Ze lacht wel veel naar hem/haar in ieder geval!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Zit me ineens af te vragen of die Barbantse stiekem verliefd op de cameraman is
Ja hequote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze lacht wel veel naar hem/haar in ieder geval!
Limbo-Brabo.. een pot natquote:Op woensdag 16 november 2011 18:29 schreef Steven184 het volgende:
Ah, ik kon me al geen Brabantse voor me halen bij een van de programma's. Limburgse dus
Maar zijn die filmpjes van haar niet al een paar jaar oud?
Oei, laat ze het maar niet horen in Limburg. Dan krijg je vlaaien naar je hoofdquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Oei, laat ze het maar niet horen in Limburg. Dan krijg je vlaaien naar je hoofd.
Die heb ik nog helemaal niet gezienquote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef fotostarter het volgende:
Die nu op is, is wel een moppie zeg
Hier ziet ze er niet uit, maar op tv wel![]()
Nou, Sunny.... Die was net op.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die heb ik nog helemaal niet gezien
Er zat iemand iets anders te kijken naast mequote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou, Sunny.... Die was net op.
En ja, ik zag haar ook voor het eerst
Je moet ook zorgen dat jij de zapper hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er zat iemand iets anders te kijken naast me![]()
Dus een andere kans afwachten dan maar
Ach ik val die arme jongen al zo lastig met steeds maar weer een kookprogrammaquote:Op woensdag 16 november 2011 20:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Je moet ook zorgen dat jij de zapper hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |