Beetje onterechte klacht eerlijk gezegd. ze is gewend om te koken in een restaurant en dan heb je nou eenmaal wat voorraad nodig. En dat van ene bakje naar plateau naar pan verplaatsen, tjah, bedenk maar dat je dat spul weg kan zetten en dan later oppakken om het te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat en ze maakt een enorme portie en gebruikt daar een halve theelepel van en zet de rest opzij want dat heb je verder niet meer nodig. Ergernis!
Gemist want ik zie nu Jamie Shitfacequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef icloud het volgende:
Roberta ziet er goed uit, haar zit anders.
Die is sowieso lekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef icloud het volgende:
Roberta ziet er goed uit, haar zit anders.
Van plaatje naar bakje naar pan is de grootste onzin. Kunnen we wel 100 topics over vol lullen, dan spoor je gewoon nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:11 schreef ABundy het volgende:
[..]
Beetje onterechte klacht eerlijk gezegd. ze is gewend om te koken in een restaurant en dan heb je nou eenmaal wat voorraad nodig. En dat van ene bakje naar plateau naar pan verplaatsen, tjah, bedenk maar dat je dat spul weg kan zetten en dan later oppakken om het te gebruiken.
Ze moet gewoon stil houden, en koken.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst een beetje truttig.
geen moment gestoord aan deze kokquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef icloud het volgende:
Zolang peter goossens maar niet weer terug komt vind ik alles goed, die man praat meer frans dan vlaams.
vond het ook altijd een leuk programmaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
geen moment gestoord aan deze kok
vond het altijd een leuk programma op de zondagochtend
Ik vind het bij zowat alle vrouwelijke kokkinnetjes op 24Kitchen bijzonder storend dat ze steeds met loshangend haar boven die pannen hangen.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:22 schreef icloud het volgende:
Ik zie nu wat oudere videos, kennelijk heeft ze al langer geleden haar kapsel veranderd, voorheen was het truttig.
Lang niet meer gekeken naar haar.
Super kok, super programma en inderdaad ik heb er altijd naar gekeken, maar had wel een woordenboek nodig.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
geen moment gestoord aan deze kok
vond het altijd een leuk programma op de zondagochtend
vd week ook al hem met een blikje tomatenpuree zien rommelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
De Makkelijke Maaltijd wordt momenteel gesponsord door de Jumbo. Voortdurend Jumbo-huismerklogo's in beeld en Rudolph die er ongemakkelijk en geforceerd op hamert dat geroosterde paprika's uit pot (van Jumbo) veel handiger en lekkerder zijn dan zelf je paprika's roosteren.Niet dat er an sich iets mis is met paprika's uit pot hoor, maar de manier waarop.. Echt heel knullig!
pak ik roberta wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:08 schreef minilot het volgende:
En ik mis Prins.![]()
(Daar zou ik best verkering mee willen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |