidders of die methode nou netto meer vet verbrandt dan een isocalorisch 'normaal doen' methode
Hodgetwins praten voor een deel bro-science en een deel common sense.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:28 schreef Push. het volgende:
[..]
Hodgetwins zeggen dat je na je training een uur zou moeten wachten met eten omdat je anders het effect van het vrijgekomen groeihormoon te kort zou doen. Strookt alleen niet met het idee van een eiwit window na je trainingOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Helder!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat whey net voor of net na de training (waarschijnlijk) het meest effectief is (in vergelijking met andere eiwitten). Ik las laatst overigens dat voor de rest van de dag tragere eiwitten even goed of zelfs beter zijn, dus als je voor de rest aan je eiwitten komt dan is het niet zinvol om op andere tijdstippen whey te gaan gebruiken.Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Hun laatste vid 'bulking advice' zit er ook weer vol mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hodgetwins praten voor een deel bro-science en een deel common sense.
Wel vermakelijke filmpjes en goede fysieken.BEASTMODE![]()
Waar halen jullie de meeste eiwitten uit?
Ik neem elke dag een bak magere kwark van 500 gr tot me, 2 x 250 ml magere yoghurt, 2 of 3 eieren en ook nog pindakaas. En dan nog een shake whey. Toch blijft het lastig om aan m'n vereiste aantal eiwitten te komen.![]()
Verwijs nou niet naar onz, volwaardige proteinebronnen zijn gewoon laag in kcals, neem een blikje tonijn, kipfilet ed.quote:![]()
Um, vlees?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik neem elke dag een bak magere kwark van 500 gr tot me, 2 x 250 ml magere yoghurt, 2 of 3 eieren en ook nog pindakaas. En dan nog een shake whey. Toch blijft het lastig om aan m'n vereiste aantal eiwitten te komen.Confidence through competence![]()
Niet zo boos meteenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Verwijs nou niet naar onz, volwaardige proteinebronnen zijn gewoon laag in kcals, neem een blikje tonijn, kipfilet ed.Tonijn vind ik niet te nassen en kipfilet is niet zo makkelijk, ik moet het doen met wat hier in huis ligt. Woon nog thuis dus vandaar en koken voor mezelf ga ik niet doen. Niet zolang ik thuis woon.
![]()
Melk en kip. Verder neem ik op dit moment caseïne voor het slapengaan omdat ik even geen kwark meer kon zien, maar over een tijdje weer terug naar kwark.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik neem elke dag een bak magere kwark van 500 gr tot me, 2 x 250 ml magere yoghurt, 2 of 3 eieren en ook nog pindakaas. En dan nog een shake whey. Toch blijft het lastig om aan m'n vereiste aantal eiwitten te komen.![]()
Bak magere kwark 500 gr (45 gr eiwit), bakje tonijn 150 gram (zit al meer dan 30 gr eiwitten ofzo in), een shake bij ontbijt en een na trainen. De rest haal je gewoon uit brood met kipfilet, pindakaas etc...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik neem elke dag een bak magere kwark van 500 gr tot me, 2 x 250 ml magere yoghurt, 2 of 3 eieren en ook nog pindakaas. En dan nog een shake whey. Toch blijft het lastig om aan m'n vereiste aantal eiwitten te komen.
Goed vlees bij avondeten. Makkelijk te doen.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Voor de ectos hier die moeite hebben met kwark:
Mik 1 bak kwark, een glas water en 2 scoops whey in de blender.
90g eiwit, 4 glazen aan awesomeness, +/- 470 kcals.
Indien niet zoet genoeg, mik er een fruit naar keuze bij of slimpie.BEASTMODE![]()
Vlees zit verwerkt in het avondeten maar daar heb ik weinig tot geen controle over omdat mijn moeder altijd voor me/de familie kooktIs dus enerzijds (soms) lastig inschatten hoeveel macro's ik daarmee binnen krijg en anderzijds kan het zijn dat we soms geen vlees eten. Maar dit valt wel mee. Daar moet ik me nog maar is meer in gaan verdiepen, hoeveel dit bijdraagt. Melk drink ik ook wel, meestal 250 tot 500 ml per dag maar wil ik toch niet teveel doen ivm cutten.
![]()
Kwark met een sinaasappel er doorheen is goed te doen, nog een handje rozijnen er doorheen maakt het af.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de ectos hier die moeite hebben met kwark:
Mik 1 bak kwark, een glas water en 2 scoops whey in de blender.
90g eiwit, 4 glazen aan awesomeness, +/- 470 kcals.
Indien niet zoet genoeg, mik er een fruit naar keuze bij of slimpie.![]()
In plaats van te focussen op wat niet kan, waarom niet focussen op wat wel kan? Je kan altijd een pak kipfilet/broodbeleg open trekken en opeten tijdens het avondeten samen met je familie. Daar hoeft mama niet voor te zorgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Niet zo boos meteenTonijn vind ik niet te nassen en kipfilet is niet zo makkelijk, ik moet het doen met wat hier in huis ligt. Woon nog thuis dus vandaar en koken voor mezelf ga ik niet doen. Niet zolang ik thuis woon.
Zelf verantwoordelijkheid nemen en oplossingen zoeken is een belangrijk onderdeel van volwassen worden. Voor je eigen eiwitten zorgen is een prima begin, later (of nu) kun je leren zelf te koken.
Ik zie hier 16-jarigen in dit topic voor zichzelf zorgen op een manier waarvan ik zou willen dat iemand tegen mij had gezegd dat ik dat zo kon doen op mijn 16e.Confidence through competence![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf verantwoordelijkheid nemen en oplossingen zoeken is een belangrijk onderdeel van volwassen worden.![]()
Niet om al je advies hiermee teniet te doen, daar ben ik je zeer dankbaar voor![]()
![]()
Stats, je kennis suggereert dat je nog weinig mass hebt, waarom cutten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:42 schreef no1uknow het volgende:
Vlees zit verwerkt in het avondeten maar daar heb ik weinig tot geen controle over omdat mijn moeder altijd voor me/de familie kooktIs dus enerzijds (soms) lastig inschatten hoeveel macro's ik daarmee binnen krijg en anderzijds kan het zijn dat we soms geen vlees eten. Maar dit valt wel mee. Daar moet ik me nog maar is meer in gaan verdiepen, hoeveel dit bijdraagt. Melk drink ik ook wel, meestal 250 tot 500 ml per dag maar wil ik toch niet teveel doen ivm cutten.
Geen melk in cut is niet echt logisch, tenzij je op het podium moet.
Kip heb je als broodbeleg, of je koopt een bak, bereiden op zondag en in 7x verdelen en de vriezer in
Blikken tonijn, zalm, witte koolvis, noten, melk, kaas, wees creatief mimang!![]()
2 maal in de week doet deze jongen booschapjes (17), uit eigen zak nog wel, m'n pa vertikt het om extra geld aan die 'onzin' uit te geven hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In plaats van te focussen op wat niet kan, waarom niet focussen op wat wel kan? Je kan altijd een pak kipfilet/broodbeleg open trekken en opeten tijdens het avondeten samen met je familie. Daar hoeft mama niet voor te zorgen.
Zelf verantwoordelijkheid nemen en oplossingen zoeken is een belangrijk onderdeel van volwassen worden. Voor je eigen eiwitten zorgen is een prima begin, later (of nu) kun je leren zelf te koken.
Ik zie hier 16-jarigen in dit topic voor zichzelf zorgen op een manier waarvan ik zou willen dat iemand tegen mij had gezegd dat ik dat zo kon doen op mijn 16e.Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Meh, ik kan niet bij de full text van het artikel dat ik net postte. Iemand anders die wel bij dit artikel kan komen?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22301837?dopt=Abstract![]()
Wijze uitspraak, pastapipos is 17 en leeft beter en toegewijder dan 10 van zijn klasgenoten bij elkaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In plaats van te focussen op wat niet kan, waarom niet focussen op wat wel kan? Je kan altijd een pak kipfilet/broodbeleg open trekken en opeten tijdens het avondeten samen met je familie. Daar hoeft mama niet voor te zorgen.
Ik zie hier 16-jarigen in dit topic voor zichzelf zorgen op een manier waarvan ik zou willen dat iemand tegen mij had gezegd dat ik dat zo kon doen op mijn 16e.![]()
Uhu, maar eiwit window is ook nooit bewezen. Al zal allemaal niet veel uitmaken voor je uiteindelijke resultaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hodgetwins praten voor een deel bro-science en een deel common sense."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
True. Sowieso is dit topic (+ levensstijl) een stuk waardevoller dan door buitenstaanders gedacht wordt. Ga vooral zo door mensen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie hier 16-jarigen in dit topic voor zichzelf zorgen op een manier waarvan ik zou willen dat iemand tegen mij had gezegd dat ik dat zo kon doen op mijn 16e.
Had niet veel gescheeld of ik zat nog steeds in mijn cornflakes met brood-met-vlokken en ijsthee levensstijl.Goedzo man, ga zo door en wees vooral ook een voorbeeld voor anderen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
2 maal in de week doet deze jongen booschapjes (17), uit eigen zak nog wel, m'n pa vertikt het om extra geld aan die 'onzin' uit te geven hahaEn hoe gaan je gains?
![]()
Zeg ik ook nergens dat het bewezen is. Maar meestal eten mensen rond hun training toch meer. Dit is nodig om de energie van je workout te compenseren. Honger gaat er vaak gepaard mee en is een ideaal moment om dan extra eten (en eiwitten) te nuttigen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef Push. het volgende:
[..]
Uhu, maar eiwit window is ook nooit bewezen. Al zal allemaal niet veel uitmaken voor je uiteindelijke resultaat.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Yeah buddy. Gaat lekker man, zit lekker in het ritme, merk dat ik 'buffer' word en ook kracht gaat met grote sprongen vooruit. Happy mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True. Sowieso is dit topic (+ levensstijl) een stuk waardevoller dan door buitenstaanders gedacht wordt. Ga vooral zo door mensen.
Had niet veel gescheeld of ik zat nog steeds in mijn cornflakes met brood-met-vlokken en ijsthee levensstijl.
[..]
Goedzo man, ga zo door en wees vooral ook een voorbeeld voor anderen.En hoe gaan je gains?
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Staat in dit boek op p79.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef meneer_valk het volgende:
Meh, ik kan niet bij de full text van het artikel dat ik net postte. Iemand anders die wel bij dit artikel kan komen?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22301837?dopt=Abstract
Google books
edit: Nvm, is alleen de introductie....
[ Bericht 2% gewijzigd door Verbosity op 26-03-2013 23:20:17 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Happy B-day boyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True. Sowieso is dit topic (+ levensstijl) een stuk waardevoller dan door buitenstaanders gedacht wordt. Ga vooral zo door mensen.
Had niet veel gescheeld of ik zat nog steeds in mijn cornflakes met brood-met-vlokken en ijsthee levensstijl.
[..]
Goedzo man, ga zo door en wees vooral ook een voorbeeld voor anderen.En hoe gaan je gains?
YouTube
Kan er niet bij helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef meneer_valk het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22301837?dopt=Abstract![]()
Vandaag even een dikke flater geslagen![]()
Had benen hard aangepakt vandaag en ging daarna naar Nederland - Roemenië. Bij de parkeergarage wou ik even wachten op de lift maar duurde te lang dus wou al de trap nemen, roept één van mijn vrienden dat de lift er is. Wil ik me omdraaien en weer naar boven lopen, voel ik ineens alle kracht in mijn benen verdwijnen en val ik keihard op mijn elleboog en één van mijn knokkels.
Mijn vriend riep alleen "Waar blijf je dan?".![]()
ja man, waar blijf je???quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:56 schreef seto het volgende:
Vandaag even een dikke flater geslagen![]()
Had benen hard aangepakt vandaag en ging daarna naar Nederland - Roemenië. Bij de parkeergarage wou ik even wachten op de lift maar duurde te lang dus wou al de trap nemen, roept één van mijn vrienden dat de lift er is. Wil ik me omdraaien en weer naar boven lopen, voel ik ineens alle kracht in mijn benen verdwijnen en val ik keihard op mijn elleboog en één van mijn knokkels.
Mijn vriend riep alleen "Waar blijf je dan?".![]()
Mark my words, die gast gaat zichzelf nog een keer ophangen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol:
[ afbeelding ]
Hij is slim, maar ook zwaar gestoord volgens mij."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Laag bf% is gecorreleerd met laag testosteronniveau is gecorreleerd met depressiequote:Op woensdag 27 maart 2013 00:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mark my words, die gast gaat zichzelf nog een keer ophangen.
Hij is slim, maar ook zwaar gestoord volgens mij.
Zouden BB'ers zichzelf ophangen met weight belt?
Gewoon kilo'tje á 600 in de smith rack hangen, safety eraf en gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laag bf% is gecorreleerd met laag testosteronniveau is gecorreleerd met depressie
Zouden BB'ers zichzelf ophangen met weight belt?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Gewoon gruwelijk veel vleesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik neem elke dag een bak magere kwark van 500 gr tot me, 2 x 250 ml magere yoghurt, 2 of 3 eieren en ook nog pindakaas. En dan nog een shake whey. Toch blijft het lastig om aan m'n vereiste aantal eiwitten te komen.
Op rustdagen eet ik meestal voor de lunch een halve kip met nog een spies ofzo erbij voor den smaeck. Vervolgens 's avonds nog eens ~250g aan kip of rund en dan zit je al aan de 100g. Vier eitjes erbij, een handje nootjes een shake en een blikje tonijn en voila, 150g eiwit. Zo moeilijk is het niet.
Ik vreet zowat een hele kippenboerderij per week
-
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer aanleg voor chestbrah dan andere.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hi chestbrah, good to see U here, how r u m8? Much respect to you and your brother, zyzz 4 life!![]()
![]()
Dit doe ik nu ook, is even wennen in een kwark-loos land wonen. Cottage Cheese bevat ook veel eiwitten, maar daarvan kan ik niet echt een hele bak naar binnen werken. Wel weer lekker op toast.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon gruwelijk veel vleesOp rustdagen eet ik meestal voor de lunch een halve kip met nog een spies ofzo erbij voor den smaeck. Vervolgens 's avonds nog eens ~250g aan kip of rundvlees en dan zit je al aan de 100g. Vier eitjes erbij en een shake en voila. Zo moeilijk is het niet.
Ik vreet een hele boerderij per week![]()
Quark kennen ze niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dit doe ik nu ook, is even wennen in een kwark-loos land wonen. Cottage Cheese bevat ook veel eiwitten, maar daarvan kan ik niet echt een hele bak naar binnen werken. Wel weer lekker op toast.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Cottage cheesequote:Op woensdag 27 maart 2013 00:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dit doe ik nu ook, is even wennen in een kwark-loos land wonen. Cottage Cheese bevat ook veel eiwitten, maar daarvan kan ik niet echt een hele bak naar binnen werken. Wel weer lekker op toast.Ja, ik mis de kwark ook wel ja, maar dat is op pa en en moe na dan ook ongeveer het enige wat ik mis aan Nederland
-
-
Synthol en implantaten... kan niet anders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna nergens te krijgen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Synthol en implantaten... kan niet anders.
Niet in de supermarkten. Er is wel een speciale winkel in de buurt waar "quark cheese" wordt verkocht, maar dat is nogal duur. Geen idee of het hetzelfde smaakt.quote:![]()
Yuri wat had heb je nou voor oefeningen mee gekregen dan? Ben wel benieuwd.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Yo yo mi fysio maang,quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:08 schreef Verbosity het volgende:
Yuri wat had heb je nou voor oefeningen mee gekregen dan? Ben wel benieuwd.
Weet de naam niet precies, maar de sleeper stretch sowieso en de overige twee ga ik nader uitleggen.
1. Ik moet op mijn buik liggen en dan mijn schouderbladen zo bewegen dat ik mijn onderste trapezius voornamelijk activeer. Op deze manier wil ze schouder stabiliseren.
2. Op mijn linkerschouder liggen en daarna met mijn rechterarm naar boven (horizontaal) bewegen, daarna naar onderen (horizontaal) en spanning zetten op de onderste trapezius.
Voor de rest ging ze mijn schouder bewegen, kneden en indrukken. Heb er wel last van. Volgens mij vond ze het leuk om mij pijn te doen.Moet voorlopig ook even stoppen met de horizontale BP en flies omdat je daarmee ook de schouder op een - voor mij - nadelige manier activeert, wat dus niet goed voor mijn herstel is. Moet nu dus even een goede vervanger zoeken waarmee ik toch de borst genoeg prikkel, zonder mijn schouder te hinderen.
TIPS ZIJN WELKOM LIEFE BODYUBUIDLERsIf not now, then when.![]()
Mogen cable flies ook niet? Als je daarbij de handvaten wat meer naar onder trekt (soort decline) dan ontlast je je schouders ook wel wat denk ik?quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yo yo mi fysio maang,
Weet de naam niet precies, maar de sleeper stretch sowieso en de overige twee ga ik nader uitleggen.
1. Ik moet op mijn buik liggen en dan mijn schouderbladen zo bewegen dat ik mijn onderste trapezius voornamelijk activeer. Op deze manier wil ze schouder stabiliseren.
2. Op mijn linkerschouder liggen en daarna met mijn rechterarm naar boven (horizontaal) bewegen, daarna naar onderen (horizontaal) en spanning zetten op de onderste trapezius.
Voor de rest ging ze mijn schouder bewegen, kneden en indrukken. Heb er wel last van. Volgens mij vond ze het leuk om mij pijn te doen.Moet voorlopig ook even stoppen met de horizontale BP en flies omdat je daarmee ook de schouder op een - voor mij - nadelige manier activeert, wat dus niet goed voor mijn herstel is. Moet nu dus even een goede vervanger zoeken waarmee ik toch de borst genoeg prikkel, zonder mijn schouder te hinderen.
TIPS ZIJN WELKOM LIEFE BODYUBUIDLERs![]()
Ik sport in m'n homegym brehe. Heb jammer genoeg geen toegang tot een cable crossover.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:24 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Mogen cable flies ook niet? Als je daarbij de handvaten wat meer naar onder trekt (soort decline) dan ontlast je je schouders ook wel wat denk ik?Heb enkel dumbells en een stang.
Ahh, deze dus. Andere oefening is het zelfde principe alleen beweeg je hem dan individueel (Dan beweegt je schouderblad verder mee.)quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yo yo mi fysio maang,
TIPS ZIJN WELKOM LIEFE BODYUBUIDLERs
Qua chest heb je weinig keuze. Enige oefeningen die ik zo kan verzinnen zijn push-ups. Wat op een flat bench neer komt en waarschijnlijk moet vermijden. Chest dips kunnen nog, maar had je al last van toch?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ja, die, alleen moest ik mijn armen langs mijn lichaam houden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ahh, deze dus. Andere oefening is het zelfde principe alleen beweeg je hem dan individueel (Dan beweegt je schouderblad verder mee.
[ afbeelding ]
Qua chest heb je weinig keuze. Enige oefeningen die ik zo kan verzinnen zijn push-ups. Wat op een flat bench neer komt en waarschijnlijk moet vermijden. Chest dips kunnen nog, maar had je al last van toch?
Dips gaan echt niet nee. Voelt totaal niet goed in mijn schouders.
Klopt, alleen kon zo geen betere vinden op google. Dan houdt het op qua chest. Heb je haar gevraagd om alternatieven om toch je pectoralis te kunnen trainen. Denk eerlijk gezegd dat het niet mag, omdat dit een tegenwerkende spier is en het process vertraagt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, die, alleen moest ik mijn armen langs mijn lichaam houden.
Dips gaan echt niet nee. Voelt totaal niet goed in mijn schouders.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Nee en inderdaad. Sucks man, maar gelukkig is het een cut. Ze vertelde dat ik niet voor hypertrofie moest trainen, maar dat kan sowieso niet echt, aangezien ik geen massa aanzet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Klopt, alleen kon zo geen betere vinden op google. Dan houdt het op qua chest. Heb je haar gevraagd om alternatieven om toch je pectoralis te kunnen trainen. Denk eerlijk gezegd dat het niet mag, omdat dit een tegenwerkende spier is en het process vertraagt.If not now, then when.![]()
Je huisarts weet niks. Je moet echt EISEN om een doorverwijzing.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:31 schreef meneer_valk het volgende:
Beter vindt de huisarts bij mij vrijdag iets anders dan impingement want dit klinkt zwaar kloteIf not now, then when.![]()
Notities.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hé weten jullie een goede Android app voor het bijhouden van je stats?![]()
Eisen? Sinds 2007 is het mogelijk om direct bij een fysiotherapeut een afspraak te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je huisarts weet niks. Je moet echt EISEN om een doorverwijzing.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ben jij dat op die picca?quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Klopt, alleen kon zo geen betere vinden op google. Dan houdt het op qua chest. Heb je haar gevraagd om alternatieven om toch je pectoralis te kunnen trainen. Denk eerlijk gezegd dat het niet mag, omdat dit een tegenwerkende spier is en het process vertraagt.![]()
Niet voor stats, maar ik gebruik zelf een notebook over Evernote om alles wat in mijn hoofd zit op te schrijven. Evernote is sowieso een must-have.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hé weten jullie een goede Android app voor het bijhouden van je stats?If not now, then when.![]()
Ah, dat wist ik niet. Ik moest wel een doorverwijzing hebben. Ik had er één van de orthopeed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Eisen? Sinds 2007 is het mogelijk om direct bij een fysiotherapeut een afspraak te maken.If not now, then when.![]()
Ik leef met de illusie dat mijn huisarts wél een goede isquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je huisarts weet niks. Je moet echt EISEN om een doorverwijzing.. En bovendien moet ik toch een beetje vertrouwen hebben in mijn toekomstig collegae
![]()
![]()
Impingement is een veel voorkomende klacht bij bovenhandse sporters. Heeft een lange tijd nodig om volledig te herstellen als het een erge vorm is. Kan variëren van 6 weken tot een jaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:31 schreef meneer_valk het volgende:
Beter vindt de huisarts bij mij vrijdag iets anders dan impingement want dit klinkt zwaar kloteOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
De mijne vertelde dat eieren je cholesterol aantast.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:36 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik leef met de illusie dat mijn huisarts wél een goede is. En bovendien moet ik toch een beetje vertrouwen hebben in mijn toekomstig collegae
Ja, de eerste keer dat ik last van die schouder had was na een intensief potje sneeuwballen gooien, zo'n 7 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Impingement is een veel voorkomende klacht bij bovenhandse sporters. Heeft een lange tijd nodig om volledig te herstellen als het een erge vorm is. Kan variëren van 6 weken tot een jaar.
Nu schaam ik me voor het feit dat ik geneeskunde studeerquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De mijne vertelde dat eieren je cholesterol aantast.
[..]
Ja, de eerste keer dat ik last van die schouder had was na een intensief potje sneeuwballen gooien, zo'n 7 jaar geleden.![]()
![]()
Dat is bullshit, je KAN een doorverwijzing krijgen. Voor zowel een fysiotherapeut als een Sportmedisch adviescentrum kan je rechtstreeks een afspraak maken. Eventuele kosten moet je wel na checken bij je verzekeraar, maar worden meestal vergoed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik moest wel een doorverwijzing hebben. Ik had er één van de orthopeed.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: