dat is om dichter bij de kijker te staan, ze willen aten zien dat alles wat hun maken gewoon bij umbo te koop is, rudolph ad nogal een handje van dit kopen bij de toko en dit bij die speciale winkel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
De Makkelijke Maaltijd wordt momenteel gesponsord door de Jumbo. Voortdurend Jumbo-huismerklogo's in beeld en Rudolph die er ongemakkelijk en geforceerd op hamert dat geroosterde paprika's uit pot (van Jumbo) veel handiger en lekkerder zijn dan zelf je paprika's roosteren.Niet dat er an sich iets mis is met paprika's uit pot hoor, maar de manier waarop.. Echt heel knullig!
Nieuw toetsenbord nodig?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef icloud het volgende:
[..]
dat is om dichter bij de kijker te staan, ze willen aten zien dat alles wat hun maken gewoon bij umbo te koop is, rudolph ad nogal een handje van dit kopen bij de toko en dit bij die speciale winkel.
Uiteraard is het natuurlijk ook gewoon een geld kwestie, 24kitchen s een kijkcijfer succes maar het levert niks op
Ipad is niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:33 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord nodig?
Het valt me wel op, maar ik vind het niet echt storend. Rudolf moet ook eten, en als ik bedenk hoeveel ik al van 'm geleerd heb over koken dan mag hij dat best.
Lol, ik erger mij ook al langer (dit doen meerdere 24k koks trouwens hoor, niet een specifiek) die termen erop loslaten als: zoutje, zuurtje, bittertje, bite en al dat soort ongein. Doe normaal, denk ik dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef icloud het volgende:
Mag ik mij ergeren aan die zelfingenomen fransman die nu al 10 keer heeft gezegd dat sla crispy is en dat hij de noten wilt crunshen.
Giovanni is juist kicken, hij vind zich zelf totaal niet belangerijk, hij doet totaal niet arrogant en hij kookt alsof hij thuis is maar dan toevallig met camera erbij.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik word epileptisch van die Italiaan. Wat een figuur. Die Fransman die over zichzelf spreekt in de derde persoon is ook om agressief van te worden. En die 2 Midden-Oosten chicks die elke keer kwijlend staan te vijzelen (ik zeg het nu ook steeds, als ik moet vijzelen. "Oooh lekker vijzelen. Vijzelen. Jaaaa vijzelen.")
Voor de rest is het geniaal, ik kijk geen tv behalve dit, en vooral Anthony Bourdain is leuk want die afleveringen heb ik nooit gezien.
Zag laatst een lekkere bietensalade langskomen gemaakt door Josh Homme van QOTSA, maar recepten van No Reservations staan zeker nergens?
Die fransman doet alsof die iets heel moeilijks aan het uitleggen is, terwijl dit op elke koksschool de basis lessen zijn. Dus zo hoog gegrepen is het allemaal nietquote:Op zondag 24 maart 2013 12:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Lol, ik erger mij ook al langer (dit doen meerdere 24k koks trouwens hoor, niet een specifiek) die termen erop loslaten als: zoutje, zuurtje, bittertje, bite en al dat soort ongein. Doe normaal, denk ik dan.
En ik mag Rudolf graag, maar de laatste tijd heeft hij er een handje van om (de Makkelijke Maaltijd) te gaan neurien en/of zingen zodra hij een bord pakt om op te scheppen.
En die slot zin van de Makkelijke Maaltijd (hoeft niet altijd moeilijk te zijn, maar maak het vooral lekker) komt me ook de neusgaten uit.
Voor de rest kijk ik nog steeds graag naar 24K![]()
Volledig mee eens. Kan afentoe nog wel eens in de lach schieten door die vent. Laatst was hij die gaspit aan het aanmaken zeg maar, hoor de je het tikken van de ontsteking steeds tik tk tik tik tik ..quote:Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Giovanni is juist kicken, hij vind zich zelf totaal niet belangerijk, hij doet totaal niet arrogant en hij kookt alsof hij thuis is maar dan toevallig met camera erbij.
Hij was verkouden ofzo, heel irritant om naar te luisteren terwijl ik 'm normaal wel prettig vind om naar te luisteren.quote:
Danny? de Brabander.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Jahr00n het volgende:
Die hese Chinees.Te lang langs de voetbalvelden staan schreeuwen denk ik.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef RunForrestRun het volgende:
Angelique kan vast heel goed koken, maar ik word zo afgeleid door hoe ze praat. Ze slist heel licht en trekt die lip altijd zo gek, waardoor die er altijd een beetje nattig uitziet. Alsof ze elk moment over het eten kan gaan kwijlen.
Volgens mij wel, die aflevering over Las Vegas nu is al een oudequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef icloud het volgende:
ik zie dat ze nu de tast of life uitzenden, zijn dat herhalingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |