Zoveel kookprogramma`s geschikt voor nederland zijn er niet, en daarnaast hebben ze natuurlijk geen oneindig budget buitenlandse programma`s zijn duur.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:29 schreef Molleman het volgende:
Ze mogen wel eens wat nieuwe programma's aankopen en minder herhalingen uitzenden.
Is lastig, zelfs de horeca-groothandels waar ik kom hebben ze maar heel af en toe.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
..en van die mooie felgroene pistachepitten kan kopen.
In Belgie zijn ze te koop bij delicatessezaken.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Is lastig, zelfs de horeca-groothandels waar ik kom hebben ze maar heel af en toe.
Tip: gewoon zelf pistachenoten van het bruine binnenschilletje ontdoen!
Heel simpel: pistaches een minuutje in kokend water leggen om de velletjes zacht te maken, afgieten, de noten dan in een schone theedoek stoppen en wrijven maar. Presto: mooie felgroene nootjes.
Gegoogled plaatje:
[ afbeelding ]
Ik ook, teveel herhalingen. Vind alleen 15 minute meals van Jamie O leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:15 schreef fotostarter het volgende:
Waarom is deze hele reeks dood gevallen?
Ik moet eerlijk bekennen, dat het nieuwe er wel af is, en ik het lang niet meer met zoveel plezier kijk.
Daar zap ik altijd gelijk bij weg...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook, teveel herhalingen. Vind alleen 15 minute meals van Jamie O leuk.
Precies dit ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:41 schreef fotostarter het volgende:
Enige wat ik nog kan kijken is, bakery, en Anthony Bourdain
Hoe bedoel je met eigen content?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Precies dit ja.![]()
Al het andere op de zender komt echt mijn neus uit. Jammer dat er nog steeds geen nieuwe eigen content is met ongeveer de kwaliteit van Rudolph's Bakery. Zó moeilijk zou dat toch niet moeten zijn?
Zelfs die is al oudquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:44 schreef roos85 het volgende:
Zag vanmiddag nog een reclame voorbij komen, ze hebben een kookboek nav de makkelijke maaltijd gemaakt.
Worden een hoop programma's kant en klaar ingekocht, zoals Jamie en die andere buitenlandse dingen. Bakery, makkelijke maaltijd en grenzeloos koken zijn bijvoorbeeld eigenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met eigen content?
Ja zo ok, ik snap hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Worden een hoop programma's kant en klaar ingekocht, zoals Jamie en die andere buitenlandse dingen. Bakery, makkelijke maaltijd en grenzeloos koken zijn bijvoorbeeld eigen
Wij zitten aardig op 1 lijn merk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja zo ok, ik snap hem.
Bakery blijft leuk, daar wil ik de herhalingen nog wel van kijken als er niets anders op is. Maar zoals die 2 turkse(?) dames... hoeft van mij niet.
Die vervelende Angelique... ook niet. Vreselijk irritant. Die hoeft zelf niet af te wassen zeker?
Nee, dan zijn rudolph, en die italiaan mijn favoriet.
Als jij jezelf ook van binnen op kan vreten over het feit dat die Angelique 400 bakjes schaaltjes e.d. gebruikt dan wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij zitten aardig op 1 lijn merk ik
Dat en ze maakt een enorme portie en gebruikt daar een halve theelepel van en zet de rest opzij want dat heb je verder niet meer nodig. Ergernis!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als jij jezelf ook van binnen op kan vreten over het feit dat die Angelique 400 bakjes schaaltjes e.d. gebruikt dan wel.
Is ze iets aan het snijden, gaat het van de snijplank op een plateau, dan in een bakje, en HUP! de pan in.
Alles word opgemaakt, aangebroken potjes worden door andere chefs gebruikt, en al het eten word door de chefs en crew opgegeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat en ze maakt een enorme portie en gebruikt daar een halve theelepel van en zet de rest opzij want dat heb je verder niet meer nodig. Ergernis!
Bij de eigen programma's wel ja, maar weet niet of dat bij deze ook is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef icloud het volgende:
[..]
Alles word opgemaakt, aangebroken potjes worden door andere chefs gebruikt, en al het eten word door de chefs en crew opgegeten.
Angelique werkt exclusief voor 24 kitchen op tv gebied, haar programma is dan ook een eigen productie van fox.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij de eigen programma's wel ja, maar weet niet of dat bij deze ook is.
Ja hoor, zenden ze weer net een van de slechtste Njam programma's uit: Food, Friends & Feelingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:01 schreef FigureBirdStars het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat ze nog wat programma's van het Belgische Njam gaan uitzenden. Ik heb het idee dat het algehele niveau qua koken daar net wat hoger ligt.
quote:Binnenkort kun je genieten van verschillende nieuwe programma’s op 24Kitchen. Maak kennis met de onbekende, maar originele Keniaanse keuken; leer klassieke Vlaamse recepten kennen; shake de lekkerste cocktails en laat je verrassen door de wereld van chocolade.
Vlaanderen kookt
Vlamingen zijn Bourgondiërs. Ze weten als geen ander dat eten een warm en sociaal gebeuren is. Elk gezin heeft wel een speciaal gerecht waar het trots op is. Jan Buytaert, die zelf jarenlang op sterrenniveau kookte, gaat op zoek naar ‘gewone’ Vlamingen met bijzondere recepten.
Vanaf 1 april elke maandag om 21.00 uur.
Tales from the bush larder
Deze serie neemt de kijker mee op een reis door Kenia. Een land dat niet bepaald bekend staat om haar keuken, maar wat het wel heeft is ongelooflijk verse, biologische ingrediënten, nog steeds gekweekt en geoogst met behulp van traditionele methoden.
Vanaf 2 april elke dinsdag om 21.30 uur.
Art of making cocktails
Iedereen kan cocktails maken, vindt Manuel Wouters. In zijn programma laat hij de basisregels van het cocktail maken zien en serveert hij elke aflevering drie smaakvolle cocktails.
Vanaf 3 april elke woensdag om 21.00 uur.
Shock-o-latier
Dominique Persoone, de beroemde chocolatier uit Brugge, staat bekend om zijn avonturen met chocolade in de hoofdrol. Hij gaat op zoek naar de ultieme cacaoboon, ontmoet fantastische patissiers en experimenteert met chocolade, ook in hartige gerechten.
Vanaf 3 april elke woensdag om 21.20 uur.
Beetje onterechte klacht eerlijk gezegd. ze is gewend om te koken in een restaurant en dan heb je nou eenmaal wat voorraad nodig. En dat van ene bakje naar plateau naar pan verplaatsen, tjah, bedenk maar dat je dat spul weg kan zetten en dan later oppakken om het te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat en ze maakt een enorme portie en gebruikt daar een halve theelepel van en zet de rest opzij want dat heb je verder niet meer nodig. Ergernis!
Gemist want ik zie nu Jamie Shitfacequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef icloud het volgende:
Roberta ziet er goed uit, haar zit anders.
Die is sowieso lekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef icloud het volgende:
Roberta ziet er goed uit, haar zit anders.
Van plaatje naar bakje naar pan is de grootste onzin. Kunnen we wel 100 topics over vol lullen, dan spoor je gewoon nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:11 schreef ABundy het volgende:
[..]
Beetje onterechte klacht eerlijk gezegd. ze is gewend om te koken in een restaurant en dan heb je nou eenmaal wat voorraad nodig. En dat van ene bakje naar plateau naar pan verplaatsen, tjah, bedenk maar dat je dat spul weg kan zetten en dan later oppakken om het te gebruiken.
Ze moet gewoon stil houden, en koken.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst een beetje truttig.
geen moment gestoord aan deze kokquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef icloud het volgende:
Zolang peter goossens maar niet weer terug komt vind ik alles goed, die man praat meer frans dan vlaams.
vond het ook altijd een leuk programmaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
geen moment gestoord aan deze kok
vond het altijd een leuk programma op de zondagochtend
Ik vind het bij zowat alle vrouwelijke kokkinnetjes op 24Kitchen bijzonder storend dat ze steeds met loshangend haar boven die pannen hangen.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:22 schreef icloud het volgende:
Ik zie nu wat oudere videos, kennelijk heeft ze al langer geleden haar kapsel veranderd, voorheen was het truttig.
Lang niet meer gekeken naar haar.
Super kok, super programma en inderdaad ik heb er altijd naar gekeken, maar had wel een woordenboek nodig.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
geen moment gestoord aan deze kok
vond het altijd een leuk programma op de zondagochtend
vd week ook al hem met een blikje tomatenpuree zien rommelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
De Makkelijke Maaltijd wordt momenteel gesponsord door de Jumbo. Voortdurend Jumbo-huismerklogo's in beeld en Rudolph die er ongemakkelijk en geforceerd op hamert dat geroosterde paprika's uit pot (van Jumbo) veel handiger en lekkerder zijn dan zelf je paprika's roosteren.Niet dat er an sich iets mis is met paprika's uit pot hoor, maar de manier waarop.. Echt heel knullig!
pak ik roberta wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:08 schreef minilot het volgende:
En ik mis Prins.![]()
(Daar zou ik best verkering mee willen)
dat is om dichter bij de kijker te staan, ze willen aten zien dat alles wat hun maken gewoon bij umbo te koop is, rudolph ad nogal een handje van dit kopen bij de toko en dit bij die speciale winkel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
De Makkelijke Maaltijd wordt momenteel gesponsord door de Jumbo. Voortdurend Jumbo-huismerklogo's in beeld en Rudolph die er ongemakkelijk en geforceerd op hamert dat geroosterde paprika's uit pot (van Jumbo) veel handiger en lekkerder zijn dan zelf je paprika's roosteren.Niet dat er an sich iets mis is met paprika's uit pot hoor, maar de manier waarop.. Echt heel knullig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |