Mwah, ik heb 3 jaar niet meer gelopen dan van de rolstoel 2 stappen naar de plee, dus ik verveel me voorlopig niet met buiten lopen, al is het 1000 keer dezelfde route.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik haat dezelfde rondjes lopen. Twee maal dezelfde route lopen achter elkaar is de max, daarna moet het anders.
Tja, perspectief is alles he. Ik zit nu een half jaartje te niksen en zal in het begin ook genieten vd kinderachtige routes/afstanden. Maar kan niet wachten om weer langer te kunnen lopen om weer echte leuke stukken te lopen. En vooral de afwisseling.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah, ik heb 3 jaar niet meer gelopen dan van de rolstoel 2 stappen naar de plee, dus ik verveel me voorlopig niet met buiten lopen, al is het 1000 keer dezelfde route.
Ik vind het prachtig om te zien wat de seizoenen doen, tot nu toe herfst, winter, stiekem een beetje lente toch wel al gezien en dat ik er op krukken begon is wellicht van nog toegevoegde sentimentele waarde op die routes
Broek van andere/zachtere stof?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb schuurplekken op m'n bovenbenen van het hardlopen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik ga alleen niet met zo'n homo strakke panty lopen.
Zo'n broekje eronder is wel een goed idee. Maar doe je dan daar ook nog een boxer onder?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef MarMar het volgende:
misschien zo'm homostrakke panty onder een ander broekje?
Benen scheren?
Ik vind 't fijn om er eens een dropset tegenaan te gooien aan het eind maar dat past natuurlijk niet in mijn excelgrafiekjes. Probeer ook zo veel mogelijk te variëren in soorten curls bv in plaats van 20 verschillende sets per armdag.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet te vaak wisselen van oefeningen (srs)
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef MarMar het volgende:
misschien zo'm homostrakke panty onder een ander broekje?
Benen scheren?
Je ben in ieder geval geslaagd voor de train-ik-mijn-benen-wel-goed vraag.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb schuurplekken op m'n bovenbenen van het hardlopen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik ga alleen niet met zo'n homo strakke panty lopen.
door de insuline piekquote:Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Carbs eten -> op de bank zitten -> ogen worden zwaar -> in slaap vallen. Hoe kan dit? Heb het vaker gehad, door zoete aardappels, alleen toen vertelde Zith dat zoete aardappels een lage GI hadden en het niet kon.
homostrakkepanty. Er is geen andere keus.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
en dan picca'squote:Op maandag 25 maart 2013 22:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
homostrakkepanty. Er is geen andere keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |