abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124373661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
De Makkelijke Maaltijd wordt momenteel gesponsord door de Jumbo. Voortdurend Jumbo-huismerklogo's in beeld en Rudolph die er ongemakkelijk en geforceerd op hamert dat geroosterde paprika's uit pot (van Jumbo) veel handiger en lekkerder zijn dan zelf je paprika's roosteren. :') Niet dat er an sich iets mis is met paprika's uit pot hoor, maar de manier waarop.. Echt heel knullig! :)
dat is om dichter bij de kijker te staan, ze willen aten zien dat alles wat hun maken gewoon bij umbo te koop is, rudolph ad nogal een handje van dit kopen bij de toko en dit bij die speciale winkel.

Uiteraard is het natuurlijk ook gewoon een geld kwestie, 24kitchen s een kijkcijfer succes maar het levert niks op
pi_124384055
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef icloud het volgende:

[..]

dat is om dichter bij de kijker te staan, ze willen aten zien dat alles wat hun maken gewoon bij umbo te koop is, rudolph ad nogal een handje van dit kopen bij de toko en dit bij die speciale winkel.

Uiteraard is het natuurlijk ook gewoon een geld kwestie, 24kitchen s een kijkcijfer succes maar het levert niks op
Nieuw toetsenbord nodig?

Het valt me wel op, maar ik vind het niet echt storend. Rudolf moet ook eten, en als ik bedenk hoeveel ik al van 'm geleerd heb over koken dan mag hij dat best.
pi_124394198
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:33 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Nieuw toetsenbord nodig?

Het valt me wel op, maar ik vind het niet echt storend. Rudolf moet ook eten, en als ik bedenk hoeveel ik al van 'm geleerd heb over koken dan mag hij dat best.
Ipad is niet snel genoeg.
pi_124436574
Mag ik mij ergeren aan die zelfingenomen fransman die nu al 10 keer heeft gezegd dat sla crispy is en dat hij de noten wilt crunshen.
pi_124437704
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef icloud het volgende:
Mag ik mij ergeren aan die zelfingenomen fransman die nu al 10 keer heeft gezegd dat sla crispy is en dat hij de noten wilt crunshen.
Lol, ik erger mij ook al langer (dit doen meerdere 24k koks trouwens hoor, niet een specifiek) die termen erop loslaten als: zoutje, zuurtje, bittertje, bite en al dat soort ongein. Doe normaal, denk ik dan.
En ik mag Rudolf graag, maar de laatste tijd heeft hij er een handje van om (de Makkelijke Maaltijd) te gaan neurien en/of zingen zodra hij een bord pakt om op te scheppen.
En die slot zin van de Makkelijke Maaltijd (hoeft niet altijd moeilijk te zijn, maar maak het vooral lekker) komt me ook de neusgaten uit -O- .

Voor de rest kijk ik nog steeds graag naar 24K :P :+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zondag 24 maart 2013 @ 13:22:18 #56
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124439148
Ik word epileptisch van die Italiaan. Wat een figuur. Die Fransman die over zichzelf spreekt in de derde persoon is ook om agressief van te worden. En die 2 Midden-Oosten chicks die elke keer kwijlend staan te vijzelen (ik zeg het nu ook steeds, als ik moet vijzelen. "Oooh lekker vijzelen. Vijzelen. Jaaaa vijzelen.")
Voor de rest is het geniaal, ik kijk geen tv behalve dit, en vooral Anthony Bourdain is leuk want die afleveringen heb ik nooit gezien.
Zag laatst een lekkere bietensalade langskomen gemaakt door Josh Homme van QOTSA, maar recepten van No Reservations staan zeker nergens?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124439823
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik word epileptisch van die Italiaan. Wat een figuur. Die Fransman die over zichzelf spreekt in de derde persoon is ook om agressief van te worden. En die 2 Midden-Oosten chicks die elke keer kwijlend staan te vijzelen (ik zeg het nu ook steeds, als ik moet vijzelen. "Oooh lekker vijzelen. Vijzelen. Jaaaa vijzelen.")
Voor de rest is het geniaal, ik kijk geen tv behalve dit, en vooral Anthony Bourdain is leuk want die afleveringen heb ik nooit gezien.
Zag laatst een lekkere bietensalade langskomen gemaakt door Josh Homme van QOTSA, maar recepten van No Reservations staan zeker nergens?
Giovanni is juist kicken, hij vind zich zelf totaal niet belangerijk, hij doet totaal niet arrogant en hij kookt alsof hij thuis is maar dan toevallig met camera erbij.
pi_124439861
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:36 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Lol, ik erger mij ook al langer (dit doen meerdere 24k koks trouwens hoor, niet een specifiek) die termen erop loslaten als: zoutje, zuurtje, bittertje, bite en al dat soort ongein. Doe normaal, denk ik dan.
En ik mag Rudolf graag, maar de laatste tijd heeft hij er een handje van om (de Makkelijke Maaltijd) te gaan neurien en/of zingen zodra hij een bord pakt om op te scheppen.
En die slot zin van de Makkelijke Maaltijd (hoeft niet altijd moeilijk te zijn, maar maak het vooral lekker) komt me ook de neusgaten uit -O- .

Voor de rest kijk ik nog steeds graag naar 24K :P :+
Die fransman doet alsof die iets heel moeilijks aan het uitleggen is, terwijl dit op elke koksschool de basis lessen zijn. Dus zo hoog gegrepen is het allemaal niet :D
Rudolph is tof, zingend of niet :) Die man heeft echt plezier in wat hij doet. Heb hem pas ontmoet hier in Wijchen, en een praatje gemaakt met hem. Hij is maar klein trouwens :D! Verder een hele sociale man. Ik mag hem wel.
En die 2 oosterse dames zijn inderdaad om te huilen.
pi_124439915
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef icloud het volgende:

[..]

Giovanni is juist kicken, hij vind zich zelf totaal niet belangerijk, hij doet totaal niet arrogant en hij kookt alsof hij thuis is maar dan toevallig met camera erbij.
Volledig mee eens. Kan afentoe nog wel eens in de lach schieten door die vent. Laatst was hij die gaspit aan het aanmaken zeg maar, hoor de je het tikken van de ontsteking steeds tik tk tik tik tik ..
Staat hij er met zijn hand, een rap beweging bij te pompen _O-
  zondag 24 maart 2013 @ 13:46:33 #60
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124439990
Ja okee, het is wel plezier en ik kijk er liever naar dan naar die Fransman. Maar toch.
Ik heb overigens het idee dat de gerechten van die Oosterse chicks allemaal hetzelfde smaken. Ze pleuren overal geconfijte citroen in, komijn, harissa...
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124568233
Die stem van Danny nu ;(
pi_124574441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef Kwork het volgende:
Die stem van Danny nu ;(
vertel. wat is er mee?
pi_124575094
quote:
4s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef fotostarter het volgende:

[..]

vertel. wat is er mee?
Hij was verkouden ofzo, heel irritant om naar te luisteren terwijl ik 'm normaal wel prettig vind om naar te luisteren. :Y
pi_124585822
Die chick met die zachte g vind ik zo vervelend, die die 'tussendoor-recepten' van vijf minuten doet. Met haar geneuzel en haar stomme opmerkingen. "Deze gehaktballetjes zijn klein, dus ook heel makkelijk voor kinderen om te eten." Wut.

Angelique kan vast heel goed koken, maar ik word zo afgeleid door hoe ze praat. Ze slist heel licht en trekt die lip altijd zo gek, waardoor die er altijd een beetje nattig uitziet. Alsof ze elk moment over het eten kan gaan kwijlen.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_124585939
Bianca, van de verstip :P
Eens met beide trouwens :Y
pi_124586027
Die hese Chinees. :') Te lang langs de voetbalvelden staan schreeuwen denk ik. :')
pi_124863038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Jahr00n het volgende:
Die hese Chinees. :') Te lang langs de voetbalvelden staan schreeuwen denk ik. :')
Danny? de Brabander.

Leuk trouwens om te zien hoe rudolph moeite heeft met een verpakking van walnoten open te krijgen, geeft wel aan hoe geforceerd dit allemaal is.
pi_124864582
Prins is ook weer terug :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  maandag 8 april 2013 @ 00:57:29 #69
251975 kissaa
fka: kissa
pi_125017507
Ik ben nieuw hier :) maar de Limburgse met haar verongelijkte toontje...de boom in :)
pi_125019694
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 06:18 schreef KillerBee4ever het volgende:
Prins is ook weer terug :)
*O*
pi_125426105
leuke zender.
de opmerkingen in dit topic heb ik ook wel een beetje maar die neem ik voor lief.

wat ik nog niet heb gelezen maar sommige gebruiken echt veel te weinig zout of kruiden.

pasta koken in water met 1 draai aan de knop van een zout molen :')
of aardappels bakken en helemaal geen kruiden gebruiken.

en waarom frituurt iedereen in een wok? die olie ziet altijd kraak helder uit en krijg altijd het idee dat ze de olie daarna direct weg gooien :'(

die Oosterse dames ben ik ook niet zo'n fan van, net als Bianca.
oh first aid kitchen. opzich wel een goede en leuke kok, maar de onderwerpen zijn so slecht.
en die Australische vrouw vind ik ook niet zo leuk om te kijken.

Anthony Bourdain is wel een verademing. wat meer culuur i.p.v. alleen koken.

[ Bericht 37% gewijzigd door fespo op 18-04-2013 00:55:50 ]
  † In Memoriam † donderdag 18 april 2013 @ 07:47:35 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125429030
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef RunForrestRun het volgende:

Angelique kan vast heel goed koken, maar ik word zo afgeleid door hoe ze praat. Ze slist heel licht en trekt die lip altijd zo gek, waardoor die er altijd een beetje nattig uitziet. Alsof ze elk moment over het eten kan gaan kwijlen.
:D

haha ja dat herken ik wel. ik zit de hele tijd op die mond te letten
pi_125494413
ik zie dat ze nu de tast of life uitzenden, zijn dat herhalingen?
pi_125494829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef icloud het volgende:
ik zie dat ze nu de tast of life uitzenden, zijn dat herhalingen?
Volgens mij wel, die aflevering over Las Vegas nu is al een oude :Y
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 april 2013 @ 20:14:41 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125494929
Ja. Het was al een serie uit 2007. Ze hebben nu wel een nieuwe aflevering gemaakt in Aruba.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')