abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126034326
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Piles het volgende:

[..]

bedankt, nu zit ik te luisteren naar het sexleven van Paay :r
Ja sorry, ik was ook niet gewaarschuwd. :P Maar nu komt ie!
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:31:31 #92
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_126874132
de verstips zijn vernieuwd! zal eens tijd worden haha :P vind der wel leuker zo, in de Makkelijke Maaltijd ook.
pi_128522774
kan iemand mij vertellen waarom fransman john elke aflevering afsluit met de woorden: johnys haarband gaat uit bonne appetie?

Ik mis de clou.
pi_129401533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 00:22 schreef icloud het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom fransman john elke aflevering afsluit met de woorden: johnys haarband gaat uit bonne appetie?

Ik mis de clou.
Tijdens het koken moet hij vanwege hygiene redenen zijn haarband in doen. Wanneer hij klaar is en kan gaan eten kan hij hem weer af doen.
pi_129401565
Overigens ben ik bang dat ik een oorziekte ga krijgen van die Annabel Langbein... Wat een gruwelijk irritante stem heeft dat mens!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:03:39 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_129608286
quote:
Vanaf 5 september is er een nieuw talent op 24kitchen te zien. Estée Strooker neemt vanaf dan elke donderdag om 18.30 uur samen met Rudolph de presentatie van het programma ‘De Makkelijke Maaltijd’ op zich. Met haar 22-jarige leeftijd is ze de jongste chef van 24Kitchen.

Estée vertrok na haar vwo-opleiding naar Parijs voor een koksopleiding en daar liep ze stage bij verschillende gerenommeerde restaurants. Toen de kans zich voordeed, schreef ze zich in voor het Nederlandse programma MasterChef, een talentenjacht voor koks. Ze behaalde de eerste plaats en mocht op 20-jarige leeftijd als eerste Nederlander de titel MasterChef op haar naam schrijven.

24Kitchen is ontzettend blij dat Estée het team komt versterken. In de Makkelijke Maaltijd kan het jonge talent aan iedereen laten zien dat het helemaal niet eng is om vanaf nul een maaltijd te maken. “Iets wat helemaal zelf gemaakt is, smaakt toch altijd het best!”
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_129713269
Wat is dat voor een kleuter dan :')

Hier wordt veel 24Kitchen gekeken. Lekker kneuterig ergeren aan de standaard uitspraken van Rudolph:

- "Lekker om te eten/zien/proeven"
- "Ik bewaar mijn vanillestokjes om vanillesuiker mee te maken" (GVD, elke keer als hij vanille gebruikt)
- "Vanille, de kaviaar van de patisserie!"
- "Goh, het is weer een mooie dag buiten!" (In de neppe studio van Rudolph's Bakery)

Dingen zijn ook vaak feestelijk of gezellig. Dan nog de tenenkrommendheid van "wat-gaat-Johnny-maken-vandaag?", de huiselijkheid van voetbalvader Evert die ALTIJD zijn ingedriënten grof snijdt (want fijn is nergens voor nodig), Roberta die standaard in de camera lacht bij het maken van een dressing, die twee mutsen die overal met hun vingers in zitten en praten over eten alsof het hun eerste basisschoolvriendje is, de moeder van Danny Jansen en de rest van zijn Brabofamilie en de monologen van Giovanni.

Fantastisch om naar te kijken, ook al wordt er veel herhaald :) De Makkelijke Maaltijd zorgt er toch altijd weer voor dat ik iets op tafel heb staan 's avonds.
pi_129713409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Wat leuk, Petje Pietamientje! Ik verwacht heel veel dingen met pindakaas.
pi_129715262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Seagal het volgende:
Ik kijk niet vaak naar 24 kitchen, maar bijna altijd als ik het kijk komt weer de tip voorbij om je verse kruiden in een vochtig stukje keukenpapier te rollen zodat het langer goed blijft. Iemand hier die kan bevestigen of dit ook echt werkt?
ja dat werkt inderdaad.
maar liever heb ik mijn kruiden in potjes op mijn dakterras staan.
pi_129718525
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat voor een kleuter dan :')

Hier wordt veel 24Kitchen gekeken. Lekker kneuterig ergeren aan de standaard uitspraken van Rudolph:

- "Lekker om te eten/zien/proeven"
- "Ik bewaar mijn vanillestokjes om vanillesuiker mee te maken" (GVD, elke keer als hij vanille gebruikt)
- "Vanille, de kaviaar van de patisserie!"
- "Goh, het is weer een mooie dag buiten!" (In de neppe studio van Rudolph's Bakery)

Dingen zijn ook vaak feestelijk of gezellig. Dan nog de tenenkrommendheid van "wat-gaat-Johnny-maken-vandaag?", de huiselijkheid van voetbalvader Evert die ALTIJD zijn ingedriënten grof snijdt (want fijn is nergens voor nodig), Roberta die standaard in de camera lacht bij het maken van een dressing, die twee mutsen die overal met hun vingers in zitten en praten over eten alsof het hun eerste basisschoolvriendje is, de moeder van Danny Jansen en de rest van zijn Brabofamilie en de monologen van Giovanni.

Fantastisch om naar te kijken, ook al wordt er veel herhaald :) De Makkelijke Maaltijd zorgt er toch altijd weer voor dat ik iets op tafel heb staan 's avonds.
Ik heb dat seizoen gevolgd, maar het is op zich wel iemand die kan koken, en doorzet. Beetje tuttig, dat wel. Maar hey, ze is 22.
Ik vind het wel leuk. Zie ze liever als die 2 vreselijk iritante turkse dames. Niks tegen turken, maar die 2 :r
Lekker beetje dit, lekker dat m m mmmmmmmmmmmmmm lekker
KRIJG DE RIMBOE STELLETJE ZWEEFTEVEN :r ;r ;r
24kitchen *O*
Roberta :9
Rudolf ^O^
Anthony Bourdain ^O^
pi_130203999
Kan iemand die mensen uitleggen dat het taalkundig verkeerd is om te zeggen dat iets lekker smaakt?
pi_130308500
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef DappereDodo77 het volgende:
Kan iemand die mensen uitleggen dat het taalkundig verkeerd is om te zeggen dat iets lekker smaakt?
Ik zou ze gewoon even optelefoneren om ze dat te vertellen. ;)
"Gli farò un'offerta che non potrà rifiutare." - Don Vito Corleone
pi_130308703
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef DappereDodo77 het volgende:
Smaakt goed, is lekker. Contamenatie heet dat geloof ik.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Contaminatie_(taal)
pi_130857388
Ik zie nu bij Grenzeloos Koken dat Mounir Arabisch kookt. Zouden we dan eindelijk verlost zijn van die 2 dozen? *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 5 september 2013 @ 19:57:19 #105
386633 Adnap
I love Life !
pi_130857900
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie nu bij Grenzeloos Koken dat Mounir Arabisch kookt. Zouden we dan eindelijk verlost zijn van die 2 dozen? *O*
als ik de tweets mag geloven wel
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_130875921
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Zouden we dan eindelijk verlost zijn van die 2 dozen? *O*
Dat was een minder goed gelukt programma idd :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 september 2013 @ 13:20:07 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130914132
Aangemeld voor de koken|leven|eten|nogwat dagen(volgende week zondag). Zondag komt Giovanni :P. Zaterdag is het met die Danny de Aziaat.
Het is bij het Inspiratiehuis 20|20 in Hoofddorp. Voor de niet-kenners. Een soort van Miele-Center wat je bij Vianen hebt. Normaal proberen ze je keukens/apparatuur aan te smeren en zijn er veel kook demo's/workshops.

[ Bericht 12% gewijzigd door borisz op 07-09-2013 13:34:48 ]
pi_130915970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef borisz het volgende:
Aangemeld voor de koken|leven|eten|nogwat dagen(volgende week zondag). Zondag komt Giovanni :P. Zaterdag is het met die Danny de Aziaat.
Het is bij het Inspiratiehuis 20|20 in Hoofddorp. Voor de niet-kenners. Een soort van Miele-Center wat je bij Vianen hebt. Normaal proberen ze je keukens/apparatuur aan te smeren en zijn er veel kook demo's/workshops.
Ik zag de reclame deze week ja ^O^
pi_130922355
quote:
Oh, hebben ze die geloosd? Bijzonder onsmakelijk, zoals zij koken. Blijf godverdomme met je klauwen uit het eten!
pi_130926430
quote:
Die Danny.. op de een of andere manier kom hij op mij over als een nep-aziaat.
Weet niet waarom :'(
pi_130933984
quote:
gaaf dan kom ik ook. op zondag.
hoop wat leuks te zien en geen verkapte verkoop van Miele apparatuur.
maar het is dichtbij dus wel moeite waard om even te kijken.
pi_130934017
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:21 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Die Danny.. op de een of andere manier kom hij op mij over als een nep-aziaat.
Weet niet waarom :'(
Danny is 10% Aziaat, en 90% Brabander :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 september 2013 @ 00:17:59 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130934025
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:16 schreef fespo het volgende:

[..]

gaaf dan kom ik ook. op zondag.
ook wat leuks te zien en geen verkapte verkoop van Miele apparatuur.
Miele zal je er niet vinden. Andere merken zullen proberen je wat aan te smeren :P
pi_130934061
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:17 schreef borisz het volgende:

[..]

Miele zal je er niet vinden. Andere merken zullen proberen je wat aan te smeren :P
ach ben wel benieuwd, zie het wel :)
pi_131186404
ik was er vandaag, kan morgen niet.

was met Danny.

niet heel groot, maar leuk om een keer mee te maken.

en een leuke goodie bag mee :Y
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 september 2013 @ 09:08:27 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131189183
Ik ga ze straks heen. Ben benieuwd. :s)
pi_131274115
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 09:08 schreef borisz het volgende:
Ik ga ze straks heen. Ben benieuwd. :s)
en?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 20:13:46 #118
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131290529
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef fespo het volgende:

[..]

en?
Was leuk :). Waren er al vroeg en was het niet zo druk. De eerste demo van Giovanni meegepakt, toen met hem op de foto geweest en vertrokken :). Het recept wat hij maakte vandaag direct nagemaakt :) Ook genoeg informatie opgedaan voor een nieuwe koelkast :P.
pi_131315836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:19 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Smaakt goed, is lekker. Contamenatie heet dat geloof ik.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Contaminatie_(taal)
Nietes
pi_131315875
Fijn dat die twee mutsen weg zijn. Kakelkippen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')