Zoveel kookprogramma`s geschikt voor nederland zijn er niet, en daarnaast hebben ze natuurlijk geen oneindig budget buitenlandse programma`s zijn duur.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:29 schreef Molleman het volgende:
Ze mogen wel eens wat nieuwe programma's aankopen en minder herhalingen uitzenden.
Is lastig, zelfs de horeca-groothandels waar ik kom hebben ze maar heel af en toe.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
..en van die mooie felgroene pistachepitten kan kopen.
In Belgie zijn ze te koop bij delicatessezaken.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Is lastig, zelfs de horeca-groothandels waar ik kom hebben ze maar heel af en toe.
Tip: gewoon zelf pistachenoten van het bruine binnenschilletje ontdoen!
Heel simpel: pistaches een minuutje in kokend water leggen om de velletjes zacht te maken, afgieten, de noten dan in een schone theedoek stoppen en wrijven maar. Presto: mooie felgroene nootjes.
Gegoogled plaatje:
[ afbeelding ]
Ik ook, teveel herhalingen. Vind alleen 15 minute meals van Jamie O leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:15 schreef fotostarter het volgende:
Waarom is deze hele reeks dood gevallen?
Ik moet eerlijk bekennen, dat het nieuwe er wel af is, en ik het lang niet meer met zoveel plezier kijk.
Daar zap ik altijd gelijk bij weg...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook, teveel herhalingen. Vind alleen 15 minute meals van Jamie O leuk.
Precies dit ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:41 schreef fotostarter het volgende:
Enige wat ik nog kan kijken is, bakery, en Anthony Bourdain
Hoe bedoel je met eigen content?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Precies dit ja.![]()
Al het andere op de zender komt echt mijn neus uit. Jammer dat er nog steeds geen nieuwe eigen content is met ongeveer de kwaliteit van Rudolph's Bakery. Zó moeilijk zou dat toch niet moeten zijn?
Zelfs die is al oudquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:44 schreef roos85 het volgende:
Zag vanmiddag nog een reclame voorbij komen, ze hebben een kookboek nav de makkelijke maaltijd gemaakt.
Worden een hoop programma's kant en klaar ingekocht, zoals Jamie en die andere buitenlandse dingen. Bakery, makkelijke maaltijd en grenzeloos koken zijn bijvoorbeeld eigenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met eigen content?
Ja zo ok, ik snap hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Worden een hoop programma's kant en klaar ingekocht, zoals Jamie en die andere buitenlandse dingen. Bakery, makkelijke maaltijd en grenzeloos koken zijn bijvoorbeeld eigen
Wij zitten aardig op 1 lijn merk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja zo ok, ik snap hem.
Bakery blijft leuk, daar wil ik de herhalingen nog wel van kijken als er niets anders op is. Maar zoals die 2 turkse(?) dames... hoeft van mij niet.
Die vervelende Angelique... ook niet. Vreselijk irritant. Die hoeft zelf niet af te wassen zeker?
Nee, dan zijn rudolph, en die italiaan mijn favoriet.
Als jij jezelf ook van binnen op kan vreten over het feit dat die Angelique 400 bakjes schaaltjes e.d. gebruikt dan wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij zitten aardig op 1 lijn merk ik
Dat en ze maakt een enorme portie en gebruikt daar een halve theelepel van en zet de rest opzij want dat heb je verder niet meer nodig. Ergernis!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als jij jezelf ook van binnen op kan vreten over het feit dat die Angelique 400 bakjes schaaltjes e.d. gebruikt dan wel.
Is ze iets aan het snijden, gaat het van de snijplank op een plateau, dan in een bakje, en HUP! de pan in.
Alles word opgemaakt, aangebroken potjes worden door andere chefs gebruikt, en al het eten word door de chefs en crew opgegeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat en ze maakt een enorme portie en gebruikt daar een halve theelepel van en zet de rest opzij want dat heb je verder niet meer nodig. Ergernis!
Bij de eigen programma's wel ja, maar weet niet of dat bij deze ook is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef icloud het volgende:
[..]
Alles word opgemaakt, aangebroken potjes worden door andere chefs gebruikt, en al het eten word door de chefs en crew opgegeten.
Angelique werkt exclusief voor 24 kitchen op tv gebied, haar programma is dan ook een eigen productie van fox.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij de eigen programma's wel ja, maar weet niet of dat bij deze ook is.
Ja hoor, zenden ze weer net een van de slechtste Njam programma's uit: Food, Friends & Feelingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:01 schreef FigureBirdStars het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat ze nog wat programma's van het Belgische Njam gaan uitzenden. Ik heb het idee dat het algehele niveau qua koken daar net wat hoger ligt.
quote:Binnenkort kun je genieten van verschillende nieuwe programma’s op 24Kitchen. Maak kennis met de onbekende, maar originele Keniaanse keuken; leer klassieke Vlaamse recepten kennen; shake de lekkerste cocktails en laat je verrassen door de wereld van chocolade.
Vlaanderen kookt
Vlamingen zijn Bourgondiërs. Ze weten als geen ander dat eten een warm en sociaal gebeuren is. Elk gezin heeft wel een speciaal gerecht waar het trots op is. Jan Buytaert, die zelf jarenlang op sterrenniveau kookte, gaat op zoek naar ‘gewone’ Vlamingen met bijzondere recepten.
Vanaf 1 april elke maandag om 21.00 uur.
Tales from the bush larder
Deze serie neemt de kijker mee op een reis door Kenia. Een land dat niet bepaald bekend staat om haar keuken, maar wat het wel heeft is ongelooflijk verse, biologische ingrediënten, nog steeds gekweekt en geoogst met behulp van traditionele methoden.
Vanaf 2 april elke dinsdag om 21.30 uur.
Art of making cocktails
Iedereen kan cocktails maken, vindt Manuel Wouters. In zijn programma laat hij de basisregels van het cocktail maken zien en serveert hij elke aflevering drie smaakvolle cocktails.
Vanaf 3 april elke woensdag om 21.00 uur.
Shock-o-latier
Dominique Persoone, de beroemde chocolatier uit Brugge, staat bekend om zijn avonturen met chocolade in de hoofdrol. Hij gaat op zoek naar de ultieme cacaoboon, ontmoet fantastische patissiers en experimenteert met chocolade, ook in hartige gerechten.
Vanaf 3 april elke woensdag om 21.20 uur.
Beetje onterechte klacht eerlijk gezegd. ze is gewend om te koken in een restaurant en dan heb je nou eenmaal wat voorraad nodig. En dat van ene bakje naar plateau naar pan verplaatsen, tjah, bedenk maar dat je dat spul weg kan zetten en dan later oppakken om het te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat en ze maakt een enorme portie en gebruikt daar een halve theelepel van en zet de rest opzij want dat heb je verder niet meer nodig. Ergernis!
Gemist want ik zie nu Jamie Shitfacequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef icloud het volgende:
Roberta ziet er goed uit, haar zit anders.
Die is sowieso lekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef icloud het volgende:
Roberta ziet er goed uit, haar zit anders.
Van plaatje naar bakje naar pan is de grootste onzin. Kunnen we wel 100 topics over vol lullen, dan spoor je gewoon nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:11 schreef ABundy het volgende:
[..]
Beetje onterechte klacht eerlijk gezegd. ze is gewend om te koken in een restaurant en dan heb je nou eenmaal wat voorraad nodig. En dat van ene bakje naar plateau naar pan verplaatsen, tjah, bedenk maar dat je dat spul weg kan zetten en dan later oppakken om het te gebruiken.
Ze moet gewoon stil houden, en koken.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst een beetje truttig.
geen moment gestoord aan deze kokquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef icloud het volgende:
Zolang peter goossens maar niet weer terug komt vind ik alles goed, die man praat meer frans dan vlaams.
vond het ook altijd een leuk programmaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
geen moment gestoord aan deze kok
vond het altijd een leuk programma op de zondagochtend
Ik vind het bij zowat alle vrouwelijke kokkinnetjes op 24Kitchen bijzonder storend dat ze steeds met loshangend haar boven die pannen hangen.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:22 schreef icloud het volgende:
Ik zie nu wat oudere videos, kennelijk heeft ze al langer geleden haar kapsel veranderd, voorheen was het truttig.
Lang niet meer gekeken naar haar.
Super kok, super programma en inderdaad ik heb er altijd naar gekeken, maar had wel een woordenboek nodig.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
geen moment gestoord aan deze kok
vond het altijd een leuk programma op de zondagochtend
vd week ook al hem met een blikje tomatenpuree zien rommelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
De Makkelijke Maaltijd wordt momenteel gesponsord door de Jumbo. Voortdurend Jumbo-huismerklogo's in beeld en Rudolph die er ongemakkelijk en geforceerd op hamert dat geroosterde paprika's uit pot (van Jumbo) veel handiger en lekkerder zijn dan zelf je paprika's roosteren.Niet dat er an sich iets mis is met paprika's uit pot hoor, maar de manier waarop.. Echt heel knullig!
pak ik roberta wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:08 schreef minilot het volgende:
En ik mis Prins.![]()
(Daar zou ik best verkering mee willen)
dat is om dichter bij de kijker te staan, ze willen aten zien dat alles wat hun maken gewoon bij umbo te koop is, rudolph ad nogal een handje van dit kopen bij de toko en dit bij die speciale winkel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
De Makkelijke Maaltijd wordt momenteel gesponsord door de Jumbo. Voortdurend Jumbo-huismerklogo's in beeld en Rudolph die er ongemakkelijk en geforceerd op hamert dat geroosterde paprika's uit pot (van Jumbo) veel handiger en lekkerder zijn dan zelf je paprika's roosteren.Niet dat er an sich iets mis is met paprika's uit pot hoor, maar de manier waarop.. Echt heel knullig!
Nieuw toetsenbord nodig?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef icloud het volgende:
[..]
dat is om dichter bij de kijker te staan, ze willen aten zien dat alles wat hun maken gewoon bij umbo te koop is, rudolph ad nogal een handje van dit kopen bij de toko en dit bij die speciale winkel.
Uiteraard is het natuurlijk ook gewoon een geld kwestie, 24kitchen s een kijkcijfer succes maar het levert niks op
Ipad is niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:33 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord nodig?
Het valt me wel op, maar ik vind het niet echt storend. Rudolf moet ook eten, en als ik bedenk hoeveel ik al van 'm geleerd heb over koken dan mag hij dat best.
Lol, ik erger mij ook al langer (dit doen meerdere 24k koks trouwens hoor, niet een specifiek) die termen erop loslaten als: zoutje, zuurtje, bittertje, bite en al dat soort ongein. Doe normaal, denk ik dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef icloud het volgende:
Mag ik mij ergeren aan die zelfingenomen fransman die nu al 10 keer heeft gezegd dat sla crispy is en dat hij de noten wilt crunshen.
Giovanni is juist kicken, hij vind zich zelf totaal niet belangerijk, hij doet totaal niet arrogant en hij kookt alsof hij thuis is maar dan toevallig met camera erbij.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik word epileptisch van die Italiaan. Wat een figuur. Die Fransman die over zichzelf spreekt in de derde persoon is ook om agressief van te worden. En die 2 Midden-Oosten chicks die elke keer kwijlend staan te vijzelen (ik zeg het nu ook steeds, als ik moet vijzelen. "Oooh lekker vijzelen. Vijzelen. Jaaaa vijzelen.")
Voor de rest is het geniaal, ik kijk geen tv behalve dit, en vooral Anthony Bourdain is leuk want die afleveringen heb ik nooit gezien.
Zag laatst een lekkere bietensalade langskomen gemaakt door Josh Homme van QOTSA, maar recepten van No Reservations staan zeker nergens?
Die fransman doet alsof die iets heel moeilijks aan het uitleggen is, terwijl dit op elke koksschool de basis lessen zijn. Dus zo hoog gegrepen is het allemaal nietquote:Op zondag 24 maart 2013 12:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Lol, ik erger mij ook al langer (dit doen meerdere 24k koks trouwens hoor, niet een specifiek) die termen erop loslaten als: zoutje, zuurtje, bittertje, bite en al dat soort ongein. Doe normaal, denk ik dan.
En ik mag Rudolf graag, maar de laatste tijd heeft hij er een handje van om (de Makkelijke Maaltijd) te gaan neurien en/of zingen zodra hij een bord pakt om op te scheppen.
En die slot zin van de Makkelijke Maaltijd (hoeft niet altijd moeilijk te zijn, maar maak het vooral lekker) komt me ook de neusgaten uit.
Voor de rest kijk ik nog steeds graag naar 24K![]()
Volledig mee eens. Kan afentoe nog wel eens in de lach schieten door die vent. Laatst was hij die gaspit aan het aanmaken zeg maar, hoor de je het tikken van de ontsteking steeds tik tk tik tik tik ..quote:Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Giovanni is juist kicken, hij vind zich zelf totaal niet belangerijk, hij doet totaal niet arrogant en hij kookt alsof hij thuis is maar dan toevallig met camera erbij.
Hij was verkouden ofzo, heel irritant om naar te luisteren terwijl ik 'm normaal wel prettig vind om naar te luisteren.quote:
Danny? de Brabander.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Jahr00n het volgende:
Die hese Chinees.Te lang langs de voetbalvelden staan schreeuwen denk ik.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef RunForrestRun het volgende:
Angelique kan vast heel goed koken, maar ik word zo afgeleid door hoe ze praat. Ze slist heel licht en trekt die lip altijd zo gek, waardoor die er altijd een beetje nattig uitziet. Alsof ze elk moment over het eten kan gaan kwijlen.
Volgens mij wel, die aflevering over Las Vegas nu is al een oudequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef icloud het volgende:
ik zie dat ze nu de tast of life uitzenden, zijn dat herhalingen?
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Seagal het volgende:
Ik kijk niet vaak naar 24 kitchen, maar bijna altijd als ik het kijk komt weer de tip voorbij om je verse kruiden in een vochtig stukje keukenpapier te rollen zodat het langer goed blijft. Iemand hier die kan bevestigen of dit ook echt werkt?
quote:Servië smult van Rudolph
Bij de zussen Jasna (l) en Jelena Vasilev thuis staat de televisie standaard afgestemd op het Nederlandse kookkanaal 24Kitchen.
„Komt hij echt naar Belgrado”, vraagt Jasna Vasilev (21) met grote ogen, alsof haar popidool zojuist een uniek concert heeft aangekondigd. „Je maakt een grap!”
In een flatgebouw in een verre buitenwijk van Belgrado waar Jesna samenwoont met haar zus Jelena (25), staat de televisie standaard op 24Kitchen. De zussen kijken iedere dag naar de Nederlandse tv-kok Rudolph van Veen. „Als er een andere kok op komt, zet ik ’m uit”, zegt Jelena resoluut. „Ik wil alleen Rudolph zien.”
Jasna schrijft driftig alle ingrediënten op die Rudolph gebruikt om een chocoladetaart te bakken. Jelena kookt niet, maar is bijna geobsedeerd door de klanken van de Nederlandse taal en het excentrieke uiterlijk van de kok. „Ik hou van zijn blonde haren, en van zijn brilmonturen. Hij is een echte hipster”, roept ze uit. „En heel knap”, voegt Jasna blozend toe.
Om de uitspraak te vergemakkelijken wordt Rudolph van Veen in Servië ‘Rudolf van Vin’ genoemd. FOX Servië haalde 24Kitchen eind 2011 binnen, niet wetend of het wel zou aanslaan. Maar Rudolph werd in korte tijd een televisiepersoonlijkheid met de status van een levende legende. „Op de Balkan hebben we inderdaad het meeste succes”, reageert Van Veen via de telefoon. „Da’s zo gek, hè. Dan heb je opeens fans in Servië. Ik heb echt geen idee hoe dat komt.”
Toen Van Veen vorig jaar voor het eerst op uitnodiging van FOX in Belgrado was, werd hij al op het vliegveld opgewacht door fans die met hem op de foto wilden. „Ik dacht: hoe wéten ze dit?” Zijn bezoek werd een nationale happening met Rudolph-look-a-likes, gillende fans en de voltallige Servische pers die ervoor uitrukte. „Ik kwam in mijn hotel aan en zelfs in de lobby stond de tv op 24Kitchen. Da’s toch best vreemd hoor”, aldus Van Veen die zijn roem in Servië nog niet helemaal lijkt te bevatten. Inmiddels zijn er maar weinig Serviërs die Rudolph niet kennen. Als er geen voetbal is, staat zelfs in cafés de televisie op 24Kitchen.
„Wij Serviërs houden van lekker eten”, zegt tandarts en Rudolph-fan Veljko Drecun (38) grijnzend. „Maar traditionele Servische gerechten zijn zwaar, vet en hebben een lange bereidingstijd.” Drecun kijkt iedere dag naar zijn favoriete programma ‘De makkelijke maaltijd’ waarin Rudolph binnen een half uur een gerecht op tafel tovert. „Ik denk dat de nieuwe generatie geen zin meer heeft om dagenlang in de keuken te staan, ook in Servië.”
Het enthousiasme voor een Nederlander is opvallend. Het imago van Nederland kan in Servië wel een boost gebruiken. Veel Serviërs denken bij Nederland aan het Joegoslaviëtribunaal in Den Haag, in de ogen van velen een anti-Servisch instituut. „Dat is voor veel mensen de eerste associatie”, zegt ook Drecun. „Maar nu zien we ook eens een andere kant van Nederland. Iets wat eens niks te maken heeft met politiek of oorlogsmisdadigers.”
Menig Serviër spreekt inmiddels een klein woordje ‘Rudolph-Nederlands’. „Knooflauk”, roept Drecun. „Dat woord ken ik. Rudolph gebruikt vaak knoflook in zijn gerechten. ‘Hiel maakelik’ zegt hij dan.” Drecun wil binnenkort een andijviestampot proberen. „Ik ben benieuwd, een heel vreemde combinatie.”
De bekende Servische actrice en tv-kok Gorica Popovic (60) presenteert zondag samen met Van Veen een taartenbakwedstrijd in winkelcentrum U¨ce. „Ik ben niet jaloers op zijn populariteit hoor”, lacht ze hartelijk. „Ik ben zelf groot fan, we kijken met de hele familie.” Popovic kan de populariteit van de blonde kok wel verklaren: „Zijn stijl is totaal nieuw voor ons, het is hier nog heel modern.” Na de oorlog in de jaren negentig begint Servië langzaamaan uit een isolement te kruipen, legt de actrice uit. „We willen die slechte jaren graag achter ons laten en vooruit kijken. We willen weten wat er in de rest van Europa gebeurt. Het klinkt misschien gek, maar daar hoort Rudolph bij.”
De zussen Jelena en Jasna zitten ondertussen op de bank naar YouTube-filmpjes van Rudolphs vorige bezoek aan Belgrado te kijken. „Kijk nou, hij is toch knap”, gilt Jasna. „Zie je dat dan echt niet?”
Bron: NRC Next
Giovanni?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:49 schreef Adnap het volgende:
Heerlijke tv, maar de herhalingen komen mijn neus uit...
De Italiaan vind ik ronduit onhygiënisch koken : groente en vlees lekker op dezelfde plank, niets schoonmaken tussendoor. Uit de pan proeven met de lepel en er vervolgens weer mee roeren, nee niet mijn mannetje
Wat zoutgebruik vind ik juist dat er bakken zout gebruikt worden. Een snufje is daar al snel een halve zoutpot *blegh*
Maar ik blijf lekker kijken, heerlijk als je zelf even niet kunt eten
Straks vertelt Rudolph erover in DWDD.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:20 schreef Steven184 het volgende:
Leuk stuk vandaag over 24Kitchen en Rudolph over het succes van de zender in Servië.
[..]
Al geweest? Anders ga het even terugkijken vanavond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Straks vertelt Rudolph erover in DWDD.
Nee, moet nog komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Al geweest? Anders ga het even terugkijken vanavond.
bedankt, nu zit ik te luisteren naar het sexleven van Paayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Straks vertelt Rudolph erover in DWDD.
Ja sorry, ik was ook niet gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
bedankt, nu zit ik te luisteren naar het sexleven van Paay
Tijdens het koken moet hij vanwege hygiene redenen zijn haarband in doen. Wanneer hij klaar is en kan gaan eten kan hij hem weer af doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:22 schreef icloud het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom fransman john elke aflevering afsluit met de woorden: johnys haarband gaat uit bonne appetie?
Ik mis de clou.
quote:Vanaf 5 september is er een nieuw talent op 24kitchen te zien. Estée Strooker neemt vanaf dan elke donderdag om 18.30 uur samen met Rudolph de presentatie van het programma ‘De Makkelijke Maaltijd’ op zich. Met haar 22-jarige leeftijd is ze de jongste chef van 24Kitchen.
Estée vertrok na haar vwo-opleiding naar Parijs voor een koksopleiding en daar liep ze stage bij verschillende gerenommeerde restaurants. Toen de kans zich voordeed, schreef ze zich in voor het Nederlandse programma MasterChef, een talentenjacht voor koks. Ze behaalde de eerste plaats en mocht op 20-jarige leeftijd als eerste Nederlander de titel MasterChef op haar naam schrijven.
24Kitchen is ontzettend blij dat Estée het team komt versterken. In de Makkelijke Maaltijd kan het jonge talent aan iedereen laten zien dat het helemaal niet eng is om vanaf nul een maaltijd te maken. “Iets wat helemaal zelf gemaakt is, smaakt toch altijd het best!”
ja dat werkt inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Seagal het volgende:
Ik kijk niet vaak naar 24 kitchen, maar bijna altijd als ik het kijk komt weer de tip voorbij om je verse kruiden in een vochtig stukje keukenpapier te rollen zodat het langer goed blijft. Iemand hier die kan bevestigen of dit ook echt werkt?
Ik heb dat seizoen gevolgd, maar het is op zich wel iemand die kan koken, en doorzet. Beetje tuttig, dat wel. Maar hey, ze is 22.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat voor een kleuter dan
Hier wordt veel 24Kitchen gekeken. Lekker kneuterig ergeren aan de standaard uitspraken van Rudolph:
- "Lekker om te eten/zien/proeven"
- "Ik bewaar mijn vanillestokjes om vanillesuiker mee te maken" (GVD, elke keer als hij vanille gebruikt)
- "Vanille, de kaviaar van de patisserie!"
- "Goh, het is weer een mooie dag buiten!" (In de neppe studio van Rudolph's Bakery)
Dingen zijn ook vaak feestelijk of gezellig. Dan nog de tenenkrommendheid van "wat-gaat-Johnny-maken-vandaag?", de huiselijkheid van voetbalvader Evert die ALTIJD zijn ingedriënten grof snijdt (want fijn is nergens voor nodig), Roberta die standaard in de camera lacht bij het maken van een dressing, die twee mutsen die overal met hun vingers in zitten en praten over eten alsof het hun eerste basisschoolvriendje is, de moeder van Danny Jansen en de rest van zijn Brabofamilie en de monologen van Giovanni.
Fantastisch om naar te kijken, ook al wordt er veel herhaaldDe Makkelijke Maaltijd zorgt er toch altijd weer voor dat ik iets op tafel heb staan 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |