Die Coca-Cola lettersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef borisz het volgende:
Ik zag net Giovanni weer bij Grenzeloos Koken. En zijn Toko is nu ook open http://www.casacaminita.nl/
Ongevraagde muziek is ook een no go wat website betreft.quote:
Naar aanleiding van dit berichtje maar gereserveerd met mijn schoonouders die hem super leuk vinden en het eten was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:03 schreef borisz het volgende:
Ik zag net Giovanni weer bij Grenzeloos Koken. En zijn Toko is nu ook open http://www.casacaminita.nl/
Ik dacht dat ook al te horen, ja. En maar roepen hoe lekker 't ruikt.quote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef remcoP het volgende:
Haha, Rudolph is een beetje verkouden volgens mij.
Ja, dat is pas een week of 3. Kunt merken dat er meerdere afleveringen op een dag worden opgenomenquote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef remcoP het volgende:
Haha, Rudolph is een beetje verkouden volgens mij.
En geen makkelijke maaltijd om 17u meer. Was altijd wel prettig op dat tijdstip en idd Dinner Party Wars is vreselijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef alors het volgende:
De nieuwe programmering vind ik wel jammer. Geen Makkelijke Maaltijd herhaling meer om 12.30. Hoewel dat programma met die Nieuw Zeelandse dame ook leuk is.
Precies, ik zap dan gelijk weer weg. Was al blij dat die blije Andy niet meer kwam, krijg je dit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:36 schreef AnnaNiem het volgende:
Dinner party wars hoeft voor mij ook niet. Ze zouden de kook-talkshow van Rachael Ray (of andere van haar programma's) kunnen kopen of iets soortgelijks kunnen maken.
Rudolphs Bakery is juist mijn favoriete programma van 24Kitchen! Volgens mij wordt dat ook erg goed bekeken.quote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef icloud het volgende:
Goede programmering, met de makkelijke maaltijd, grenzeloos koken en first aid kitcjhen, ik vind het alleen vervelend dat er niks fatsoenlijks zit op 19:00/19:30
Klopt de mijne ook, maar ze hebben nu in dat tijdvak een amerikaanse show ingeplant.quote:Op maandag 14 april 2014 16:33 schreef zeeuws_meisje het volgende:
[..]
Rudolphs Bakery is juist mijn favoriete programma van 24Kitchen! Volgens mij wordt dat ook erg goed bekeken.
waaaaaat? Echt? Geen Bakery meer om 19:00 uur?quote:Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Klopt de mijne ook, maar ze hebben nu in dat tijdvak een amerikaanse show ingeplant.
nopequote:Op maandag 14 april 2014 17:06 schreef zeeuws_meisje het volgende:
[..]
waaaaaat? Echt? Geen Bakery meer om 19:00 uur?![]()
Dat kan toch niet?![]()
-lichtelijk in paniek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |