Hoe lang ben je? Als ik jou was zou ik lekker doorbulkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Caveat het volgende:
Na meer dan een jaar lurken zal ik mij ook maar even voorstellen aan de vaste gebruikers hier!
Train nu ongeveer 1 jaar en drie maanden. Ben in die tijd aangekomen van 73 kg naar 83 kg en nu aan het cutten (zit nu op 78 kg) naar ongeveer 75 kg.Zoals jullie aan de foto's kunnen zien (met name foto 3;)) heb ik helaas enige last van flared ribs en pectus excavatum...
Plan is om na het bereiken van de 75 kg weer flink te bulken en hopelijk dit keer de 90 kg te halen. Commentaar/tips/feedback altijd welkom:)
Stats zijn trouwens als volgt:
bp: 65 kg
sq: 85 kg
dl: 120 kg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je ervan dat je buikspier niet groot genoeg is om zichtbaar te zijn gecombineerd met te veel subcutaan vet. Verder: zomerbeachboyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef XSbig het volgende:
Ik ga misschien de grootste ecto-beachboy vraag ooit doen maargoed![]()
Als eerste even een intro, ik ben sinds begin dit jaar echt serieus begonnen met trainen, zo ben ik van 53kg, naar 63kg gegaan. Met mijn lengte (1.82) is dit nogsteeds weinig maar vergeleken met vroeger ben ik al best gespierder.
Nou is mijn vraag, ik train natuurlijk ook mijn abs, alleen zie ik dit niet. Komt dit doordat ik 'verkeerde' genetics heb, niet hard genoeg train, of is mijn vp te hoog, wat mij erg onwaarschijnlijk lijkt.
Bvd alvast.
Ik train al iets langer dan aangegeven, alleen eet ik sinds begin dit jaar meer en beter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat je buikspier niet groot genoeg is om zichtbaar te zijn gecombineerd met te veel subcutaan vet. Verder: zomerbeachboy. Je kan niet in 2 maanden nog even ripped worden.
Sowieso niet cutten als je ooit de 90 kilo wilt halen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Caveat het volgende:
Na meer dan een jaar lurken zal ik mij ook maar even voorstellen aan de vaste gebruikers hier!
Train nu ongeveer 1 jaar en drie maanden. Ben in die tijd aangekomen van 73 kg naar 83 kg en nu aan het cutten (zit nu op 78 kg) naar ongeveer 75 kg.Zoals jullie aan de foto's kunnen zien (met name foto 3;)) heb ik helaas enige last van flared ribs en pectus excavatum...
Plan is om na het bereiken van de 75 kg weer flink te bulken en hopelijk dit keer de 90 kg te halen. Commentaar/tips/feedback altijd welkom:)
Stats zijn trouwens als volgt:
bp: 65 kg
sq: 85 kg
dl: 120 kg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon wat meer buikspier oefeningen doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef XSbig het volgende:
Als eerste even een intro, ik ben sinds begin dit jaar echt serieus begonnen met trainen, zo ben ik van 53kg, naar 63kg gegaan. Met mijn lengte (1.82) is dit nogsteeds weinig maar vergeleken met vroeger ben ik al best gespierder.
Nou is mijn vraag, ik train natuurlijk ook mijn abs, alleen zie ik dit niet. Komt dit doordat ik 'verkeerde' genetics heb, niet hard genoeg train, of is mijn vp te hoog, wat mij erg onwaarschijnlijk lijkt.
Bvd alvast.
Even een paar HIIT-sessies? Kan je zo klaar zijn. En whey altijd thuis, zo'n haast heeft dat niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Cutten gaat redelijk hier. Net een paar fotootjes gemaakt en zie er wat droger uit, ben nu twee weken bezig en houd het redelijk vol (op twee cheatmaaltijden na).
Iemand hier die wel eens benen en armen op dezelfde dag traint? Ben dit eigenlijk van plan voor morgen, armen even isoleren en die benen kunnen ook wel eens gesloopt worden. Dan twee dagen rust en schouders trainen..
Nadeel van dat cardio is wel dat die trainingen zo lang duren. Hoe doen jullie dat eigenlijk wanneer je kracht met cardio combineert, nemen jullie dan whey mee naar de gym en neem je dat meteen naar de kracht en dan cardio of pas na je 'volledige' work-out?
1.88. Ben ook zeker van plan om binnenkort weer te gaan bulken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Als ik jou was zou ik lekker doorbulkenJe stats zijn ongeveer gelijkwaardig met de mijne, ik squat en bp iets meer.
Dit jaar is nog niet zo belachelijk lang bezigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:01 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik train al iets langer dan aangegeven, alleen eet ik sinds begin dit jaar meer en beter.
http://www.t-nation.com/testosterone-magazine-627quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef XSbig het volgende:
Bvd alvast.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de zelfde douche kop
Ja dat weten we allemaal wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, de olie is een extract van de steeltjes en blad van de plant, als je er thee van zet extraheer je dat ook eruit. Wat doet 't?
Als je zo licht bent moet je sowieso meer gaan eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:28 schreef Caveat het volgende:
[..]
1.88. Ben ook zeker van plan om binnenkort weer te gaan bulken.
Zo!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:38 schreef Dasjonny het volgende:
Zojuist mijn nieuwe sportschool gevonden, midden in de stad, heerlijk rustig op 5 min fietsen vanaf mijn kamer. Hield vaak weinig tijd over doordat mijn oude sportschool op 40 minuten fietsen lag. Deze is wel iets minder rijkelijk uitgerust, maar er komt ook minder volk. Eindelijk weer trainen na een lange rugblessure.
[..]
http://www.t-nation.com/testosterone-magazine-627
Sounds good. Vier oefeningen.quote:The Best Damn Core Workout
Based on the results of this experiment, I bet the following would be one kick-ass workout that'd target the abdominals, obliques, and lower back. Enjoy!
Turkish Get Up
Chin Up, Hanging Leg Raise, or Weighted Swiss Ball Crunch
Ab Wheel Rollout, Bodysaw, or RKC Plank
Kneeling Cable Lift, Tornado Ball Slam, Landmine, or Reverse Hyper
Dit inderdaad. Als je nu gaat cutten heeft de hele wereld een hekel aan je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je zo licht bent moet je sowieso meer gaan eten.
Of ziet niemand je staan. Of waai je weg als je zonder je sleutels de deur uit gaat....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef Panzermaus het volgende:
Dit inderdaad. Als je nu gaat cutten heeft de hele wereld een hekel aan je.
Verklaart denk ik wel waarom je heen en weer wappert als je net begint met pull ups en dat geleidelijk minder word.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo!Inderdaad ook verrassend hoe sterk je core ervan langs krijgt bij chinups, damn!
Ik neem m'n Whey ook gewoon gelijk na het trainen, voornamelijk omdat het enorm helpt met je hongergevoel te stillen. Wel zo handig in de cut.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef vault_tec het volgende:
Ik snap mensen niet die in de gym hun whey nemen en geloven dat hun lichaam gelijk na het gymmen hun spieren "opvreet".
Dag kan toch echt wel een tijdje wachten?
Ik dacht altijd binnen 20 minuten, want de broscience tells me, doe je dat niet dan heb je die dag voor niets getraind.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef vault_tec het volgende:
Ik snap mensen niet die in de gym hun whey nemen en geloven dat hun lichaam gelijk na het gymmen hun spieren "opvreet".
Dag kan toch echt wel een tijdje wachten?
Ik krijg er juist meer honger vanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik neem m'n Whey ook gewoon gelijk na het trainen, voornamelijk omdat het enorm helpt met je hongergevoel te stillen. Wel zo handig in de cut.
hoe vaak per dag eet je iets?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik dacht altijd binnen 20 minuten, want de broscience tells me, doe je dat niet dan heb je die dag voor niets getraind.
[..]
Ik krijg er juist meer honger van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door robskem op 26-03-2013 20:32:41 ]
Opstaan: Glas water met echinafortequote:
ik tel 12 eet momenten, logisch dat je nog trek hebt, je hebt je stofwisseling in de hoogste versnelling gejaagd. niet erg als je snel resultaat wil bereikenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Opstaan: Glas water met echinaforte
9:30u: 2 boterhammen met pindakaas een banaan
11:00u mandarijn
12:00 2 boterhammen met pindakaas
13:00 Kop soep, broodje gebakken ei, tosti of iets dergelijks en 250ml karnemelk
15:00 mandarijn
16:00 2 boterhammen
afhankelijk of ik ga trainen, neem ik om 17:30 2 boterhammen en een shake
daarna avondeten.
Anders gelijk avondeten rond een uur of 18:00
Vitamine D3 supp.
's avonds nog een banaan, een handje noten en daarna ergens een shake met een boterham
Tussendoor drink ik alleen maar water, en hooguit 2 kleine kutkopjes cappuccino. Een glas met wat sap, en een multivitamine bruistablet.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef robskem het volgende:
Ik zal ook maar eens een foto posten, kwaliteit en houding matig maar ach ja....
185 cm +/- 85 kiloChestbrah, is that you?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las al op fb dat hij een artikel gepost had en een paar minuten later verwijdert heeft. Heb je meer info?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.leangains.com/(...)ains+%28Leangains%29![]()
Berkhan
McDonald
Alpha ongesteldheid![]()
Hij wou ook een nieuwsbrief starten waarbij hij elke maand drie artikelen schreef, over vasten, waar je dan $ 20,- voor moest dokken.Heb nee gestemd in de enquête.
If not now, then when.
Ik heb sowieso een snelle stofwisseling.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik tel 12 eet momenten, logisch dat je nog trek hebt, je hebt je stofwisseling in de hoogste versnelling gejaagd. niet erg als je snel resultaat wil bereiken
Stofwisseling versnelling door vaker te eten is, voor zover ik weet, een fabeltje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik tel 12 eet momenten, logisch dat je nog trek hebt, je hebt je stofwisseling in de hoogste versnelling gejaagd. niet erg als je snel resultaat wil bereiken
Nah, kippengevechten doen niks voor mijn gains...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik las al op fb dat hij een artikel gepost had en een paar minuten later verwijdert heeft. Heb je meer info?![]()
Hij wou ook een nieuwsbrief starten waarbij hij elke maand drie artikelen schreef, over vasten, waar je dan $ 20,- voor moest dokken.Heb nee gestemd in de enquête.
s'ochtens niet eten, daarna veelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een snelle stofwisseling.
Ik kan serieus wel 3x op een dag poepen... altijd al zo geweest... of ik nu 1 dag bijna niets eet, of de hele dag door gewoon iets eet.
Echt verschrikkelijk
Het gaat mij niet om snel resultaat, maar ik merk gewoon dat ik niet in 1x veel kan eten, dus daarom heb ik het verspreid over de dag aangezien ik bezig ben om aan te komen.
Helaas vorige week helemaal niets gegained
Wel relaxed, ik train nu met een maat van me, die vroeger ook wel op het podium heeft gestaan etc. Je merkt toch dat de trainingen compleet anders worden dan wanneer je alleen traint.
Eigenlijk zou je een vinkje voor deze zin moeten aankruisen voordat je een post mag maken in dit topic.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef Asgard het volgende:
[..]
Stofwisseling versnelling door vaker te eten is, voor zover ik weet, een fabeltje.
Jammer. Dude maakt het zichzelf wel lastig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, kippengevechten doen niks voor mijn gains...
Gekliktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor diegene die het toch willen lezen:
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=ca
Jup, geen gains voor jou!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geklikt
Artikel is wel in z'n geheel te lezen in iedereen z'n RSS reader, daar heb ik het ook gezien. Wist niet dat hij het weg had gehaald. Dit is zo ongeveer de meest zure post op het internet in de BB hoek.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef robskem het volgende:
Ik zal ook maar eens een foto posten, kwaliteit en houding matig maar ach ja....
185 cm +/- 85 kiloHet goede is dat er ook een foto van je rug bij zit, het slechte dat er geen foto van je benen bij zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat het aan de eetmomenten ligt, maar aan wát er gegeten wordt. Koolhydraatrijk = eetlustopwekkend in de meeste gevallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of ziet niemand je staan. Of waai je weg als je zonder je sleutels de deur uit gaat....
Lactose intolerant..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan de eetmomenten ligt, maar aan wát er gegeten wordt. Koolhydraatrijk = eetlustopwekkend in de meeste gevallen.
Doe eens kwark om de trek te stillen, works like a charm.
Je moet, imo, ook niet naar hun kijken voor advies. Zie ze meer als comedians.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef vault_tec het volgende:
Als ik kijk naa hodgetwins en dat hun pas uren later na het trainen iets eten zegt mij dat dat whey zo snel innemen echt onnodig is.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die hier nog een aanvulling op heeft? Behalve kwark o.i.d.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik vorige week niet gegroeid ben (ook al heb ik een migraine aanval gehad tussendoor waarin ik mijzelf compleet leeggespuugd heb..) denk ik dat ik mijn calorie inname moet verhogen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik denk niet dat je na een week niet aankomen kunt zeggen dat je voedingsschema slecht is. Als je elke week een kilo aan zou komen zou je of ontzettend vet worden of heel erg snel buff.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iemand die hier nog een aanvulling op heeft? Behalve kwark o.i.d.?
Aangezien ik vorige week niet gegroeid ben (ook al heb ik een migraine aanval gehad tussendoor waarin ik mijzelf compleet leeggespuugd heb..) denk ik dat ik mijn calorie inname moet verhogen.
Ga het voor een week berekenen, daarna nog eens voor een week, en daarna wordt het een gewoonte. Dan weet je zeker dat je groeit. Je kan ook schatten, maarja..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iemand die hier nog een aanvulling op heeft? Behalve kwark o.i.d.?
Aangezien ik vorige week niet gegroeid ben (ook al heb ik een migraine aanval gehad tussendoor waarin ik mijzelf compleet leeggespuugd heb..) denk ik dat ik mijn calorie inname moet verhogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |