Van wat ik van de promo's zag, leek het mij ook erg leukquote:Op maandag 5 mei 2014 16:15 schreef remcoP het volgende:
Ook die programma's van de buitenlandse chefs zijn leuk.
Alleen praat die Portugees niet altijd even enthousiast.
Oh die, die amateurquote:Op maandag 5 mei 2014 13:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Johnny of eigelijk john grendsen van grenzeloos koken
Daar heb je helemaal gelijk in, vooral die verschrikkelijke uitspraak van hem.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Oh die, die amateur
Nee grapje. Maar het geen wat hij zegt of wilt uitleggen zijn de eerste dingen die je leert als je de koksschool op gaat. En daar verteld hij dan over, alsof nog niemand het wist
Vind het wel een fijne kerel hoor, maar hij mag best iets minder enthousiast doenAls je begrijpt wat ik bedoel.
Als je niet wilt koken, moet je ook niet zeiken dat je stroganoffsaus niet te vreten is.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Meestal zijn het mensen die niet willen koken, en eten zien als een manier om te overleven
Volgens mij was dat een van de weinige uitzondering die echt een serieus probleem had.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je niet wilt koken, moet je ook niet zeiken dat je stroganoffsaus niet te vreten is.
ja zag het ook inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef regnavetto het volgende:
Ik zie dat die turkse chef zijn rundvlees laat rusten in een theedoek ipv aluminium folie ofzo. Nu zuigt die doek al die sappen die er een klein beetje uitkomen. Vind die altijd mooi om bij de jus of saus erbij te gooien die je bij je vlees wil serveren.
Ben overigens wel benieuwd naar die aardbei die hij erbij deed. Lijkt mij persoonlijk niet lekker. Met aardappels en biefstuk maar oke. Ik zal het eens een keer proberen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef fespo het volgende:
[..]
ja zag het ook inderdaad.
en dan heb je een vieze theedoek.
en ik blijf het oook zien dat ze het vlees helemaal inpakken, maar zover ik weet is het beter om een kleine opening te laten zodat het vlees wel kan ademen.
anyway doet me ook denken aan vorige week met Evert.
die had zijn biefstuk ook ingepakt om te rusten. "zodat de sappen in het vlees blijven"
vervolgens maakt hij dat pakketje open, ligt heel die biefstuk in een grote plas sappen
'hččchlak' (heerlijk)quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef Starlie het volgende:
Haha leuke bingoMis nog de "Maar dat is niet zo erg" (als hij iets verkloot).
Een bingo van Mounir is iig niet nodig die zegt alleen maar "Mooi".
- Even een mooie pan pakken
- Mooi stukje kip
- Mooi invetten
- Mooi bakken
- Mooi opmaken
- Mooi opeten
- Mooi in de oven zetten
- Mooi...
- Mooi....
En "Lekgg"quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef Starlie het volgende:
Haha leuke bingoMis nog de "Maar dat is niet zo erg" (als hij iets verkloot).
Een bingo van Mounir is iig niet nodig die zegt alleen maar "Mooi".
- Even een mooie pan pakken
- Mooi stukje kip
- Mooi invetten
- Mooi bakken
- Mooi opmaken
- Mooi opeten
- Mooi in de oven zetten
- Mooi...
- Mooi....
Het was niet livequote:Op zondag 11 mei 2014 10:31 schreef Sjeen het volgende:
Het Moederdagontbijt met hulp van Rudolph is in elk geval erg lekker!
in mijn keuken welquote:
helaas, hij valt op oma'squote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vandaag voor het eerst Grandma's Boy gezien.Wow, het tienermeisje in me kwam helemaal naar boven, wat een mooie spontane jongen en hij kookt ook nog eens goed
Haha, zo eentje moet ik ook nog vinden.
Misselijkmakend ja. Vind de laatste tijd maar weinig positiefs aan 24kitchen. Allemaal kutprogramma'squote:Op maandag 12 mei 2014 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik erger me juist kapot aan dat joch die zich in zit te likken bij die ouwe taarten.
Die buitenlandse koks vind ik wel tof. Tenminste, die Finse kan er nog het meest van. Die Turk kookt alleen maar dingen die heel basic zijn. Bij die Portugees ben ik al twee keer in slaap gevallen.
Het lijkt ook alsof elke aflevering van de makkelijke maaltijd over hem gaat. Wellicht heb ik dat idee omdat ik me dood erger aan die vent, maar goed :pquote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef remcoP het volgende:
John Geerdsen wordt begint en beetje irritant te worden
"Snijdt de aardbeien in Quartiers, oftewel in vieren. Ja, ik probeer je ook zoveel mogelijk mee te nemen in de franse keuken, en natuurlijk horen de franse vaktermen daar ook bij"
[edit] nu ook weer: saugere
Het is ook een soort gespeeld enthousiasme lijkt het welquote:Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Het lijkt ook alsof elke aflevering van de makkelijke maaltijd over hem gaat. Wellicht heb ik dat idee omdat ik me dood erger aan die vent, maar goed :p
Het gaat dan ook over Grenzeloos Koken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:16 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wut? Nog nooit van die man gehoord, en ik heb zowat elke ep van de makkelijke maaltijd gezien.
Ze heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:45 schreef Molo het volgende:
"Er is niets zo lekker dan je eigen drankjes maken"
![]()
Corria
Ik bedoelde intentie, de hele spellingsfout was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
http://taaladvies.net/taa(...)iets_anders_als_dan/
Ja ok, de intentie heeft ze gelijk in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik bedoelde intentie, de hele spellingsfout was me nog niet opgevallen
Om lekker op te snoepenquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Een takje gezelligheid
Je eet met je ogen
Muppetquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, de intentie heeft ze gelijk in.
Al vind ik Corria sowieso een muts
Net als die Angelique Schmeinck met haar rare mond tijdens het spreken (ik stoor me aan idiote dingen, ik weet het) en vieze kook manieren, de enge heks Andrea van Lieshout (dat lachje) en de muppet met haar gekke vega recepten en idiote stemmetje Estée Strooke.
En toch kijken he
De oooven is gesloooten en we moogen maar tweeee pitten gebruuuuiken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MuppetDat is precies wat ze is! Kan me zo ergeren aan haar.
Ik vind dat ze vies met haar handen overal aan zit.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:50 schreef icloud het volgende:
Vieze kook manieren? Ze doet alles in een nieuw bakje het is uverschoon
Ze is zo leukquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
De oooven is gesloooten en we moogen maar tweeee pitten gebruuuuiken.
Arggggghhhh
Slobbermond hahahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dat ze vies met haar handen overal aan zit.
Die slobbermond van haar helpt daar ook niet bij voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |