abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121148112

Te zien bij alle grote kabelboeren op de digitale tv. ^O^ 24/7 kookprogramma's op tv.

Deel 1: CUL / Kookkanaal 24Kitchen
Deel 2: CUL / [KOOKZENDER] 24 Kitchen #2
Deel 3: CUL / [KOOKZENDER] 24 Kitchen #3
pi_121225966
Ze mogen wel eens wat nieuwe programma's aankopen en minder herhalingen uitzenden.
pi_121254324
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:29 schreef Molleman het volgende:
Ze mogen wel eens wat nieuwe programma's aankopen en minder herhalingen uitzenden.
Zoveel kookprogramma`s geschikt voor nederland zijn er niet, en daarnaast hebben ze natuurlijk geen oneindig budget buitenlandse programma`s zijn duur.
pi_121289228
OMG, die karamello's van Rudolph. :9~ Die wil ik ook 's gaan maken. Wel even uitvinden waar je een beetje voordelig pecannoten en van die mooie felgroene pistachepitten kan kopen.

http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/recepten/karamellos
pi_121290293
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
..en van die mooie felgroene pistachepitten kan kopen.
Is lastig, zelfs de horeca-groothandels waar ik kom hebben ze maar heel af en toe.

Tip: gewoon zelf pistachenoten van het bruine binnenschilletje ontdoen!
Heel simpel: pistaches een minuutje in kokend water leggen om de velletjes zacht te maken, afgieten, de noten dan in een schone theedoek stoppen en wrijven maar. Presto: mooie felgroene nootjes.

Gegoogled plaatje:

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 07-01-2013 22:42:11 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_121307362
Eigenlijk hoop ik dat ze nog wat programma's van het Belgische Njam gaan uitzenden. Ik heb het idee dat het algehele niveau qua koken daar net wat hoger ligt.
pi_122942453
Waarom is deze hele reeks dood gevallen :D ?
Ik moet eerlijk bekennen, dat het nieuwe er wel af is, en ik het lang niet meer met zoveel plezier kijk.
pi_122942856
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Is lastig, zelfs de horeca-groothandels waar ik kom hebben ze maar heel af en toe.

Tip: gewoon zelf pistachenoten van het bruine binnenschilletje ontdoen!
Heel simpel: pistaches een minuutje in kokend water leggen om de velletjes zacht te maken, afgieten, de noten dan in een schone theedoek stoppen en wrijven maar. Presto: mooie felgroene nootjes.

Gegoogled plaatje:
[ afbeelding ]
In Belgie zijn ze te koop bij delicatessezaken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_122942871
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 08:15 schreef fotostarter het volgende:
Waarom is deze hele reeks dood gevallen :D ?
Ik moet eerlijk bekennen, dat het nieuwe er wel af is, en ik het lang niet meer met zoveel plezier kijk.
Ik ook, teveel herhalingen. Vind alleen 15 minute meals van Jamie O leuk.
pi_122947824
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik ook, teveel herhalingen. Vind alleen 15 minute meals van Jamie O leuk.
Daar zap ik altijd gelijk bij weg... ;(
Enige wat ik nog kan kijken is, bakery, en Anthony Bourdain
pi_123046100
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:41 schreef fotostarter het volgende:
Enige wat ik nog kan kijken is, bakery, en Anthony Bourdain
Precies dit ja. :Y

Al het andere op de zender komt echt mijn neus uit. Jammer dat er nog steeds geen nieuwe eigen content is met ongeveer de kwaliteit van Rudolph's Bakery. Zķ moeilijk zou dat toch niet moeten zijn?
pi_123074695
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Precies dit ja. :Y

Al het andere op de zender komt echt mijn neus uit. Jammer dat er nog steeds geen nieuwe eigen content is met ongeveer de kwaliteit van Rudolph's Bakery. Zķ moeilijk zou dat toch niet moeten zijn?
Hoe bedoel je met eigen content? :@
pi_123075523
Zag vanmiddag nog een reclame voorbij komen, ze hebben een kookboek nav de makkelijke maaltijd gemaakt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_123076973
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:44 schreef roos85 het volgende:
Zag vanmiddag nog een reclame voorbij komen, ze hebben een kookboek nav de makkelijke maaltijd gemaakt.
Zelfs die is al oud :P
pi_123077787
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:27 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hoe bedoel je met eigen content? :@
Worden een hoop programma's kant en klaar ingekocht, zoals Jamie en die andere buitenlandse dingen. Bakery, makkelijke maaltijd en grenzeloos koken zijn bijvoorbeeld eigen :)
pi_123078082
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Worden een hoop programma's kant en klaar ingekocht, zoals Jamie en die andere buitenlandse dingen. Bakery, makkelijke maaltijd en grenzeloos koken zijn bijvoorbeeld eigen :)
Ja zo ok, ik snap hem.
Bakery blijft leuk, daar wil ik de herhalingen nog wel van kijken als er niets anders op is. Maar zoals die 2 turkse(?) dames... hoeft van mij niet.
Die vervelende Angelique... ook niet. Vreselijk irritant. Die hoeft zelf niet af te wassen zeker?

Nee, dan zijn rudolph, en die italiaan mijn favoriet.
pi_123081453
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Zelfs die is al oud :P
Oh haha _O-
pi_123081768
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ja zo ok, ik snap hem.
Bakery blijft leuk, daar wil ik de herhalingen nog wel van kijken als er niets anders op is. Maar zoals die 2 turkse(?) dames... hoeft van mij niet.
Die vervelende Angelique... ook niet. Vreselijk irritant. Die hoeft zelf niet af te wassen zeker?

Wij zitten aardig op 1 lijn merk ik :P
pi_123082050
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Wij zitten aardig op 1 lijn merk ik :P
Als jij jezelf ook van binnen op kan vreten over het feit dat die Angelique 400 bakjes schaaltjes e.d. gebruikt dan wel.
Is ze iets aan het snijden, gaat het van de snijplank op een plateau, dan in een bakje, en HUP! de pan in. 8)7
pi_123084954
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:14 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Als jij jezelf ook van binnen op kan vreten over het feit dat die Angelique 400 bakjes schaaltjes e.d. gebruikt dan wel.
Is ze iets aan het snijden, gaat het van de snijplank op een plateau, dan in een bakje, en HUP! de pan in. 8)7
Dat en ze maakt een enorme portie en gebruikt daar een halve theelepel van en zet de rest opzij want dat heb je verder niet meer nodig. Ergernis!
pi_123085988
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat en ze maakt een enorme portie en gebruikt daar een halve theelepel van en zet de rest opzij want dat heb je verder niet meer nodig. Ergernis!
Alles word opgemaakt, aangebroken potjes worden door andere chefs gebruikt, en al het eten word door de chefs en crew opgegeten.
pi_123088645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef icloud het volgende:

[..]

Alles word opgemaakt, aangebroken potjes worden door andere chefs gebruikt, en al het eten word door de chefs en crew opgegeten.
Bij de eigen programma's wel ja, maar weet niet of dat bij deze ook is.
pi_123101911
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Bij de eigen programma's wel ja, maar weet niet of dat bij deze ook is.
Angelique werkt exclusief voor 24 kitchen op tv gebied, haar programma is dan ook een eigen productie van fox.
pi_123106416
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:01 schreef FigureBirdStars het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat ze nog wat programma's van het Belgische Njam gaan uitzenden. Ik heb het idee dat het algehele niveau qua koken daar net wat hoger ligt.
Ja hoor, zenden ze weer net een van de slechtste Njam programma's uit: Food, Friends & Feeling :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 maart 2013 @ 16:06:33 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123504324
quote:
Binnenkort kun je genieten van verschillende nieuwe programma’s op 24Kitchen. Maak kennis met de onbekende, maar originele Keniaanse keuken; leer klassieke Vlaamse recepten kennen; shake de lekkerste cocktails en laat je verrassen door de wereld van chocolade.

Vlaanderen kookt
Vlamingen zijn Bourgondiërs. Ze weten als geen ander dat eten een warm en sociaal gebeuren is. Elk gezin heeft wel een speciaal gerecht waar het trots op is. Jan Buytaert, die zelf jarenlang op sterrenniveau kookte, gaat op zoek naar ‘gewone’ Vlamingen met bijzondere recepten.

Vanaf 1 april elke maandag om 21.00 uur.

Tales from the bush larder
Deze serie neemt de kijker mee op een reis door Kenia. Een land dat niet bepaald bekend staat om haar keuken, maar wat het wel heeft is ongelooflijk verse, biologische ingrediënten, nog steeds gekweekt en geoogst met behulp van traditionele methoden.

Vanaf 2 april elke dinsdag om 21.30 uur.

Art of making cocktails
Iedereen kan cocktails maken, vindt Manuel Wouters. In zijn programma laat hij de basisregels van het cocktail maken zien en serveert hij elke aflevering drie smaakvolle cocktails.

Vanaf 3 april elke woensdag om 21.00 uur.

Shock-o-latier
Dominique Persoone, de beroemde chocolatier uit Brugge, staat bekend om zijn avonturen met chocolade in de hoofdrol. Hij gaat op zoek naar de ultieme cacaoboon, ontmoet fantastische patissiers en experimenteert met chocolade, ook in hartige gerechten.

Vanaf 3 april elke woensdag om 21.20 uur.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_123507554
Ik heb gister dit gemaakt :Y)
Wat waanzinnig lekker. Van de week gezien op 24 bij Giovanni Caminita.
Ik had het in mijn hoofd opgeslagen dus miste de nootmuskaat en de salami.
Het juiste recept gevonden

http://www.24kitchen.nl/r(...)f[1]=bundle%3Arecipe

Heel vaak kijk ik het niet, maar als ik zit te kijken kan ik slecht wegzappen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_123535879
Zolang peter goossens maar niet weer terug komt vind ik alles goed, die man praat meer frans dan vlaams.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:11:45 #28
14736 ABundy
I can DO it!
pi_123536728
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Beetje onterechte klacht eerlijk gezegd. ze is gewend om te koken in een restaurant en dan heb je nou eenmaal wat voorraad nodig. En dat van ene bakje naar plateau naar pan verplaatsen, tjah, bedenk maar dat je dat spul weg kan zetten en dan later oppakken om het te gebruiken.
pi_123850888
Roberta ziet er goed uit, haar zit anders.
  zondag 10 maart 2013 @ 00:25:11 #30
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_123852106
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef icloud het volgende:
Gemist want ik zie nu Jamie Shitface
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_123852168
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 00:25 schreef chufi het volgende:

[..]

Gemist want ik zie nu Jamie Shitface
Jamie is cool, ik zit nu via de website te kijken, haar is korter ofzo maakt haar lekker :9~ :9~ :9~
pi_123855978
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef icloud het volgende:
Die is sowieso lekker :P
pi_123855981
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:11 schreef ABundy het volgende:

[..]

Beetje onterechte klacht eerlijk gezegd. ze is gewend om te koken in een restaurant en dan heb je nou eenmaal wat voorraad nodig. En dat van ene bakje naar plateau naar pan verplaatsen, tjah, bedenk maar dat je dat spul weg kan zetten en dan later oppakken om het te gebruiken.
Van plaatje naar bakje naar pan is de grootste onzin. Kunnen we wel 100 topics over vol lullen, dan spoor je gewoon niet :')
pi_123857230
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 07:27 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Die is sowieso lekker :P
Ik vond haar eerst een beetje truttig.
pi_123857382
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 10:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik vond haar eerst een beetje truttig.
Ze moet gewoon stil houden, en koken.
pi_123859582
Gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen First Aid Kitchen gezien (geen idee of het een herhaling was). Maar is dit echt? Mijn god, dat mens dat friet ging bakken in een laagje van 1cm olie |:(
pi_123861397
Laatst was er een griet die niks wist te verzinnen voor vegetarische sushi.. alleen met komkommer, meer variaties wist zie niet te bedenken :')
pi_123879963
Het over groenten hebben alsof het mensen zijn :') angelique :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_123897010
Ik zie nu wat oudere videos, kennelijk heeft ze al langer geleden haar kapsel veranderd, voorheen was het truttig.

Lang niet meer gekeken naar haar.
  † In Memoriam † maandag 11 maart 2013 @ 13:46:45 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_123909218
ik kijk nog niet zo heel lang 24kitchen (we hebben ruim een maand ofzo digitale tv :@
ik vind het wel heel leuk en leerzaam maar er is wel heel vaak hetzelfde. zelfs op 1 dag zie ik zo 3 keer hetzelfde binnen een paar uur voorbijkomen.

en ik heb vreselijk de schijt aan die italiaan. hij zal best lekker kunnen koken, maar hij moet er niet bij praten :X dan gaatie geheid uit.
pi_123941350
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef icloud het volgende:
Zolang peter goossens maar niet weer terug komt vind ik alles goed, die man praat meer frans dan vlaams.
geen moment gestoord aan deze kok
vond het altijd een leuk programma op de zondagochtend :)
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_123946179
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef sjeppert het volgende:

[..]

vond het ook altijd een leuk programma
Beter als dat first aid gebeuren
pi_123956868
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 01:22 schreef icloud het volgende:
Ik zie nu wat oudere videos, kennelijk heeft ze al langer geleden haar kapsel veranderd, voorheen was het truttig.

Lang niet meer gekeken naar haar.
Ik vind het bij zowat alle vrouwelijke kokkinnetjes op 24Kitchen bijzonder storend dat ze steeds met loshangend haar boven die pannen hangen. }:| Bleh!
pi_123957026
En ik mis Prins. :'(
(Daar zou ik best verkering mee willen O+ )
pi_123969296
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef sjeppert het volgende:

[..]

Super kok, super programma en inderdaad ik heb er altijd naar gekeken, maar had wel een woordenboek nodig.
pi_124260439
De Makkelijke Maaltijd wordt momenteel gesponsord door de Jumbo. Voortdurend Jumbo-huismerklogo's in beeld en Rudolph die er ongemakkelijk en geforceerd op hamert dat geroosterde paprika's uit pot (van Jumbo) veel handiger en lekkerder zijn dan zelf je paprika's roosteren. :') Niet dat er an sich iets mis is met paprika's uit pot hoor, maar de manier waarop.. Echt heel knullig! :)
pi_124260564
Zei hij eerst niet dat 24Kitchen niet aan product placement zou gaan doen en dat vers eten voorop zou staan? Ik zie het in de app nu ook, iedere woensdag is Jumbo-dag :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 maart 2013 @ 19:50:33 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_124263162
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
De Makkelijke Maaltijd wordt momenteel gesponsord door de Jumbo. Voortdurend Jumbo-huismerklogo's in beeld en Rudolph die er ongemakkelijk en geforceerd op hamert dat geroosterde paprika's uit pot (van Jumbo) veel handiger en lekkerder zijn dan zelf je paprika's roosteren. :') Niet dat er an sich iets mis is met paprika's uit pot hoor, maar de manier waarop.. Echt heel knullig! :)
vd week ook al hem met een blikje tomatenpuree zien rommelen. :'). Normaal heeft hij daar zo'n mooi potje voor maar nu zo'n blikje van jumbo :'). Zag er niet uit.
pi_124364057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:08 schreef minilot het volgende:
En ik mis Prins. :'(
(Daar zou ik best verkering mee willen O+ )
pak ik roberta wel.
pi_124364588
Dat product placement zorgt inderdaad voor plaatsvervangende schaamte :')

Nu ook bij Jamie's 15 minute meals, was z'n vorige boek nog volgepropt met de meest ongezonde toestanden, is hij nu ineens op de health toer, maar dat niet zeggen hoor! Ineens heeft hij het niet meer over "big glugs of olive oil" en zit in IEDER gerecht magere yoghurt, waarbij hij bij het schenken heel knullig het logo naar de camera gedraaid houdt. En hij heeft ook quinoa ontdekt hoor!

Die gozer van Grenzeloos Koken Aziatisch vind ik echt niks :') Ik noem hem altijd Kung Fu Panda, zo bol, met die dikke wangen en z'n Chinese jasje, en maar noodles eten :D

Programma's van Angelique vind ik wel leuk, ondanks dat ze een wat nerveuze indruk maakt. Heel informatief. Die Nieuw-Zeelandse is ook leuk, wel even over het accent heen zetten :D
Rudolf's Bakery vind ik ook leuk, ondanks dat Rudolf zo ontiegelijk sullig is....

Die meid van de verstip :D

Wel jammer van de vele herhalingen inderdaad.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_124373661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
dat is om dichter bij de kijker te staan, ze willen aten zien dat alles wat hun maken gewoon bij umbo te koop is, rudolph ad nogal een handje van dit kopen bij de toko en dit bij die speciale winkel.

Uiteraard is het natuurlijk ook gewoon een geld kwestie, 24kitchen s een kijkcijfer succes maar het levert niks op
pi_124384055
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef icloud het volgende:

[..]

dat is om dichter bij de kijker te staan, ze willen aten zien dat alles wat hun maken gewoon bij umbo te koop is, rudolph ad nogal een handje van dit kopen bij de toko en dit bij die speciale winkel.

Uiteraard is het natuurlijk ook gewoon een geld kwestie, 24kitchen s een kijkcijfer succes maar het levert niks op
Nieuw toetsenbord nodig?

Het valt me wel op, maar ik vind het niet echt storend. Rudolf moet ook eten, en als ik bedenk hoeveel ik al van 'm geleerd heb over koken dan mag hij dat best.
pi_124394198
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:33 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Nieuw toetsenbord nodig?

Het valt me wel op, maar ik vind het niet echt storend. Rudolf moet ook eten, en als ik bedenk hoeveel ik al van 'm geleerd heb over koken dan mag hij dat best.
Ipad is niet snel genoeg.
pi_124436574
Mag ik mij ergeren aan die zelfingenomen fransman die nu al 10 keer heeft gezegd dat sla crispy is en dat hij de noten wilt crunshen.
pi_124437704
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef icloud het volgende:
Mag ik mij ergeren aan die zelfingenomen fransman die nu al 10 keer heeft gezegd dat sla crispy is en dat hij de noten wilt crunshen.
Lol, ik erger mij ook al langer (dit doen meerdere 24k koks trouwens hoor, niet een specifiek) die termen erop loslaten als: zoutje, zuurtje, bittertje, bite en al dat soort ongein. Doe normaal, denk ik dan.
En ik mag Rudolf graag, maar de laatste tijd heeft hij er een handje van om (de Makkelijke Maaltijd) te gaan neurien en/of zingen zodra hij een bord pakt om op te scheppen.
En die slot zin van de Makkelijke Maaltijd (hoeft niet altijd moeilijk te zijn, maar maak het vooral lekker) komt me ook de neusgaten uit -O- .

Voor de rest kijk ik nog steeds graag naar 24K :P :+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zondag 24 maart 2013 @ 13:22:18 #56
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124439148
Ik word epileptisch van die Italiaan. Wat een figuur. Die Fransman die over zichzelf spreekt in de derde persoon is ook om agressief van te worden. En die 2 Midden-Oosten chicks die elke keer kwijlend staan te vijzelen (ik zeg het nu ook steeds, als ik moet vijzelen. "Oooh lekker vijzelen. Vijzelen. Jaaaa vijzelen.")
Voor de rest is het geniaal, ik kijk geen tv behalve dit, en vooral Anthony Bourdain is leuk want die afleveringen heb ik nooit gezien.
Zag laatst een lekkere bietensalade langskomen gemaakt door Josh Homme van QOTSA, maar recepten van No Reservations staan zeker nergens?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124439823
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik word epileptisch van die Italiaan. Wat een figuur. Die Fransman die over zichzelf spreekt in de derde persoon is ook om agressief van te worden. En die 2 Midden-Oosten chicks die elke keer kwijlend staan te vijzelen (ik zeg het nu ook steeds, als ik moet vijzelen. "Oooh lekker vijzelen. Vijzelen. Jaaaa vijzelen.")
Voor de rest is het geniaal, ik kijk geen tv behalve dit, en vooral Anthony Bourdain is leuk want die afleveringen heb ik nooit gezien.
Zag laatst een lekkere bietensalade langskomen gemaakt door Josh Homme van QOTSA, maar recepten van No Reservations staan zeker nergens?
Giovanni is juist kicken, hij vind zich zelf totaal niet belangerijk, hij doet totaal niet arrogant en hij kookt alsof hij thuis is maar dan toevallig met camera erbij.
pi_124439861
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:36 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Lol, ik erger mij ook al langer (dit doen meerdere 24k koks trouwens hoor, niet een specifiek) die termen erop loslaten als: zoutje, zuurtje, bittertje, bite en al dat soort ongein. Doe normaal, denk ik dan.
En ik mag Rudolf graag, maar de laatste tijd heeft hij er een handje van om (de Makkelijke Maaltijd) te gaan neurien en/of zingen zodra hij een bord pakt om op te scheppen.
En die slot zin van de Makkelijke Maaltijd (hoeft niet altijd moeilijk te zijn, maar maak het vooral lekker) komt me ook de neusgaten uit -O- .

Voor de rest kijk ik nog steeds graag naar 24K :P :+
Die fransman doet alsof die iets heel moeilijks aan het uitleggen is, terwijl dit op elke koksschool de basis lessen zijn. Dus zo hoog gegrepen is het allemaal niet :D
Rudolph is tof, zingend of niet :) Die man heeft echt plezier in wat hij doet. Heb hem pas ontmoet hier in Wijchen, en een praatje gemaakt met hem. Hij is maar klein trouwens :D! Verder een hele sociale man. Ik mag hem wel.
En die 2 oosterse dames zijn inderdaad om te huilen.
pi_124439915
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef icloud het volgende:

[..]

Giovanni is juist kicken, hij vind zich zelf totaal niet belangerijk, hij doet totaal niet arrogant en hij kookt alsof hij thuis is maar dan toevallig met camera erbij.
Volledig mee eens. Kan afentoe nog wel eens in de lach schieten door die vent. Laatst was hij die gaspit aan het aanmaken zeg maar, hoor de je het tikken van de ontsteking steeds tik tk tik tik tik ..
Staat hij er met zijn hand, een rap beweging bij te pompen _O-
  zondag 24 maart 2013 @ 13:46:33 #60
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124439990
Ja okee, het is wel plezier en ik kijk er liever naar dan naar die Fransman. Maar toch.
Ik heb overigens het idee dat de gerechten van die Oosterse chicks allemaal hetzelfde smaken. Ze pleuren overal geconfijte citroen in, komijn, harissa...
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124568233
Die stem van Danny nu ;(
pi_124574441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef Kwork het volgende:
Die stem van Danny nu ;(
vertel. wat is er mee?
pi_124575094
quote:
4s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef fotostarter het volgende:

[..]

vertel. wat is er mee?
Hij was verkouden ofzo, heel irritant om naar te luisteren terwijl ik 'm normaal wel prettig vind om naar te luisteren. :Y
pi_124585822
Die chick met die zachte g vind ik zo vervelend, die die 'tussendoor-recepten' van vijf minuten doet. Met haar geneuzel en haar stomme opmerkingen. "Deze gehaktballetjes zijn klein, dus ook heel makkelijk voor kinderen om te eten." Wut.

Angelique kan vast heel goed koken, maar ik word zo afgeleid door hoe ze praat. Ze slist heel licht en trekt die lip altijd zo gek, waardoor die er altijd een beetje nattig uitziet. Alsof ze elk moment over het eten kan gaan kwijlen.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_124585939
Bianca, van de verstip :P
Eens met beide trouwens :Y
pi_124586027
Die hese Chinees. :') Te lang langs de voetbalvelden staan schreeuwen denk ik. :')
pi_124863038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Jahr00n het volgende:
Die hese Chinees. :') Te lang langs de voetbalvelden staan schreeuwen denk ik. :')
Danny? de Brabander.

Leuk trouwens om te zien hoe rudolph moeite heeft met een verpakking van walnoten open te krijgen, geeft wel aan hoe geforceerd dit allemaal is.
pi_124864582
Prins is ook weer terug :)
  maandag 8 april 2013 @ 00:57:29 #69
251975 kissaa
fka: kissa
pi_125017507
Ik ben nieuw hier :) maar de Limburgse met haar verongelijkte toontje...de boom in :)
pi_125019694
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 06:18 schreef KillerBee4ever het volgende:
Prins is ook weer terug :)
*O*
pi_125426105
leuke zender.
de opmerkingen in dit topic heb ik ook wel een beetje maar die neem ik voor lief.

wat ik nog niet heb gelezen maar sommige gebruiken echt veel te weinig zout of kruiden.

pasta koken in water met 1 draai aan de knop van een zout molen :')
of aardappels bakken en helemaal geen kruiden gebruiken.

en waarom frituurt iedereen in een wok? die olie ziet altijd kraak helder uit en krijg altijd het idee dat ze de olie daarna direct weg gooien :'(

die Oosterse dames ben ik ook niet zo'n fan van, net als Bianca.
oh first aid kitchen. opzich wel een goede en leuke kok, maar de onderwerpen zijn so slecht.
en die Australische vrouw vind ik ook niet zo leuk om te kijken.

Anthony Bourdain is wel een verademing. wat meer culuur i.p.v. alleen koken.

[ Bericht 37% gewijzigd door fespo op 18-04-2013 00:55:50 ]
  † In Memoriam † donderdag 18 april 2013 @ 07:47:35 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125429030
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef RunForrestRun het volgende:

Angelique kan vast heel goed koken, maar ik word zo afgeleid door hoe ze praat. Ze slist heel licht en trekt die lip altijd zo gek, waardoor die er altijd een beetje nattig uitziet. Alsof ze elk moment over het eten kan gaan kwijlen.
:D

haha ja dat herken ik wel. ik zit de hele tijd op die mond te letten
pi_125494413
ik zie dat ze nu de tast of life uitzenden, zijn dat herhalingen?
pi_125494829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef icloud het volgende:
ik zie dat ze nu de tast of life uitzenden, zijn dat herhalingen?
Volgens mij wel, die aflevering over Las Vegas nu is al een oude :Y
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 april 2013 @ 20:14:41 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125494929
Ja. Het was al een serie uit 2007. Ze hebben nu wel een nieuwe aflevering gemaakt in Aruba.
  vrijdag 19 april 2013 @ 23:24:18 #76
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_125506141
Ik geniet echt van die dame in Nieuw Zeeland... Tof alle producten uit de streek..

Heb al wat dingen geprobeerd van haar, en was lekker!
  vrijdag 19 april 2013 @ 23:42:05 #77
400989 Seagal
Master of Aikido
pi_125507042
Ik kijk niet vaak naar 24 kitchen, maar bijna altijd als ik het kijk komt weer de tip voorbij om je verse kruiden in een vochtig stukje keukenpapier te rollen zodat het langer goed blijft. Iemand hier die kan bevestigen of dit ook echt werkt?
I love getting out on the streets and helping people.
  vrijdag 19 april 2013 @ 23:42:30 #78
400989 Seagal
Master of Aikido
pi_125507066

[ Bericht 100% gewijzigd door Seagal op 19-04-2013 23:43:35 ]
I love getting out on the streets and helping people.
pi_125538186
Is het jullie opgevallen dat er bij de makkelijke maaltijd/grenzeloos koken/ en de bakery steeds vaker oudere uitzendingen worden uitgezonden? niet als opvulling maar echt op de uren waar normaal een nieuwe uitzending zou zijn.(18:00 en 19:0 uur)
pi_125696039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Seagal het volgende:
Ik kijk niet vaak naar 24 kitchen, maar bijna altijd als ik het kijk komt weer de tip voorbij om je verse kruiden in een vochtig stukje keukenpapier te rollen zodat het langer goed blijft. Iemand hier die kan bevestigen of dit ook echt werkt?
Ja :P
Ik doe het met munt, vochtig papiertje en dan in zo'n chinees afhaalbakje :+ Had de tip trouwens van mijn vriend, en hij had het weer van een vriend die een restaurant heeft :P

Ik vind Rudolph's bakery het leukst trouwens.
Die 2 (oosterse las ik hier? :P) dames die steeds dingen deden met wijnbladeren ofzo vind ik maar vervelend. Ik had de hele tijd het gevoel alsof die 2 elkaar niet mogen ofzo :')
pi_125749395
Leuk stuk vandaag over 24Kitchen en Rudolph over het succes van de zender in Servië.

quote:
Servië smult van Rudolph
Bij de zussen Jasna (l) en Jelena Vasilev thuis staat de televisie standaard afgestemd op het Nederlandse kookkanaal 24Kitchen.

„Komt hij echt naar Belgrado”, vraagt Jasna Vasilev (21) met grote ogen, alsof haar popidool zojuist een uniek concert heeft aangekondigd. „Je maakt een grap!”

In een flatgebouw in een verre buitenwijk van Belgrado waar Jesna samenwoont met haar zus Jelena (25), staat de televisie standaard op 24Kitchen. De zussen kijken iedere dag naar de Nederlandse tv-kok Rudolph van Veen. „Als er een andere kok op komt, zet ik ’m uit”, zegt Jelena resoluut. „Ik wil alleen Rudolph zien.”

Jasna schrijft driftig alle ingrediënten op die Rudolph gebruikt om een chocoladetaart te bakken. Jelena kookt niet, maar is bijna geobsedeerd door de klanken van de Nederlandse taal en het excentrieke uiterlijk van de kok. „Ik hou van zijn blonde haren, en van zijn brilmonturen. Hij is een echte hipster”, roept ze uit. „En heel knap”, voegt Jasna blozend toe.

Om de uitspraak te vergemakkelijken wordt Rudolph van Veen in Servië ‘Rudolf van Vin’ genoemd. FOX Servië haalde 24Kitchen eind 2011 binnen, niet wetend of het wel zou aanslaan. Maar Rudolph werd in korte tijd een televisiepersoonlijkheid met de status van een levende legende. „Op de Balkan hebben we inderdaad het meeste succes”, reageert Van Veen via de telefoon. „Da’s zo gek, hč. Dan heb je opeens fans in Servië. Ik heb echt geen idee hoe dat komt.”

Toen Van Veen vorig jaar voor het eerst op uitnodiging van FOX in Belgrado was, werd hij al op het vliegveld opgewacht door fans die met hem op de foto wilden. „Ik dacht: hoe wéten ze dit?” Zijn bezoek werd een nationale happening met Rudolph-look-a-likes, gillende fans en de voltallige Servische pers die ervoor uitrukte. „Ik kwam in mijn hotel aan en zelfs in de lobby stond de tv op 24Kitchen. Da’s toch best vreemd hoor”, aldus Van Veen die zijn roem in Servië nog niet helemaal lijkt te bevatten. Inmiddels zijn er maar weinig Serviërs die Rudolph niet kennen. Als er geen voetbal is, staat zelfs in cafés de televisie op 24Kitchen.

„Wij Serviërs houden van lekker eten”, zegt tandarts en Rudolph-fan Veljko Drecun (38) grijnzend. „Maar traditionele Servische gerechten zijn zwaar, vet en hebben een lange bereidingstijd.” Drecun kijkt iedere dag naar zijn favoriete programma ‘De makkelijke maaltijd’ waarin Rudolph binnen een half uur een gerecht op tafel tovert. „Ik denk dat de nieuwe generatie geen zin meer heeft om dagenlang in de keuken te staan, ook in Servië.”

Het enthousiasme voor een Nederlander is opvallend. Het imago van Nederland kan in Servië wel een boost gebruiken. Veel Serviërs denken bij Nederland aan het Joegoslaviëtribunaal in Den Haag, in de ogen van velen een anti-Servisch instituut. „Dat is voor veel mensen de eerste associatie”, zegt ook Drecun. „Maar nu zien we ook eens een andere kant van Nederland. Iets wat eens niks te maken heeft met politiek of oorlogsmisdadigers.”

Menig Serviër spreekt inmiddels een klein woordje ‘Rudolph-Nederlands’. „Knooflauk”, roept Drecun. „Dat woord ken ik. Rudolph gebruikt vaak knoflook in zijn gerechten. ‘Hiel maakelik’ zegt hij dan.” Drecun wil binnenkort een andijviestampot proberen. „Ik ben benieuwd, een heel vreemde combinatie.”

De bekende Servische actrice en tv-kok Gorica Popovic (60) presenteert zondag samen met Van Veen een taartenbakwedstrijd in winkelcentrum U¨ce. „Ik ben niet jaloers op zijn populariteit hoor”, lacht ze hartelijk. „Ik ben zelf groot fan, we kijken met de hele familie.” Popovic kan de populariteit van de blonde kok wel verklaren: „Zijn stijl is totaal nieuw voor ons, het is hier nog heel modern.” Na de oorlog in de jaren negentig begint Servië langzaamaan uit een isolement te kruipen, legt de actrice uit. „We willen die slechte jaren graag achter ons laten en vooruit kijken. We willen weten wat er in de rest van Europa gebeurt. Het klinkt misschien gek, maar daar hoort Rudolph bij.”

De zussen Jelena en Jasna zitten ondertussen op de bank naar YouTube-filmpjes van Rudolphs vorige bezoek aan Belgrado te kijken. „Kijk nou, hij is toch knap”, gilt Jasna. „Zie je dat dan echt niet?”

Bron: NRC Next
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_125750875
Haha, tof :D
pi_125791975
Wat grappig!

Ik merk trouwens dat mijn eigen held, Anthony Bourdain, blijkbaar het veld heeft geruimd? :(
pi_125931015
Is di mamma overleden?

Check this

[ Bericht 92% gewijzigd door icloud op 01-05-2013 01:06:31 ]
  woensdag 1 mei 2013 @ 09:49:36 #85
386633 Adnap
I love Life !
pi_125934132
Heerlijke tv, maar de herhalingen komen mijn neus uit...

De Italiaan vind ik ronduit onhygiënisch koken : groente en vlees lekker op dezelfde plank, niets schoonmaken tussendoor. Uit de pan proeven met de lepel en er vervolgens weer mee roeren, nee niet mijn mannetje

Wat zoutgebruik vind ik juist dat er bakken zout gebruikt worden. Een snufje is daar al snel een halve zoutpot *blegh*

Maar ik blijf lekker kijken, heerlijk als je zelf even niet kunt eten ;)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_125934649
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 09:49 schreef Adnap het volgende:
Heerlijke tv, maar de herhalingen komen mijn neus uit...

De Italiaan vind ik ronduit onhygiënisch koken : groente en vlees lekker op dezelfde plank, niets schoonmaken tussendoor. Uit de pan proeven met de lepel en er vervolgens weer mee roeren, nee niet mijn mannetje

Wat zoutgebruik vind ik juist dat er bakken zout gebruikt worden. Een snufje is daar al snel een halve zoutpot *blegh*

Maar ik blijf lekker kijken, heerlijk als je zelf even niet kunt eten ;)
Giovanni?

Je ziet hem regelmatig zijn handen wassen of de plank schoonmaken met papier

Tja qua lepelgebruik, dat is de bedoeling ze willen een authentiek italiaans progrmma zoalsdi mamma het zou doen.......
pi_126032483
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:20 schreef Steven184 het volgende:
Leuk stuk vandaag over 24Kitchen en Rudolph over het succes van de zender in Servië.

[..]

Straks vertelt Rudolph erover in DWDD. :P
pi_126033623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:22 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Al geweest? Anders ga het even terugkijken vanavond.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_126033650
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:52 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Al geweest? Anders ga het even terugkijken vanavond.
Nee, moet nog komen. :)
pi_126033862
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:22 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

bedankt, nu zit ik te luisteren naar het sexleven van Paay :r
pi_126034326
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Piles het volgende:

[..]

bedankt, nu zit ik te luisteren naar het sexleven van Paay :r
Ja sorry, ik was ook niet gewaarschuwd. :P Maar nu komt ie!
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:31:31 #92
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_126874132
de verstips zijn vernieuwd! zal eens tijd worden haha :P vind der wel leuker zo, in de Makkelijke Maaltijd ook.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_128522774
kan iemand mij vertellen waarom fransman john elke aflevering afsluit met de woorden: johnys haarband gaat uit bonne appetie?

Ik mis de clou.
pi_129401533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 00:22 schreef icloud het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom fransman john elke aflevering afsluit met de woorden: johnys haarband gaat uit bonne appetie?

Ik mis de clou.
Tijdens het koken moet hij vanwege hygiene redenen zijn haarband in doen. Wanneer hij klaar is en kan gaan eten kan hij hem weer af doen.
pi_129401565
Overigens ben ik bang dat ik een oorziekte ga krijgen van die Annabel Langbein... Wat een gruwelijk irritante stem heeft dat mens!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:03:39 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_129608286
quote:
Vanaf 5 september is er een nieuw talent op 24kitchen te zien. Estée Strooker neemt vanaf dan elke donderdag om 18.30 uur samen met Rudolph de presentatie van het programma ‘De Makkelijke Maaltijd’ op zich. Met haar 22-jarige leeftijd is ze de jongste chef van 24Kitchen.

Estée vertrok na haar vwo-opleiding naar Parijs voor een koksopleiding en daar liep ze stage bij verschillende gerenommeerde restaurants. Toen de kans zich voordeed, schreef ze zich in voor het Nederlandse programma MasterChef, een talentenjacht voor koks. Ze behaalde de eerste plaats en mocht op 20-jarige leeftijd als eerste Nederlander de titel MasterChef op haar naam schrijven.

24Kitchen is ontzettend blij dat Estée het team komt versterken. In de Makkelijke Maaltijd kan het jonge talent aan iedereen laten zien dat het helemaal niet eng is om vanaf nul een maaltijd te maken. “Iets wat helemaal zelf gemaakt is, smaakt toch altijd het best!”
pi_129713269
Wat is dat voor een kleuter dan :')

Hier wordt veel 24Kitchen gekeken. Lekker kneuterig ergeren aan de standaard uitspraken van Rudolph:

- "Lekker om te eten/zien/proeven"
- "Ik bewaar mijn vanillestokjes om vanillesuiker mee te maken" (GVD, elke keer als hij vanille gebruikt)
- "Vanille, de kaviaar van de patisserie!"
- "Goh, het is weer een mooie dag buiten!" (In de neppe studio van Rudolph's Bakery)

Dingen zijn ook vaak feestelijk of gezellig. Dan nog de tenenkrommendheid van "wat-gaat-Johnny-maken-vandaag?", de huiselijkheid van voetbalvader Evert die ALTIJD zijn ingedriënten grof snijdt (want fijn is nergens voor nodig), Roberta die standaard in de camera lacht bij het maken van een dressing, die twee mutsen die overal met hun vingers in zitten en praten over eten alsof het hun eerste basisschoolvriendje is, de moeder van Danny Jansen en de rest van zijn Brabofamilie en de monologen van Giovanni.

Fantastisch om naar te kijken, ook al wordt er veel herhaald :) De Makkelijke Maaltijd zorgt er toch altijd weer voor dat ik iets op tafel heb staan 's avonds.
pi_129713409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Wat leuk, Petje Pietamientje! Ik verwacht heel veel dingen met pindakaas.
pi_129715262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Seagal het volgende:
ja dat werkt inderdaad.
maar liever heb ik mijn kruiden in potjes op mijn dakterras staan.
pi_129718525
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat voor een kleuter dan :')

Hier wordt veel 24Kitchen gekeken. Lekker kneuterig ergeren aan de standaard uitspraken van Rudolph:

- "Lekker om te eten/zien/proeven"
- "Ik bewaar mijn vanillestokjes om vanillesuiker mee te maken" (GVD, elke keer als hij vanille gebruikt)
- "Vanille, de kaviaar van de patisserie!"
- "Goh, het is weer een mooie dag buiten!" (In de neppe studio van Rudolph's Bakery)

Dingen zijn ook vaak feestelijk of gezellig. Dan nog de tenenkrommendheid van "wat-gaat-Johnny-maken-vandaag?", de huiselijkheid van voetbalvader Evert die ALTIJD zijn ingedriënten grof snijdt (want fijn is nergens voor nodig), Roberta die standaard in de camera lacht bij het maken van een dressing, die twee mutsen die overal met hun vingers in zitten en praten over eten alsof het hun eerste basisschoolvriendje is, de moeder van Danny Jansen en de rest van zijn Brabofamilie en de monologen van Giovanni.

Fantastisch om naar te kijken, ook al wordt er veel herhaald :) De Makkelijke Maaltijd zorgt er toch altijd weer voor dat ik iets op tafel heb staan 's avonds.
Ik heb dat seizoen gevolgd, maar het is op zich wel iemand die kan koken, en doorzet. Beetje tuttig, dat wel. Maar hey, ze is 22.
Ik vind het wel leuk. Zie ze liever als die 2 vreselijk iritante turkse dames. Niks tegen turken, maar die 2 :r
Lekker beetje dit, lekker dat m m mmmmmmmmmmmmmm lekker
KRIJG DE RIMBOE STELLETJE ZWEEFTEVEN :r ;r ;r
24kitchen *O*
Roberta :9
Rudolf ^O^
Anthony Bourdain ^O^
pi_130203999
Kan iemand die mensen uitleggen dat het taalkundig verkeerd is om te zeggen dat iets lekker smaakt?
pi_130308500
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef DappereDodo77 het volgende:
Kan iemand die mensen uitleggen dat het taalkundig verkeerd is om te zeggen dat iets lekker smaakt?
Ik zou ze gewoon even optelefoneren om ze dat te vertellen. ;)
"Gli farō un'offerta che non potrā rifiutare." - Don Vito Corleone
pi_130308703
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef DappereDodo77 het volgende:
Smaakt goed, is lekker. Contamenatie heet dat geloof ik.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Contaminatie_(taal)
pi_130857388
Ik zie nu bij Grenzeloos Koken dat Mounir Arabisch kookt. Zouden we dan eindelijk verlost zijn van die 2 dozen? *O*
  donderdag 5 september 2013 @ 19:57:19 #105
386633 Adnap
I love Life !
pi_130857900
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie nu bij Grenzeloos Koken dat Mounir Arabisch kookt. Zouden we dan eindelijk verlost zijn van die 2 dozen? *O*
als ik de tweets mag geloven wel
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_130875921
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Zouden we dan eindelijk verlost zijn van die 2 dozen? *O*
Dat was een minder goed gelukt programma idd :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 september 2013 @ 13:20:07 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130914132
Aangemeld voor de koken|leven|eten|nogwat dagen(volgende week zondag). Zondag komt Giovanni :P. Zaterdag is het met die Danny de Aziaat.
Het is bij het Inspiratiehuis 20|20 in Hoofddorp. Voor de niet-kenners. Een soort van Miele-Center wat je bij Vianen hebt. Normaal proberen ze je keukens/apparatuur aan te smeren en zijn er veel kook demo's/workshops.

[ Bericht 12% gewijzigd door borisz op 07-09-2013 13:34:48 ]
pi_130915970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef borisz het volgende:
Aangemeld voor de koken|leven|eten|nogwat dagen(volgende week zondag). Zondag komt Giovanni :P. Zaterdag is het met die Danny de Aziaat.
Het is bij het Inspiratiehuis 20|20 in Hoofddorp. Voor de niet-kenners. Een soort van Miele-Center wat je bij Vianen hebt. Normaal proberen ze je keukens/apparatuur aan te smeren en zijn er veel kook demo's/workshops.
Ik zag de reclame deze week ja ^O^
pi_130922355
quote:
Oh, hebben ze die geloosd? Bijzonder onsmakelijk, zoals zij koken. Blijf godverdomme met je klauwen uit het eten!
pi_130926430
quote:
Die Danny.. op de een of andere manier kom hij op mij over als een nep-aziaat.
Weet niet waarom :'(
pi_130933984
quote:
gaaf dan kom ik ook. op zondag.
hoop wat leuks te zien en geen verkapte verkoop van Miele apparatuur.
maar het is dichtbij dus wel moeite waard om even te kijken.
pi_130934017
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:21 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Die Danny.. op de een of andere manier kom hij op mij over als een nep-aziaat.
Weet niet waarom :'(
Danny is 10% Aziaat, en 90% Brabander :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 september 2013 @ 00:17:59 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130934025
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:16 schreef fespo het volgende:

[..]

gaaf dan kom ik ook. op zondag.
ook wat leuks te zien en geen verkapte verkoop van Miele apparatuur.
Miele zal je er niet vinden. Andere merken zullen proberen je wat aan te smeren :P
pi_130934061
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:17 schreef borisz het volgende:

[..]

Miele zal je er niet vinden. Andere merken zullen proberen je wat aan te smeren :P
ach ben wel benieuwd, zie het wel :)
pi_131186404
ik was er vandaag, kan morgen niet.

was met Danny.

niet heel groot, maar leuk om een keer mee te maken.

en een leuke goodie bag mee :Y
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 september 2013 @ 09:08:27 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131189183
Ik ga ze straks heen. Ben benieuwd. :s)
pi_131274115
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 09:08 schreef borisz het volgende:
Ik ga ze straks heen. Ben benieuwd. :s)
en?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 20:13:46 #118
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131290529
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef fespo het volgende:

[..]

en?
Was leuk :). Waren er al vroeg en was het niet zo druk. De eerste demo van Giovanni meegepakt, toen met hem op de foto geweest en vertrokken :). Het recept wat hij maakte vandaag direct nagemaakt :) Ook genoeg informatie opgedaan voor een nieuwe koelkast :P.
pi_131315836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:19 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Smaakt goed, is lekker. Contamenatie heet dat geloof ik.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Contaminatie_(taal)
Nietes
pi_131315875
Fijn dat die twee mutsen weg zijn. Kakelkippen.
pi_131316289
Die nieuwe van De Makkelijke Maaltijd zou het goed doen als kleuterjuf. Mijn God, wat een draak van een presentatie :r

Moet zeggen dat haar recepten ook niet echt denderend zijn. Ik maak vaak iets van dat programma, en merk dat ik de recepten van Rudolph, Roberta en Evert het meest gebruik. Vrijwel altijd lekker!
pi_131735242
Ze hadden van die twee die de Arabische keuken deden die donkere moeten houden. Nu alleen die Johnny en zijn haarband ... :(
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 oktober 2013 @ 09:59:17 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131770649
quote:
De lezers van tv-gids Totaal TV hebben 24Kitchen hebben uitgeroepen tot beste digitale zender van Nederland. Het is voor de tweede keer in rij dat 24Kitchen de meeste stemmen kreeg.

Tienduizenden mensen stemden de afgelopen weken via de internetsite www.totaaltv.nl op de in hun ogen beste digitale tv-zender van Nederland. Ruim veertig procent van de stemmen waren voor 24Kitchen. Dit is een 24-uurs zender over voeding en de bereiding van het dagelijkse eten. 24Kitchen is een samenwerking tussen Jan Dekker Holding en Fox International Channels.
Dubbel feest voor 24Kitchen
24Kitchen werd tot beste digitale zender van Nederland gekroond op dezelfde dag dat de tv-zender twee jaar bestond. Het begon op 1 oktober 2011 met uitzenden. In twee jaar tijd heeft 24Kitchen een trouw kijkpubliek opgebouwd. Het is bij vrijwel alle tv-aanbieders in het basispakket beschikbaar. Grote uitzondering is CanalDigitaal – gezien abonnee-aantallen de vierde aanbieder in Nederland – dat 24Kitchen ondanks de wens van een deel van haar abonnees nog niet via de satelliet doorgeeft.

TV Oranje blij met derde plaats
Opvallend is de tweede plek in de uitslag van de digitale zenderverkiezing voor de christelijke tv-zender Family7. Dit kwam mede door een uitgekiende promotiecampagne waarbij de zender de kijkers via tv en internet opriep om op hen te stemmen. Een derde plaats was er voor de Nederlandse muziekzender TV Oranje. Het was voor het zesde opeenvolgende jaar dat deze zender de top3 in de verkiezing wist te behalen. In 2008 en 2011 was TV Oranje de winnaar van de verkiezing van Totaal TV. Brava NL Klassiek – dat net als TV Oranje eigendom van de mediaondernemers Jur Bron en Gerard Ardesch is – behaalde de vierde plek in de verkiezing.
http://www.totaaltv.nl/ni(...)ale-zender-2013.html
  † In Memoriam † vrijdag 4 oktober 2013 @ 03:05:40 #124
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_131833631
@fotostarter

quote:
Ja zo ok, ik snap hem.

Klopt die meiden zijn alledrie irritant en die Bianca ook..ik vind wel Johnny nog te pruimen....maar steeds die herhalingen dan heb je het op een gegeven moment wel gezien.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_131835496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 03:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
@fotostarter

[..]

Klopt die meiden zijn alledrie irritant en die Bianca ook..ik vind wel Johnny nog te pruimen....maar steeds die herhalingen dan heb je het op een gegeven moment wel gezien.
Ben de eerste 3 dagen van deze werkweek vrij geweest. Dan merk je toch hoeveel er herhaald wordt op 24kitchen. Nu ik gewoon weer aan het werk ben heb ik er niet zoveel last van :P
pi_131835532
Die twee Turkse zijn die nou eigenlijk opgebonjourd?
pi_131835755
Trouwens ook een heerlijk punt van frustratie. De Engelse uitspraak van Rudolph in "The wine quest: Spain". Stuur die kerel alstublieft op een cursus Engels spreken!
pi_131835878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 09:53 schreef Molleman het volgende:
Trouwens ook een heerlijk punt van frustratie. De Engelse uitspraak van Rudolph in "The wine quest: Spain". Stuur die kerel alstublieft op een cursus Engels spreken!
Oh ja echt tenenkrommend idd. De eerste keer dat ik het hoorde had ik echt zo iets van neeee.. en dat gevoel wordt iedere keer erger.
pi_131840052
quote:
Er is een reden waarom ik niet naar dat programma kijk :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_131843931
quote:
Sowieso die promo _O-

"Let's see what treaures I can discover" ofzo. Dat stemmetje van m dan :')
pi_131843961
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Sowieso die promo _O-

"Let's see what treaures I can discover" ofzo. Dat stemmetje van m dan :')
Zo'n geweldig grote faal inderdaad |:(
pi_131844896
quote:
Het programma zelf kijken we niet, maar het geluid gaat hier altijd uit zodra de reclame voor dit programma in beeld komt. Onze nekharen gaan ervan overeind staan, zo erg :o (en daarmee overdrijf ik niets :+ )
pi_132074988
Die nieuwe doet het goed en mooi dat die sletten weg zijn.

Jammer dat grenzeloos koken alleen nog maar bestaat uit Johnny john

Met de engelse uitspraak is niks mis mee, hij kan zich prima verstaanbaar maken, maakt een goed programma en jij kunt het niet beter, het engels van de Servische voice over vind ik erger
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:49:27 #134
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_132135416
Die voice over inderdaad.. Het accent van Rudolph is al erg, maar zij slaat echt alles. Klinkt als een computer. Zal vast niet vanwege haar stem aangenomen zijn.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_133423501
Kan ik ergens de afleveringen terugkijken? Rudolph's Bakery kan ik via de recepten op de website terugkijken, maar bijvoorbeeld die van Jamie Oliver?
pi_133424169
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef Crientj het volgende:
Kan ik ergens de afleveringen terugkijken? Rudolph's Bakery kan ik via de recepten op de website terugkijken, maar bijvoorbeeld die van Jamie Oliver?
Zal wel een rechten ding zijn dat dat niet mogelijk is.
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 21:45:48 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133427040
ik krijg acute anusoxidatie van die italiaan.
wat een gruwelijke kwaakzieke idioot is dat.
yuk!
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:47:24 #138
267651 Klaploper
pi_133427143
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
yuk!
Een baas juist. Alleen niet een geweldige kok volgens mij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 november 2013 @ 21:49:01 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133427249
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
yuk!
Hij is juist held van beroep :Y
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 21:49:03 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133427251
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Een baas juist. Alleen niet een geweldige kok volgens mij.
ik vind zijn voedsel juist wel aantrekkelijk.
maar zoals hij erbij staat te raaskallen en druk staat te doen, dan is bij mij de tv binnen een paar minuten op een andere zender.
pi_133427645
Die Italiaan... kan er niet naar kijken, maar zijn recepten op de site zijn prima. Zelfde geldt voor die twee Arabisch kokende mutsjes, ik mis ze niet. Mounir is veel prettiger qua kijken...
pi_133431042
Ik kan die Italiaan wel hebben. In tegenstelling tot die Andrea die lacht alsof ze rattengif in je eten stopt. Bijzonder onsympathiek. En die nieuwe kleuter bij de Makkelijke Maaltijd werkt ook nog steeds op mijn zenuwen met haar presentatie. Ik vind haar gerechten ook niet lekker.

Chef Wan is trouwens ook een bron van pure ergernis.

Toch nog een positieve noot: dat nieuwe programma van Jamie Oliver is best leuk. Gerechtentechnisch dan.
pi_133436930
Zodra die italiaan op TV is zap ik gelijk verder. Wat een irritant, druk, aanstellerig stuk vreten. Kijk mij, kijk mij!
  † In Memoriam † woensdag 20 november 2013 @ 15:44:31 #144
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133449223
jemig, ik dacht dat die italiaan gek deed, maar er is nu een of andere engels sprekende chinees die kan helemaal geen minuut normaal doen 8)7
chef wang oid wat een idioot :|W
pi_133452789
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die de Italiaan ietwat vreemd vind.

:Y)
pi_133453590
Ik kan wel lachen om die chef Wang :P hyperactieve Maleisiër
pi_134289188
Nu live kan je meekoken met Rudolph!

http://kookworkshop.ziggo.nl

Hij doet het nu extra langzaam.
pi_134289687
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 14:27 schreef Qunix het volgende:
Nu live kan je meekoken met Rudolph!

http://kookworkshop.ziggo.nl

Hij doet het nu extra langzaam.
Bianca *O*
pi_134290394
Mini burgertjes!

Nice!

Ook de rol ziet er lekker uit!
pi_134292784
Lekker!!!
Ik hoop dat ze dit vaker gaan doen!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 januari 2014 @ 20:03:06 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_135491704
Ik zag net Giovanni weer bij Grenzeloos Koken. En zijn Toko is nu ook open http://www.casacaminita.nl/
pi_135492306
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef borisz het volgende:
Ik zag net Giovanni weer bij Grenzeloos Koken. En zijn Toko is nu ook open http://www.casacaminita.nl/
Die Coca-Cola letters :X
pi_135492478
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:17 schreef roos85 het volgende:

[..]

Die Coca-Cola letters :X
Ongevraagde muziek is ook een no go wat website betreft. :(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135921112
Was gister op tv: http://www.24kitchen.nl/recepten/makkelijke-nasi-goreng

ziet er lekker en simpel uit. :9~
  zaterdag 25 januari 2014 @ 10:13:35 #155
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_135921809
Deze ga ik vanavond eens bereiden : Witlof uit de oven met gekookte aardappelen bieslook honing en mosterd .
http://www.24kitchen.nl/s(...)n/witlof-uit-de-oven
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_135988119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef borisz het volgende:
Naar aanleiding van dit berichtje maar gereserveerd met mijn schoonouders die hem super leuk vinden en het eten was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar!

Hij liep de hele avond tussen keuken en gasten en maakte bij elke tafel wel een babbeltje of hielp met het eten naar tafel brengen. Hij heeft iig door dat de gasten vaak voor hem komen en gebruikt dit dan ook
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_138004743
Héél realistisch altijd de hoeveelheid zout die Rudolph toevoegt bij het koken van aardappelen o.i.d. Een halve keer draaien met zijn molen in een pan van een liter of 5/6. _O-
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:04:01 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_138057141
Pfffff ik wil graag een recept maken van rudolph uit de makkelijke maaltijd. staat ie niet op de site! echt stom.. nah ja dan maar de zooooveelste herhaling morgen kijken ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_138595130
Haha, Rudolph is een beetje verkouden volgens mij. _O-
pi_138623286
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef remcoP het volgende:
Ik dacht dat ook al te horen, ja. En maar roepen hoe lekker 't ruikt.
pi_138657305
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef remcoP het volgende:
Ja, dat is pas een week of 3. Kunt merken dat er meerdere afleveringen op een dag worden opgenomen :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:12:43 #162
123170 alors
zlata1234
pi_138674599
Waarom heb ik hier nog niet gepost?

De nieuwe programmering vind ik wel jammer. Geen Makkelijke Maaltijd herhaling meer om 12.30. Hoewel dat programma met die Nieuw Zeelandse dame ook leuk is.

SBSmeuk als Dinner Party Wars heeft deze zender ook niet nodig.
know'm sayin?
word? word.
pi_138675775
Dinner party wars hoeft voor mij ook niet. Ze zouden de kook-talkshow van Rachael Ray (of andere van haar programma's) kunnen kopen of iets soortgelijks kunnen maken.
pi_138680654
Dinner Party Wars is verschrikkelijk. Waarom moet die troep op een kookzender?

Weet iemand trouwens wat Mounir zegt in de promo voor Grenzeloos Koken? Ik hoor steeds alleen maar hasmasblaslamaplas :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 april 2014 @ 09:30:33 #165
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138681129
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef alors het volgende:
De nieuwe programmering vind ik wel jammer. Geen Makkelijke Maaltijd herhaling meer om 12.30. Hoewel dat programma met die Nieuw Zeelandse dame ook leuk is.

En geen makkelijke maaltijd om 17u meer. Was altijd wel prettig op dat tijdstip en idd Dinner Party Wars is vreselijk.
pi_138692672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:36 schreef AnnaNiem het volgende:
Dinner party wars hoeft voor mij ook niet. Ze zouden de kook-talkshow van Rachael Ray (of andere van haar programma's) kunnen kopen of iets soortgelijks kunnen maken.
Precies, ik zap dan gelijk weer weg. Was al blij dat die blije Andy niet meer kwam, krijg je dit.
  maandag 14 april 2014 @ 13:01:56 #167
123170 alors
zlata1234
pi_138863484
Wéér nieuwe programmering. Nu Makkelijke Maaltijd om 13.30 en 17.00. Tussen de middag nu Impress Your Friends... ik mag dat mens niet en gezeik over wijn boeit me ook niet.
know'm sayin?
word? word.
pi_138870614
Goede programmering, met de makkelijke maaltijd, grenzeloos koken en first aid kitcjhen, ik vind het alleen vervelend dat er niks fatsoenlijks zit op 19:00/19:30
pi_138870749
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef icloud het volgende:
Goede programmering, met de makkelijke maaltijd, grenzeloos koken en first aid kitcjhen, ik vind het alleen vervelend dat er niks fatsoenlijks zit op 19:00/19:30
Rudolphs Bakery is juist mijn favoriete programma van 24Kitchen! Volgens mij wordt dat ook erg goed bekeken.
pi_138871130
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:33 schreef zeeuws_meisje het volgende:

[..]

Rudolphs Bakery is juist mijn favoriete programma van 24Kitchen! Volgens mij wordt dat ook erg goed bekeken.
Klopt de mijne ook, maar ze hebben nu in dat tijdvak een amerikaanse show ingeplant.
  maandag 14 april 2014 @ 16:48:10 #171
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_138871331
Is het jullie ook opgevallen dat als Rudolph iets vern..... of dat er iets instort bij hem dat hij altijd zegt: "Maar dat is niet erg, dat mag best". Hij zegt nog net niet: Je eet het ook niet heel op :+
pi_138871988
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef icloud het volgende:

[..]

Klopt de mijne ook, maar ze hebben nu in dat tijdvak een amerikaanse show ingeplant.
waaaaaat? Echt? Geen Bakery meer om 19:00 uur? :?
Dat kan toch niet? :'(

-lichtelijk in paniek is.
pi_138872036
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:06 schreef zeeuws_meisje het volgende:

[..]

waaaaaat? Echt? Geen Bakery meer om 19:00 uur? :?
Dat kan toch niet? :'(

-lichtelijk in paniek is.
nope

17:00 Makkelijke maaltijd
17:30 Grenzeloos koken
17:45 Grenzeloos koken
18:00 First Aid Kitchen
18:30 Rudolph's Bakery
19:00 Amazing Wedding Cakes
20:00 Jamie's Great Britain
  maandag 14 april 2014 @ 17:36:32 #174
123170 alors
zlata1234
pi_138872924
Ook geen Free Range Cook meer, een van de weinige buitenlandse programma's die wel leuk is.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 april 2014 @ 19:11:59 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138875838
Zijn wel weer nieuwe maaltijden van DMM ^O^
pi_138876627
Elke week nieuw
pi_138907563
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:48 schreef Starlie het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat als Rudolph iets vern..... of dat er iets instort bij hem dat hij altijd zegt: "Maar dat is niet erg, dat mag best". Hij zegt nog net niet: Je eet het ook niet heel op :+
Jep, of dat die het niet goed door elkaar krijgt, mwahhhhhhhhhhhh het mag best een beetje gemarmerd toch?
Of dat zn gelei uitloopt ipv een mooie spiegel, is niet erg dat je het er mooi langs ziet lopen :')

verder is het wel een baas.
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 13:01 schreef alors het volgende:
Wéér nieuwe programmering. Nu Makkelijke Maaltijd om 13.30 en 17.00. Tussen de middag nu Impress Your Friends... ik mag dat mens niet en gezeik over wijn boeit me ook niet.
En dit dus. Vervelend mens, trapte ik allang de keuken uit. Hoeveel bakjes en potjes schaaltjes ze wel niet gebruikt.. treuzelkut :r
Andy met zijn first aid kitchen mag ook weg. Volgens mij is dat allemaal nep.
pi_138907715
Ik vind Dinner Party Wars best leuk :@
pi_138911351
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:19 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Jep, of dat die het niet goed door elkaar krijgt, mwahhhhhhhhhhhh het mag best een beetje gemarmerd toch?
Of dat zn gelei uitloopt ipv een mooie spiegel, is niet erg dat je het er mooi langs ziet lopen :')

verder is het wel een baas.
Ach dat laat slechts zien dat hij ook maar een mens is, en dat bij hem ook niet alles lukt, vind dit mooier dan die kookprogramma`s waarbij alles perfect gaan en alles verknipt is tot een excellente kok.
pi_138958218
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 13:01 schreef alors het volgende:
Fijn ook dat ze dit aan de programmagidsen hebben doorgegeven. Mijn pvr is de hele week al in de war!
  donderdag 17 april 2014 @ 01:08:18 #181
267651 Klaploper
pi_138967709
Dat R. Soms dingen verneukt is juist mooi! Laten zien dat iets er misschien niet perfect uitziet, maar nog steeds lekker kan zijn.
Die Andy twijfel ik ook een beetje aan. Ķf het is nep, ķf het zijn gewoon mensen die er op geilen om op tv te komen.
  donderdag 17 april 2014 @ 01:09:32 #182
267651 Klaploper
pi_138967733
Vind ze beiden wel leuke personen trouwens.
pi_138967806
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 01:08 schreef Klaploper het volgende:
Dat R. Soms dingen verneukt is juist mooi! Laten zien dat iets er misschien niet perfect uitziet, maar nog steeds lekker kan zijn.
Die Andy twijfel ik ook een beetje aan. Ķf het is nep, ķf het zijn gewoon mensen die er op geilen om op tv te komen.
Andy kan vast niet altijd echt zijn. Laatst was er een vrouw die geen pannekoeken kon bakken, dat kan toch niet? :')
pi_138968075
Er is een duidelijk verschil in kwaliteit tussen bakery en de andere nl spul. Ivm dieet etc heb ik niks aan bakery.

Er zijn wel wat leuke programma's als bourdain, fifteen(herhaling 386) maar er is ook eentje van Jamie waarmee hij Engelse producten met andere landen gaat meten. De reisprogramma's van Jamie vindt ik altijd geweldig.

Ik kijk er regelmatig naar als ik uit de laat kom of uit de nachtdienst.
pi_138968238
Vind de hoeveelheid Jamie-programma's wel er overdreven, al zijn het altijd wel vermakelijke programma's
pi_138968730
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 01:08 schreef Klaploper het volgende:
Ik denk dat het vaak het laatste is :Y
pi_138969323
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 01:15 schreef remcoP het volgende:

[..]

Andy kan vast niet altijd echt zijn. Laatst was er een vrouw die geen pannekoeken kon bakken, dat kan toch niet? :')
Ik ken ook privé mensen die echt geen ei kunnen bakken.
pi_138984195
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 01:15 schreef remcoP het volgende:

[..]

Ik kan prima koken maar pannenkoeken worden bij mij schoenzolen.

Pasgeleden was er een mevrouw die nog nooit een pepermolen had gezien. Zoiets kennen ze niet in het oosten des lands, zei ze. Ik vraag me af hoeveel mensen uit die regio ze daarmee beledigde.
pi_138985956
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:33 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik kan prima koken maar pannenkoeken worden bij mij schoenzolen.

Pasgeleden was er een mevrouw die nog nooit een pepermolen had gezien. Zoiets kennen ze niet in het oosten des lands, zei ze. Ik vraag me af hoeveel mensen uit die regio ze daarmee beledigde.
ehm tja, zo zou mijn tante ook denken :P maar goed, dat waren de mensen waar je een zoutvaatje, een pepervaatje (al voorgemalen) als kruiden had, en verdere smaakmakers waren alleen mayo, ketchup en curry. andere kruiden waren raar/eng
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_139003283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:48 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ehm tja, zo zou mijn tante ook denken :P maar goed, dat waren de mensen waar je een zoutvaatje, een pepervaatje (al voorgemalen) als kruiden had, en verdere smaakmakers waren alleen mayo, ketchup en curry. andere kruiden waren raar/eng
Zoveel mensen die er zo over denken. Die niet weten hoe verse kruiden er uit zien of hoe ze smaken. "Je gaat toch geen plant in je eten stoppen!?"

Ik snap Rudolph wel, dat hij mensen enthousiast probeert te maken voor eten. Als ik weer zo'n colonne huisvrouwen voor het schap met Wereldgerechten van Knorr zie staan om met poedertjes een maaltijd te maken (en natuurlijk het obligate zakje roerbakgroenten) dan vraag ik me ook af hoeveel meer moeite het nu echt is om iets vers te maken wat vele malen lekkerder is. En dat zet je dan je kinderen elke dag voor.
pi_139004017
Hebben jullie dat ook? Dat jullie die ene foodie lover, op zijn mislukte Jamie Oliver stijl in Italie aanpapt met noona's, helemaal nep vinden.
pi_139065539
Zie ik goed dat het programma van andy is opgenomen in het verkochte huis van rudolph?
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 april 2014 @ 12:28:39 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139069114
quote:
Er waren eens beelden van een tripje naar Servië. Hij stond vrolijk voor een paar duizend man te koken bij een een of andere kookshow _O-
pi_139069912
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:38 schreef Tarbot het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat jullie die ene foodie lover, op zijn mislukte Jamie Oliver stijl in Italie aanpapt met noona's, helemaal nep vinden.
die jongen? Die vind vooral zichzelf heel erg grappig en knap volgens mij..
pi_139070661
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 12:28 schreef borisz het volgende:

[..]

Er waren eens beelden van een tripje naar Servië. Hij stond vrolijk voor een paar duizend man te koken bij een een of andere kookshow _O-
Daar was ik bij, er waren echt wel duizend rudolph look a likes, enorme drukte op het vliegveld en later bij zijn kookshow was het ook ontzettend druk, 24kitchen is echt heel populair daar.

Het is wel grappig dat rudolph het programma Rudolph leipoo presenteert.
pi_139115046
La mama van Giovanni kookt mee :D _O_
pi_139116499
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 17:32 schreef remcoP het volgende:
La mama van Giovanni kookt mee :D _O_
Deze week? Weet je zeker dat het geen herhaling is?
pi_139116881
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Deze week? Weet je zeker dat het geen herhaling is?
O dat zou kunnen, was iig net op tv
pi_139121443
Ik zag het net idd, lijkt een nieuwe aflevering met di mamma te zijn.
pi_139151335
Jak rudolph snijd de ham met het mes waar nog het groen aanhangt van de net gesneden koolraapjes.
pi_139203256
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:27 schreef icloud het volgende:
Jak rudolph snijd de ham met het mes waar nog het groen aanhangt van de net gesneden koolraapjes.
dat gebeurd niet vaak. Ruldoph is vaak te netjes, waardoor hij vaak ongebruikte stukjes van een paprika gewoon weg gooit (Jamie Oliver dan met zijn hele courgette e.d. door de snijmachine _O- )

i.t.t. tot dat nieuwe meisje Estee.
die heeft aan het eind van de uitzending een mix van alle gebruikte ingredienten op haar snijplank liggen.
en bij haar fornuis krijg ik altijd de neiging om minstens 2 pitten uit te zetten omdat het haast lijkt of alles gaat verbranden.
pi_139203309
Zijn de afleveringen van first aid kitchen nieuw? Had hem nog niet gezien
pi_139204976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:48 schreef fespo het volgende:

[..]

dat gebeurd niet vaak. Ruldoph is vaak te netjes, waardoor hij vaak ongebruikte stukjes van een paprika gewoon weg gooit (Jamie Oliver dan met zijn hele courgette e.d. door de snijmachine _O- )

i.t.t. tot dat nieuwe meisje Estee.
die heeft aan het eind van de uitzending een mix van alle gebruikte ingredienten op haar snijplank liggen.
en bij haar fornuis krijg ik altijd de neiging om minstens 2 pitten uit te zetten omdat het haast lijkt of alles gaat verbranden.
Ik vind haar gerechten ook zelden lekker en ze vertelt alsof ze een kleuterklasje les staat te geven. Ze is de enige in De Makkelijke Maaltijd die mij niet inspireert tot koken. Ze is ook behoorlijk chaotisch, vind ik. Daardoor laat ze zelfs de makkelijkste dingen moeilijk lijken. Zoals die ene keer dat ze iets van wentelteefjes maakte. Jezus, wat een gehannes voor zo iets eenvoudigs.
pi_139210673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind haar gerechten ook zelden lekker en ze vertelt alsof ze een kleuterklasje les staat te geven. Ze is de enige in De Makkelijke Maaltijd die mij niet inspireert tot koken. Ze is ook behoorlijk chaotisch, vind ik. Daardoor laat ze zelfs de makkelijkste dingen moeilijk lijken. Zoals die ene keer dat ze iets van wentelteefjes maakte. Jezus, wat een gehannes voor zo iets eenvoudigs.
ja dat bedoel ik inderdaad.
ze maakt het erg moeilijk.

maar die Evert maakt ook saaie gerechten en wel héél simpel.
  donderdag 24 april 2014 @ 13:17:56 #206
123170 alors
zlata1234
pi_139212130
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja daar hou ik idd ook niet van en de manier waarop ze praat heeft iets irritants. Roberta is mijn favoriet en Rudolph natuurlijk, ik moet af en toe gewoon hardop lachen hoe hij over eten praat :D
know'm sayin?
word? word.
pi_139212467
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:17 schreef alors het volgende:

[..]

Ja daar hou ik idd ook niet van en de manier waarop ze praat heeft iets irritants. Roberta is mijn favoriet en Rudolph natuurlijk, ik moet af en toe gewoon hardop lachen hoe hij over eten praat :D
Ja, Rudolph!! "Als je een mango kiest is het net alsof je een verloofde kiest. De mooiste kies je uit en de gerimpelde laat je liggen"

Die man is fantastisch. Roberta vind ik ook heel leuk, vooral omdat haar gerechten altijd lekker zijn en zelden standaard Italiaans. Eigenlijk eten we hier tegenwoordig elke dag wel iets wat uit De Makkelijke Maaltijd komt. Een hoop dingen zijn hier al standaard geworden.

En Evert mag ik ook wel. Typische huisvader maar wel altijd heel eenvoudige en prettige gerechten.

Eten moet ook gewoon eten zijn. Dat gepriegel wat je bij Angelique ziet met die liflafjes houd ik niet van. Ik wil lekker eten, ik hoef niet naar een klein kunstwerk te kijken. Daarom vind ik de recepten van Jamie Oliver ook altijd leuk om naar te kijken.
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2014 @ 13:54:03 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139213204
ik vind angelique gewoon niet leuk om naar te kijken. ze praat zo vreemd dat leidt af :{
  donderdag 24 april 2014 @ 14:07:09 #209
267651 Klaploper
pi_139213621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind angelique gewoon niet leuk om naar te kijken. ze praat zo vreemd dat leidt af :{
Is inderdaad misschien beter als instructrice voor mensen die begeleid wonen.

Zou ze de pabo gedaan hebben?
pi_139214672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
Het lijkt wel of ze een beetje slist hč? Beetje een kromme bek tijdens het praten. Vind het overigens wel altijd leuk om naar dat programma te kijken.
pi_139214710
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:50 schreef icloud het volgende:
Zijn de afleveringen van first aid kitchen nieuw? Had hem nog niet gezien
Ik zag er laatst 1 wat gewoon een oude aflevering was. Hopelijk wel nieuwe, vind die vent echt leuk.
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2014 @ 14:48:59 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139215202
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef regnavetto het volgende:

[..]

Ik zag er laatst 1 wat gewoon een oude aflevering was. Hopelijk wel nieuwe, vind die vent echt leuk.
gisteren ook weer die met die roti en die gehaktballen. die heb ik al tig keer gezien :{
  donderdag 24 april 2014 @ 15:25:28 #213
123170 alors
zlata1234
pi_139216406
Dat Impress Your Friends kijkt echt niet prettig, behalve dat ik haar niks vind en die wijnsnol die later aanschuift ook niet, heeft de cameraman Parkinson. Dat hele beeld schudt steeds heen en weer, erg storend.
know'm sayin?
word? word.
pi_139218817
Die wijnsnol :D

Die hoef ik ook niet. Alsof ik kapitalen uit zou willen geven aan drank voor een dineetje thuis voor vrienden. Ze drinken maar cola :)
pi_139225581
Ik mis Mounir bij de Makkelijke Maaltijd. En naast Rudolf is Roberta ook mijn favoriet :) Hoewel ze de laatste tijd niet echt aansprekende gerechten meer heeft gemaakt.
pi_139277995
Die john moeten ze echt op taalcursus sturen met zijn zuiker.

Dat programma van andy is opgenomen in de oude keuken(huis is verkocht) van rudolph, zou andy het gekocht hebben.,
pi_139346276
Ik snap dat Rudolph zich er van bewust is dat we teveel zout eten, maar die drie korrels die hij in het eten strooit als hij 'een beetje zout' toevoegt kan hij net zo goed weglaten :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 april 2014 @ 18:52:46 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139348592
Angelique met Kraan bij DWDD vanavond :+
  maandag 28 april 2014 @ 19:01:20 #219
267651 Klaploper
pi_139348877
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:52 schreef borisz het volgende:
Angelique met Kraan bij DWDD vanavond :+
Is dat dat vervelende meisje?
pi_139349698
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Is dat dat vervelende meisje?
Nee, die rooie krullenbol met die scheve mond.
Jij bedoeld denk ik die winnares van dat kookprogramma :P Esmee O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 april 2014 @ 19:26:50 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139349744
Ik heb het over
pi_139349765
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 19:26 schreef borisz het volgende:
Ik heb het over
[ afbeelding ]
:r oervervelend mens
  maandag 28 april 2014 @ 19:40:10 #223
267651 Klaploper
pi_139350222
quote:
4s.gif Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Nee, die rooie krullenbol met die scheve mond.
Jij bedoeld denk ik die winnares van dat kookprogramma :P Esmee O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt volgens mij. :p
Ach, die Angelique kan iig. koken.
pi_139357162
hoe vaak gaat Rudolph nog vertellen dat hij vanille stokjes in een suikerpot stopt.
ik snap dat het een leuk trucje is, maar standaard verteld hij (en andere ook vaak) dat je ze in suiker kunt bewaren. _O-

zelfde geld voor die olijfolie extra vergine, je blijft horen dat die voor koude verwerking is.

verder wil ik niet teveel miereneuken.
wat ik netjes vind is dat vrijwel alle afleveringen goed in volgorde zijn gezet.
je hebt vaak zenders, waar je een winterprogramma in de zomer krijgt.

maar ze hebben alle thema's (kerst, pasen, voorjaar, najaar etc.) allemaal precies op het juiste en moment en ook netjes dat er zoveel thema's zijn.
  † In Memoriam † maandag 28 april 2014 @ 22:28:40 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139357545
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef fespo het volgende:
hoe vaak gaat Rudolph nog vertellen dat hij vanille stokjes in een suikerpot stopt.
ik snap dat het een leuk trucje is, maar standaard verteld hij (en andere ook vaak) dat je ze in suiker kunt bewaren. _O-

zelfde geld voor die olijfolie extra vergine, je blijft horen dat die voor koude verwerking is.

wat ik netjes vind is dat vrijwel alle afleveringen goed in volgorde zijn gezet.

maar ze hebben alle thema's (kerst, pasen, voorjaar, najaar etc.) allemaal precies op het juiste en moment en ook netjes dat er zoveel thema's zijn.
hij is in elk geval consequent.

van de week stopte hij ze trouwens in de oven om te drogen om te gebruiken als garnering op de pina coladataart (als ik me goed herinner)
  maandag 28 april 2014 @ 22:55:29 #226
123170 alors
zlata1234
pi_139358828
quote:
"Ook leuk om cadeau te geven"

:D O+
know'm sayin?
word? word.
pi_139377468
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 14:16 schreef icloud het volgende:
Die john moeten ze echt op taalcursus sturen met zijn zuiker.

Dat programma van andy is opgenomen in de oude keuken(huis is verkocht) van rudolph, zou andy het gekocht hebben.,
Toen ik dit van de week las, had ik geen idee over wie je het had. Nou, nu dus wel :+ Wat irritant, een vvvijne rasp en zuiker }:|

quote:

"tis ook maar een klein receptje" :P
pi_139381538
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef alors het volgende:

[..]

"Ook leuk om cadeau te geven"

:D O+
Of de dunschiller (ook wel econoom genoemd)! Fantastisch als klein cadeautje voor iemand waar je niets voor weet!
pi_139381625
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of de dunschiller (ook wel econoom genoemd)! Fantastisch als klein cadeautje voor iemand waar je niets voor weet!
Jep die ja :)

Wie is John?
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:32:20 #230
221912 minilot
Nancy boy
pi_139451862
Iemand zin om een Rudolphse Citaten-bingokaart te maken? Kan volgens mij ook een leuk drinkspelletje van gemaakt worden! *)

Nu ik overigens net een (hopelijk vrij geniaal) brooddeeg met rozemarijn en mascarpone in elkaar heb staan kneden vraag ik me ineens af.. waarom maakt Rudolph in zijn Bakery nooit brood? Er wordt eigenlijk sowieso geen brood gebakken op 24 Kitchen. Jammer!
pi_139451957
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:32 schreef minilot het volgende:
Iemand zin om een Rudolphse Citaten-bingokaart te maken? Kan volgens mij ook een leuk drinkspelletje van gemaakt worden! *)

Nu ik overigens net een (hopelijk vrij geniaal) brooddeeg met rozemarijn en mascarpone in elkaar heb staan kneden vraag ik me ineens af.. waarom maakt Rudolph in zijn Bakery nooit brood? Er wordt eigenlijk sowieso geen brood gebakken op 24 Kitchen. Jammer!
Wat een gezellig bordje, hč???????????????? :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_139451965
Op de Rudolph-bingo moet sowieso staan:

Feestelijk
Gezellig
Dat eet wel zo lekker/gezellig/smakelijk/fruitig/zacht/vul maar in
Vanillestokjes, de kaviaar van de patisserie!
Lekker om te eten
Vandaag is een feestdag!
Vanillestokjes bewaar ik in de suikerpot
Deeg bewaar ik voor later
Tomaten niet in de koelkast bewaren
pi_139452050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:32 schreef minilot het volgende:

Rudolph is patissier en dat is (zegt-ie zelf) toch een heel ander vak dan brood bakker. Hij kan het wel, maar het is niet zijn vak, dus behalve een keer een vlaai deeg of een zoet brooddeeg komt 'echt' brood bij hem niet aan de orde.
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:40:15 #234
221912 minilot
Nancy boy
pi_139452066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef zeeuws_meisje het volgende:

[..]

Rudolph is patissier en dat is (zegt-ie zelf) toch een heel ander vak dan brood bakker. Hij kan het wel, maar het is niet zijn vak, dus behalve een keer een vlaai deeg of een zoet brooddeeg komt 'echt' brood bij hem niet aan de orde.
Hij kan wel meer niet zo goed, en dat doet -ie dan toch. }:|
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:41:12 #235
221912 minilot
Nancy boy
pi_139452109
(Rudolph hoeft het van mij ook niet te doen hoor, maar met de huidige populariteit van zelf thuis brood bakken zou een programma erover best leuk zijn!)
pi_139452111
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Hij kan wel meer niet zo goed, en dat doet -ie dan toch. }:|
zoals? Ik denk eerder dat het de beperking van de tijd / studio is, dan een gebrek aan vaardigheden in zijn geval.

En eens dat het wel leuk zou zijn. Laat ze anders de programma's van Paul Hollywood kopen. Heb ik altijd met veel plezier naar gekeken.
pi_139452366
welke beperkingen zie je dan?

ze baken/koken dingen die nog veel meer tijd kosten
ik zie eerlijk gezegd ook geen beperkingen in de keuken.
pi_139452925
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:48 schreef loecje het volgende:
welke beperkingen zie je dan?

ze baken/koken dingen die nog veel meer tijd kosten
ik zie eerlijk gezegd ook geen beperkingen in de keuken.
Ze nemen eens in de zoveel tijd een aantal afleveringen per dag op, en daar zal best tijdsdruk achter zitten. Dus ik kan me voorstellen dat je dan goed moet nadenken over wat je allemaal kan doen, als er zaken moeten bakken/rijzen, dat dat allemaal past qua tijd enz. En dat zal dan vast wel eens beperkingen hebben vermoed ik.
pi_139454013
dat heet voorbereiding.
de kom wordt weg gezet om te rijzen en ze pakken een andere kom wat al gerezen is.
dat gebeurd zo vaak. ook met dingen opstijven in de koelkast enzo.
pi_139454066
Die Portugees is in ieder geval niet bang van een beetje zout :P Vis in zoutkorst en aardappels gekookt in water met 4 handjes zout.
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:17:42 #241
123170 alors
zlata1234
pi_139454972
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
Op de Rudolph-bingo moet sowieso staan:

Feestelijk
Gezellig
Dat eet wel zo lekker/gezellig/smakelijk/fruitig/zacht/vul maar in
Vanillestokjes, de kaviaar van de patisserie!
Lekker om te eten
Vandaag is een feestdag!
Vanillestokjes bewaar ik in de suikerpot
Deeg bewaar ik voor later
Tomaten niet in de koelkast bewaren
Een takje gezelligheid
Je eet met je ogen
know'm sayin?
word? word.
pi_139455048
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:17 schreef alors het volgende:

[..]

Een takje gezelligheid
Je eet met je ogen
Lekker royaal
Wat wil je nog meer
pi_139456684
quote:

[..]

Een takje gezelligheid
Je eet met je ogen
Dit is best heel kostbaar
pi_139494040
Ik ben allang blij dat Rudolph geen 'gerapste kaas' meer zegt :')
pi_139494191
En boter, invetten, bakpapiertje..

IK GEBRUIK HET ALTIJD ZO PLAKT HET NOOITTTTT !!!!111!!!11!
pi_139554879
Ik zit mij bij First Aid Kitchen altijd te verbazen dat mensen iets niet kunnen maken. Dan zoek je verdomme toch gewoon een recept op!? Hoe moeilijk is het om een beetje research te doen en je niet 20 keer aan dezelfde steen te stoten?
pi_139581887
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit mij bij First Aid Kitchen altijd te verbazen dat mensen iets niet kunnen maken. Dan zoek je verdomme toch gewoon een recept op!? Hoe moeilijk is het om een beetje research te doen en je niet 20 keer aan dezelfde steen te stoten?
Ze maken ook altijd gebruik van een pakje van knorr of honig. Dan krijg je natuurlijk altijd weer de reactie dat alles zout en vlak smaakt.
pi_139581925
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:22 schreef Mystikvm het volgende:
Meestal zijn het mensen die niet willen koken, en eten zien als een manier om te overleven
pi_139581941
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:48 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Jep die ja :)

Wie is John?
Johnny of eigelijk john grendsen van grenzeloos koken
pi_139585559
Wat heeft rudolph tegenwoordig met een interieur? De laatste weken heeft bijna elke taart een interieur, lijkt wel een trend
  maandag 5 mei 2014 @ 16:10:02 #251
123170 alors
zlata1234
pi_139586466
De tussen de middag programmering is nu wel weer dik in orde. Om 12u wat snelle dingetjes met een vrouw die ik wel kan uitstaan :) Om 12.30 Jamie 15 min meals en daarna de Makkelijke Maaltijd ^O^
know'm sayin?
word? word.
pi_139586611
Ook die programma's van de buitenlandse chefs zijn leuk. :)
Alleen praat die Portugees niet altijd even enthousiast.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:28:35 #253
123170 alors
zlata1234
pi_139586993
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:15 schreef remcoP het volgende:
Ook die programma's van de buitenlandse chefs zijn leuk. :)
Alleen praat die Portugees niet altijd even enthousiast.
Van wat ik van de promo's zag, leek het mij ook erg leuk :)
know'm sayin?
word? word.
pi_139590819
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 13:28 schreef icloud het volgende:

[..]

Johnny of eigelijk john grendsen van grenzeloos koken
Oh die, die amateur :P
Nee grapje. Maar het geen wat hij zegt of wilt uitleggen zijn de eerste dingen die je leert als je de koksschool op gaat. En daar verteld hij dan over, alsof nog niemand het wist :D
Vind het wel een fijne kerel hoor, maar hij mag best iets minder enthousiast doen :) Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_139590995
quote:
4s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:33 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Oh die, die amateur :P
Nee grapje. Maar het geen wat hij zegt of wilt uitleggen zijn de eerste dingen die je leert als je de koksschool op gaat. En daar verteld hij dan over, alsof nog niemand het wist :D
Vind het wel een fijne kerel hoor, maar hij mag best iets minder enthousiast doen :) Als je begrijpt wat ik bedoel.
Daar heb je helemaal gelijk in, vooral die verschrikkelijke uitspraak van hem.

En zich professor achtig gedragen als hij de franse benaming voor blokjes en reepjes weet.(julienne en brunoise

[ Bericht 0% gewijzigd door icloud op 05-05-2014 18:48:55 ]
pi_139592185
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 13:28 schreef icloud het volgende:

[..]

Meestal zijn het mensen die niet willen koken, en eten zien als een manier om te overleven
Als je niet wilt koken, moet je ook niet zeiken dat je stroganoffsaus niet te vreten is.
pi_139592244
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je niet wilt koken, moet je ook niet zeiken dat je stroganoffsaus niet te vreten is.
Volgens mij was dat een van de weinige uitzondering die echt een serieus probleem had.
pi_139608834
die buitenlandse koks weten i.i.g. hoe je zout en peper moet gebruiken ^O^
pi_139681571
Ik heb eens contact opgenomen met de rudolph van veen fanclub, en hun gevraagd naar een bingo.

Met jullie suggesties heeft een creatief(uhm) lid met paint gestoeid.

Ik vind hem persoonlijk erg lelijk, dat moeten wij beter kunnen
pi_139684608
Op zn minst de hokjes allemaal even groot maken.
Met het gras op de achtergrond doet het me meer denken aan voetbal dan aan koken.
pi_139696944
Ik heb hier niks aan gedaan, dit is gelukkig mijn project niet.

Ik zag trouwens dat deze bingo een, een op een kopie is van de bromsnor bingo, vandaar de achtergrond en de vakjes.
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:45:50 #262
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_139697168
Haha leuke bingo ;) Mis nog de "Maar dat is niet zo erg" (als hij iets verkloot).

Een bingo van Mounir is iig niet nodig die zegt alleen maar "Mooi".
- Even een mooie pan pakken
- Mooi stukje kip
- Mooi invetten
- Mooi bakken
- Mooi opmaken
- Mooi opeten
- Mooi in de oven zetten
- Mooi...
- Mooi....

pi_139735051
Ik zie dat die turkse chef zijn rundvlees laat rusten in een theedoek ipv aluminium folie ofzo. Nu zuigt die doek al die sappen die er een klein beetje uitkomen. Vind die altijd mooi om bij de jus of saus erbij te gooien die je bij je vlees wil serveren.
pi_139736033
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef regnavetto het volgende:
Ik zie dat die turkse chef zijn rundvlees laat rusten in een theedoek ipv aluminium folie ofzo. Nu zuigt die doek al die sappen die er een klein beetje uitkomen. Vind die altijd mooi om bij de jus of saus erbij te gooien die je bij je vlees wil serveren.
ja zag het ook inderdaad.
en dan heb je een vieze theedoek.
en ik blijf het oook zien dat ze het vlees helemaal inpakken, maar zover ik weet is het beter om een kleine opening te laten zodat het vlees wel kan ademen.

anyway doet me ook denken aan vorige week met Evert.
die had zijn biefstuk ook ingepakt om te rusten. "zodat de sappen in het vlees blijven"
vervolgens maakt hij dat pakketje open, ligt heel die biefstuk in een grote plas sappen _O-
pi_139736061
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef fespo het volgende:

[..]

ja zag het ook inderdaad.
en dan heb je een vieze theedoek.
en ik blijf het oook zien dat ze het vlees helemaal inpakken, maar zover ik weet is het beter om een kleine opening te laten zodat het vlees wel kan ademen.

anyway doet me ook denken aan vorige week met Evert.
die had zijn biefstuk ook ingepakt om te rusten. "zodat de sappen in het vlees blijven"
vervolgens maakt hij dat pakketje open, ligt heel die biefstuk in een grote plas sappen _O-
Ben overigens wel benieuwd naar die aardbei die hij erbij deed. Lijkt mij persoonlijk niet lekker. Met aardappels en biefstuk maar oke. Ik zal het eens een keer proberen.
pi_139736122
ik kreeg laatst aalbessen bij mijn Cote de boeuf.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:21:42 #267
123170 alors
zlata1234
pi_139737784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef Starlie het volgende:
Haha leuke bingo ;) Mis nog de "Maar dat is niet zo erg" (als hij iets verkloot).

- Mooi stukje kip
- Mooi invetten
- Mooi bakken
- Mooi opmaken
- Mooi opeten
- Mooi in de oven zetten
- Mooi...
- Mooi....

'hččchlak' (heerlijk)
'Morokkoanse kruiden'
know'm sayin?
word? word.
pi_139739342
/

[ Bericht 100% gewijzigd door fespo op 09-05-2014 14:11:38 ]
pi_139740933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef Starlie het volgende:

- Mooi stukje kip
- Mooi invetten
- Mooi bakken
- Mooi opmaken
- Mooi opeten
- Mooi in de oven zetten
- Mooi...
- Mooi....

En "Lekgg"
Is iemand dat al eens opgevallen? :') Hij vindt alles lekker, spreekt het uit al lekGGG :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Licht Ontvlambaar zondag 11 mei 2014 @ 10:31:11 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_139819912
Het Moederdagontbijt met hulp van Rudolph is in elk geval erg lekker!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_139846391
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:31 schreef Sjeen het volgende:
Het Moederdagontbijt met hulp van Rudolph is in elk geval erg lekker!
Het was niet live
  Licht Ontvlambaar zondag 11 mei 2014 @ 22:24:41 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_139847191
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef icloud het volgende:

[..]

Het was niet live
in mijn keuken wel :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_139849863
Vandaag voor het eerst Grandma's Boy gezien. :D Wow, het tienermeisje in me kwam helemaal naar boven, wat een mooie spontane jongen en hij kookt ook nog eens goed O+ Haha, zo eentje moet ik ook nog vinden. ;)
  maandag 12 mei 2014 @ 01:27:47 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139856004
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vandaag voor het eerst Grandma's Boy gezien. :D Wow, het tienermeisje in me kwam helemaal naar boven, wat een mooie spontane jongen en hij kookt ook nog eens goed O+ Haha, zo eentje moet ik ook nog vinden. ;)
helaas, hij valt op oma's ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 mei 2014 @ 01:33:48 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139856064
Ik zit net voor het eerst die Finse, Portugees en die Turk te kijken en ik vind het niet zo leuk ;(
Ik had bedacht dat het leuk zou zijn, ben benieuwd naar de keukens enzo.

Finse maakt iets met passievrucht (typisch Fins inderdaad :') ) en gaat er hondermiljardmiljaar foto's van zitten maken :')
Portugees maakt iets super eenvoudigs wat ik amper recept kan noemen en is traaaaag (dat is dan wel weer typisch Portugees :P )
Turk maakt een hamburger, waar hij ongeveer 10 keer zoveel servies voor gebruikt als nodig is. Bovendien gaat hij eerst de hamburger bakken (nadat je duidelijk ziet dat de kruiden niet goed door het vlees gekneed zijn), legt de hamburger op een houten bord zodat alle sappen daar in kunnen trekken (lekker zonde) en gaan dán pas alle saus maken (halve kilo kaas voor 1 hamburger :') )
Daarna gaat hij de inmiddels afgekoelde hamburger even in de oven leggen :')
En als die klaar is, gaat hij de groente eens snijden en de broodjes voorbereiden :')

Ik zit me een beetje te ergeren hier :')

Kortom, nog niet echt een succes voor mij
pi_139856850
Inderdaad, wat is die Portugees traag. En ik moet zeggen dat het na een half uurtje wel bijzonder vervelend wordt om gelul aan te horen waar je geen touw aan vast kunt knopen. Frans, Spaans of Italiaans of zelfs Zweeds/Noors valt nog te verstaan, maar zo is het net of iemand de hele tijd onzin kwettert. :') Maar dat zal mijn persoonlijke voorkeur wel zijn.
pi_139856855
Ik erger me juist kapot aan dat joch die zich in zit te likken bij die ouwe taarten.

Die buitenlandse koks vind ik wel tof. Tenminste, die Finse kan er nog het meest van. Die Turk kookt alleen maar dingen die heel basic zijn. Bij die Portugees ben ik al twee keer in slaap gevallen.
pi_139940528
Godver, in dat programma van die Turkse kok zit een achtergrondmuziekje wat rete-irritant is, 10 seconden duurt en voortdurend in een loopje blijft spelen. Na een paar minuten kijken wil je jezelf al door je hoofd schieten.
pi_140273421
ik kijk even op de website 24kitchen.fi en het blijkt dat ze daar gewoon eigen koks hebben.
ik dacht dat ze voor een groot deel de nederlandse koks zouden vertalen.
eigenlijk zou ik die allemaal wel willen zien, weer is wat anders dan, zullen toch wel een andere eet cultuur hebben.
pi_140332753
He bah, nog meer Corria op tv met dat Eten in de Tuin
pi_140336770
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:28 schreef remcoP het volgende:
Corria
Corria :9
pi_140336773
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik erger me juist kapot aan dat joch die zich in zit te likken bij die ouwe taarten.

Die buitenlandse koks vind ik wel tof. Tenminste, die Finse kan er nog het meest van. Die Turk kookt alleen maar dingen die heel basic zijn. Bij die Portugees ben ik al twee keer in slaap gevallen.
Misselijkmakend ja. Vind de laatste tijd maar weinig positiefs aan 24kitchen. Allemaal kutprogramma's
pi_140383717
John Geerdsen wordt begint en beetje irritant te worden
"Snijd de aardbeien in Quartiers, oftewel in vieren. Ja, ik probeer je ook zoveel mogelijk mee te nemen in de franse keuken, en natuurlijk horen de franse vaktermen daar ook bij"
[edit] nu ook weer: saugere

[ Bericht 3% gewijzigd door remcoP op 26-05-2014 15:42:55 ]
pi_140387703
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef remcoP het volgende:
John Geerdsen wordt begint en beetje irritant te worden
"Snijdt de aardbeien in Quartiers, oftewel in vieren. Ja, ik probeer je ook zoveel mogelijk mee te nemen in de franse keuken, en natuurlijk horen de franse vaktermen daar ook bij"
[edit] nu ook weer: saugere
Het lijkt ook alsof elke aflevering van de makkelijke maaltijd over hem gaat. Wellicht heb ik dat idee omdat ik me dood erger aan die vent, maar goed :p
pi_140450855
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Het lijkt ook alsof elke aflevering van de makkelijke maaltijd over hem gaat. Wellicht heb ik dat idee omdat ik me dood erger aan die vent, maar goed :p
Het is ook een soort gespeeld enthousiasme lijkt het wel
pi_140457347
Wut? Nog nooit van die man gehoord, en ik heb zowat elke ep van de makkelijke maaltijd gezien.
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:34:12 #287
123170 alors
zlata1234
pi_140458226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 06:16 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wut? Nog nooit van die man gehoord, en ik heb zowat elke ep van de makkelijke maaltijd gezien.
Het gaat dan ook over Grenzeloos Koken.
know'm sayin?
word? word.
pi_140458799
Oh ja, even iets te snel getypt. Het is de 'Franse' kok van Grenzeloos Koken.
pi_140637614
Leuk, die vakantieafleveringen van De Makkelijke Maaltijd! ^O^
Misschien gaat er wel een receptje mee op vakantie.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:45:16 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140818368
"Er is niets zo lekker dan je eigen drankjes maken"

:')

Corria :')
pi_140818469
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:45 schreef Molo het volgende:
"Er is niets zo lekker dan je eigen drankjes maken"

:')

Corria :')
Ze heeft wel gelijk
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:00:56 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140818784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:48 schreef icloud het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk
Nope

http://taaladvies.net/taa(...)iets_anders_als_dan/
pi_140819181
quote:
Ik bedoelde intentie, de hele spellingsfout was me nog niet opgevallen
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:43:27 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140819882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik bedoelde intentie, de hele spellingsfout was me nog niet opgevallen
Ja ok, de intentie heeft ze gelijk in.
Al vind ik Corria sowieso een muts :P
Net als die Angelique Schmeinck met haar rare mond tijdens het spreken (ik stoor me aan idiote dingen, ik weet het) en vieze kook manieren, de enge heks Andrea van Lieshout (dat lachje :X ) en de muppet met haar gekke vega recepten en idiote stemmetje Estée Strooke.

En toch kijken he :@
pi_140821413
Vieze kook manieren? Ze doet alles in een nieuw bakje het is uverschoon
pi_140851491
quote:

[..]

Een takje gezelligheid
Je eet met je ogen
Om lekker op te snoepen
pi_140961343
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, de intentie heeft ze gelijk in.
Al vind ik Corria sowieso een muts :P
Net als die Angelique Schmeinck met haar rare mond tijdens het spreken (ik stoor me aan idiote dingen, ik weet het) en vieze kook manieren, de enge heks Andrea van Lieshout (dat lachje :X ) en de muppet met haar gekke vega recepten en idiote stemmetje Estée Strooke.

En toch kijken he :@
Muppet :D Dat is precies wat ze is! Kan me zo ergeren aan haar.
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:46:50 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140964459
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Muppet :D Dat is precies wat ze is! Kan me zo ergeren aan haar.
De oooven is gesloooten en we moogen maar tweeee pitten gebruuuuiken.
Arggggghhhh
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:47:40 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140964490
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:50 schreef icloud het volgende:
Vieze kook manieren? Ze doet alles in een nieuw bakje het is uverschoon
Ik vind dat ze vies met haar handen overal aan zit.
Die slobbermond van haar helpt daar ook niet bij voor mij :')
pi_140964745
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef Molo het volgende:

[..]

De oooven is gesloooten en we moogen maar tweeee pitten gebruuuuiken.
Arggggghhhh
Ze is zo leuk O+ alleen heeft ze zelf ook maar 2 pitjes.. mja
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Slobbermond hahahaha _O-
pi_140968765
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat doe jezelf toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')