Misselijkmakend ja. Vind de laatste tijd maar weinig positiefs aan 24kitchen. Allemaal kutprogramma'squote:Op maandag 12 mei 2014 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik erger me juist kapot aan dat joch die zich in zit te likken bij die ouwe taarten.
Die buitenlandse koks vind ik wel tof. Tenminste, die Finse kan er nog het meest van. Die Turk kookt alleen maar dingen die heel basic zijn. Bij die Portugees ben ik al twee keer in slaap gevallen.
Het lijkt ook alsof elke aflevering van de makkelijke maaltijd over hem gaat. Wellicht heb ik dat idee omdat ik me dood erger aan die vent, maar goed :pquote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef remcoP het volgende:
John Geerdsen wordt begint en beetje irritant te worden
"Snijdt de aardbeien in Quartiers, oftewel in vieren. Ja, ik probeer je ook zoveel mogelijk mee te nemen in de franse keuken, en natuurlijk horen de franse vaktermen daar ook bij"
[edit] nu ook weer: saugere
Het is ook een soort gespeeld enthousiasme lijkt het welquote:Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Het lijkt ook alsof elke aflevering van de makkelijke maaltijd over hem gaat. Wellicht heb ik dat idee omdat ik me dood erger aan die vent, maar goed :p
Het gaat dan ook over Grenzeloos Koken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:16 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wut? Nog nooit van die man gehoord, en ik heb zowat elke ep van de makkelijke maaltijd gezien.
Ze heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:45 schreef Molo het volgende:
"Er is niets zo lekker dan je eigen drankjes maken"
![]()
Corria
Ik bedoelde intentie, de hele spellingsfout was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
http://taaladvies.net/taa(...)iets_anders_als_dan/
Ja ok, de intentie heeft ze gelijk in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik bedoelde intentie, de hele spellingsfout was me nog niet opgevallen
Om lekker op te snoepenquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Een takje gezelligheid
Je eet met je ogen
Muppetquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, de intentie heeft ze gelijk in.
Al vind ik Corria sowieso een muts
Net als die Angelique Schmeinck met haar rare mond tijdens het spreken (ik stoor me aan idiote dingen, ik weet het) en vieze kook manieren, de enge heks Andrea van Lieshout (dat lachje) en de muppet met haar gekke vega recepten en idiote stemmetje Estée Strooke.
En toch kijken he
De oooven is gesloooten en we moogen maar tweeee pitten gebruuuuiken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MuppetDat is precies wat ze is! Kan me zo ergeren aan haar.
Ik vind dat ze vies met haar handen overal aan zit.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:50 schreef icloud het volgende:
Vieze kook manieren? Ze doet alles in een nieuw bakje het is uverschoon
Ze is zo leukquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
De oooven is gesloooten en we moogen maar tweeee pitten gebruuuuiken.
Arggggghhhh
Slobbermond hahahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dat ze vies met haar handen overal aan zit.
Die slobbermond van haar helpt daar ook niet bij voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |