In plaats van te focussen op wat niet kan, waarom niet focussen op wat wel kan? Je kan altijd een pak kipfilet/broodbeleg open trekken en opeten tijdens het avondeten samen met je familie. Daar hoeft mama niet voor te zorgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Niet zo boos meteenTonijn vind ik niet te nassen en kipfilet is niet zo makkelijk, ik moet het doen met wat hier in huis ligt. Woon nog thuis dus vandaar en koken voor mezelf ga ik niet doen. Niet zolang ik thuis woon.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf verantwoordelijkheid nemen en oplossingen zoeken is een belangrijk onderdeel van volwassen worden.
Stats, je kennis suggereert dat je nog weinig mass hebt, waarom cutten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:42 schreef no1uknow het volgende:
Vlees zit verwerkt in het avondeten maar daar heb ik weinig tot geen controle over omdat mijn moeder altijd voor me/de familie kooktIs dus enerzijds (soms) lastig inschatten hoeveel macro's ik daarmee binnen krijg en anderzijds kan het zijn dat we soms geen vlees eten. Maar dit valt wel mee. Daar moet ik me nog maar is meer in gaan verdiepen, hoeveel dit bijdraagt. Melk drink ik ook wel, meestal 250 tot 500 ml per dag maar wil ik toch niet teveel doen ivm cutten.
2 maal in de week doet deze jongen booschapjes (17), uit eigen zak nog wel, m'n pa vertikt het om extra geld aan die 'onzin' uit te geven hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In plaats van te focussen op wat niet kan, waarom niet focussen op wat wel kan? Je kan altijd een pak kipfilet/broodbeleg open trekken en opeten tijdens het avondeten samen met je familie. Daar hoeft mama niet voor te zorgen.
Zelf verantwoordelijkheid nemen en oplossingen zoeken is een belangrijk onderdeel van volwassen worden. Voor je eigen eiwitten zorgen is een prima begin, later (of nu) kun je leren zelf te koken.
Ik zie hier 16-jarigen in dit topic voor zichzelf zorgen op een manier waarvan ik zou willen dat iemand tegen mij had gezegd dat ik dat zo kon doen op mijn 16e.
Wijze uitspraak, pastapipos is 17 en leeft beter en toegewijder dan 10 van zijn klasgenoten bij elkaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In plaats van te focussen op wat niet kan, waarom niet focussen op wat wel kan? Je kan altijd een pak kipfilet/broodbeleg open trekken en opeten tijdens het avondeten samen met je familie. Daar hoeft mama niet voor te zorgen.
Zelf verantwoordelijkheid nemen en oplossingen zoeken is een belangrijk onderdeel van volwassen worden. Voor je eigen eiwitten zorgen is een prima begin, later (of nu) kun je leren zelf te koken.
Ik zie hier 16-jarigen in dit topic voor zichzelf zorgen op een manier waarvan ik zou willen dat iemand tegen mij had gezegd dat ik dat zo kon doen op mijn 16e.
Uhu, maar eiwit window is ook nooit bewezen. Al zal allemaal niet veel uitmaken voor je uiteindelijke resultaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hodgetwins praten voor een deel bro-science en een deel common sense.
True. Sowieso is dit topic (+ levensstijl) een stuk waardevoller dan door buitenstaanders gedacht wordt. Ga vooral zo door mensen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goedzo man, ga zo door en wees vooral ook een voorbeeld voor anderen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
2 maal in de week doet deze jongen booschapjes (17), uit eigen zak nog wel, m'n pa vertikt het om extra geld aan die 'onzin' uit te geven haha
Zeg ik ook nergens dat het bewezen is. Maar meestal eten mensen rond hun training toch meer. Dit is nodig om de energie van je workout te compenseren. Honger gaat er vaak gepaard mee en is een ideaal moment om dan extra eten (en eiwitten) te nuttigen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef Push. het volgende:
[..]
Uhu, maar eiwit window is ook nooit bewezen. Al zal allemaal niet veel uitmaken voor je uiteindelijke resultaat.
Yeah buddy. Gaat lekker man, zit lekker in het ritme, merk dat ik 'buffer' word en ook kracht gaat met grote sprongen vooruit. Happy mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True. Sowieso is dit topic (+ levensstijl) een stuk waardevoller dan door buitenstaanders gedacht wordt. Ga vooral zo door mensen.
Had niet veel gescheeld of ik zat nog steeds in mijn cornflakes met brood-met-vlokken en ijsthee levensstijl.
[..]
Goedzo man, ga zo door en wees vooral ook een voorbeeld voor anderen.En hoe gaan je gains?
Staat in dit boek op p79.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef meneer_valk het volgende:
Meh, ik kan niet bij de full text van het artikel dat ik net postte. Iemand anders die wel bij dit artikel kan komen?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22301837?dopt=Abstract
Happy B-day boyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True. Sowieso is dit topic (+ levensstijl) een stuk waardevoller dan door buitenstaanders gedacht wordt. Ga vooral zo door mensen.
Had niet veel gescheeld of ik zat nog steeds in mijn cornflakes met brood-met-vlokken en ijsthee levensstijl.
[..]
Goedzo man, ga zo door en wees vooral ook een voorbeeld voor anderen.En hoe gaan je gains?
Kan er niet bij helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef meneer_valk het volgende:
Meh, ik kan niet bij de full text van het artikel dat ik net postte. Iemand anders die wel bij dit artikel kan komen?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22301837?dopt=Abstract
ja man, waar blijf je???quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:56 schreef seto het volgende:
Vandaag even een dikke flater geslagen![]()
Had benen hard aangepakt vandaag en ging daarna naar Nederland - Roemenië. Bij de parkeergarage wou ik even wachten op de lift maar duurde te lang dus wou al de trap nemen, roept één van mijn vrienden dat de lift er is. Wil ik me omdraaien en weer naar boven lopen, voel ik ineens alle kracht in mijn benen verdwijnen en val ik keihard op mijn elleboog en één van mijn knokkels.
Mijn vriend riep alleen "Waar blijf je dan?".
Mark my words, die gast gaat zichzelf nog een keer ophangen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor diegene die het toch willen lezen:
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=ca
Lol:
[ afbeelding ]
Laag bf% is gecorreleerd met laag testosteronniveau is gecorreleerd met depressiequote:Op woensdag 27 maart 2013 00:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mark my words, die gast gaat zichzelf nog een keer ophangen.
Hij is slim, maar ook zwaar gestoord volgens mij.
Gewoon kilo'tje á 600 in de smith rack hangen, safety eraf en gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laag bf% is gecorreleerd met laag testosteronniveau is gecorreleerd met depressie
Zouden BB'ers zichzelf ophangen met weight belt?![]()
Gewoon gruwelijk veel vleesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef no1uknow het volgende:
Waar halen jullie de meeste eiwitten uit?
Ik neem elke dag een bak magere kwark van 500 gr tot me, 2 x 250 ml magere yoghurt, 2 of 3 eieren en ook nog pindakaas. En dan nog een shake whey. Toch blijft het lastig om aan m'n vereiste aantal eiwitten te komen.
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer aanleg voor chestbrah dan andere.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hi chestbrah, good to see U here, how r u m8? Much respect to you and your brother, zyzz 4 life!
Dit doe ik nu ook, is even wennen in een kwark-loos land wonen. Cottage Cheese bevat ook veel eiwitten, maar daarvan kan ik niet echt een hele bak naar binnen werken. Wel weer lekker op toast.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon gruwelijk veel vleesOp rustdagen eet ik meestal voor de lunch een halve kip met nog een spies ofzo erbij voor den smaeck. Vervolgens 's avonds nog eens ~250g aan kip of rundvlees en dan zit je al aan de 100g. Vier eitjes erbij en een shake en voila. Zo moeilijk is het niet.
Ik vreet een hele boerderij per week
Quark kennen ze niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dit doe ik nu ook, is even wennen in een kwark-loos land wonen. Cottage Cheese bevat ook veel eiwitten, maar daarvan kan ik niet echt een hele bak naar binnen werken. Wel weer lekker op toast.
Cottage cheesequote:Op woensdag 27 maart 2013 00:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dit doe ik nu ook, is even wennen in een kwark-loos land wonen. Cottage Cheese bevat ook veel eiwitten, maar daarvan kan ik niet echt een hele bak naar binnen werken. Wel weer lekker op toast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |