Ja sorry, ik was ook niet gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
bedankt, nu zit ik te luisteren naar het sexleven van Paay
Tijdens het koken moet hij vanwege hygiene redenen zijn haarband in doen. Wanneer hij klaar is en kan gaan eten kan hij hem weer af doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:22 schreef icloud het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom fransman john elke aflevering afsluit met de woorden: johnys haarband gaat uit bonne appetie?
Ik mis de clou.
quote:Vanaf 5 september is er een nieuw talent op 24kitchen te zien. Estée Strooker neemt vanaf dan elke donderdag om 18.30 uur samen met Rudolph de presentatie van het programma ‘De Makkelijke Maaltijd’ op zich. Met haar 22-jarige leeftijd is ze de jongste chef van 24Kitchen.
Estée vertrok na haar vwo-opleiding naar Parijs voor een koksopleiding en daar liep ze stage bij verschillende gerenommeerde restaurants. Toen de kans zich voordeed, schreef ze zich in voor het Nederlandse programma MasterChef, een talentenjacht voor koks. Ze behaalde de eerste plaats en mocht op 20-jarige leeftijd als eerste Nederlander de titel MasterChef op haar naam schrijven.
24Kitchen is ontzettend blij dat Estée het team komt versterken. In de Makkelijke Maaltijd kan het jonge talent aan iedereen laten zien dat het helemaal niet eng is om vanaf nul een maaltijd te maken. “Iets wat helemaal zelf gemaakt is, smaakt toch altijd het best!”
ja dat werkt inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Seagal het volgende:
Ik kijk niet vaak naar 24 kitchen, maar bijna altijd als ik het kijk komt weer de tip voorbij om je verse kruiden in een vochtig stukje keukenpapier te rollen zodat het langer goed blijft. Iemand hier die kan bevestigen of dit ook echt werkt?
Ik heb dat seizoen gevolgd, maar het is op zich wel iemand die kan koken, en doorzet. Beetje tuttig, dat wel. Maar hey, ze is 22.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat voor een kleuter dan
Hier wordt veel 24Kitchen gekeken. Lekker kneuterig ergeren aan de standaard uitspraken van Rudolph:
- "Lekker om te eten/zien/proeven"
- "Ik bewaar mijn vanillestokjes om vanillesuiker mee te maken" (GVD, elke keer als hij vanille gebruikt)
- "Vanille, de kaviaar van de patisserie!"
- "Goh, het is weer een mooie dag buiten!" (In de neppe studio van Rudolph's Bakery)
Dingen zijn ook vaak feestelijk of gezellig. Dan nog de tenenkrommendheid van "wat-gaat-Johnny-maken-vandaag?", de huiselijkheid van voetbalvader Evert die ALTIJD zijn ingedriënten grof snijdt (want fijn is nergens voor nodig), Roberta die standaard in de camera lacht bij het maken van een dressing, die twee mutsen die overal met hun vingers in zitten en praten over eten alsof het hun eerste basisschoolvriendje is, de moeder van Danny Jansen en de rest van zijn Brabofamilie en de monologen van Giovanni.
Fantastisch om naar te kijken, ook al wordt er veel herhaaldDe Makkelijke Maaltijd zorgt er toch altijd weer voor dat ik iets op tafel heb staan 's avonds.
Ik zou ze gewoon even optelefoneren om ze dat te vertellen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef DappereDodo77 het volgende:
Kan iemand die mensen uitleggen dat het taalkundig verkeerd is om te zeggen dat iets lekker smaakt?
Smaakt goed, is lekker. Contamenatie heet dat geloof ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef DappereDodo77 het volgende:
Kan iemand die mensen uitleggen dat het taalkundig verkeerd is om te zeggen dat iets lekker smaakt?
als ik de tweets mag geloven welquote:Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie nu bij Grenzeloos Koken dat Mounir Arabisch kookt. Zouden we dan eindelijk verlost zijn van die 2 dozen?
Dat was een minder goed gelukt programma iddquote:Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Zouden we dan eindelijk verlost zijn van die 2 dozen?
Ik zag de reclame deze week jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef borisz het volgende:
Aangemeld voor de koken|leven|eten|nogwat dagen(volgende week zondag). Zondag komt Giovanni. Zaterdag is het met die Danny de Aziaat.
Het is bij het Inspiratiehuis 20|20 in Hoofddorp. Voor de niet-kenners. Een soort van Miele-Center wat je bij Vianen hebt. Normaal proberen ze je keukens/apparatuur aan te smeren en zijn er veel kook demo's/workshops.
Oh, hebben ze die geloosd? Bijzonder onsmakelijk, zoals zij koken. Blijf godverdomme met je klauwen uit het eten!quote:Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie nu bij Grenzeloos Koken dat Mounir Arabisch kookt. Zouden we dan eindelijk verlost zijn van die 2 dozen?
Die Danny.. op de een of andere manier kom hij op mij over als een nep-aziaat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef borisz het volgende:
Aangemeld voor de koken|leven|eten|nogwat dagen(volgende week zondag). Zondag komt Giovanni. Zaterdag is het met die Danny de Aziaat.
Het is bij het Inspiratiehuis 20|20 in Hoofddorp. Voor de niet-kenners. Een soort van Miele-Center wat je bij Vianen hebt. Normaal proberen ze je keukens/apparatuur aan te smeren en zijn er veel kook demo's/workshops.
gaaf dan kom ik ook. op zondag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef borisz het volgende:
Danny is 10% Aziaat, en 90% Brabanderquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die Danny.. op de een of andere manier kom hij op mij over als een nep-aziaat.
Weet niet waarom
Miele zal je er niet vinden. Andere merken zullen proberen je wat aan te smerenquote:Op zondag 8 september 2013 00:16 schreef fespo het volgende:
[..]
gaaf dan kom ik ook. op zondag.
ook wat leuks te zien en geen verkapte verkoop van Miele apparatuur.
ach ben wel benieuwd, zie het welquote:Op zondag 8 september 2013 00:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Miele zal je er niet vinden. Andere merken zullen proberen je wat aan te smeren
Was leukquote:
Nietesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Smaakt goed, is lekker. Contamenatie heet dat geloof ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Contaminatie_(taal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |