quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ex-marathonloper hier.
Bekend probleem. Had (en heb soms nog steeds) rond mijn liezen.
Strak ondergoed dat niet te kort is, is belangrijk. Underarmour bijvoorbeeld. En gewoon glijmiddel (astroglide) of vaseline op de schuurplekken smeren. Niks aantrekken van mongolen die "homo" roepen; die hebben wat te compenseren.
nou idd.quote:
oh ja pureren das ook een goeie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef star_gazer het volgende:
Zoete aardappelen lijken meer op wortel imho. Best wel te pruimen, met name als puree
Of schijven uit snijden en dan in de oven mikken met wat kruiden (vooral rozemarijn).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef star_gazer het volgende:
Zoete aardappelen lijken meer op wortel imho. Best wel te pruimen, met name als puree
Superman push upquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net weer bij de fysio geweest. Fuck, ze heeft m'n schouder wel onder handen genomen.Komende tijd mag ik ook geen horizontale BP/flies meer doen.
Moet de schouder eerst stabiliseren. Iemand tips om m'n chest toch nog goed te pakken (remember dat ik niet naar de sportschool ga)? Heb twee nieuwe oefening gekregen die ik samen met de sleeper stretch moet doen. Top!
Anderhalve dag niet mee gelezen, maar wat heb je met schouder? Heb sinds 2 weken ook last van een "zeurende" pijn in linkerschouder. Als schouder tijdens trainen warm is heb ik er tijdens trainen niet dusdanig veel last van dat ik mijn oefeningen niet kan doen. Alleen als ik dan klaar ben met de training merk ik thuis wel dat die zeurderige pijn langzaam maar zeker steeds erger begint te worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net weer bij de fysio geweest. Fuck, ze heeft m'n schouder wel onder handen genomen.Komende tijd mag ik ook geen horizontale BP/flies meer doen.
Moet de schouder eerst stabiliseren. Iemand tips om m'n chest toch nog goed te pakken (remember dat ik niet naar de sportschool ga)? Heb twee nieuwe oefening gekregen die ik samen met de sleeper stretch moet doen. Top!
Hij voelt instabiel aan en het voelt alsof die geen onderdeel van mijn lichaam is. Als ik mijn armen horizontaal houd dan voel ik de pijn, alsof er iets knelt. Hij hangt ook lager dan mijn andere schouder.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Anderhalve dag niet mee gelezen, maar wat heb je met schouder? Heb sinds 2 weken ook last van een "zeurende" pijn in linkerschouder. Als schouder tijdens trainen warm is heb ik er tijdens trainen niet dusdanig veel last van dat ik mijn oefeningen niet kan doen. Alleen als ik dan klaar ben met de training merk ik thuis wel dat die zeurderige pijn langzaam maar zeker steeds erger begint te worden.
Ik moet nu dus o.a. m'n onderste traps trainen, zonder gewichten of wat dan ook, om de boel te stabiliseren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net terug van de fysio. Ik heb een inpingement. Daar had je meerdere vormen van en ik heb een scapula dyskinesie en GIRD (Glenohumeral Internal Rotation Deficit). Ook komt mijn rechterschouderblad sneller omhoog dan de linker als ik mijn armen van boven naar beneden beweeg. De schouder was ook instabiel. Heb nu een sleeper stretch meegekregen die ik 2x per dag moet doen en 5-6 x 20 seconden moet aanhouden. Volgende week moet ik terugkomen en dan krijg ik er meer.
Niet nice, vooral in deze periode. Sowieso is je schouder dan ook nog een lichaamsdeel dat het ook bij een split schema alsnog elke dag goed te verduren krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij voelt instabiel aan en het voelt alsof die geen onderdeel van mijn lichaam is. Als ik mijn armen horizontaal houd dan voel ik de pijn, alsof er iets knelt. Hij hangt ook lager dan mijn andere schouder.
Zie ook m'n post vorige week;
[..]
Ik moet nu dus o.a. m'n onderste traps trainen, zonder gewichten of wat dan ook, om de boel te stabiliseren.
Onze nieuwe Epke hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren getraind in een gym met een aangrenzende turnzaal. Mooi na sluitingstijd de (donkere) turnzaal binnen gesneaked en nog een mooi halfuurtje doorgetraind.Geen haan die er naar kraaide.
Chins en pullups gaan veel chiller aan zo'n turn-'bar', je veert een beetje en dat houdt het tempo lekker hoog. Magnesium was ook aanwezig.
Ook dips gedaan op zo'n 'brug'.
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus. Veel fijner dan op een dip-ding in de gym. Mooi is ook dat, als je hem een beetje hoog instelt, je het kan supersetten met (neutral grip?) chinups op hetzelfde toestel.Was kapot aan het einde.
Ook maar eens de ringen proberen, lijkt me wel fijn voor muscle ups doen.
Epic Panzermausquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren getraind in een gym met een aangrenzende turnzaal. Mooi na sluitingstijd de (donkere) turnzaal binnen gesneaked en nog een mooi halfuurtje doorgetraind.Geen haan die er naar kraaide.
Chins en pullups gaan veel chiller aan zo'n turn-'bar', je veert een beetje en dat houdt het tempo lekker hoog. Magnesium was ook aanwezig.
Ook dips gedaan op zo'n 'brug'.
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus. Veel fijner dan op een dip-ding in de gym. Mooi is ook dat, als je hem een beetje hoog instelt, je het kan supersetten met (neutral grip?) chinups op hetzelfde toestel.Was kapot aan het einde.
Ook maar eens de ringen proberen, lijkt me wel fijn voor muscle ups doen.
Puntige ellebogen. Would not hit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:28 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
CAPSLOCk IS VERNEUKT OP MIJN S3 aAR WAT VINDEN JULLIE VAN MIJN VORM
doet het niet zeer als je zo dichtbij pakt met je handen? In je schouders, polsen en ellebogen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:28 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
CAPSLOCk IS VERNEUKT OP MIJN S3 aAR WAT VINDEN JULLIE VAN MIJN VORM
nou ja, wel wijder. Ongeveer daar waar het donkere gedeelte op Suntzu z'n bar begint denk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef seto het volgende:
Zo dichtbij? Hoe wijd pak jij hem dan wel niet?
Heb je niet juist dat je je schouders meer ophaalt als je hem te wijd pakt? Houding van de schouders lijkt me goed zo, dat is denk ik belangrijker dan waar je handen precies zitten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou ja, wel wijder. Ongeveer daar waar het donkere gedeelte op Suntzu z'n bar begint.
het lijkt me zo, maar misschien zie ik het verkeerd...
doet er verder weinig toe denk ik.
ik druk m'n ellebogen altijd naar achter. Dan krijg je daar een rand waar je de bar op kan leggen. Hij ligt dan achter je schouders. Doet Suntzu ook hier volgens mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heb je niet juist dat je je schouders meer ophaalt als je hem te wijd pakt? Houding van de schouders lijkt me goed zo, dat is denk ik belangrijker dan waar je handen precies zitten?
Sta je dan niet veel minder stabiel?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou ja, wel wijder. Ongeveer daar waar het donkere gedeelte op Suntzu z'n bar begint denk.
het lijkt me zo, maar misschien zie ik het verkeerd...
doet er verder weinig toe denk ik.
geen idee. Geen last van. Ken het niet anders eigenlijk.quote:
Ik vond persoonlijk de Fitness First bij de Mediamarkt wel fijn om te trainen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef Verbosity het volgende:
Panzer welke gym is dat dan
Zoek er een voor volgend schooljaar in Grunn. Wil ook de C&J en snatch nog leren en kunnen doen, maar denk niet dat er veel zijn waar het kan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Kent iemand nog een paar fijne oefeningen waarbij je alleen je lichaamsgewicht gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |